یکشنبه ۳۰ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۱May 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 25 مرداد 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 2 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 3 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 4 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 5 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 6 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 7 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 8 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 9 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 10 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 11 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 12 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 13 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 14 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 15 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 16 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 17 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 18 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 19 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 20 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 21 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 22 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 23 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 24 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 25 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 26 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 27 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 28 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 29 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 30 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۴۶    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۹:۱۵    
کمیته مسابقات از تغییر ساعت بازی استقلال و پدیده در هفته پنجم لیگ برتر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۴    
رییس جمهور به استناد اصل 126 قانون اساسی و در حکمی، آقای جمشید انصاری را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان از انجام مناقصه برای واگذاری بزرگترین ترمینال مسافرت دریایی کشور به بخش خصوصی در جهت حمایت از توریسم دریایی خبرداد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۱    
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی در آخرین جلسه کمیته تخصصی خود حمایت از 204 طرح پژوهشی جدید را تصویب کرده تا این طرح ها به زودی وارد مرحله اجرایی شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۰۹    
هیئت رئیسه مجلس اسامی تأخیرکنندگان آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۵۷    
پس از یک دوره طولانی، مدیریت شهری در آستانه تغییرات اساسی قرار گرفته است. می توان انتظار داشت با تغییر شهردار، تغییرات اساسی و مهمی در رویکردها و سیاست های مدیریت شهری رخ دهد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۶    
بزرگراه نیایش عصر امروز طی مراسمی رسما به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۷:۱۲    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: عملکرد دادگستری تهران در 4 ماهه نخست امسال مثبت بوده اما در برخی از مجموعه های قضایی از حیث آمار ورودی و مختومه کردن پرونده ها با عملکرد منفی مواجه بوده ایم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۶    
مدیر مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 تهران از انجام "طرح غربالگری سلامت کارگران فصلی ساختمانی" این منطقه در راستای ارتقای سطح سلامت این قشر از جامعه با همکاری اداره سلامت این ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۱    
در پی انتقادات برخی نمایندگان به عدم پاسخگویی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به سوالات نمایندگان در جریان بررسی صلاحیت وی در مجلس ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۴    
مدیرعامل ایدرو گفت: کارخانه هایی صاحب نام و قدیمی که امروز به مرز تعطیلی رسیده ند، این کارخانه ها صاحب دارند و آنها به بخش خصوصی تعلق داشته و دولت نمی تواند برای آنها تصمیم گیری کند چراکه بیش از ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۳    
سوراب کومار سفیر هند در جمهوری اسلامی ایران در بازدید از سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی از همکاری این سازمان با کشور هند در تهیه کتب علوم انسانی استقبال کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۸    
تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان با نمایشی مقتدارانه بدون حتی یک ست شکست، به عنوان تیم صدرنشین به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کرد اما ادامه راه والیبال ایران نیاز به پشتوانه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۰    
با ابلاغ وزیر صمت، الزام درج قیمت مصرف کننده بر روی بسته بندی گروه های کالایی خوراکی و بهداشتی از ابتدای مهرماه سال جاری برداشته می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۹    
وزیر اطلاعات به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور پیامی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۷:۵۶    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: آمار مأخوذه در چهارماهه ابتدای سال جاری درخصوص عملکرد شبکه بانکی کشور برای اعطای تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۴۱    
معاون طرح های آماری و آمارهای ثبتی مرکز آمار ایران می گوید: آمارهای ساخت و ساز علائم خروج از رکود در بخش ساختمان را تایید می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۹    
رئیس گروه پیشگیری از حوادث دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت عنوان کرد: علت فوت حدود 60 درصد از سرنشینان خودروها ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۷    
فرمانده پلیس راه کشور تاکید کرد: بستن کمربند ایمنی در جاده ها برای تمامی سرنشینان خودروها الزامی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۳    
اولین پروژه مشترک بین ایران-هالیوود با بازی وال کیلمر در نقش پدر زن آمریکایی یک جوان ایرانی ساخته می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۵    
مسابقات قهرمانی والیبال زیر 23 سال جهان از فردا در قاهره آغاز می شود و بلندقامتان ایران کار سختی در مرحله مقدماتی دارند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۳    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح و کشف 94 فقره سرقت در این رابطه در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۳    
یک مقام مسئول گفت:افزایش قیمت مسکن مهر پردیس، به هیچ وجه از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت نگرفته و این مسئله، زیاده خواهی برخی از انبوه سازان است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۰    
یک هنرمند با استفاده از قارچ، هنری جدید و زیبا مانند نقاشی به درست کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بعد از دیدار با رئیس جمهوری و مقامات نظامی و امنیتی ترکیه گفت: در جریان این سفر درباره مسائل منطقه ای مهم از جمله تصمیم همه پرسی استقلال در اقلیم کردستان عراق در اوایل ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۰    
رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی با بیان اینکه اولویت ما بر تولید محصولات تراریخته غیر خوراکی است، گفت: درحال حاضر پنبه تراریخته در کشور تولید می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۲۴    
اکران فیلم مستند پازلی ها به کارگردانی مهدی گنجی و تهیه کنندگی مجتبی میرتهماسب از یکم شهریورماه آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۹    
کتاب ماموستا ، خاطرات ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه پاوه از روزهای انقلاب و رشادت های سرداران و شهیدان شیعه و سنی این دیار در دفاع از میهن اسلامی و انقلاب رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۰    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شیوه پیام رسانی از طریق شبکه های اجتماعی با روی کار آمدن رسانه های جدید تغییر یافته ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۴۸    
نامگذاری روزهای مختلف تقویم به اسامی عجیب و غریب یکی از نکات جالب تقویم های جهانی است. اما این نام ها و روزهای خاص از کجا آمده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۹    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به زیباترین کتابفروشی دنیا که در بوینس آیرس قرار دارد، اختصاص دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۳    
دبیر بخش پژوهش و سمینار جشنواره تئاتر آیین سنتی اصلی ترین محورهای این سمینار را تعزیه و نقالی دانست و از حضور 11 پژوهشگر خارجی در این سمینار خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۳    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، مبلغ چک های برگشتی از 138 هزار میلیارد ریال در خردادماه سال جاری، به 130.6 هزار میلیارد ریال در تیرماه کاهش یافته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۰    
در لیست فیلم هایی که قرار است در آخرین هفته مرداد ماه روی آنتن شبکه های سیما بروند، دو فیلم سینمایی امکان مینا به کارگردانی کمال تبریزی و کیمیا ساخته احمدرضا درویش به چشم می خورد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۸    
محسن حججی نمونه کامل و تندیس واقعی آتش به اختیار است. کسی به او فرمان نداد که چنین و چنان کند. او تنها به وظیفه و تکلیفی که به آن رسید عمل کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۵    
رئیس عملیات پزشکی حج 96 با بیان اینکه شایعه ناسالم بودن آب چاه زمزم تکذیب می شود، گفت: آب چاه زمزم کاملا سالم و بدون مشکل است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۶    
فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه پژو 405 و کشف 375کیلوگرم تریاک در شهرستان نی ریز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۶    
وزارت خارجه فرانسه با بیان اینکه پایبندی ایران به برجام رضایت بخش بوده، تأکید کرده است که پاریس با مذاکره مجدد در مورد توافق هسته ای مخالف است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۰    
أنیس نقاش با اشاره به دست برتر نیروهای مقاومت سوری در نبرد با تکفیریها تأکید کرد: پیروزی حزب الله لبنان در عرسال، جبهه النصره را به شدت تضعیف کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۵    
با توجه به اتمام زمان مجامع شرکت های موجود در سبد سهام، اولین سود سهام عدالت در شهریور ماه به حساب مشمولین واریز می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۶    
چمران پس از 12 سال ریاست بر شورای پایتخت این روزها زیاد مخاطب این سؤال قرار می گیرد که بعد از شورا چه خواهد کرد؟
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۰    
چون با احمد آقا و بیت امام(ره) خیلی دوست بود. سی آی اِی این را کاشته بود. عبدالحلیم خدام معاون رئیس جمهور سوریه، همانی که امروز گرداننده اصلی پشت صحنه جنگ سوریه است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۴    
فرمانده لشکر 8 نجف اشرف گفت: روز یکشنبه هفته گذشته هواپیماهای آمریکایی یکی از مقرهای حوالی منطقه اسارت شهید حججی که گردان حشدالشعبی حضور داشته را بمباران می کند و 30 نفر در این حمله شهید می شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۸    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: ما دلایل زیادی برای عدم رضایت از داوری داریم. خیلی لحظات چالش برانگیزی بود که به نفع ما بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد: خواست ما این بود که در انتخابات، رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که پابه پای رهبری حرکت کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۲    
سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: مقابل پرسپولیس دوندگی زیادی داشتیم و توانستیم یک تساوی کسب کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۳    
تمرین پرسپولیس فردا تعطیل شد تا بازیکنان این تیم استراحت کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۵۸    
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که مسلح کردن گروه ی پ گ که توسط آمریکایی ها انجام می شود، برای آینده سوریه مضر است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۵۲    
صدراعظم آلمان با تاکید بر اینکه ترکیه تنها به معنای اردوغان و دولت وی نیست، گفت که دست کم نیمی از مردم ترکیه به تغییر قانون اساسی این کشور نه گفتند و از ما انتظار یاری دارند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۶    
نیروهای نظامی ترکیه از دستگیری 5 عضو داعش در استان سامسون واقع در شمال این کشور که قصد انجام حمله تروریستی در استانبول را داشته اند خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۶    
پرسپولیس در روزی که کسی انتظارش را نداشت برابر شاگردان میثاقیان متوقف شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۰    
دن گاسپار مربی تیم ملی و دستیار کارلوس کی روش برای تماشای دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان در ورزشگاه آزادی حاضر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۷    
بازپرس فرودگاه مشهد از بازداشت مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس در مشهد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۴    
در پی کشف دو سر بریده شده در منطقه یوسف آباد، پلیس آگاهی پایتخت راز این جنایت هولناک را پس از 2 هفته کشف کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۱    
ولی عهد عربستان و وزیر خارجه آمریکا در رایزنی تلفنی امروز(چهارشنبه) خود در خصوص اوضاع منطقه گفتگو کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۲۸    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برخاسته از رای مردم است که یاور مظلوم و دشمن ظالم است که این جمله در کمک های نظام جمهوری اسلامی در فلسطین و سوریه کاملا مشهود است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۲۵    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی سامانه الکترونیکی کاهش طلاق در کرمانشاه خبر داد و گفت: مداخلات تخصصی موجب سازش 25 درصدی بین زوجین شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۱۹    
دبیر کل سازمان بدر عراق در دیدار با هیئت اقلیم کردستان این کشور گفت که باید بر وحدت عراق و همبستگی ملی تمرکز کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۰۴    
عضو منتخب شورای شهر تهران با بیان اینکه شنبه آینده در مورد ارکان شورا شامل رئیس، نایب رئیس، منشی و سخنگوی شورا بحث و بررسی صورت می گیرد، گفت: نامزد ریاست شورا می شوم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۰۴    
رئیس جمهور قانون موافقتنامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۸    
روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، از امحاء مقادیری گیاه ماری جوانا در ارتفاعات ارژن در شهرستان شیراز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۲    
موفق الربیعی مشاور سابق امنیت ملی عراق و عضو ارشد ائتلاف ملی، پنج شرط رسمی برای عادی سازی روابط با عربستان برشمرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۰    
به عقیده کارشناسان، آمریکا به دلیل حضور نظامی در افغانستان به کشورهای منطقه آسیای مرکزی نیاز دارد و به بهانه همکاری های امنیتی در آنجا باقی خواهد ماند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۴    
وزیر خارجه کشورمان گفت: بی تردید عصر برتری غرب به سر آمده و وارد عصر پسا غربی شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۸    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سپرده گذاران کاسپین به رغم قول رئیس بانک مرکزی جهت ارائه لایحه با هدف برون رفت از مشکل مؤسسات مالی به ویژه کاسپین ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۲    
دفتر رسانه ای رژیم صهیونیستی از لغو مجوز یک خبرنگار شبکه خبری الجزیره خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۴    
دفتر سخنگوی ناجا در خصوص پلمپ شعب موسسه اعتباری حافظ در استان های کشور توضیحاتی را ارائه داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۴    
مردم شهر قم، پیکر پنج نفر از شهدای لشکر فاطمیون را در این شهر تشییع کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۵    
سرهنگ رسول فلاح رسما مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز شد
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۹    
تلویزیون بحرین تماس تلفنی فاش شه میان نخست وزیر سابق قطر با دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین را منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۰    
تولیدکنندگان اسباب بازی در سومین جشنواره ملی اسباب بازی از مشکلات خود در این حوزه سخن گفتند و خواستار توجه بیشتر مسوولان و قانون گذاران به این حوزه شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۱    
گفته می شود که آمریکایی ها در پی راه حلی هستند تا برجام به طور کل نقض شود و در این زمینه کارشناسان معتقدند که ترامپ می خواهد نقض برجام با هزینه ایران انجام شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۵    
شهردار منتخب پایتخت که امروز دیداری با محمدباقر قالیباف، شهردار فعلی تهران داشت در خصوص این دیدار گفت: این جلسه در فضای دوستانه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۵    
منابع آگاه اعلام کردند که دفتر مرجع عالی قدر شیعیان عراق به اطلاع هیات کردی رسانده است که مرجعیت به رایزنی درمورد مساله همه پرسی جدایی کردستان از عراق نمی پردازد و رسیدگی به این مساله برعهده دولت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۲۹    
سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران با رئیس جمهور ترکیه در آنکارا دیدار و گفتگو کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس خبری امروز خود با بیان اینکه تمام تلاش پکن بر حفظ صلح و ثبات در منطقه متمرکز شده، از هند خواست تا به توافق ها مرزی انجام شده میان دو کشور احترام بگذارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۱۷    
در حالی که مچ بندهای برخی از زائران مدینه بعد در فرودگاه جده ضبط شده است، مسئولان سازمان حج و زیارت این خبر را تایید نمی کنند و بر وجود همه مچ بندهای الکترونیکی تاکید دارند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۱۱    
احمد توکلی رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشت، به کسانی که گرفتار تعارض منافع هستند رأی ندهند و مصداق بارز آن را وزیر بهداشت نامید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۰۵    
رسانه های آمریکا گزارش داده اند رئیس جمهور این کشور هاپ هیکس را به عنوان مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید تعیین کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۵۹    
یکی از گروه های مخالف دولت سوریه، بار دیگر ارتش سوریه را به استفاده از سلاح های ممنوعه علیه این گروه متهم کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۵۰    
مستند دو قسمتی کودتا جمعه و شنبه پیش رو ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی که در میان اعراب به دلیل پست هایش در شبکه های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفته با ترفند جدیدی تلاش می کند تا با جوانان عرب ارتباط برقرار کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۶    
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد یارانه مردادماه ساعت 24 فردا پنج شنبه به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۳    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند با ورود به سایت مرکز سنجش از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۳    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: به زودی فردی به عنوان معاون اطلاع رسانی دولت انتخاب خواهد شد که وظیفه اش ایجاد سازوکاری واحد برای تبیین عملکرد روابط عمومی ها و اطلاع رسانی خدمات ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۲۷    
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه خودکفایی در گندم واقعیت ندارد، گفت: صاحب منافع که در دستگاههای دولتی نفوذ دارند گندم وارد کردند به قمیت پایین تر فروختند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۸    
مسئول پلیس فتا استان گلستان از دستگیری کلاهبردار اینترنتی استان و بسته شده پرونده آن خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۲    
بر اساس اعلام منابع محلی در ولایت سرپل واقع در شمال افغانستان، اکثر قربانیان 2 گور دسته جمعی کشف شده در منطقه میرزا اولنگ ، توسط مهاجمان مسلح سربُریده شده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۲    
فلور نظری، بازیگر سریال گسل گفت: مردم دنبال دیدن مجدد بازیگرانی هستند که آنها را دوست دارند. بازیگرانی که به این حرفه به چشم مقدس نگاه کردند و برای مخاطب ارزش قائلند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۰۹    
در حالیکه حملات خونبار ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان علیه غیر نظامیان یمنی هم چنان ادامه دارد نیروهای یمنی نیز با موشک زلزال 2 مواضع متجاوزان را هدف قرار دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۰۳    
رئیس پارلمان عراق تصریح کرد که گزینه همه پرسی اقلیم کردستان این کشور باید در چارچوب قانون اساسی بگنجد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۵۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به کشور گفت: آزادگان عاملان اصلی حفظ آبروی کشور و ملت هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۵۱    
رییس کل بانک مرکزی، در نامه ای به مدیران عامل بانک ها گفت: آمار اعطای تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط در چهارماهه امسال، قابل توجه نبوده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۵    
پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی را از روز چهارشنبه 25 مرداد تا شنبه 28 مرداد در جاده های کشور اجرا خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۳۳    
صحن علنی مجلس در دومین روز از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی روحانی با حواشی جالبی همراه بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۴    
وزیر پیشنهادی دفاع در دیدار با نمایندگان کمیسیون های اجتماعی و صنایع مجلس بر استمرار تقویت قدرت موشکی و پیش بینی 21 اقدام مهم در جهت تقویت بنیه دفاعی کشور تاکید کرد.