پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۲May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 تیر 1398 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری آنا 30 آذر 1398 خبرگزاری آنا 30 دی 1398 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 2 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 3 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 4 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 5 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 6 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 7 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 8 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 9 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 10 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 11 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 12 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 13 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 14 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 15 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 16 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 17 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 18 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 19 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 20 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 21 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 22 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 23 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 25 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 27 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 28 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: این دانشگاه با نگاهی کارشناسی و دانشگاهی می کوشد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به یک پروژه عملیاتی و کاربردی تبدیل کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۷    
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی، اقدامات این دانشگاه در مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۷    
یکی از فرماندهان حشدالشعبی اعلام کرد که آمریکا از رهگذر انتشار اخبار کذب در استان الانبار به دنبال خارج کردن نیروهای بسیج مردمی از این استان و بازگرداندن داعش است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۷    
کمیته ملی المپیک طی پیامی ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی فرارسیدن رستاخیز و بهار شکوهمند طبیعت را به ملت بزرگ و جامعه شریف ورزش کشور تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۷    
کارشناس امور ارمنستان گفت: ایروان زیر فشار سیاست های ترامپ به روابط با رژیم صهیونیستی تن داد، زیرا ارمنستان به تنهایی درآمدی ندارد و تولیداتش بسته به حمایت های غرب و آمریکاست.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۷    
ساعت 24 امشب اول فروردین، ساعت رسمی کشور بر اساس قانون یک ساعت به جلو کشیده می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۶    
کشتی ایران پس از انتخابات فدراسیون در رقابت های بین المللی شامل مسابقات جهانی، آسیایی، بین المللی و داخلی- بین المللی صاحب 231 مدال شامل 80 مدال طلا ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که در روز جمعه اول فروردین از طریق شبکه آموزش پخش می شود، اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۸    
نوروز متفاوت سال 99 که سنت عید دیدنی در آن به دلیل شیوع ویروس کرونا به سنت های دیگری از جمله فیلم دیدنی تبدیل شده است، با کنداکتوری از فیلم ها و سریال های به روز برای نمایش در فیلیمو آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۸    
رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از تشدید کنترل و نظارت بر اصناف در روزهای پایانی سال و ایام نوروز خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه هایی جداگانه به حجت الاسلام والمسلمین مروی، حناچی و فتاح خواستار بخشودگی اجاره بهای اماکن فرهنگی، هنری و رسانه ای کشور شامل کتابفروشی ها، سالن های تئاتر و سینما ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۸    
سهمیه بنزین فروردین ماه، رأس ساعت 24 امشب در کارت های سوخت شارژ می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۶    
دانشگاه آزاد اسلامی تبریز (انتخاب واحد از سایت اصلی دانشگاه آزاد تبریز) آدرس دانشگاه آزاد تبریز | این دانشگاه اکنون 12 دانشکده، 264 رشته ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۶    
وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد به درخواست آمریکا، 500 هزار کیت تشخیص کرونا به این کشور فرستاده شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۷    
فرمانده ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران گفت: هر مسافر می تواند ناقل این بیماری از سایر استان ها به تهران شود و روزهای سخت تری را برای تهران رقم بزند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۵    
معاون گمرک ایران اعلام کرد: امروز سه محموله دیگر در ارتباط با کنترل و مقابله با کرونا در گمرک ترخیص شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۵    
رئیس ستاد مرکزی مقابله با کرونا دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: این ستاد از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا تشکیل شد و همکاران در کمیته های مختلف به صورت جهادی و داوطلبانه برای مبارزه با ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهور در پیام های جداگانه ای فرارسیدن نوروز و آغاز سال 1399 هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۶    
سامانه دفاع بیولوژیک تاکتیکی قائم نیروی هوایی ارتش با حضور معاون هماهنگ کننده نهاجا در محل سازمان تحقیقات و خود کفایی این نیرو رونمایی و به کارگیری شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۵    
حق بیمه هنرمندان حوزه موسیقی برای حداقل سه ماه بهار 1399 از سوی صندوق اعتباری هنر، به عنوان نهاد متولی امور بیمه هنرمندان پرداخت می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۵    
جدیدترین قیمت های انواع میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران در آستانه عید حاکی از افزایش نسبی نسبت به روزهای گذشته است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۶    
بخش تشخیص مولکولی بر مبنای تشخیص کرونا ویروس کلینیک قدس، با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، افتتاح و راه اندازی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۸    
دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان سمنان در نامه ای خواستار همکاری با آموزش و پرورش شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۶    
معاون وزیر کشور با اشاره به استقرار تیم های کنترل بهداشتی مرکب از عوامل هلال احمر، بسیج ، ناجا و شبکه بهداشت و درمان برای کنترل مبادی خروجی در 311 نقطه در 13 استان کشورگفت ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتشار متنی به اتفاقات باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۶    
رایزن سابق اقتصادی و امور بین الملل سفارت ایران در چین با بیان اینکه گسترش روابط کشورمان با پکن در چارچوب اقتصاد مقاومتی و نگاه به شرق است بر ضرورت استفاده از فناوری چین به منظور ارتقای صنعت ایران ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بجستان از دوخت روزانه حدود 2 هزار ماسک توسط دانشجویان رشته طراحی و دوخت این دانشگاه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۲    
برنامه سلام ویژه تحویل سال نو به صورت زنده از حرم مطهر رضوی روی آنتن شبکه افق می رود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۰    
بهار مهربانی ویژه تحویل سال رادیو ایران از ساعت 5 تا 9:30 صبح با کارشناس مجری محمود اکرامی پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۱    
وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد که به دلیل کاهش سرعت عملیات آموزش نیروهای عراقی، بخشی از سربازان ارتش بریتانیا را از این کشور خارج می کند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۲    
اگر نظام سلامت کشور با کمک دیگر دستگاه ها بتواند روند کاهشِ سرعت بهبود را متوقف کند و حتی افزایش دهد، می توان در روزهای آتی چشم انداز بهتری برای کنترل ویروس واگیردار کرونا انتظار داشت.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۲    
مهران مدیری با دعوت از هنرمندانی همچون بنیامین بهادری، بهنام بانی و بهرام افشاری قسمت های نوروزی دورهمی را درحال تولید دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی نوروزی اظهار کرد که بخش اعظم خطر پیش روی ایرانیان ناشی از محدودیت هایی است که منحصراً توسط دولت آمریکا بر آنان تحمیل شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۰    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: واحد فناور مستقر در مرکز رشد ساخت تجهیزات پزشکی این دانشگاه موفق به ساخت دستگاه ضدعفونی کننده لباس کادر درمانی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۱    
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به وزیر بهداشت تصریح کرد: پیشتازی جهانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نبرد با کرونا، عزت ملی کشور را در تراز انتظار حضرت امام خامنه ای و مردم عزیز قرار داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۱    
نخستین قسمت از مجموعه تلویزیونی کامیون به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی مشترک ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور فردا، اول فروردین ساعت 21 روی آنتن شبکه دو می رود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۱    
کتاب های انتشارات دانشگاه کمبریج به صورت رایگان و نامحدود در دسترس قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۹    
دو ماده محافظتی لیکوپن و ال-کارنیتین به طور جداگانه به علت خاصیت آنتی اکسیدانی، اثر محافظتی قوی در برابر آسیب های ژنتیکی و سلولی ناشی از داروی سولفاسالازین ایفا می کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی، از تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان پس از حل بحران کرونا خبر داد و سازمان های نظام مهندسی را مکلف به حمایت ویژه از اعضای عضو بزرگ ترین NGO کشور دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۹    
مشاور شهردار تهران گفت: ظرفیت پذیرش بیمار و تعداد تخت های بیمارستانی در سراسر کشور محدود است و اگر آمار جمعیت مبتلا افزایش یابد، سیستم بهداشتی و درمانی کشور قادر به پاسخگویی نخواهد بود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۹    
یک دانش آموخته کارشناسی ارشد تصویرسازی دانشگاه شاهد گفت: اثر معراج نشان دهنده دست به جا مانده سردار سلیمانی پس از شهادت است که توسط دو کبوتر سپیدبال به آسمان می رود و تداعی کننده حس پاک و معنوی است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۰    
بانک مرکزی ساعات کاری ساتنا (سامانه تسویه ناخالص آتی) و پایا (سامانه پایاپای الکترونیکی) را برای آخرین روز سال 98 و تعطیلات رسمی اول تا چهارم فروردین 1399 اعلام و به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۰    
فیلم بلند پایان رؤیاها به کارگردانی محمدعلی طالبی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای اول و دوم فروردین روی پرتال اینترنتی کانون قرار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۱    
مصوبات دومین جلسه کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما با ارائه جزئیات آن اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۹    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: خواهش ما از مردم این است که عدم تردد به سمت آرامستان بهشت زهرا در روز اول سال و نوروز هم مراعات شود و روند خلوت ماندن این منطقه برای حفظ سلامتی مردم ادامه پیدا کند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از پخش مستقیم ویژه برنامه های تحویل سال 99 رسانه ملی از حرم مطهر رضوی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، نام بازیکن سابق تیم استقلال را در فهرست نسل بعدی ستاره های فوتبال قرار داده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱    
کارشکنی آمریکا در تسهیل ورود تجهیزات پزشکی برای مهار کرونا نه تنها توان نظامی و سیاست های منطقه ای کشورمان را نشانه رفته بلکه فراتر از آن، مستقیماً مردم و تمامیت ارضی ایران را هدف قرار داده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۹    
سریال نوروزی دوپینگ شب گذشته با تیتراژی متفاوت با صدای محمد بحرانی و برگرفته از شرایط کرونایی کشور روی آنتن رفت.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۱    
سیروس مقدم گفت: تلاش شده تا شرایط جدید و خوبی را برای مخاطب فراهم کنیم تا در این شرایط خاص جامعه لبخندی بر لب مخاطب بیاید.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۹    
سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور از زمان شیوع این بیماری تا ظهر امروز را 18هزار و 407 نفر اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۹    
رئیس جمهور در جلسه سران قوا با روسای برخی کمیته های اصلی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: امیدوارم با ادامه همراهی مردم در آینده سیر شیوع ویروس کرونا به مرحله نزولی شدن نزدیک شود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۰    
آخرین آمار از پیشرفت کرونا در اروپا نشان می دهد که این بیماری با سرعت بیشتری در این قاره منتشرشده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۰    
اپراتورهای ایرانسل و همراه اول با تغییر پیغام انتظار مکالمه مشترکان خود را مجبور کردند تا به کمپین در خانه بمانیم بپیوندند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۸    
قهر و قطع همکاری مدیران باشگاه استقلال تهران، رفتن مربیان خارجی و رفت و بازگشت فرهاد مجیدی در استقلال از مهم ترین اتفاقات این باشگاه در سال 98 بوده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه از همکاری گروه جهادی این دانشگاه با سپاه پاسداران در راستای تولید محلول ضدعفونی کننده برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۹    
کنکور کارشناسی ارشد سال 99 بعد از دوبار تغییر در 23 و 24 خردادماه با حضور 573 هزار و 750 نفر برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۹    
کاپیتان تیم ملی کاراته پس از ناکامی در کسب سهمیه المپیک، از قوانین فدراسیون جهانی کاراته انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۹    
روزنامه رأی الیوم مواضع آمریکا در قبال ایران و در شرایطی که کرونا جان میلیون ها انسان را تهدید می کند، شرم آور خواند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۰    
اعضای تیم ملی کاراته ایران با لغو رقابت های لیگ جهانی کاراته وان مادرید، شب گذشته از آلمان به تهران بازگشت.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از راه اندازی کارگاه تولید ماسک در این دانشگاه خبر داد و گفت: تلاش دانشگاهیان تا ریشه کنی کامل بیماری کرونا با حداکثر توان ادامه خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
حسن روحانی قانون بودجه سال 1399 کل کشور را برای اجرا به سازمان برنامه وبودجه ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات اظهار کرد که تاکنون تعداد 350 کلاس آموزش مجازی در این دانشگاه برنامه ریزی و برگزار شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه ای از تلاش تمامی مجموعه پژوهش و فناوری کشور در استمرار و ارتقای دستاوردها و داشته های علمی و فنآورانه علیرغم چالش و تنگناهای نظام سلطه قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
فدراسیون بین المللی وزنه برداری (IWF) پس از لغو 6 دوره مسابقات مختلف به دلیل ویروس کرونا، تغییراتی در سیستم انتخابی المپیک توکیو ایجاد کرده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
فائو در چارچوب برنامه همکاری های فنی اضطراری خود، دانش، مهارت و تجهیزات لازم را برای مقابله با ریزش گسترده ملخ های صحرایی در اختیار ایران قرار می دهد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۹    
سفیر چین در ایران اعلام کرد که کمک های پزشکی و بهداشتی ارتش این کشور به منظور مقابله با ویروس کووید 19 وارد تهران شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۷    
معاون اول رئیس جمهور در یادداشتی توئیتری نسبت به بهره برداری از آثار نهضت ملی شدن صنعت نفت بر اقتصاد ملی و تاب آورتر کردن کشور در همه زمینه ها تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۸    
برنامه ورزش تعطیل نیست با اجرای نصرالله رادش در ایام نوروز روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۸    
استاندار تهران تصریح کرد که عدم تردد و مسافرت غیرضروری باید توسط مردم جدی گرفته شود تا به قطع زنجیره این بیماری کمک کند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۸    
مدیرعامل خانه موسیقی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و پیگیری های خانه موسیقی مقرر شد حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه فصل بهار هنرمندان موسیقی توسط صندوق اعتباری هنر پرداخت شود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۷    
ملی پوش تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با برنامه ای که از مربیان تیم ملی دریافت کرده ام، تمریناتم را به صورت خصوصی انجام می دهم.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۷    
تزئین بهترین سفره هفت سین همیشه یکی از مهمترین دغدغه های ایرانی ها در روزهای پایانی سال و در ایام عید نوروز است .
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۷    
همزمان با فررسیدن عید باستانی مجموعه ای از متن های تبریک عید نوروز به انگلیسی و فارسی ویژه سال 99 برای مخاطبان آماده کرده ایم .
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۷    
گزیده ای از اشعار زیبای خیام در مورد عید نوروز و بهار را به مناسبت فرارسیدن سال نو برای مخاطبان عزیز گردآوری کرده ایم.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۷    
همزمان با شروع فصل بهار و سال نو ابیاتی با موضوع عید نوروز و بهار را از حافظ شیرازی برای شما آماده کرده ایم. امیدواریم از این اشعار لذت ببرید.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۷    
بر عید نوروز همانند بسیاری از ایام مهم، اعمالی است که بخشی از آن که در خصوص طریقه انجام فریضه نماز و دعا در این روز برای مخاطبان جمع آوری شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۸    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای با عنوان محدودسازی دانشمندان هسته ای ایران ، پنج نخبه علمی کشور در حوزه تحقیقات هسته ای را در فهرست تحریمی خود قرار داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۹    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان عنوان کرد که بیش از 70 درصد اعضای هیئت علمی استان گلستان موفق به برگزاری کلاس های خود به صورت غیرحضوری شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۳    
سریال تحریم جدید دانشمندان هسته ای کشورمان به ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از سوی آمریکا مجموعه ای از اهداف شامل کشاندن ایران پای میز مذاکره فرابرجامی و ترور علمی نخبگان را دنبال می کند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۳    
رئیس انجمن چشم پزشکی ایران از تشکیل ستاد حمایت از مقابله بحران کرونا در انجمن چشم پزشکی ایران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۴    
مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور از کارواش رایگان ضدعفونی وسایل نقلیه شهروندان در این مجموعه علمی آموزشی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۳    
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی گفت: طبق آخرین نظرسنجی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران هنوز 50 درصد از شهروندان تهرانی به معنای واقعی ابتلا به این ویروس را جدی نگرفته اند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۳    
باوجود شیوع کرونا ویروس در کشور، هنوز ارتباط میان دانش آموزان و معلمین تا حدود زیادی وجود دارد و معلمان می توانند هم زمان با پیگیری وضعیت درسی دانش آموزان در کاهش استرس و اضطراب آنان نقش داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۳    
رئیس فدراسیون کشتی بر لزوم حضور و همکاری دانشگاه ها در ورزش کشور تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۱    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از فعالیت جهادی 10 روزه به صورت دو شیفت کاری در شبانه روز در مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۱    
سازمان برنامه و بودجه در سال 98 بیش از 53 هزار و 800 میلیارد تومان تحت عنوان یارانه نقدی و کمک معیشتی و 60 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی پرداخت کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۰    
هدایت هاشمی درباره نبود نقش خود در سری جدید پایتخت گفت: به نظرم آنچه لازم بود درباره اوس موسی ادا شده و دیگر اینکه خودم از این شخصیت سیراب شده بودم.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۱    
وزیر کشور طی یادداشتی در خصوص تحولات سال گذشته، مدیریت حوادث سال 98 را نشان دهنده توان ارزنده و قابل تقدیر مدیران و مسئولان کشور دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۲    
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی کمک کاخ سفید به ایران برای مهار کرونا از طریق سازمان ملل شد
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۲    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از تولید ژل ضدعفونی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۲    
ملی پوش کشتی آزاد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم نرخ اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را نامناسب دانست و از افزایش 70 درصدی دوره های مهارت افزایی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۲    
فدراسیون جهانی کانوئینگ پس از جلسه با مسئولان کمیته بین المللی المپیک تمامی رقابت های خود تا ماه پایان ماه می میلادی (اواسط خرداد) را لغو کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۲    
اسناد ویکی لیکس نشان می دهد که نخست وزیر مکلف عراق از یک سو تابعیت آمریکایی دارد و از سوی دیگر، برای برچیدن آنچه شبکه های اطلاعاتی ایران و سوریه در نجف خوانده، مبارزه کرده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی از تلاش دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در استان البرز برای ساخت واکسن ویروس کرونا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۱    
دبیر ستاد مدیریت بیماری کرونا خواستار توقف فیلمبرداری همه فیلم های سینمایی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰    
بنویسیم؛ مدرسه ای متروکه، ببینیم؛ مجموعه انبار هایی برای احتکار اقلام بهداشتی!
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰    
به مجموعه قواعد و ارزش هایی به کار گرفته در یک پژوهش یا تحقیق، اصطلاحا اخلاق پژوهش می گویند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰    
پهپاد مهاجر-6 عضو جدید خانواده مهاجر است که در دسته پهپادهای تاکتیکی و رزمی قرار می گیرد و قابلیت به کارگیری در انواع مأموریت های نظامی و غیرنظامی را دارد.
  • ۱