شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 31 مرداد 1398 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 تیر 1398 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری آنا 30 آذر 1398 خبرگزاری آنا 30 دی 1398 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 1 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 2 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 3 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 4 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 5 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 6 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 7 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 8 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 9 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 10 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 11 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 12 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 13 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 14 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 15 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 16 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 17 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 18 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 19 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 20 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 21 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 22 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 23 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 24 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 25 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 26 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 27 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 28 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 29 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 30 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1398 
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۰    
در صورت استفاده صحیح و رعایت چند نکته ی مهم، می توان از هزینه های سرسام آور پیشگیری کرد و عمر طولانی گیربکس ماشین را تا دو برابر تضمین کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان از راه اندازی 10 رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد از مهر 98 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۷:۳۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نوشت: اهل فساد نباید در هیچ رده ای امنیت داشته باشند حتی اگر نماینده مجلس باشند. مردم به خصوص جوانان به میدان بیایند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۰    
متین سهران و مهرشاد افقری در پنجمین روز مسابقات قهرمانی شنا جوانان جهان در شهر بوداپست مجارستان در ماده 100 متر آزاد به آب زدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از افتتاح 15 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در استان فارس در هفته دولت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۸    
فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیچ کشوری نمی تواند مانند ایران امنیت را در کل منطقه برقرار کند، دشمنان قادر به گرفتن نظام منطقه ای از چنگ ما نیستند ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۸    
برخی از کارشناسان در حوزه زیست جنسی معتقد به ورود سیاست گذاران به این عرصه و فرهنگ سازی درباره آن هستند در حالی که برخی دیگر باور دارند که دانشگاه باید برای مسلط شدن فرهنگ عفاف و ازدواج مسئولیت های ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال 11 بازیکن تیمش برای دیدار با ماشین سازی را انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۷    
وزارت امور خارجه ایران با رئیس جمهور فرانسه دیدار و گفتگو کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: ارجاع ناعادلانه پروانه های کارشناسی به کارشناس رسمی مشکل ساز شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۳    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین در طول برنامه ششم و هفتم توسعه در نظام آموزش و پرورش اجرایی می شود و در این میان مهم ترین بعد آن تعلیم و تربیت است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی کل ارتش گفت: سامانه باور 373، ضریب نفوذ ناپذیری به مرزهای هوایی میهن اسلامی را در سطح قابل توجهی افزایش داده و باورِ توانستن و عبور از موانع تحریم را در جوانان مبتکر حوزه صنایع دفاعی تقویت ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۵    
لیگ برتر فوتبال کشورمان با دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی برگزار شد. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۴    
سخنگوی قوه قضائیه با تأیید خبر بازداشت دو نماینده مجلس شورای اسلامی به دلیل ارتباط با تخلفات خودروسازان اظهار کرد: این دو نماینده به دلیل عدم تأمین قرار صادره از سوی بازپرس دادسرا ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۵    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از بازداشت مدیرعامل کارخانه تولید قند نقش جهان اصفهان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۳    
اتفاقات مختلف و گوناگونی در بسکتبال باشگاهی ایران رخ داده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۲    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر از سد تیم پارس جنوبی جم گذشت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۳    
9 نفر از مدیران و کارکنان شرکت غله گلستان به سبب ترکیب کردن ماسه، خاک و فضولات حیوانی با گندم و فروش آن به سیلوی دولتی در گنبدکاووس دستگیر شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۰    
سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۱    
حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر محرومین نمی توانند به بیمارستان رضوی بیایند و هزینه های این جا را بپردازند، بیمارستان باید از درآمدهای این جا برای محرومین درمانگاه بسازد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۱    
طراح و سرپرست نویسندگان سریال پایتخت از اضافه شدن چند بازیگر چهره به فصل ششم این مجموعه تلویزیونی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۱    
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در زمان سلطنت پهلوی اول سفیر انگلستان به وسیله یک تلفن از پادشاه ایران رضا شاه خواست که ایران را ترک کند چرا که انگلیس برای منطقه و کل جهان تصمیم می گرفت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۹    
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: بازنشستگان جزء فداکارترین و بهترین نیروهای انقلاب اسلامی هستند و برای تحقق انقلاب اسلامی گام بر می دارند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۰    
سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی نامه ای به علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما از تولید و پخش برنامه تلویزیونی عصر جدید تقدیر کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۹    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: قطعاً پلیس با افرادی که اقدام به حیوا ن آزاری کنند، برخوردی قانونی خواهد کرد و در صورت اطلاع از چنین مواردی اجازه آزار حیوانات را نخواهد داد ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۹    
در پایان رقابت های روز نخست مسابقات پومسه جام جهانی 2019 - چین، پومسه روهای ایران موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۸    
جزئیات مراسم تشییع و ترحیم زنده یاد ناصر احمدی دوبلور و گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۸    
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: احصاء و اصلاح فرآیند کاری تمامی گلوگاهای فساد در وزارت صنعت، معدن و تجارت به شدت در حال پیگیری است ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۰    
ساعت دیدار تیم های ملی والیبال نوجوانان ایران و کلمبیا در رقابت های قهرمانی جهان تغییر کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۹    
نخستین روز از مسابقات جوانان جهان و لیگ بین المللی اسکی چمن در دیزین پیگیری شد و نفرات برتر مشخص شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۰    
تیم ملی والیبال بانوان ایران با شکست برابر تایلند فرصت کسب مدال را از دست داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو از تصویب 10 رشته جدید و پذیرش دانشجوی بدون آزمون در ترم مهرماه 98 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۹    
آیین افتتاح مجتمع آبی چندمنظوره گلشن و 12 بوستان در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار مشهد با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۹    
رئیس کمیته امداد با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت زنان سرپرست خانوار برای ایجاد واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی مددجویی ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۷    
وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفته آینده برای پاسخگویی به سؤال های نمایندگان به کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی می روند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه آمریکا به دنبال ماجراجویی در منطقه است، گفت: امنیت در خلیج فارس و تنگه هرمز بدون ایران امکان پذیر نیست.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۷    
وزرای اقتصاد و ارتباطات و فناوری اطلاعات هفته آینده با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به سؤالات نمایندگان پاسخ می دهند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از افتتاح 4 طرح آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی در هفته دولت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۸    
همزمان با یکم شهریور زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، جشنواره بزرگ ارتقای سلامت شهروندان تهرانی توسط سازمان نظام پزشکی در 4 نقطه تهران برگزار می گردد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۸    
پیشکسوت تیم استقلال گفت: خطیبی مربی است که علاقه به فوتبال هجومی دارد و در ماشین سازی نیز قطعاً با این شیوه بازی خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۸    
ورزشگاه شهدای نوشهر پس از بازسازی کامل امروز پنجشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و استاندار مازندران با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۶    
محصولات و فرآورده های مبتنی بر پسته مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در آیین افتتاح ششمین جشنواره ملی پسته رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۷    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه رونمایی از سامانه پدافند هوایی باور 373 گفت: این سامانه حاصل باور جوانان این مرز و بوم است و در میدان رزم عملکرد بسیار برتری نسبت به نمونه های خارجی دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۸    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی و هنری بهترین مسیر انتقال آموزه های دینی و تربیتی در ساحت های مختلف تربیتی است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۸    
رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید برخی از باشگاه ها نظیر استقلال نتوانستند کارت بازی همه بازیکنان جدیدشان را بگیرند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۸    
استاندار سمنان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان محصولات خوبی را فرآوری و تولید کرده و استانداری از تولیدات این دانشگاه حمایت خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم سه امتیاز بازی با شهر خودرو را به دست بیاوریم البته می دانم کار سختی در پیش داریم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۶    
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با انتشار توئیتی اعلام کرد: این تابوشکنی که نماینده مجلس نتواند از مصونیت نابجا استفاده کند جلوی مفاسد عمده ای را می گیرد و به حق دست مریزاد و خداقوت دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد اعلام کرد: با توجه به آخرین اصلاحیه رشته های کارشناسی بدون آزمون سال 1398 دانشگاه آزاد اسلامی 6 رشته کارشناسی به مجموعه رشته های این ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
ووشوکاران ایران در چهارمین روز رقابت های جوانان آسیا به 6 مدال رنگارنگ شامل یک طلا، یک نقره و چهار برنز دست یافتند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر به نروژ با وزیر صنعت، تجارت و شیلات این کشور دیدار و گفتگو کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۶    
سرمربی تیم شهر خودرو گفت: بازی سختی داریم اما امیدواریم برابر پیکان به هدف خودمان که کسب سه امتیاز است برسیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۶    
رئیس جمهور گفت: آبراه های بین المللی باید برای همه امن باشد. در باب المندب ما منجی کشتی های عبوری بودیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۶    
آندره آ استراماچونی فهرست بازیکنان استقلال برای دیدار هفته اول با ماشین سازی را معرفی کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با توجه به جایگاه علم و پژوهش در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این بیانیه را آغاز عصر جدید توسعه، پیشرفت و اقتدار کشور دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نخست وزیر نروژ دیدار و گفتگو کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۵    
ارتش سوریه به طور کامل کنترل خان شیخون در حومه جنوبی ادلب را به دست آورد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۴    
امام هفتم حضرت امام موسی کاظم(ع) برای شیعیان اسوه صبر و استقامت محسوب می شوند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۴    
توپ های مورد استفاده در فوتبال باشگاهی ایران مورد تأیید فیفا است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۵    
کمیته مسابقات اسامی محرومان جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 99-98 را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۳    
تهیه کننده فیلم مستند در جستجوی فریده این اثر را اولین فیلم تاریخ سینمای ایران معرفی کرد که با کمک های مردمی ساخته شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۴    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق و کشف بیش از یک تن و 183کیلو انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۴    
داستان فرزند مدافع حرم با استقبال مخاطبان جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان رو به روبه شد و به سه سانس فوق العاده رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۵    
تیم فوتبال استقلال در دیدار با ماشین سازی غایبان زیادی دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۳    
سعید آذری از مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن کنار گذاشته شد و جواد محمدی جای او را گرفت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون بررسی شده و تقدیم صحن علنی مجلس می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۴    
وزیر دفاع آمریکا با تکرار ادعاهای خود علیه ایران، گفت که امکان تلاش برای توقیف نفت کش ایرانی همچنان وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۴    
وزیر دفاع گفت: امروز صنایع دفاعی به پشتوانه شبکه بزرگ خصوصی همراه خود بالغ بر 1500 میلیارد تومان شرکت های خودروسازی قرارداد دارند و حدود 2500 میلیارد تومان نیز در حال انعقاد قرارداد هستند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۴    
وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح گفت: تشکیل ائتلاف در خلیج فارس یک فریب از طرف آمریکایی هاست چراکه آنها خود منشأ ناامنی در منطقه اند و اگر این ائتلاف شکل می گرفت وضعیت را پیچیده تر می کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی معتقد است که ادغام موسسات فرهنگی تحت نظر این وزارتخانه با هدف چابک سازی صورت می گیرد و نه تعطیلی.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا گفت انتظار دارد یهودیان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به نامزدی جز وی رأی ندهند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۴    
مدیر گروه کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: در سال رونق تولید، رشته صنایع غذایی پایه تضمین افزایش تولید مواد غذایی در کشور است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۴    
یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک پایگاه هوایی عربستان را با پهپاد قاصف K2 هدف قرار دادند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۴    
محل برگزاری چند دیدار از مسابقات هفته اول لیگ برتر مشخص شد و زمان برگزاری یک مسابقه نیز تغییر کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۲    
صداپیشه پیشکسوت و گوینده رادیو درگذشت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۲    
تیم پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر قصد دارد تا با شکست پارس جنوبی صدر جدول را تصاحب کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۳    
رئیس جمهور فرانسه برای بازگشت روسیه به جمع کشورهای گروه هفت یک شرط مطرح کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۳    
سامانه بومی پدافند هوایی برد و ارتفاع بلند باور 373، به عنوان یکی از پیشرفته ترین و منحصربه فرد ترین سامانه های دفاعی کشور با فرمان رئیس جمهور رونمایی و به شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور ملحق شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۳    
صداپیشه پیشکسوت و گوینده رادیو درگذشت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۲    
قائم مقام واحد تشکیلات خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: دوره بررسی حقوق زنان در این دانشگاه با تدریس حجت الاسلام حسینی یمین برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۱    
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه تاریخ برگزاری نشست سران ایران، روسیه و ترکیه را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۱    
دبیر جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور با رای اعضای شورای مرکزی این اتحادیه انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۲    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه در راستای حمایت از حقوق بازیکنان که نیمار هم یکی از آن هاست، باشگاه پاری سن ژرمن را 2 هزار یورو جریمه کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس از افزایش چهار رشته جدید برای پذیرش در مقطع کارشناسی پیوسته مهر 98 در این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۲    
صد و نود و هشتمین شماره هفته نامه خط حزب الله با عنوان دوسال پایانی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۰    
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: مرز خسروی با دارا بودن زیرساخت پذیرش گردشگران می تواند روزانه پنج میلیون زائر عتبات عالیات را پذیرایی کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۰    
سازمان ملل متحد اعلام کرد که به دلیل کمبود بودجه، برنامه های انسانی خود در یمن را متوقف کرده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب مقام سوم مسابقات جهانی رباتیک کره جنوبی توسط دانش آموزان کرمانی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۰    
باشگاه شهر خودرو در صدد جذب امید ابراهیمی هافبک ایرانی تیم ملی فوتبال است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۱    
نحوه استفاده از امکان نقل وانتقال فرزندان اعضای هیئت علمی در آزمون های سراسری مختلف نگرانی هایی را در میان داوطلبان ایجاد کرده که باید مورد توجه قرار گیرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۱    
مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: در استان سیستان و بلوچستان باید ساخت مدارس و تجهیز آن در اولویت قرار گیرد و سپس به فکر هوشمندسازی مدارس بود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۷:۳۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: مشکل اصلی توجه و تکیه دولت به دانشگاه های دولتی است با وجود اینکه دانشگاه آزاد اسلامی 42 درصد دانشجویان کشور را آموزش می دهد ولی سهم اندکی از بودجه اقتصاد ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۵۲    
کارگردان نمایش شاپرک خانوم از احتمال ساخت نسخه سینمایی این نمایش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۵۲    
مدیرعامل تیم ماشین سازی گفت: با تیم استقلال یک بازی تدارکاتی انجام دادیم و آنالیزمان هم بر اساس همان بازی است ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۱۹    
یک پژوهشگر حوزه ژورنالیسم علم گفت: با استفاده از ظرفیت رسانه ای ژورنالیسم علم می توان بیانیه گام دوم انقلاب را به بهترین شکل ممکن در میان افکار عمومی تبیین کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۱۹    
معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به دخالت های آمریکا در منطقه گفت: آمریکایی ها در آینده منطقه جایی را نخواهند داشت و این منطقه در اختیار ملت های خودش خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۱۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: بازمهندسی رشته ها کمک کرد تا برخی رشته ها در واحدهای دانشگاهی استان لرستان فعال شود و این نویدی برای پذیرش بیشتر دانشجو خواهد بود.