شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 7 مهر 1397 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 29 اسفند 1396 آناج 30 فروردین 1397 آناج 31 اردیبهشت 1397 آناج 31 خرداد 1397 آناج 31 تیر 1397 آناج 31 مرداد 1397 آناج 31 شهریور 1397 آناج 30 آبان 1397 آناج 30 آذر 1397 آناج 30 دی 1397 آناج 30 بهمن 1397 آناج 28 اسفند 1397 آناج 1 مهر 1397 آناج 2 مهر 1397 آناج 3 مهر 1397 آناج 4 مهر 1397 آناج 5 مهر 1397 آناج 6 مهر 1397 آناج 7 مهر 1397 آناج 8 مهر 1397 آناج 9 مهر 1397 آناج 10 مهر 1397 آناج 11 مهر 1397 آناج 12 مهر 1397 آناج 13 مهر 1397 آناج 14 مهر 1397 آناج 15 مهر 1397 آناج 16 مهر 1397 آناج 17 مهر 1397 آناج 18 مهر 1397 آناج 19 مهر 1397 آناج 20 مهر 1397 آناج 21 مهر 1397 آناج 22 مهر 1397 آناج 23 مهر 1397 آناج 24 مهر 1397 آناج 25 مهر 1397 آناج 26 مهر 1397 آناج 27 مهر 1397 آناج 28 مهر 1397 آناج 29 مهر 1397 آناج 30 مهر 1397 
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۹    
کمیته مسابقات سازمان لیگ اصلاحیه برنامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۳    
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، با تأکید بر شفافیت در ارائه آمار و ارقام فعالیت بانک های خصوصی در استان گفت: شفافیت در اطلاعات مالی بانک ها در تدوین برنامه های آتی حائز اهمیت است .
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۸    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر جلوگیری از فعالیت واحدهای مرغداری غیرمجاز تأکید کرد و گفت ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۶    
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، آن را نشان از ضعف دشمن در رویارویی با قوای نظامی ایران دانست و گفت ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۶    
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، تفاهم نامه مشارکت در اتصال راه آهن ایران به ترکیه از مسیر چشمه ثریا امضا شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد، این تیم با هدف برد مقابل ماشین سازی تبریز صف آرایی کرده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با وجود نارضایتی از عدم پیروزی در برابر فولاد، یک امتیاز این بازی را ارزشمند تلقی کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۷    
ستاره ایرلندی تیم فوتبال تراکتورسازی از هدفش برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر می گوید.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۲    
روزنامه روسی "پراودا" نوشت: مسکو بعد از وقایع سوریه می خواهد ابتکار عمل تل آویو را در قفقاز جنوبی به ویژه پس از سرنگونی هواپیمای تجسسی ایلوشین -20 خود متوقف سازد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۲    
نیمه نخست دیدار تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۴۷    
مدیرکل ورزش و جوانان آذریایجان شرقی در حاشیه مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت: هدف از برگزاری این تور نشان دادن صلح و دوستی مردم ایران است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۸    
معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان این که درحال حاضر تعداد 800 دستگاه اتوبوس در استان دارای کارت هوشمند هست ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۸    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از افزایش صندلی های قرائتخانه های شهرداری تبریز به 3000 صندلی خبر داده و افزود : 50 قرائتخانه در این مجموعه ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۳    
نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: وزارت خارجه آمریکا و اتاق جنگ صهیونیست ها با جنگی ترکیبی علیه ملت ایران، امنیت عمومی و اقتصاد کشور زیر آماج حملات خود قرار داده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۸    
سالن های چندمنظوره مدیریت و آموزش شهروندی در حوادث غیرمترقبه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اعتباری افزون 20 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۳    
به دنبال تصمیم شهردار محترم کلانشهر تبریز در خصوص افزایش ساعت مسافرگیری قطارشهری تا ساعت 19، 40 درصد بر میزان مسافران قطار شهری افزوده شده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۷    
عضو شورای شهر تبریز، گفت: مردم به آموزش پیشگیری بیشتر از دستورالعمل های درمانی نیاز دارند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۷    
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز یکی از واحدهای نمونه و موفق ترین سازمان های آتش نشانی کشور است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت:متاسفانه راه و شهرسازی مطالعه زیست محیطی بر پروژه جاده میانگذر نداشته است و می توان گفت که جاده میان گذر یکی از عوامل خشکی دریاچه ارومیه است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از نحوه خدمات دهی موزه ها و ممانعت از ورود مردم به مجموعه های تاریخی در روز جهانی گردشگری انتقاد کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۷    
معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: بحث فرهنگ باید به متخصصین فرهنگی سپرده شود و هر نهاد غیرمتخصص نباید به این عرصه ورود پیدا کند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۷    
مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید به اینکه کمال گرایی و تکامل طلبی باعث بالا رفتن ظرفیت ها می شود ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۲    
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی اعلام کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از یکهزار و 920 تن فرآورده خام دامی تحت نظارت های بهداشتی دامپزشکی از استان به خارج کشور صادر شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۲    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند از فعالیت 360 هیات مذهبی ثبت شده در این شهرستان خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۷    
معاون فرهنگی بنیاد بین المللی اسراء از اجرای طرح ملی ملکوت با همکاری نهادهای فرهنگی تاثیرگذار در شهرستان مرند خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۲    
معاون فرماندار هشترود گفت: با رانندگان تاکسی های متخلف که کرایه ها را خودسرانه افزایش داده اند برخورد می شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به کلنگ زنی راه اندازی ناحیه صنعتی کیف، کفش و مصنوعات چرم در تبریز گفت ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۲    
فرماندار مراغه با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال پایدار در بخش روستایی این شهرستان گفت: باهدف آماده سازی زیرساخت های لازم برای توسعه گردشگری در مراغه بازارچه های گردشگری و صنایع دستی در این شهرستان ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی اجرای طرح کارورزی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در آذربایجان شرقی تعهد استانی 3700 کارورز بود که قرارداد منعقد شده 411 مورد و حدود 11 درصد محقق شده و باید ادارات ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه مراغه گفت: کمبود تجهیزات ایستگاه های آتش نشانی را بامشکل خدمات رسانی روبرو می کند که ضروری است دولت با مشارکت شهرداری ها اقدام به تجهیز این مرکز مهم خدمات رسانی به مردم انجام شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۷    
یکی از هواداران تراکتورسازی در جریان بازی روزگذشته این تیم در ورزشگاه یادگار امام جان خود را از دست داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۶    
تراکتورسازان با گلباران استقلال خوزستان، قاطع ترین برد لیگ هجدهم و تاریخ خود در لیگ برتر فوتبال را به ثبت رساندند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۱    
سلمان زاده گفت: طی روزهای آتی شاهد تامین لاستیک مورد نیاز رانندگان آذربایجان شرقی خواهیم بود و تعادل نسبی در استان برقرار خواهد شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۰    
نگاهی به جدول فروش فیلم های روی پرده نشان از استقبال بسیار خوب مخاطبان سینما از "تنگه ابوقریب" با روایتی از روزهای پایانی جنگ دارد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۹    
مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان عصر امروز در تبریز برگزار می شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۴    
عبداللهی گفت: اتفاقاتی که در بابل یا برخی شهرهای دیگر رخ می دهد نمونه های دیگری هم دارد و حتی در دوره قبلی شوراها، در استان آذربایجان شرقی نیز برخی شوراها منحل شدند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۹    
رهبران ارمنستان باید بدانند، دستیابی به پیشرفت های اقتصادی و تامین رفاه تنها در گرو برقراری مناسبات خوب با همسایگان و احترام به استقلال و تمامیت ارضی آن هاست.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۹    
تمرینات تراکتورسازان پس از پیروزی شیرین مقابل استقلال خوزستان به مدت 4 روز تعطیل شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۸    
ترکیب تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان اعلام شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۸    
تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با درخشش مهاجم ایرلندی خود به یک پیروزی قاطع دست یافته و میهمانش استقلال خوزستان را با شکست سنگین 6 بر صفر بدرقه کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۷    
نعیمه و فائزه زاییده ی یک تفکرند که خود را صاحب این انقلاب می دانند، زمانی که در رأس نیستند راجع به همه چیز و همه کس اظهارنظر می کنند و وقتی تفکر آنان در رأس نشست و امور را در دست گرفتند ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۲    
فردا روز اگر اتفاق غیر مترقبه ای بیافتد چه بر سرمان خواهد آمد؟!
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۱    
سرمربی پیشین تیم های فوتبال منچستریونایتد و بایرن مونیخ دو پیشنهاد سرمربیگری در ایران دارد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۷    
وقتی مردم اعتماد به رسانه ملی را ازدست می دهند، هشدار باش رسانه های بیگانه را مبنی بر قحطی می پذیرند و دیگر هیچ تحلیل و نظریه ی کارشناسی برای بازگرداندن آرامش به جامعه سود بخش نخواهد بود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۷    
اولویت اول اکثر مردم خرید است! منتظرند تا پولی دست شان بیاید و فروشگاه ها را جارو کنند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۷    
وقتی مردم نظرات مختلف کارشناسان و پیش بینی های اساتید اقتصاد را می شنوند و عکس آن ها را در بازار می بینند، به این نتیجه می رسند بهتر است به جای گوش دادن مطالب حضرات ...