دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۵۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آراس نیوز 1 آذر 1395 - arassnews.ir

آراس نیوز 31 خرداد 1395 آراس نیوز 31 تیر 1395 آراس نیوز 31 مرداد 1395 آراس نیوز 31 شهریور 1395 آراس نیوز 30 مهر 1395 آراس نیوز 30 آبان 1395 آراس نیوز 30 دی 1395 آراس نیوز 30 بهمن 1395 آراس نیوز 30 اسفند 1395 آراس نیوز 1 آذر 1395 آراس نیوز 2 آذر 1395 آراس نیوز 3 آذر 1395 آراس نیوز 4 آذر 1395 آراس نیوز 5 آذر 1395 آراس نیوز 6 آذر 1395 آراس نیوز 7 آذر 1395 آراس نیوز 8 آذر 1395 آراس نیوز 9 آذر 1395 آراس نیوز 10 آذر 1395 آراس نیوز 11 آذر 1395 آراس نیوز 12 آذر 1395 آراس نیوز 13 آذر 1395 آراس نیوز 14 آذر 1395 آراس نیوز 15 آذر 1395 آراس نیوز 16 آذر 1395 آراس نیوز 17 آذر 1395 آراس نیوز 18 آذر 1395 آراس نیوز 19 آذر 1395 آراس نیوز 20 آذر 1395 آراس نیوز 21 آذر 1395 آراس نیوز 22 آذر 1395 آراس نیوز 23 آذر 1395 آراس نیوز 24 آذر 1395 آراس نیوز 25 آذر 1395 آراس نیوز 26 آذر 1395 آراس نیوز 27 آذر 1395 آراس نیوز 28 آذر 1395 آراس نیوز 29 آذر 1395 آراس نیوز 30 آذر 1395 
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۹    
جلسه بررسی وضعیت درآمدی مناطق هشتگانه کلانشهر اهواز در هفت ماهه نخست سال جاری با حضور دکتر سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز و مدیران مناطق شهری برگزار شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۴    
شهردار منطقه هفت دربخش درآمد به عنوان مدیر نمونه درمیان مناطق هشتگانه برگزیده شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۹    
آراس: اولین جلسه ی حفاظت از منابع آب با حضور مدیر کل جهاد کشاورزی، سازمان آب وبرق و محیط زیست پیش از ظهر امروز برگزار شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۹    
واتس اپ قابلیت پشتیبانی از GIF را به اپلیکیشن iOS اضافه کرد. این قابلیت در هفته های آینده به اپلیکیشن اندروید نیز اضافه می شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول گفت: واژگون شدن یک دستگاه تاکسی 405 در دزفول یک کشته و چهار مجروح را به همراه داشت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۹    
نامزد بهترین بازیکن فوتسال آسیا با بیان این که دوست دارم به این عنوان دست پیدا کنم، گفت: اگر بخواهم انصاف را رعایت کنم، شانس حسن زاده و اسماعیل پور برای کسب این عنوان را بیشتر از خودم می دانم.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۹    
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تا پنج دیدار آینده تلاش مان را برای تیم می کنیم ولی بعداز آن، اگر از تیم جدا شدیم به ما نگویند که این بازیکنان تعصب و غیرت نداشتند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۴    
این حرکت گام دومی است که در سطح استان در حال اجرا می باشد و کاملا همسو با برنامه های مصوب کارگروه اقتصاد مقاومتی استان است زیرا که در آن ظرفیت های به روز شده و تکمیل شده در استان ارائه می شود
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۹    
فیلم 'از ما' ساخته سیدمرتضی سبزقبا به بخش مسابقه نخستین جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی راه یافت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۴    
بر اساس آخرین آمار دریافتی تا این لحظه جمعیت کشور 80 میلیون و 481 هزار و 759 نفر است و همچنین در سال جاری نسبت تولد پسر به دختر 105 به 101 است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۴    
برخورد سواری پراید حامل زائران بازگشته از سفر کربلای معلا با یکدستگاه تریلر در جاده اندیمشک - دهلران 2 کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۹    
امروز دوشنبه 1/آذر 1395نشست خبری در راستای برگزاری نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان خوزستان با حضور سید علی بحرینی معاون اقتصادی استانداری خوزستان و امید حاجتی رئیس سازمان برنامه و بودجه ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۴    
رئیس مرکز آمار ایران می گوید در سرشماری سال 1395 با آمار چهار درصدی غایبین مواجه بوده ایم که تلاش مرکز آمار بر این است که از طریق مراجعه حضوری چندباره ماموران و همچنین دادن مهلت ثبت نام اینترنتی به ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۹    
آراس: استاندار خوزستان عنوان کرد: باید سیستم های فناوری را ارتقا دهید، در این راستا شما را حمایت خواهم کرد اما این حمایت کور کورانه نخواهد بود و به شرط ارتقا کیفی انجام می شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۹    
آراس:عملیات لایروبی ؛ لوله گذاری و پوشاندن کانال انتقال آب سطحی موسوم به کانال الهادی توسط شهرداری منطقه 4در حال انجام است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۴    
فرماندار ایذه گفت:مدارس و دانشگاه های ایذه، روز دوشنبه به دلیل توفان گرد و غبار در دو نوبت صبح و عصر تعطیل می باشند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۴    
سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان اندیکا گفت: یک باند حفاری و قاچاق عتیقه در بخش چلو شهرستان اندیکا به دام پلیس افتاد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۹    
معاون مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: امروز یک معتاد برای آنکه بتواند خود را تامین کند بسته به مواد مصرفی اش باید روزانه از 15 تا 40 هزار تومان هزینه کند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۴    
فرمانده مرزبانی ناجا با اعلام اینکه به دلیل حجم جمعیت و جداسازی افراد فاقد ویزا کنترل در مرزها کار سختی است، افزود: احتمال لغو ویزای سفر اربعین وجود دارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۴    
آراس: معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه 3 از آغاز عملیات اجرایی گسترده نصب تابلوهای راهنمای مسیر در نقاط پر ترددسطح منطقه خبرداد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۴    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی از ایجاد انجمنی با کمک وزارت بهداشت برای کمک به زنان باردار معتاد خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 100 کودک معتاد برای نگهداری به سازمان بهزیستی کشور تحویل داده شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۴    
صدها هزار زائر ایرانی که در دو هفته گذشته برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی به کربلا و نجف سفر کرده بودند از اوائل هفته جاری با انجام این آیین در حال بازگشت به کشور هستند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۹    
آراس: ملی پوشان سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو بعد از پایان دهمین دوره مسابقات شنا، شیرجه و واترپلوی قهرمانی آسیا وارد کشور شدند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۹    
علیرغم انتقادات او از توافق هسته ای واقعیت آن است که ترامپ خواستار مبارزه علیه تروریسم در سوریه، توقف حمایت امریکا از معارضان سوری و تمرکز بر روی نابودی داعش است ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۴    
دکتر گلستانی شهردار منطقه 3 جهت جدولگذاری، زیرسازی، آسفالت و احداث فضای سبز در محوطه ی خاکی گردان نور و مرکز آموزش شهید علی هاشمی در راستای پاسداشت ارزش های شهیدان مدافع حرم، اقدام کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۴    
گمانه زنی هایی درباره جذب مهاجم ایرانی آلکمار توسط تراکتورسازی به گوش می رسد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۴    
مدیر عامل سابق باشگاه استقلال مجری سرشناس برنامه 90 را تهدید به شکایت کردن کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۴    
دختران کشورمان قهرمان جهان شدند و تیم ملی پسران نیز به مقام چهارم رسید.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۹    
دکتر آقاجانی: هماهنگی بین جمعیت هلال احمر خوزستان و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان را الگوی مناسبی از هم افزایی و همکاری های بین بخشی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب به مردم بیان کرد
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۹    
در حالی که تا پیش از این از نام هایی همچون جان بولتون، نیوت گینگریچ، رودی جولیانی و باب کورکر برای تصدی سمت وزارت خارجه نام برده می شد، اکنون خبر رسیده که دونالد ترامپ با میت رامنی دیدار داشته است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۹    
در پی دستگیری پزشک قلابی در شهرستان مسجدسلیمان و انتشار مطالب متفاوت و گاهاً ناصحیح در این خصوص، توضیحات تبیین کننده زیر که جزئیات کامل موضوع را بازگو می کند جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی کامل ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۹    
بهترین داور آسیا گفت: از زمانی که 16 سال داشتم همیشه می دانستم که مرا داور صدا می زنند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۴    
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری مراسم اربعین با سخنرانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی هیچ مشکل و مساله ای از نظر سیاسی، امنیتی و اجتماعی نداشت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۴    
علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی درباره لغو سخنرانی امروز یکشنبه خود در مشهد به رئیس جمهوری نامه نوشت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۹    
طی روزهای اخیر برخی شبکه های اجتماعی و سایت های خبری از محرومیت یگانه غریب گشته بانوی قهرمان کشتی آلیش از مسابقات جهانی خبر داده بودند.