دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۳:۵۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آراس نیوز 2 آذر 1395 - arassnews.ir

آراس نیوز 31 خرداد 1395 آراس نیوز 31 تیر 1395 آراس نیوز 31 مرداد 1395 آراس نیوز 31 شهریور 1395 آراس نیوز 30 مهر 1395 آراس نیوز 30 آبان 1395 آراس نیوز 30 دی 1395 آراس نیوز 30 بهمن 1395 آراس نیوز 30 اسفند 1395 آراس نیوز 1 آذر 1395 آراس نیوز 2 آذر 1395 آراس نیوز 3 آذر 1395 آراس نیوز 4 آذر 1395 آراس نیوز 5 آذر 1395 آراس نیوز 6 آذر 1395 آراس نیوز 7 آذر 1395 آراس نیوز 8 آذر 1395 آراس نیوز 9 آذر 1395 آراس نیوز 10 آذر 1395 آراس نیوز 11 آذر 1395 آراس نیوز 12 آذر 1395 آراس نیوز 13 آذر 1395 آراس نیوز 14 آذر 1395 آراس نیوز 15 آذر 1395 آراس نیوز 16 آذر 1395 آراس نیوز 17 آذر 1395 آراس نیوز 18 آذر 1395 آراس نیوز 19 آذر 1395 آراس نیوز 20 آذر 1395 آراس نیوز 21 آذر 1395 آراس نیوز 22 آذر 1395 آراس نیوز 23 آذر 1395 آراس نیوز 24 آذر 1395 آراس نیوز 25 آذر 1395 آراس نیوز 26 آذر 1395 آراس نیوز 27 آذر 1395 آراس نیوز 28 آذر 1395 آراس نیوز 29 آذر 1395 آراس نیوز 30 آذر 1395 
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۰    
آراس: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در بازدید از نیروگاه برق رامین با اعلام اینکه نیروگاه برق رامین بزرگترین نیروگاه برق کشور است ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۴    
دکتر ظهرابی دبیر اجرایی همایش بین المللی زهکشی در خوزستان، درنشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری این همایش در تاریخ 14 الی 17 اسفندماه با محوریت پایداری فعالیت های زیست محیطی خبر داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۴    
رئیس جمهوری اسلوونی و هیأت همراه، با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۹    
تهران- ایرنا- 28 نماینده مجلس در سوالی خواستار توضیحات وزیر دادگستری درباره لغو سخنرانی علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مشهد مقدس شدند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۴    
رییس مجلس شورای اسلامی، ضمن تأسف آور خواندن اقدام دادستانی مشهد درمورد سخنرانی نایب رییس مجلس، گفت: این گونه اقدام های تک روانه باعث تفرقه و انشقاق در ساختارهای کشور می شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۴    
اعتقاد داریم که استان خوزستان می تواند پایلوت اقتصاد بدون نفت در کشور باشد ولی این مسئله نیاز به مقدماتی دارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۴    
دانشمندان هاروارد گمان می کنند محل دقیق و منبع فیزیکی خودآگاهی در مغز انسان را پیدا کرده اند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۴    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ارایه بسته های جدید اینترنتی برای مشترکان از ابتدای آذرماه خبر داد و گفت ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۴    
بیل گیتس معتقد است که کشور هندوستان با حفظ روند فعلی خود در طول 7 سال آینده به بزرگ ترین اقتصاد دیجیتالی در میان تمامی کشورهای جهان بدل خواهد گشت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۴۹    
آراس: بسیاری از کاربران تلگرام به دلایل مختلف از جمله واگذاری و... میخواهند شماره حساب کاربری تلگرام خود را تغییر دهند یا به عبارت دیگر کل اطلاعات و گفتگو های خود را به شماره جدید منتقل کنند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور می توانند از فردا سوم تا سیزدهم آذرماه جاری نسبت به ثبت نام برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۹    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا با بیان اینکه نوجوانان زیادی شیفته بازی های آنلاین شده اند، گفت این امرعلاوه بر آسیب های جسمی تهدیدات زیادی در پی دارد که خانواده ها باید مراقب باشند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۹    
نتایج یک مطالعه آماری جدید نشان می دهد در حالی که طول عمر بشر افزایش پیدا کرده اما همچنان زنان از نظر نرخ امید به زندگی از مردان جلوتر هستند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۹    
آراس: جلسه مدیریت پسماند پیش از ظهر امروز در سالن جلسات معاونت عمرانی برگزار شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۹    
آراس: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان از توقف و جلوگیری از عملیات جاده سازی شرکت نفت در هورالعظیم خبر داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۴    
بزرگترین محمیه (دامگاه صید پرندگان) در تالاب هویزه تخریب شد .
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۹    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به ظرفیت های جذب سرمایه گذار در این شرکت گفت: به دنبال توسعه زیرساخت ها و شرایط در شهرک های استان هستیم تا سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری بیشتر ترغیب ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۴    
در واژگونی یکدستگاه خودروی سمند در جاده اهواز - شوش چهار زائر کربلا مصدوم شدند
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۴    
هم اکنون در اوج بازگشت مسافران از عراق هستیم اما خوشبختانه گره ترافیکی خاصی در مسیرهای بازگشت در استان های خوزستان و ایلام نداریم.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۴    
قاضی دادگاه کیفری دشت آزادگان خوزستان برای فردی که 34 اصله درخت را قطع کرده بود، علاوه بر پرداخت جریمه نقدی حکمی به این شرح صادر کرد ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۹    
دوشنبه 1 آذرماه 95 جلسه کمیته دانشگاهی پیشگیری از آنفلوآنزا و درمان آن با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر شکرالله سلمان زاده معاون بهداشتی دانشگاه ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۹    
با گذشت چهار ماه از تصویب افزایش 10 درصدی قیمت تعرفه فروش برق به مشترکان خانگی و رسانه ای شدن گرانی قیمت برق در روزهای اخیر، مسئولان وزارت نیرو به جای اطلاع رسانی صادقانه و شفاف ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۹    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان از تدوین دستورالعمل راه اندازی تاکسی گردشگری در شهر اصفهان خبر داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۹    
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز، دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز،حمیدیه ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۴    
استاندار خوزستان با بیان این که جلسه قرار بود با مسوولان شرکت ها و سازمان های استان انجام شود عنوان کرد:به دلیل این که قسمتی از هزینه های مالی طرح پیش دبستانی، کنکور ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۴    
جیم جارموش در آخرین فیلم خود پترسن به چند روز زندگی آرام یک شاعر و همسرش پرداخته است. شاعر، سبک زندگی منظمی دارد؛ شبیه آدم هایی که هر روزشان مثل قبل است با کارهایی تکراری و معمولی ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۴    
شهرام شاه حسینی در سال های اخیر با حضورش در تلویزیون و ساخت چندین مجموعه تلویزیونی، از جمله مثل یک کابوس ، تاوان و همه چیز آنجا است ، وقت بیشتری برای سریال سازی صرف کرده ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۹    
دبیر انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه میزان صادرات مرغ بسیار پایین تر از ظرفیت موجود است، گفت: دولت مرغ مازاد را 6400 تومان خریداری می کند که این نرخ، برای مرغداران به صرفه نیست.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۴    
تراز: مهدی حبیبی، تنها ورزشکار حرفه ای ایران در رشته لباس بالدار (wingsuit) در حین پرواز در سوئیس، دچار سانحه شد و درگذشت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۹    
پلیس راهور ناجا، شماره گذاری خودروهای غیرآمریکایی که در آمریکا تولید می شوند را متوقف کرده؛ حال وزارت صنعت با ارسال نامه ای به نیروی انتظامی، خواستار از سرگیری شماره گذاری آنها شده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۹    
برخی بانکها با رتبه بندی شعبات به موفق، نیمه موفق، ناموفق و بحرانی،از مدیران خواسته اند تا علاوه بر برنامه ریزی برای جبران عقب ماندگی جذب منابع،کارمندان را بدون اضافه کاری در شعبه نگه دارند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست تکمیلی نامزدهای بهترین سال آسیا را اعلام کرد که 3 نامزد کسب بهترین بازیکن سال فوتسال از ایران بود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۹    
دبیر فراکسیون زنان و خانواده مجلس با اشاره به اشتغال 35 درصدی زنان تحصیلکرده در کشور، گفت: از این میزان تنها 15 درصد در دستگاه های دولتی مشغول به کار هستند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۴    
رکابزنان ایران در رده بندی جدید کنفدراسیون آسیا صعود چشمگیری داشتند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۴    
جلسه فوق العاده هیات دولت برای بررسی لایحه بودجه سال 1396 کل کشور به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۴    
مهاجم سوئدی شیاطین سرخ برای یازدهمین بار عنوان بهترین فوتبالیست سال سوئد را از آن خود کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۹    
70 هزار شغل درمناطق روستایی ایجاد می شود. این خبری است که اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اعلام کرده و توضیح داده است ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۹    
آخرین آمارها و گزارش های توسعه مالی بانک جهانی نشان می دهد، ایرانیان بیشتر از هر کشور دیگری در دنیا وام یا قرض می گیرند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۴    
سال گذشته که قیمت بلیت هواپیما آزاد شد، برخی افراد ناراحت شدند و عده ای دیگر استقبال کردند، چون معتقد بودند که آزادسازی قیمت درنهایت به نفع مسافر و خدمات حمل ونقل کشور است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۹    
در حالی طرح های مختلف برای مبارزه با قاچاق کالا به اجرا می رسد که هنوز، زیرساخت های مناسب برای کنترل ورود کالا به کشور فراهم نیست و روزنه هایی نه چندان کوچک، پیش روی تجارت غیررسمی وجود دارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۴    
بررسی سئوالات جهانبخش محبی نیا نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب و سید علی ادیانی نمایند قائمشهر، سوادکوه و جویبار از وزیر امور اقتصادی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۴    
فیشر ، معاون فدرال رزرو آمریکا گفت: هم اکنون در میان اعضای این بانک، برای تغییر نرخ بهره و چگونگی ایجاد ضرب آهنگ در اقتصاد، اختلاف نظر وجود دارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۹    
حال زمان آن است که به اطراف تان با دقت بیشتری بنگرید و عمیق تر به داشته هایتان بیاندیشید، تنها در این صورت که است که از تک تک لحظه های خود لذت خواهید برد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۴    
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۴    
با بسته شدن پرونده هفته هفتم لیگ ستارگان قطر باز هم شاهد غیبت ایرانی های شاغل در این رقابت ها در تیم منتخب هفته بودیم.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۹    
هافبک باتجربه تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر اینکه احتمال دارد در پایان فصل شانزدهم لیگ برتر برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد گفت: علی دایی از شکست بیزار است و فقط دنبال برد است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۹    
دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه به احتمال زیاد در تالار هندبال تهران برگزار می شود.