دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۲۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آراس نیوز 20 آذر 1395 - arassnews.ir

آراس نیوز 31 خرداد 1395 آراس نیوز 31 تیر 1395 آراس نیوز 31 مرداد 1395 آراس نیوز 31 شهریور 1395 آراس نیوز 30 مهر 1395 آراس نیوز 30 آبان 1395 آراس نیوز 30 دی 1395 آراس نیوز 30 بهمن 1395 آراس نیوز 30 اسفند 1395 آراس نیوز 1 آذر 1395 آراس نیوز 2 آذر 1395 آراس نیوز 3 آذر 1395 آراس نیوز 4 آذر 1395 آراس نیوز 5 آذر 1395 آراس نیوز 6 آذر 1395 آراس نیوز 7 آذر 1395 آراس نیوز 8 آذر 1395 آراس نیوز 9 آذر 1395 آراس نیوز 10 آذر 1395 آراس نیوز 11 آذر 1395 آراس نیوز 12 آذر 1395 آراس نیوز 13 آذر 1395 آراس نیوز 14 آذر 1395 آراس نیوز 15 آذر 1395 آراس نیوز 16 آذر 1395 آراس نیوز 17 آذر 1395 آراس نیوز 18 آذر 1395 آراس نیوز 19 آذر 1395 آراس نیوز 20 آذر 1395 آراس نیوز 21 آذر 1395 آراس نیوز 22 آذر 1395 آراس نیوز 23 آذر 1395 آراس نیوز 24 آذر 1395 آراس نیوز 25 آذر 1395 آراس نیوز 26 آذر 1395 آراس نیوز 27 آذر 1395 آراس نیوز 28 آذر 1395 آراس نیوز 29 آذر 1395 آراس نیوز 30 آذر 1395 
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۳:۱۵    
نمایندگان اهواز ضمن حمایت از شعارها و راهبردهای دولت تدبیر و امید،اما به موجب وظایف قانونی لحظه ای از پیگیری مطالبات و حقوق موکلان خود و تلاش برای اصلاح امور کوتاهی نخواهند کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۷:۳۶    
یک شاهد عینی از مرگ یک عابر پیاده بر اثر برخورد قطار اهواز -ماهشهر در منطقه هشت شهرداری اهواز (راه بند ایثار) خبر داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۰    
آن چیزی که از فعالیت های شرکت های کشت و صنعت نیشکر مشخص است، عمل نکردن به وظایف و تعهدات مدنی خود است وظایفی که ساکنین مناطق نیشکر را محرومتر و به محیط زیست آن مناطق آسیب جدی رسانده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۵    
نامه سازمان دانشجویان و دانش آموختگان خوزستان (سدا) به نماینده مردم اصفهان در خصوص موضوع انتقال آب بهشت اباد
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۰    
باید نهایت دقت و تلاش در مسائل به نحوی باشد که عملکردتان مطابق سیاست های دولت تدبیر و امید و سیاست های کلی نظام باشد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۰    
پنجمین سمینار تخصصی روابط عمومی استان خوزستان با نام روابط عمومی و سرمایه های اجتماعی با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری اهواز برگزار شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۰    
رادیو جوان همراه با معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز به صورت زنده و مستقیم برنامه موج جوونی را به مدت دو روز در کلانشهر اهواز اجرا نمود ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۵    
اگر مصوبه هیات دولت برای تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان به تایید و تصویب نمایندگان مجلس برسد و بعد از تعیین ساز و کار در دستور کار بانک مرکزی قرار گیرد ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۵    
رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن از کشف 50 تن ذخیره جدید طلا خبر داد و گفت: به اندازه کافی در حوزه اکتشاف کار نشده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۰    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه تبدیل واحد پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد، گفت: این موضوع هزینه چندانی در بر ندارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۵    
نشست کارشناسی کشورهای عضو اوپک و غیراوپک در وین اتریش برای رسیدن به توافق نهایی طرح کاهش تولید آغاز شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۵    
حجت الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده ی شهرستان شادگان گفت: شهرستان شادگان نیاز به عنایت و توجه دارد زیرا هر لحظه ممکن است نابود شود و از بین برود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۵    
در برابر مشکل کمبود آب شهرستان نباید کوتاه آمد زیرا نوع کشت ها دائم است ، حق آبه ی کشاورزان باید به آن ها تعلق بگیرد و در جهت احیای آن سریعا اقدام خواهم کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۰    
نیو مزدا 3 بهمن موتور با کسب 4 ستاره کیفی رتبه نخست خودروهای کیفی تولیدی داخلی را به خود اختصاص داد و پژو 206 نیز 3 ستاره شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۵    
شبکه سوم سیما در سال های اخیر به عنوان بهترین شبکه تلویزیونی در جلب توجه مخاطب چه از نظر تعداد بیننده و چه از نظر کیفیت برنامه ها شناخته شده است ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۵    
خرید و فروش کودکان بین معتادان و سوء استفاده کنندگان به خودی خود داستان پرغصه ای است اما این پدیده، آنجا دردناک تر می شود که عده ای بی محابا در سایت ها و فضاهای مجازی ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۰    
تصویربرداری مجموعه “خانه ما” امروز در تهران آغاز می شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۰    
هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری، با انتشار اطلاعیه ای، شرایط، ضوابط و چگونگی خرید تسهیلات مربوط به سهام بیمه ملت را اعلام کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۰    
شهرداری منطقه 3 اهواز از مراحل پایانی عملیات اصلاح هندسی میدان دوم ملی راه به نام شهید علیمردان خان بختیاری خبر داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۰    
آهنگساز، مدرس و رهبر ارکستر مطرح موسیقی کشور اعلام کرد چند آلبوم موسیقایی ویژه جداگانه به خوانندگی محمد معتمدی و غفار ذابح تولید و منتشر می شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۵    
92 فیلم ایرانی متقاضی شرکت در سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه کلرمون فران فرانسه هستند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۰    
آصف کاپادیا مستندساز انگلیسی برنده جایزه اسکار قصد دارد مستندی درباره دیگو مارادونا اسطوره فوتبال جهان بسازد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۵    
هفتمین سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا که به همت دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان و میزبانی شهرستان لالی برگزار شده بود، با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۵    
اسامی فیلم های نامزد دریافت جایزه از دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت در دو بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی اعلام شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۰    
دومین آیین نکوداشت حافظ به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان و کانون فرهنگی بهبهان بانو و با مشارکت شرکت پرستوگشت پارس بهبهان در مجتمع فرهنگی و هنری آفاق بهبهان با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۰    
به وسیله 12 مرکزدندانپزشکی فعال 70هزار دانش آموز در برنامه پیشگیرانه استان مورد حمایت هستند و خدمات رایگان به گروه های هدف 6سال تا 14 سال و مادران باردار در این مراکز انجام می شود
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۰    
پنجمین جشنواره سراسری شعر عربی یادمان ولایت در خوزستان با معرفی برگزیدگان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان به کار خود پایان داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۵    
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز گفت : دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان 3 این ناحیه موفق به کسب سه مقام کشوری در جشنواره زیست فناوری شدند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۰    
استاندار خوزستان گفت: توجه ویژه به پیش دبستانی منجر به اشتغل زایی برای بیش از 4 هزار نفر شده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۰    
این نیروگاه پروژه ساخت بزرگ ترین نیروگاه بادی کشور است که با آخرین فنّاوری که تاکنون وارد کشور شده است تأسیس خواهد شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۵    
پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت قهرمانی تیم سینا صنعت ایذه در مسابقات کشتی جام باشگاههای جهان
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۵    
آراس:با لایروبی حوضچه های آب و بازسازی سامانه کلرزنی تاسیسات منصوره و دیمه، آب شرب 29 روستای شهرستان شادگان بلحاظ کیفی بهبود یافت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۵    
برای یک توسعه متوازن همه باید دست به دست هم دهند؛ حاکمیت، رسانه، نخبگان، قومیت ها همه بخشی از آن هستند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۵    
اهواز مدیرکل آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: برای حل مشکلات آب در 44 روستای بخش مرکزی شهرستان اندیکا مشاور گرفته و در حال انجام مطالعات تحقیقاتی هستیم.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۵    
با تعمیق چاه و تعویض الکتروپمپ در تاسیسات آبرسانی به روستاهای شهرستان لالی آب شرب 63 روستا با جمعیتی بالغ بر 9 هزار و 500 نفر بلحاظ کمی بهبود یافت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۵    
حبیب رضایی در گفت و گو با فریدون جیرانی در برنامه 35 به نکات جالبی در مورد روند بازیگر شدنش در سینما اشاره می کند ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۵    
رییس صندوق بین المللی پول قرار است به اتهام پرداخت هنگفتی از پول دولت فرانسه به یکی از سرمایه گذاران بزرگ این کشور در زمان تصدی وزارت اقتصاد، روز دوشنبه در فرانسه محاکمه شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۰    
اخذ مالیات های سنگین بر پیکره ی نیمه جان صنعت و ساختمان بن بستی بر حوزه ی صنعت و ساختمان است، لذا باید تجدید نظری در قانون ها از جمله اصلاح ماده 64و ماده 77مالیات های مستقیم صورت بگیرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۰    
براساس آمار گمرک در هفت ماهه نخست سال 95، بیش از 101 میلیون دلار ارز، برای واردات انواع تلفن همراه از کشور خارج شده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۱:۱۰    
زمانی که ارزش پول به جای طلا و نقره با اعتماد عمومی مردم حفظ می شود، دولت ها مسئولیت سنگینی برای حفظ ارزش پول ملی دارند ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۱:۰۵    
شوک های ارزی از جمله شوک هایی هستند که اثرات آن، هم طرف تقاضای اقتصاد و هم طرف عرضه اقتصاد را متاثر می سازد. در سمت تقاضا، دو بازار کالا و بازار پول تحت تاثیر شوک ها قرار خواهند گرفت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۰:۵۱    
در حالی که کمتر از دو هفته به شب یلدا باقی مانده است، آجیل فروشان می گویند برخی از خشکبار مانند بادام هندی و فندوق به دلیل ندادن مجوز واردات از سوی وزارت کشاورزی ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۶    
حذف یک صفر از پول ملی مصوبه روز چهارشنبه 17 آذرماه هیات دولت است که در رسانه ها منتشر شد. بر اساس این خبر دولت تصمیم گرفته است تا واحد پول ملی را از ریال به تومان برگرداند اما چرا این اتفاق مهم فقط ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۱    
عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار می گوید تا وقتی ترکیب شورای عالی کار تغییر نکند چانه زنی های مزدی به سود کارگران تمام نمی شود و تاثیری در بهبود دستمزدها را ندارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۱    
وزیر نفت با بیان این که افزایش قیمت بنزین در بودجه سال 96 پیش بینی نشده است، گفت: وزارت نفت تاکنون هیچ تصمیمی برای افزایش سوخت در سال 96 اتخاذ نکرده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۶    
اگرچه سابقه این اختلافات به پیش از سال 93 بازمی گردد اما بررسی بودجه مصوب و میزان تحقق آن در طی سال های 93-95 می تواند برآورد مناسبی به دست دهد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۱    
افزایش نابرابری به این مفهوم است که خانوارها از نظر رفاه از همدیگر دور شده اند و این دوری الزاماً به معنای فقیرتر شدن یک عده نیست ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۶