جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۴۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اهواز 26 تیر 1396 - asrahwaz.ir

عصر اهواز 28 اسفند 1395 عصر اهواز 31 فروردین 1396 عصر اهواز 1 اردیبهشت 1396 عصر اهواز 31 خرداد 1396 عصر اهواز 31 مرداد 1396 عصر اهواز 31 شهریور 1396 عصر اهواز 29 مهر 1396 عصر اهواز 30 آبان 1396 عصر اهواز 30 آذر 1396 عصر اهواز 30 دی 1396 عصر اهواز 14 بهمن 1396 عصر اهواز 1 تیر 1396 عصر اهواز 2 تیر 1396 عصر اهواز 3 تیر 1396 عصر اهواز 4 تیر 1396 عصر اهواز 5 تیر 1396 عصر اهواز 6 تیر 1396 عصر اهواز 7 تیر 1396 عصر اهواز 8 تیر 1396 عصر اهواز 9 تیر 1396 عصر اهواز 10 تیر 1396 عصر اهواز 11 تیر 1396 عصر اهواز 12 تیر 1396 عصر اهواز 13 تیر 1396 عصر اهواز 14 تیر 1396 عصر اهواز 15 تیر 1396 عصر اهواز 16 تیر 1396 عصر اهواز 17 تیر 1396 عصر اهواز 18 تیر 1396 عصر اهواز 19 تیر 1396 عصر اهواز 20 تیر 1396 عصر اهواز 21 تیر 1396 عصر اهواز 22 تیر 1396 عصر اهواز 23 تیر 1396 عصر اهواز 24 تیر 1396 عصر اهواز 25 تیر 1396 عصر اهواز 26 تیر 1396 عصر اهواز 27 تیر 1396 عصر اهواز 28 تیر 1396 عصر اهواز 29 تیر 1396 عصر اهواز 30 تیر 1396 عصر اهواز 31 تیر 1396 
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۰    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از هزینه اعتباری بالغ بر20میلیارد ریال جهت ارتقاء ایمنی عبور و مرور در راه های شهرستان حمیدیه خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۸    
هکری که با اسم جانی واکر (Johnnie Walker) شناخته می شود خبری منتشر کرده است که در آن، ظاهراً تعدادی از اطلاعات مربوط به ایمیل های هک شده یک یا چند نفر از مقامات امنیتی آمریکایی وجود دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۷    
بنابر عکس های جدید گوشی آیفون 8 (Apple iPhone 8) که ساعاتی پیش توسط فوربس منتشر شدند، تعبیه سنسور تاچ آی دی در کلید پاور این گوشی دور از انتظار نخواهد بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان شادگان – معاون فرماندار شادگان گفت: شهرستان شادگان سالانه بیش از 28 هزار تن فرآورده های دامی تولید می کند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۴۵    
هم اکنون 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکونی در کشور بدون استفاده مانده که این میزان نشان می دهد حجم بالایی از سرمایه در گردش مسکن (حدود 100 میلیارد دلار) در این واحدها خوابیده که رقمی حدود 380 هزار ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۰۰    
امروز با سالگرد پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل و پایان دفاع مقدس 8 ساله همزمان است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۶:۵۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی سخنانی گفت که اروپا مخالف اقدام نظامی علیه پیونگ یانگ است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۶:۳۶    
سرباز ضارب پس از اقدام به تیراندازی به سربازان که در آسایشگاه پادگان خواب بودند، خودزنی کرده و از آنجایی که حال وی وخیم بوده به بیمارستان انتقال داده شده است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۶:۱۵    
سرپرست زائران ایرانی خانه خدا با اشاره به اینکه امور اجرایی حج امسال روال طبیعی دارد، تاکید کرد: همه دست اندرکاران حوزه حج در تلاش هستند این مناسک معنوی آرام وعزتمند برگزار شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۵:۵۴    
اداره امنیت حمل و نقل آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد ممنوعیت حمل لپ تاپ و وسائل الکترونیکی را برای مسافران شرکت هواپیمایی حامل پرچم عربستان سعودی برداشته است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۵:۳۳    
یک مقام مسئول در وزارت کار با اشاره به عزم جزم این وزارتخانه برای پایان دادن به قراردادهای موقت کار، از تشکیل جلسه مشورتی با تشکل های کارگری و کارفرمایی تا دو هفته آینده خبرداد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۴:۵۱    
یک ستاره شناس مغربی در مصاحبه با شبکه تونسی المغاربیه پیش بینی کرد که وضع کشورهای عربی دستخوش تغییرات سریع خواهد شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۴:۰۹    
منابع سوری از به هلاکت رسیدن تروریست سعودی ملقب به شاه بمب گذاری در تشکیلات تروریستی داعش در سوریه خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۳:۴۷    
اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران ساعات کاری روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته را به خاطر پیش بینی افزایش دمای تغییر داده است .
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۳:۲۷    
وزیر خارجه انگلیس با تاکید بر اینکه باید فشارهای جهانی بر کره شمالی افزایش یابد، بار دیگر خواستار کمک چین در این زمینه و فشار آوردن پکن به پیونگ یانگ شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۲:۴۵    
حفر چاه به منظور حل مشکل آب شرب در برخی از روستاهای شهرستان جغتای منجر به درگیری ساکنان یکی از روستاها با ماموران نیروی انتظامی و کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن 12 نفر شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۲:۲۴    
سخنگوی شبه نظامیان جمهوری لوهانسک اعلام کرد که یک هواپیمای بدون سرنشین به قصد شناسایی مناطق در شرق اوکراین به پرواز درآمده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۱:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان به رییس جمهوری آمریکا هشدار داد، ایران این گزینه را در اختیار دارد که از توافق هسته ای خارج شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۱:۲۱    
بانک مرکزی گزارش خرده فروشی 11 گروه موادخوراکی را برای هفته منتهی به 23 تیر ماه 1396 اعلام کرد که بر این اساس نرخ 6 گروه مواد خوراکی افزایش و تنها قیمت یک گروه دیگر کاهش داشته است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۱:۰۰    
شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری اعلام کرده که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برجام را توافقی بد می داند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۰:۳۶    
حمله هوایی ارتش عراق به مراکز داعش در تلعفر واقع در غرب موصل به کشته شدن 18 نفر از عناصر داعش و انهدام چندین خودروی آنها منجر شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۰:۳۶    
آقایان مسئول می شوند که به مردم بگویند نمی توانیم، نداریم و نمی شود؟ اگر توان حل مشکلات را ندارند چرا مسئولیت می پذیرند؟
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – عصر امروز از طریق فرودگاه اهواز، پیکر 17 شهید دفاع مقدس وارد استان خوزستان شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۴    
در پی بستری شدن حسین فریدون در بیمارستان، رییس سازمان انرژی اتمی و وزیر کار به عیادت وی رفتند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – مدیرکل ارشاد اسلامی خوزستان گفت: جامعه رسانه ای خوزستان نیاز به اتحاد و همدلی دارد و هر فرد قدمی خلاف این موضوع بردارد متعلق به این جامعه نیست. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۳    
دادستان کرج گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آزار کودک هفت ساله کرجی به وسیله ناپدری وی صحت ندارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۲    
وزارت خارجه آمریکا هویت یکی دیگر از اتباع آمریکایی بازداشت شده به جرم جاسوسی در ایران را تأیید کرده و مدعی شده که وی یک محقق است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۲:۵۱    
رسانه آمریکایی از اعمال تحریم های جدید علیه هفت نهاد دولتی و پنح فرد ایرانی از سوی کاخ سفید، همراه با تایید برجام خبر داده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان تاکید کرد که اکنون زمانی است که تمام مجموعه فولاد و هواداران باید برای موفقیت تیم دست به دست هم دهند و کنارهم باشند و اکنون زمانی نیست که رو به روی هم بایستند و جبهه ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۰    
یک مقام آمریکایی روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری سی ان ان مدعی شد دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ظاهراً در حال حرکت به سمت ماندن در برجام ، بعد از تکمیل بررسی های دولتش در قبال ایران است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۹    
در پی تیراندازی یک سرباز وظیفه در پادگانی در آبیک قزوین، روابط عمومی ارشد نظامی ارتش در منطقه قزوین اطلاعیه ای منتشر کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان خرمشهر- فرمانده نیروی انتظامی خرمشهر از قتل یک پیرمرد و زخمی شدن فرزند آن در یک درگیری قبیله ای خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: حوزه های علمیه باید نگاه انقلابی داشته باشند تا در فراز و فرودها دچار ایستایی نشوند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به عنوان بازرس اتحادیه فوتبال ایران انتخاب شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۷    
دفتر سخنگوی دولت طی اطلاعیه ای انتساب هرگونه صفحه به محمدباقر نوبخت در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام را تکذیب کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۶    
مدیرعامل رایتل با بیان اینکه در 1200 شهر سرویس 3G و 750 شهر سرویس LTE را به مشترکان خود ارایه ددادیم، از تحقق شعار این اپراتور در خصوص پوشش این اپراتور در سراسر کشور، از دریای خزر تا خلیج فارس ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان دزفول – مدیر سازمان آتش نشانی دزفول از غرق شدن مردی 30 ساله در رودخانه دز خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۵    
پارلمان ترکیه برای چهارمین بار متوالی حالت فوق العاده را به مدت سه ماه دیگر تمدید کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۴    
استاد دانشگاه پرینستون همسر مریم میرزاخانی، مدتی پیش از ازدواج با او به اسلام گرویده بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۳    
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: قرار است 7 اسفند به عنوان روز وکیل در تقویم رسمی کشو درج شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۸    
اولین دوره مربیگری کشتی کلاسیک بانوان با حضور مدرس بین المللی از کشور اوکراین به میزبانی اهواز برگزار می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آتش به اختیار یعنی اگر رهبری از ما مطالبه انجام تکلیف می کند، نگوییم این را خود ایشان انجام می دهد و اگر کسانی نمی خواهند برای انجام مسئولیت و تکالیف قانونی هزینه ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۱    
قرار گرفتن نیروگاه های شناور خورشیدی بر بستری از آب, همچون دریاچه پشت سدها نه تنها احتمال قرار گرفتن صفحات خورشیدی در معرض آلاینده های هوا همچون گرد و غبار را کمتر می کند بلکه هزینه تمیز کردن این ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۴۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه اجتماعی خود به حادثه متروی شهر ری واکنش نشان داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان ورود پیکر 18 شهید گمنام دفاع مقدس از طریق فرودگاه اهواز  Asr Ahwaz News Agency 5.0 35 Google | Google+
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۸    
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در زمان حاضر هیچ گونه توقف و تاخیری در صدور پلاک های گذرموقت در این منطقه وجود ندارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۹    
امروز روز جهانی ایموجی نامگذاری شده است. این تصاویر انیمیشنی به یکی از محبوبترین اشکال ارتباط دیجیتال تبدیل شده اند. در حال حاضر 2666 ایموجی وجود دارد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۸    
مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد برنامه پیام رسان اسکایپ را به اتومبیل های شرکت بی ام و اضافه کند. با این برنامه رانندگان می توانند در مسیر خودشان به جلسه های اسکایپی خودشان هم برسند و آن ها را در ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۳۷    
ارس آباد، دیگر آن پارس آباد سابق نیست؛ یک شهر داغدار آتنا اصلانی شده ، دخترک دوست داشتنی خانواده اصلانی حالا به عضوی از اعضای خانواده همه پارس آباد ی ها تبدیل شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۸    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم پدیده شرجی تا آخر هفته جاری خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۱۶    
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه درباره ثبت شکایت درباره تخلف انتخاباتی برخی ائمه جمعه گفت: از ما که شکایت نکردند، از برخی اشخاص شکایت کردند که ضابطه و قاعده ای دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۵    
ظهر امروز یکی از انبارهای کالا در میدان بهارستان دچار حریق شد که با حضور نیروهای آتش نشانی مهار شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۴    
مراسم تعمید پیروان دین یکتاپرست صابئین مندائی به مناسبت فرارسیدن سال نو مندائی و همزمان با عید پاک (دهواربا) امروز دوشنبه در رودخانه کارون حد فاصل پل کابلی اهواز برگزار شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۵    
مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران گفت: طرح فولاد شادگان خوزستان آماده بهره برداری رسمی است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۳    
پسر جوان هنگام بررسی اسلحه شکاری، ناخواسته پدرش را با شلیک یک گلوله به قتل رساند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۹    
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست چشم انداز تئاتر استان ها با تاکید بر لزوم پرداختن به مفاهیم در چنین نشست هایی به جای پرداخت صرف به مسائل مالی گفت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۸    
مدرس حوزه علمیه قم گفت: تلقی مردم این است که آقای روحانی با پشتوانه رایی که دریافت کرده، با شهامت و اقتدار حرکت و از افرادی استفاده کند که مانع حرکت و پیشرفت دولت نشوند و بدون تعارف ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۵    
نماینده کانون انجمن های صنفی استان خوزستان گفت:کلیه کارگران ساختمانی استان خوزستان با ثبت نام در سامانه رفاه از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند می شوند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۷    
این روزها بحث انتخاب شهردار تهران در محافل سیاسی داغ داغ است. جریان اصلاحات به عنوان پیروزی انتخابات شورای شهر در تلاش است تا با بررسی گزینه های مختلف به جانشین قالیباف برسد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران از حریق گسترده در 2 انبار لوازم تزییناتی خودرو در میدان بهارستان خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۵    
مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی فردا سه شنبه 27 تیرماه پایان می یابد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۳    
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تشریح مهمترین مواد لایحه هوای پاک و تکالیف دستگاه های مختلف برای اجرای آن از مرتفع شدن ایرادات لایحه و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان عیدانه فرزندان آب  Asr Ahwaz News Agency 5.0 35 Google | Google+
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۲    
رییس انجمن ریاضی ایران ارتقای جایگاه علمی ایران در حوزه ریاضیات را مرهون تلاش های پروفسور میرزاخانی و سایر دانشمندان برجسته کشور دانست و گفت: با دریافت جایزه فیلدز ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت زاروبژ نفت روسیه تفاهم نامه همکاری امضا کردند . ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۱    
دبیر نخستین جایزه کتاب سال احمد محمود تاکید می کند که خانواده این نویسنده در جریان برگزاری این رویداد هستند و هیچ مشکلی هم با این موضوع ندارند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۰    
حمید رسایی فعالان سیاسی اصولگرا دیروز در جشن یک سالگی تاسیس کانال فارس پلاس از تتلو خواننده رپ تقدیر کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان شادگان – مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: عملیات اجرایی دبستان 12 کلاسه امامت در شادگان آغاز شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۹    
یک مسئول کرد اعلام کرد که سرکرده داعش زنده و در جنوب رقه است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۸    
محمد کیانوش راد، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مهم ترین مسئله ای که در ابتدا باید در نظر گرفت، رسیدن به درک واحد از شرایط کشور است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – صبح امروز مراسم آغاز سال اقلیت دینی صابئین مندایی معروف به عید پاک (دهواربا) در رودخانه کارون در اهواز برگزار شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۷    
این روزها یکی از داغ ترین موضوعات محافل سیاسی ترکیب کابینه دوازدهم است و اینکه چه افرادی از دولت یازدهم در مسیر فعالیت ها و اقدامات دولت دوازدهم از قطار پیاده خواهند شد و کدام یک از آنان در قطار ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – پیکر مطهر شهیدجاویدالاثر غلامحسین دیمی از شهدای گلگون کفن دزفول بعد از35 سال شناسایی شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
صدیق راد با اشاره به اینکه 85هزار معلول خدمات از ما دریافت می کنند، تصریح کرد: امسال به مناسبت هفته بهزیستی برنامه هایی همچون افتتاح 15مرکز خدمات اتماعی و 11 اورژانس اجتماعی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۶    
در بلاروس، سیگار الکترونیکی یک مسافر مترو به خودی خود آتش گرفت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۵    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر گفت: طی سال های گذشته صنف ما دچار آسیب های بسیار شده و اکنون صادرات طلا به رقمی نزدیک به صفر رسیده است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۴    
بر اثر تیراندازی ماموران پلیس به خودرو مظنون در میدان دهکده المپیک یک زن جوان کشته و یک نفر دیگر مجروح شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۸    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان خبر از بهره برداری از سد و تونل سوم کوهرنگ در دولت دوازدهم داده اما فعالان محیط زیست اجرای این طرح را به منزله نابودی کارون می ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۳    
آمریکا خواستار آزادی هر چه سریع تر اتباع زندانی خود در ایران شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی موضع خود را در قبال آتش بس در جنوب سوریه فاش کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – 18 شهید گمنام همزمان با سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) در پنج نقطه استان تشییع و به خاک سپرده می شوند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۹    
رسم نادرست تیراندازی در محافل عروسی و عزا در برخی شهرهای خوزستان و استان های همجوار، در برخی موارد، این آیین ها را به مصیبتی برای شرکت کنندگان در مراسم تبدیل می کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۰    
منابع دولتی سوریه از هدف قرار گرفتن سفارت روسیه در دمشق خبر دادند اما تاکید کردند که کسی در این حمله آسیب ندیده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۹    
دور جدید شورای شهر 21 نفره پایتخت هنوز تشکیل نشده، محفل جدل ها و جنگ های سیاسی برای انتخاب شهردار است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۸:۲۸    
عصاره شبدر قرمز تخمیرشده موجب توقف گُرگرفتگی و سایر علائم یائسگی می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۹    
بررسی ها نشان می دهد از نظر گذراندن اوقات فراغت حدود 70 درصد از دانش آموزان برنامه خاصی برای تعطیلات تابستان ندارند و وظیفه مسئولان است تا با ایجاد زمینه لازم آنها را به سمت صحیحی سوق دهند چراکه ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۷:۳۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: آتش سوزی در بیمارستان اهواز با حضور به موقع ماموران آتش نشانی مهار شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۷:۲۵    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۷:۰۴    
رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی در پاسخ به این سوال که چرا فقط بانک کشاورزی شروع به اعطای تسهیلات یارا کارت کرده است، گفت: قطعاً به همه بانک های دولتی به تدریج این کار را شروع خواهند کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۶:۲۲    
طبق اعلام مسئولان آموزش وپرورش از یک کلاس 30 نفره در رشته تجربی فقط یک نفر امکان قبولی در رشته پزشکی را دارد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۶:۰۱    
در پی تشدید اختلافات میان ترکیه و آلمان دو عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) بر سر بازدید نمایندگان مجلس آلمان از یک پایگاه نظامی در ترکیه ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۴:۵۸    
معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه مصرف بنزین در ایران به بیش از 83 میلیون لیتر رسیده است، اظهار کرد: با وجود اینکه مصرف بنزین در کشور به پیک خود رسیده ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۴:۱۶    
نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: ارزش یک زن به حیای اوست و بی حجابی نشانه بی حیایی، بی عقلی، بی دینی و بی شخصیتی وی می باشد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۳:۵۵    
سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 تیرماه با حضور در مجموعه تئاترشهر در افتتاح نمایشگاه ویژه آثار داود رشیدی شرکت کرد و سپس به تماشای نمایش "هفت روز از تیر شصت" نشست.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۳:۳۴    
دست کم دو نفر روز یکشنبه به دلیل تیراندازی نیروهای شبه نظامی ونزوئلا به سوی یک شعبه اخذ رای همه پرسی مخالفان دولت در کاراکاس کشته شدند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۳:۱۳    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا گفته که واشنگتن احتمالا روز دوشنبه پایبندی ایران به تعهداتش در برجام را تایید میکند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۲:۳۱    
پرویز پورحسینی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در عین حال که تعامل میان اهالی رسانه و اهل فرهنگ و هنر را متقابل و دوسویه می داند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۲:۱۰    
یک کارشناس بازار کار می گوید: فرق بین کارهای دائم و موقت باید مشخص شود. او تاکید دارد تا وقتی که نظارت جدی بر قراردادهای کار صورت نگیرد و دستورالعمل تفکیک کارهای دائم و موقت نوشته نشود ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۱:۴۹    
"شهر جهانی یزد" هنوز هتل 5 ستاره ندارد، درحالی که شمار گردشگران خارجی آن در سال گذشته بیش از 9 درصد رشد داشته است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۱:۲۸    
در عکس زیر میدان ولیعصر(عج) تهران در سال 1342 را می بینید.
  • ۱