جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۱:۳۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اهواز 28 تیر 1396 - asrahwaz.ir

عصر اهواز 28 اسفند 1395 عصر اهواز 31 فروردین 1396 عصر اهواز 1 اردیبهشت 1396 عصر اهواز 31 خرداد 1396 عصر اهواز 31 مرداد 1396 عصر اهواز 31 شهریور 1396 عصر اهواز 29 مهر 1396 عصر اهواز 30 آبان 1396 عصر اهواز 30 آذر 1396 عصر اهواز 30 دی 1396 عصر اهواز 14 بهمن 1396 عصر اهواز 1 تیر 1396 عصر اهواز 2 تیر 1396 عصر اهواز 3 تیر 1396 عصر اهواز 4 تیر 1396 عصر اهواز 5 تیر 1396 عصر اهواز 6 تیر 1396 عصر اهواز 7 تیر 1396 عصر اهواز 8 تیر 1396 عصر اهواز 9 تیر 1396 عصر اهواز 10 تیر 1396 عصر اهواز 11 تیر 1396 عصر اهواز 12 تیر 1396 عصر اهواز 13 تیر 1396 عصر اهواز 14 تیر 1396 عصر اهواز 15 تیر 1396 عصر اهواز 16 تیر 1396 عصر اهواز 17 تیر 1396 عصر اهواز 18 تیر 1396 عصر اهواز 19 تیر 1396 عصر اهواز 20 تیر 1396 عصر اهواز 21 تیر 1396 عصر اهواز 22 تیر 1396 عصر اهواز 23 تیر 1396 عصر اهواز 24 تیر 1396 عصر اهواز 25 تیر 1396 عصر اهواز 26 تیر 1396 عصر اهواز 27 تیر 1396 عصر اهواز 28 تیر 1396 عصر اهواز 29 تیر 1396 عصر اهواز 30 تیر 1396 عصر اهواز 31 تیر 1396 
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۱:۱۷    
چهار کشور تحریم کننده قطر، در پیشنهادی از دوحه خواستند که به شش اصل مبارزه با تروریسم و افراط گرایی پایبند باشد و در خصوص طرحی با تدابیر ویژه با آن ها به مذاکره بپردازد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۰:۳۵    
سرکلانتر ششم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری دو نفر سارق زن و مرد و کشف مقادیری لوازم سرقتی از آنها خبر داد و گفت: متهمان قصد خلع سلاح مامور پلیس را داشتند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۳    
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران در ادامه رایزنی ها در دمشق با مقامات سوری با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت وگو کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۱    
در روزهای گذشته، برخی رسانه ها، موضوع احتمال ترور بیولوژیک مریم میرزاخانی را مطرح کردند و در این باره به انتشار اطلاعاتی پرداختند که جز ناراحت کردن خانواده مرحومه میرزاخانی و ارائه اطلاعاتی نادرست به ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۷:۵۶    
عاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در طول حیات خود از بعد از انقلاب پنج هزار پرونده را رسیدگی کرده است و در موضوع صلاحیت های انتخابات هم 40 هزار پرونده در انتخابات بررسی کرده ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۷:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه چین با انتقاد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت که تحریم ها هیچ کمکی به حل مشکلات و پیشبرد همکاری های بین المللی نخواهند کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۶:۵۳    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان ،در سخنان خود در موسسه چتم هاوس تاکید کرد: برای ریشه کن کردن تروریسم تکفیری - وهابی باید عربستان را به عنوان خاستگاه وهابیت تحت فشار قرار داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۶:۱۱    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های غذایی را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا اقدام به جعل مستندات نموده اند، اعلام کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۵:۵۰    
زلزله ای به بزرگی 3.8 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، هفتگل در استان خوزستان را لرزاند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۴:۴۷    
برادر پروفسور مریم میرزاخانی گفت: امروز با پدر صحبت کردم، وی از انجام تمام مراسم مذهبی اسلامی بر پیکر مریم خوشحال بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۴:۲۴    
رئیس سازمان آتش نشانی بیرجند از آتش سوزی گسترده در پارک توحید بیرجند در ساعت 21:25 دقیقه امشب خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۴:۰۳    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس با اشاره به نشست هیات رئیسه این فراکسیون با رئیس جمهور گفت که حسن روحانی در این دیدار بر ضرورت توجه به مطالبات جامعه تاکید کرد و از مشورت و همفکری با گروه های همسو درباره ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۳:۰۰    
هنوز چند ساعت از درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای بررسی برداشتن گیت های الکترونی مسجد الاقصی نمی گذرد که نظامیان صهیونیست همه درهای این مسجد را به طور کامل پلمپ کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۱:۳۶    
اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور خواستار استفاده از نیروهای انقلابی و توانمند اهل سنت در کابینه دوازدهم شدند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۱:۱۷    
حدود 2 ساعت پیش یک دستگاه تریلر حاوی قیر در محور تهران به دماوند در محدوده کمربندی واژگون شد که این حادثه باعث مسدود شدن بخشی از جاده و ترافیک سنگین در این جاده شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۱:۱۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – استاندار خوزستان گفت: با اهتمام هیئت دولت به این استان، انتظار می رود خوزستان تا چهار سال آینده به سطح استانداردی در بخش آب و فاضلاب برسد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۰:۵۶    
علیرضا افتخاری: یک جوری به من چسبید و من را بوسید و پشت سر هم این اتفاقات را شکل دادند که... بابا بوسیدن یک بار، دو بار.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۰:۳۵    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ادعای وزیر خارجه آمریکا در مورد نقض برجام از سوی ایران یک شارلاتانیسم سیاسی است و حکایت امروز آمریکا حکایت آن روزی است که برای باز کردن ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۰:۱۴    
مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین که چندی پیش به این سمت منصوب شده بود، برکنار شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۸    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: هیچ شهری در این استان وجود ندارد که مشکل آب نداشته باشد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۵۳    
خبرگزاری رویترز از احتمال کناره گیری ملک سلمان و انتقال قدرت از پادشاه کنونی عربستان به پسر وی خبر داد و اعلام کرد که این اتفاق شاید به زودی ماه سپتامبر به وقوع بپیوندد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۵۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با دیوار بلند عدم تخصیص منابع در صنعت برق خوزستان مواجه هستیم. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۲۹    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تأکید بر اینکه اقدام صورت گرفته در افزایش یارانه مددجویان کمیته امداد اقدام سیاسی نبود، گفت: در این نهاد چپ و راست معنا و جایی ندارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۲۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – زمین لرزه ای به قدرت 3.8 ریشتر امشب شهرستان هفتکل در استان خوزستان را لرزاند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۰۸    
فیروزکوه- رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز و جاجرود خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۴۷    
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مسدود شدن تلگرام صوتی از سوی قوه قضائیه و با حکم رسمی این قوه انجام شده و ارتباطی با اپراتورها ندارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۶    
جنبش اسلامی نیجریه در بیانیه ای از توطئه جدید برای ترور رهبر معنوی شیعیان این کشور پرده برداشت و به دولت درباره تلاش برای ترور شیخ زکزاکی هشدار داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۰۵    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از غرق شدن یک مرد 35 ساله و فرزند 10 ساله اش و همچنین یک کودک 10 ساله دیگر در رودخانه کارون خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت هنرمند متعهد و انقلابی حبیب الله کاسه ساز را تسلیت گفت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۲۳    
داوطلبان شرکت در آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری فرصت دارند از یکم تا هفتم مردادماه در سامانه جامع آموزش گردشگری این سازمان ثبت نام کنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۲۰    
استاندار خوزستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته تفاهم نامه ای میان ما و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برای خط دوم متروی اهواز و یک سری پروژه های شهری میان شهرداری اهواز و قرارگاه خاتم الانبیا امضا شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۰۲    
یک مسئول فلسطینی امروز(چهارشنبه) از تماسهای رژیم صهیونیستی و عربستان برای دستیابی به یک راهکار در خصوص بحران مسجد الاقصی خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه تصریح کرد که مسائل پیرامون ذخائر آب سنگین ایران از طریق رایزنی هایی در چارچوب کمیسیون برجام حل شده اند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۷    
محمود عباس به دنبال وخیم شدن اوضاع در شهر قدس و مسجد الاقصی سفر خارجی خود را ناتمام گذاشته و به رام الله بازگشت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۵۶    
اعضای گروه تروریستی تکفیری داعش ده ها خانواده سوری را که قصد خروج از مناطق تحت این گروه داشتند، به اسارت گرفتند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۵    
بیمارستان 32 تختخوابی بیمارستان فاطمه الزهراء (س) طعمه حریق شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۴    
در حالی که پروژه فیلترینگ هوشمند وارد فاز سوم اجرا شده است، دسترسی به صفحات فیلترشده شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کاربران ممکن شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۸:۵۳    
هدف طراحی Int-Ball، ساخت رباتی بود که توانایی تصویربرداری از سطح زمین را به صورت خودکار و در حال حرکت داشته باشد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۸:۳۲    
نتانیاهو بی توجه به میکروفون روشن خود در نشست غیر علنی با چند مسئول اروپایی از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در خاک سوریه سخن گفت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۱    
محسن هاشمی عضو شورای شهر تهران دلیل برکناری اش به عنوان کاندیداتوری شهرداری تهران گفت: قبل از رای گیری در مورد هفت گزینه، از همکاران خود در شورا ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۰    
رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با یادآوری اینکه بیشترین تخلفات ثبت شده در سه ماه نخست امسال در آزادراه قزوین زنجان به ثبت رسیده است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۹    
یک مجله آمریکایی از غرق شدن یک زیر دریایی رژیم صهیونیستی توسط نیروی دریایی سوریه در نزدیکی سواحل این کشور پرده برداشت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۸    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هر حرکتی که دشمنان انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند، موجب قدرتمندتر شدن ایران اسلامی و ذلیل تر شدن آنان شده است و این اقتدار به برکت خون شهداست.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۷    
روز گذشته تصاویری از لئوناردو دی کاپریو، ستاره مشهور هالیوودی منتشر شد که حسابی طرفدارانش را نگران کرده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۶    
در پی انعکاس سخنان فرمانده انتظامی فارس در برخی از رسانه ها، سردار گودرزی این اخبار را تکذیب کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۸    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: جامعه پرستاری تاکنون چهار شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۵    
در تصاویر زیر اسماعیل رنگرز، قاتل بی رحم آتنا اصلانی، دختر 7ساله پارس آبادی را می بینید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان گفت: به مناسبت دهه کرامت، پنجم مردادماه آبادان میزبان خدام امام رضا خواهد بود. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۴    
جانشین پلیس راه استان همدان از واژگونی یک دستگاه تریلر در همدان خبر داد و گفت: متأسفانه بر اثر این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۳    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بر اساس اطلاع صورت گرفته، یک پسر بچه 10 ساله در رودخانه کارون غرق شد و تلاش برای یافتن جسد وی ادامه دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان شادگان- امام جمعه شهرستان شادگان با اشاره به تشریح مشکلات و دغدغه های مردم از تریبون نماز جمعه گفت: نماز جمعه تریبون مطالبه گری و وحدت است. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان شادگان- معاون فرماندار شادگان، بر لزوم رعایت توصیه های معاونت اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در راستای پیشگیری از سرقت تأکید کرد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۲    
قیمت مرغ امروز در برخی استان ها به مرز 9000 تومان رسید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۷    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان دزفول- در راستای حفظ و تکثیر ماهیان بومی در رودخانه دز، 15 هزار قطعه بچه ماهی روز چهارشنبه از سوی شهرداری دزفول در این رودخانه رهاسازی شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: در مدت 48 ساعت می توانیم برای پرستاران جویای کار که هر جا نیاز به خدمات رسانی آنها باشد به آن مکان بروند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۰    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی، طی بخشنامه ای، شرایط بخشودگی جرائم مالیاتی صاحبان مشاغل خودرو را ابلاغ کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۴    
بازیکنان صنعت نفت آبادان بامداد امروز وارد فرودگاه آبادان شدند و مورد استقبال بی سابقه هواداران آبادانی قرار گرفتند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – نمایش جایی دیگر کاری از گروه فرهنگی – هنری جوانه در اهواز به روی صحنه می رود. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از سال 1392 در آزمون های استخدامی این دانشگاه، هیچ کدام از رشته های پرستاری تکمیل نمی شوند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۶    
رییس اسبق صداوسیما در یادداشتی به حواشی حضورش در یک مراسم جشن واکنش نشان داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان سال نو مندائیان خوزستان  Asr Ahwaz News Agency 5.0 35 Google | Google+
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۸    
سفارت کلمبیا یک موسسه فرهنگی را به نام مارکز در مکزیک افتتاح می کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۶    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: امروز شهدای مدافع حرم فریادگر ندای حقانیت اسلام و ایران هستند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۷    
مسئولان دریاچه ای در چین از قایق های روباتیک خودران و پهپاد ها برای محافظت از جان شناگران استفاده می کنند. این قایق نجات مجهز به حسگرهای مختلف است که حتی شناگر را زیر آب ردیابی می کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۱    
پنج کشتی گیر و یک مربی خوزستانی به اردوی کشتی فرنگی جوانان فراخوانده شدند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۳    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: بحمدالله شورای نگهبان در این 37 سال به خوبی توانسته است وظایف و مأموریت های خود را انجام دهد و در جریان کلی فعالیت های شورای نگهبان ضعف ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۲    
نشریه "نیویورکر" در گزارشی ویژه به ویژگی های شخصیتی و فنی مریم میرزاخانی، دانشمند فرهیخته ایرانی که روز جمعه چشم از دنیا فرو بست، پرداخت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۱    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در 2 حادثه جداگانه سه نفر در رودخانه کارون در اهواز جان خود را از دست دادند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۱    
بهرام شاه محمدلو که ایفاگر شخصیت محبوب و به یادماندنی آقای حکایتی بوده است، از نگارش و ساخت سری جدید این مجموعه برای تلویزیون پس از گذشت 20 سال خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – مدیر روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: جستجو برای یافتن فردی که گفته می شود در رودخانه کارون غرق شده اند، همچنان ادامه دارد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۰    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از نامه 210 نماینده خطاب به رییس جمهور در حمایت از سیاست های نفتی چهارسال گذشته وزیر نفت خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۹    
واشنگتن پست و بی بی سی گزارش دادند: وزارت خارجه آمریکا تایید کرده که در حال بررسی بستن دفتر "اِعمال توافق برجام" است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۶    
جاده های مرگ استان کاملا مشخص هستند و هرسال این مسیرها بیشترین تلفات جاده ای را دارند اما با این وجود جزء ارائه برخی آمارها و هشدارها هیچ کار نتیجه بخشی صورت نمی گیرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۸    
یک تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: باید توجه داشت که بعضا شرایط به گونه ای است که وزیر امورخارجه مجبور می شود خیلی جدی و تند اعلام موضع کند و بخشی از این مسائل به دلیل تحت فشار قراردادن دولت آمریکا است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۲۶    
دولت آمریکا برای اعمال تحریم هایی علیه مقام های ارشد دولت ونزوئلا با هدف منصرف کردن رئیس جمهوری این کشور از برنامه اش در تغییر قانون اساسی آماده می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۵    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام صادق(ع) در بیانی نورانی فرمودند آدمی که عاقل نباشد صالح نخواهد شد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۴    
نمایندگان در آغاز جلسه علنی امروز مجلس و در سالگرد شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت در جلسه علنی امروز مجلس به سوگواری پرداخت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۲    
روزنامه شرق با مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران مصاحبه کرده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی طی یادداشتی از سودجویی ها موسسات مالی غیرمجاز پرده برداشت و تاکید کرد که این بانک عزم دارد که معضل فعالیت این موسسات را یکبار و برای همیشه حل کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۲۰    
مهدی محمدی در روزنامه وطن امروز نوشت: تهدید آقای ظریف به خروج از برجام در نشست شورای روابط خارجی آمریکا را اگر تعارفات نباشد، می توان یک اقدام راهبردی تلقی کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۷:۵۹    
حشمت الله فلاحت پیشه؛ عضو کمیسیون امین ملی مجلس در روزنامه ایران نوشت: اقدام دولت امریکا برای تأیید دوباره پایبندی ایران به برجام دقیقاً برخلاف ادعاهایی است که دونالد ترامپ و اطرافیانش در دوره ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۷:۳۸    
جوانی که متهم است با آتش زدن دوستش او را به قتل رسانده است، ادعا کرد مقتول به او پیشنهاد بی شرمانه ای داده و قصد ترساندنش را داشته است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۷:۱۷    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۶:۵۶    
فرمانده نیروی هوافضا سپاه گفت: در عملیات لیلة القدر و تهاجم موشکی ما به داعش شاهد بودیم حتی تروریست داعشی از کشور چین هم کشته شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۶:۳۵    
در حالی که حدود دو هفته تا آغاز موسم حج و اعزام زائران کشورمان به سرزمین وحی مانده، نحوه صحیح انجام این فریضه الهی و موضوعات مرتبط با آن، از مهمترین دغدغه های فکری هر زائری است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۴:۵۰    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزایش دما و تلفات ناشی از آن را علت اصلی نوسان قیمت گوشت مرغ در روزهای اخیر اعلام کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۴:۲۹    
مهران مدیری درباره خسرو شکیبایی نوشته است: مطمئنم در بهشت، روزی با او کار خواهم کرد، احتمالا در یک تئاتر مشترک که آنجا دیگر، حوصله دارد، حالش خوب است و غمگین نیست.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۴:۰۸    
ترامپ در گفت وگویی تلفنی با سلطان قابوس از او خواست تا با آن چه آن را فعالیت های بی ثبات کننده ایران خواند، مقابله کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۳:۰۵    
وزارت دفاع قطر شامگاه سه شنبه از ورود گروه جدیدی از نیروهای نظامی ترکیه به این کشور خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۲:۴۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روز سه شنبه درباره موضوعات مختلف اظهارنظر کرد.