جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۰:۵۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اهواز 27 تیر 1396 - asrahwaz.ir

عصر اهواز 28 اسفند 1395 عصر اهواز 31 فروردین 1396 عصر اهواز 1 اردیبهشت 1396 عصر اهواز 31 خرداد 1396 عصر اهواز 31 مرداد 1396 عصر اهواز 31 شهریور 1396 عصر اهواز 29 مهر 1396 عصر اهواز 30 آبان 1396 عصر اهواز 30 آذر 1396 عصر اهواز 30 دی 1396 عصر اهواز 14 بهمن 1396 عصر اهواز 1 تیر 1396 عصر اهواز 2 تیر 1396 عصر اهواز 3 تیر 1396 عصر اهواز 4 تیر 1396 عصر اهواز 5 تیر 1396 عصر اهواز 6 تیر 1396 عصر اهواز 7 تیر 1396 عصر اهواز 8 تیر 1396 عصر اهواز 9 تیر 1396 عصر اهواز 10 تیر 1396 عصر اهواز 11 تیر 1396 عصر اهواز 12 تیر 1396 عصر اهواز 13 تیر 1396 عصر اهواز 14 تیر 1396 عصر اهواز 15 تیر 1396 عصر اهواز 16 تیر 1396 عصر اهواز 17 تیر 1396 عصر اهواز 18 تیر 1396 عصر اهواز 19 تیر 1396 عصر اهواز 20 تیر 1396 عصر اهواز 21 تیر 1396 عصر اهواز 22 تیر 1396 عصر اهواز 23 تیر 1396 عصر اهواز 24 تیر 1396 عصر اهواز 25 تیر 1396 عصر اهواز 26 تیر 1396 عصر اهواز 27 تیر 1396 عصر اهواز 28 تیر 1396 عصر اهواز 29 تیر 1396 عصر اهواز 30 تیر 1396 عصر اهواز 31 تیر 1396 
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۵۳    
عصر اهواز - اما شاید مهمترین بحث در این باره مسئله "بحران هویت" است که از سوی برخی تحلیلگران و ناظران سیاسی و حتی کاربران فضای مجازی مطرح می شود ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۱۴    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت هایی از جمله ایجاد سردخانه نزدیک به مراکز تولید محصولات کشاورزی شاهدیم که محصولی مانند پیاز با قیمت ارزان از کشاورز خریداری و زیر آفتاب 55 ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۱    
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از رایزنی های دیپلماتیک برای آزادی سرباز ربوده شده در مرز میرجاوه خبرداد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۷    
ناسا از 11 جولای تا اول آگوست 2017 ارسال سیگنال های ارتباطاتی به تمامی تجهیزات مریخی اش، دو مریخ نورد و سه مدارگرد مریخی را به لطف پدیده پیوستگی مریخ خورشید متوقف خواهد کرد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۲۳    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی تلگرامی نوشت: دست اندرکاران موسسات غیرمجاز با سرمایه گذاری بی برنامه در بخش مسکن ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۶:۱۴    
مقام های آمریکایی گفته اند رئیس جمهور این کشور با تصمیم وزیر خارجه اش برای اعلام پایبندی ایران به برجام مخالفت کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۵:۵۳    
7 نفر از نامزدهای شهرداری تهران به دلیل به کارگیری در دولت دوازدهم و دلایل شخصی از انتخابات فردا در شورای شهر انصراف دادند و انتخاب از میان 7 نفر باقیمانده صورت می گیرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۵:۳۲    
شرکت صنایع دفاعی و فضایی ریتون از آزمایش موشکی جدید آمریکا در خلیج مکزیک خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۵:۱۱    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: هر آدم عاقلی باید درک کند که شکست در جنگ های منطقه شکست برای ما محسوب می شود که به لطف خدا جبهه مقاومت در این مناطق بر مستکبرین پیروز شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۳:۴۷    
وزیر نفت بااشاره به اینکه ما امروز به خاطر اقتصاد سیاسی کتک می خوریم، گفت:نگرانی از امضای قرارداد با توتال به خاطر بحث محرمانگی و رازداری نیست، بلکه به دلیل تاثیرات بر عرصه اجتماعی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۳:۲۶    
معاون رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت باوجود اینکه موشک های کره شمالی می تواند تا خاک آمریکا سفر کند اما آنها نمی توانند اهداف از پیش تعیین شده را هدف قرار دهند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۲:۲۳    
صدراعظم آلمان به شدت از بازداشت فعالان حقوق بشر از جمله یک شهروند آلمانی، توسط پلیس ترکیه انتقاد کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۲:۰۲    
محسن کاسه ساز فرزند حبیب الله کاسه ساز عنوان کرد حال پدرش خوب نیست و بر اثر سکته مغزی سمت چپ بدنش بی حس شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۱:۴۱    
معاون حشد شعبی عراق ضمن تشکر از ایران به سبب حمایت های بی دریغ در جنگ با داعش بر ضرورت حفظ آمادگی نیروهای مردمی با توجه به نبردهای بعدی تاکید کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۱:۲۰    
فرمانده نیروی انتظامی نیشابور گفت: روز 25 تیر ماه به یک فرد در خیابان رازی نیشابور با ضربات چاقو حمله شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۵۹    
در جلسه کمیته امنیت سیاست داخلی مجلس در خصوص راه اندازی سامانه ارتباط مردمی نمایندگان در جهت کاهش مراجعات مردم و در عین حال افزایش سطح تعامل نمایندگان با موکلانشان بحث و تبادل نظر شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۳۸    
روستای رودبار محله در بخش فعلی هزارجریب نکا واقع شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۱۷    
گروه های مسلح و مخالف دولت سوریه با هماهنگی و حمایت ائتلاف آمریکا قصد دارند به بهانه مقابله با داعش، استان دیرالزور و شهر محاصره شده آن را اشغال کنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۵۹    
درگیری که در حاشیه دیدار استقلال خوزستان و ملوان اتفاق افتاد این بازی دوستانه را نیمه تمام گذاشت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۵۶    
مسئول فروشگاه محصولات فرهنگی مشعر از عرضه حدود 700 عنوان کتاب و 50 عنوان محتوای آموزشی و نرم افزارهای مربوط به حج و زیارت در قالب لوح فشرده در این فروشگاه خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۳۵    
مقامات امنیتی در ولایت فاریاب در شمال افغانستان اعلام کردند که در نتیجه حمله طالبان به پاسگاه های پلیس در این ولایت پنج تن کشته و یک نفر اسیر شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۵۳    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: فضای حاکم بر تحولات جاری و تحرکات معنادار دشمن ما را به این ضرورت و باور رسانده که باید ابعاد دفاعی خود را گسترش دهیم.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران می گوید ترامپ با تأیید ادامه تعلیق تحریم های هسته ای، فقط به تعهدات برجامی کشورش عمل کرده و اعمال تحریم جدید در کنار این عمل به تعهد، عملی سخیف و بی ارزش است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۱۱    
مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد و ثبت نام بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا 31 تیرماه تمدید شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۰    
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که شرایط برای استفاده از توانمندی زنان و جوانان بیش از گذشته مهیا خواهد شد، گفت: سن مدیران کشور تا پایان برنامه ششم توسعه کشور هشت سال کاهش می یابد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۲۹    
انفجار در داخل گردان پیاده نظام ارتش ترکیه در منطقه نصیبین واقع در جنوب شرق ترکیه به کشته شدن 5 نیروی نظامی این کشور منجر شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۰۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در حوزه مسائل شخصی نمی توانیم تمام امور را علنی کنیم و در بحث رسیدگی های صلاحیتی نیز نمی توانیم علت رد صلاحیت را علنی اعلام کنیم اما به خود شخص علت را می گوییم.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۰۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – رئیس خانه احزاب کشور گفت: 254 حزب در کشور داریم که نصف آن ها فعال نیستند و فقط در ایام انتخابات فعالیت می کنند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۶    
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از عدم واگذاری باشگاه استقلال خوزستان به این اداره کل خبر داد و گفت: خود من نیز اعلام کرده ام که دیگر نمی توانم عضو هیات مدیره باشگاه باشم.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان دزفول – نخستین مرکز بهبودی اقامتی ترک اعتیاد ویژه بانوان شمال خوزستان با حضور مسئولان استانی و محلی در سیاه منصور دزفول افتتاح شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۴۴    
به دلیل پایان یافتن بلیت های هفته پایانی، نمایش ماجرای متران پاژ از جمعه 30 تیر دو اجرایی می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۳۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – استاندار خوزستان گفت: باید تلاش کنیم که عضو حزب بودن به افتخار تبدیل و آن را به عنوان شاخص رشد و توسعه بشناسیم. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۳    
وزیر کشور از تهیه طرحی در دولت درباره کولبرها و ساماندهی آن ها خبر داد و با اشاره به اقدامات این وزارت خانه درباره مواد مخدر گفت که با تلاش های وزارت کشور در زمینه درمان ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۱۷    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – اعضای شورای مرکزی خانه احزاب خوزستان عصر امروز با حضور معاون سیاسی وزیر کشور انتخاب شدند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت خدماتی به احزاب به معنای تقسیم امکانات ارائه نمی دهد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۲    
فقط چند تصویر از هزاران تصویر را تقدیم آقای عبدی می کنم تا معلوم شود عکس گرفتن با چه کسانی و در چه وضعیت هایی ننگ و عار است؟
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۶    
بازیکن سابق استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان با ادعاهایی عجیب خبر خداحافظی رسمی خود را از فوتبال اعلام کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۴۷    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – معاون سیاسی وزیر کشور گفت: نزدیک به 254 حزب در کشور داریم درحالی که این نباید تا این اندازه کثرت احزاب در کشور وجود داشته باشد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۲۰    
نمایشنامه پینوکیو می خواهد بمیرد به نویسندگی داریوش رعیت و کارگردانی احمدرضا حجارزاده، شنبه31 تیرماه ساعت19 در تماشاخانه باران اجراخوانی می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۵۹    
منابع یمنی از کشته و زخمی شدن 20 غیرنظامی در حمله هوایی عربستان به منطقه موزع در تعز خبر دادند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۵۳    
رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: معتقدیم با توجه به این که به خوزستان از نظر زیرساخت و امکانات ظلم می شود، رتبه دهمی امسال هیات استان در رتبه بندی کشور، فوق العاده خوب است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۳۸    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل چاق ترین مردم کشور هستند و مردم گیلان و بابل در رتبه های دوم و سوم قرار دارند و این رقم به نسبت 30 درصد جمعیت می رسد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۱۷    
کارشناسان پیش بینی می کنند که احتمال بازگشت قیمت نفت به حدود 50 دلار برای هر بشکه، بالاست.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۵۶    
وزیر خارجه کشورمان در گفت وگو با یک رسانه عربی گفت: تحریم های آمریکا علیه ایران بی فایده است و بهتر است واشنگتن در مواضعش تجدیدنظر کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۸    
وکیل مدافع بابک زنجانی اظهارات مطروحه از سوی وکیل مدافع شرکت نفت مبنی بر پیغام زنجانی به وکلای خارج کشور به منظور عدم همکاری در خصوص شرکت هواپیمایی اونر ایر را خلاف واقع دانست.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۴۹    
دادستان تهران با اشاره به رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت:هفت استاندار احضار و پس از اخذ آخرین دفاع، نسبت به دو نفر از آن ها قرار جلب به دادرسی صادر شده است. پنج استاندار دیگر احضار شده اند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۲۸    
معاون امور توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال های 90 و 91 مصرف مواد محرک زا در رتبه دوم قرار داشت که در سال های اخیر مصرف این مواد به رتبه چهارم تنزل پیداکرده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۷    
پسر بشار اسد با اعلام اینکه به هیچ وجه کشورش را ترک نخواهد کرد، گفت که اظهارات برخی در مورد پدرش اشتباه است و آنها واقعیت را نمی بینند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۴۶    
اپیزود افتتاحیه فصل هفتم بازی تاج و تخت یک شنبه گذشته روی آنتن رفت و با جذب 16.1 میلیون بیننده در تاریخ شبکه اچ بی او رکوردشکن شد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۲۵    
فرهاد رهبر از صبح امروز با حضور در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی رسما کار خود را به عنوان سرپرست این دانشگاه آغاز کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کلیت مجلس علاقمند است تا در این شرایط حساس کشور، کابینه از توانمندی متناسب با شرایط کشور برخوردار باشد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از بی توجهی دولت به مشکلات زیست محیطی خوزستان گفت: مشکل ریزگردهای خوزستان در کیف خانم ابتکار گم شده است. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۲۳    
دوربین مداربسته یک فروشگاه در منطقه عبدل آباد تهران فیلمی از حمله وحشیانه چند شرور قمه به دست به صاحب فروشگاه را ضبط کرده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۸    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان دزفول- عضو شورای اسلامی شهر دزفول از ورود 15 اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی دزفول تا دو ماه آینده خبرداد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۲    
رییس جمهور در نامه های جداگانه ای به وزارت دادگستری و سازمان برنامه و بودجه کشور 5 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا، ابلاغ کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۳    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان جزئیات برگزاری انتخابات هفتمین دوره نظام پزشکی در حوزه فعالیت این دانشکده را تشریح کرد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۱    
دبیر انجمن صنایع فرآورده های گوشتی ایران از درخواست افزایش 12 درصدی قیمت فرآورده های گوشتی خبر داد و گفت: معمولا قیمت های جدید در صورت اخذ مجوز در نیمه دوم سال اعمال می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۷    
یک وبگاه ضد جنگ در آمریکا نوشت که کاخ سفید نام القاعده در سوریه را از فهرست تروریسم خود حذف کرده و این کار بار دیگر چهره واقعی این کشور در سوریه را برملا کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۹    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد از آنجا که نشست واشنگتن پیرامون استرداد اموال توقیف شده از سوی آمریکا بی نتیجه پایان یافت، مسکو آماده استفاده از حق خود برای مقابله به مثل است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۷    
معاون عمرانی استانداری خوزستان از نهایی شدن گزارش بررسی مقصران حادثه مرگ کودک سه ساله اهوازی در حادثه سقوط به کانال فاضلاب خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان شادگان- امام جمعه شادگان گفت: مجموعه بهزیستی از جمله نهادهای مهم و بسیار تأثیرگذار جامعه است که با محترم ترین افراد جامعه سر و کار دارد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۶    
نمایندگان مجلس به تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها رای موافق داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: جامعه رسانه ای خوزستان نیاز به اتحاد و همدلی دارد و هر فردی قدمی خلاف این موضوع بردارد متعلق به این جامعه نیست.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۳    
تعدادی از خانواده های شهدای ترور مجلس شورای اسلامی نشست علنی امروز مجلس حضور پیدا کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۲    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: حادثه دیروز(دوشنبه 26 تیر) آمادگاه اصلی و عمومی آبیک نیاز به برگزاری شورای تأمین نداشته است و علت حادثه در دست بررسی است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۱    
خستگی چشم یکی از مشکلات جدی استفاده مداوم از رایانه و گوشی برای مطالعه متون است. به تازگی برای حل این مشکل عینک ارزان قیمت ویژه ای تولید شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۰    
متوسط تولید نفت خام و صادرات نفت خام کشور در سال 1395 نسبت به پنج ماهه نخست سال 1392 به ترتیب بیش از 40 و 140درصد رشد داشته است و طبق اخرین اخبار اعلام شده از سوی مسئولان قرار است تولید نفت خام کشور ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۹    
عضو و سخنگوی شورای نگهبان به مناسبت سالروز تاسیس این شورا قلم را به مرکب آغشته و یادداشتی با عنوان شورای نگهبان و نشان گرهای نقد و انتقاد تاکید کرد که این شورا این اطمینان را به مردم شریف می دهد که ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۸    
خبرگزاری مهر؛ تصویری از ظریف در حال توضیح درباره فرش ایرانی نصب شده در سازمان ملل را منتشر کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۰۶    
نماینده مردم تهران از آغاز جلسه امروز مجلس به صورت غیر علنی برای بررسی مسائل کلان کشور خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۴۲    
نامزد شهرداری تهران معتقد است؛ آبروی جریان اصلاح طلبی به عملکرد شورای پنجم و شهردار آینده بستگی دارد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۳۳    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از امکان اعمال ماده 236 و یا طرح تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد اروند در مجلس شورای اسلامی خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۲۱    
افراد مجرد در مقایسه با افراد متاهل بیشتر در معرض ریسک زوال عقل قرار دارند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۱۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر برای اطفای حریق جنگل های الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک به منطقه محل وقوع ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۷:۳۹    
عبدالحسین طوطیایی . پژوهشگر کشاورزی در روزنامه شرق نوشت: محمود حجتی، وزیر کم حرف و پرکار جهاد کشاورزی، بدون گزافه از چراغان دولت یازدهم به شمار می آید ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۷:۱۸    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۵:۱۲    
وزیر امور خارجه کشورمان که در نیویورک به سر می برد، با دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفت وگو کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۴:۳۰    
در حالی که حدود دو هفته تا آغاز موسم حج و اعزام زائران کشورمان به سرزمین وحی مانده، نحوه صحیح انجام این فریضه الهی و موضوعات مرتبط با آن، از مهمترین دغدغه های فکری هر زائری است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۳:۰۶    
مشاور امنیت ملی دولت ترامپ می گوید برجام نه تنها رفتار ایرانیان را اصلاح نکرده، بلکه از سوی این ملت نقض هم شده و دولت آمریکا باید شواهد نقض متن صریح برجام توسط تهران را بررسی کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۰:۵۷    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان جامعه رسانه ای خوزستان نیازمند اتحاد و همدلی است  Asr Ahwaz News Agency 5.0 35 Google | Google+