شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 2 اردیبهشت 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 اردیبهشت 1396 عصر بانک 2 اردیبهشت 1396 عصر بانک 3 اردیبهشت 1396 عصر بانک 4 اردیبهشت 1396 عصر بانک 5 اردیبهشت 1396 عصر بانک 6 اردیبهشت 1396 عصر بانک 7 اردیبهشت 1396 عصر بانک 8 اردیبهشت 1396 عصر بانک 9 اردیبهشت 1396 عصر بانک 10 اردیبهشت 1396 عصر بانک 11 اردیبهشت 1396 عصر بانک 12 اردیبهشت 1396 عصر بانک 13 اردیبهشت 1396 عصر بانک 14 اردیبهشت 1396 عصر بانک 15 اردیبهشت 1396 عصر بانک 16 اردیبهشت 1396 عصر بانک 17 اردیبهشت 1396 عصر بانک 18 اردیبهشت 1396 عصر بانک 19 اردیبهشت 1396 عصر بانک 20 اردیبهشت 1396 عصر بانک 21 اردیبهشت 1396 عصر بانک 22 اردیبهشت 1396 عصر بانک 23 اردیبهشت 1396 عصر بانک 24 اردیبهشت 1396 عصر بانک 25 اردیبهشت 1396 عصر بانک 26 اردیبهشت 1396 عصر بانک 27 اردیبهشت 1396 عصر بانک 28 اردیبهشت 1396 عصر بانک 29 اردیبهشت 1396 عصر بانک 30 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۳    
برخی ویژگی ها وجود دارد که زنان دوست دارند شریک زندگیشان آنها را داشته باشد. پای بندی به این 9 ویژگی، مردان را در نگاه همسرانشان به "مرد رویایی" مبدل می کنند .
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۲    
سردردها تهدید کننده حیات انسان به شمار نمی آیند. با این حال سردردهای مزمن می توانند هشدار دهنده و علائمی از بروز مشکلات جدی نظیر سکته مغزی، آنوریسم و مننژیت باشند که نیازمند خدمات اورژانسی هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۲    
مطالعات دانشمندان نشان می دهد که خطر ابتلا به زوال عقل و سکته مغزی با مصرف نوشابه های گازدار رژیمی تا 3 برابر افزایش می یابد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۲    
علی کریمی که بر خلاف انتظارات هوادارن تیم سرخ پوش پایتخت در جشن قهرمانی این تیم حضور نداشت شوک دوم خود را هم به این تیم وارد کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۲    
اولین ال کلاسیکوی فصل جاری که در سپتامبر به تساوی یک بر یک انجامید، 42,5 میلیون دلار ارزش رسانه ای برای اسپانسرها داشته است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۲    
درگنجینه کتب خطی کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی، حدود 300 نسخۀ خطی ارزشمند مربوط به سعدی شیرازی نگهداری می شود که یکی از این نسخه ها، به فاصلۀ 70 سال پس از فوت شاعر، قدیمی ترین نسخۀ مربوط به سعدی است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۲    
برخی افراد علاقه دارند در کارشان غرق شوند. این اشکال، از کار و نوع آن نیست بلکه از خود شخص نشأت می گیرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۲    
ملکه الیزابت دوم دو ماه پیش از کودتای انگلیسی - آمریکایی علیه دولت مرحوم دکتر مصدق در ایران، تاجگذاری کرده است. او هم اینک رکورد پیرترین و قدیمی ترین پادشاه زنده دنیا را در اختیار دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا با مساحتی افزون بر یک هزار و 76 هکتار در حد فاصل بین بخش لوندویل و بخش مرکزی شهرستان مرزی بندر آستارا واقع شده و از جنوب به شهر لوندویل، از شمال به شهر مرزی آستارا ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
به گزارش خبرآنلاین،تصاویر هوایی زیر، از نقاط دیدنی جهان است که توسط گروهی از عکاسان روسی به ثبت رسیده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
گوگل در بلاگ فارسی خود اعلام کرد برنامه هایی مانند Google Docs ، Google Sheets ، Google Slides ، Keep و Gboard در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما اصلا رد صلاحیت نداریم؛ بلکه شورای نگهبان کسانی که واجد شرایط ریاست جمهوری هستند را معرفی می کند و نسبت به افراد دیگر اصلا نظری نمی دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۲    
روزنامه آلمانی اشپیگل جزئیات جدیدی از خبری که چندی پیش مبنی بر رسوایی اخلاقی رونالدو منتشر کرده بود را اعلام کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۲    
چندی پیش دکتر فریبرز ناطقی الهی، معاون پیشین پژوهشی پژوهشگاه بین المللی زلزله و رییس پژوهشکده مهندسی سازه از پیامدهای زلزله تهران گفته بود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۲    
سهام کمپانی تجارت الکترونیک ای بَی / eBay پس از اعلام سود کمتر از انتظار با کاهش 4.5 درصدی مواجه شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۳۲    
بعد از انتشار انبوه آگهی های متنی و ویدئویی برای کاربران اینترنت، حالا نوبت به انتشار آگهی های صوتی برای کاربران دستیارهای صوتی هوشمند مانند گوگل هوم و دستگاه اکوی آمازون رسیده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۰۲    
پنچر شدن لاستیک وسیله نقلیه همیشه واقعه ای بسیار ناراحت کننده و دردسر ساز است. با انگیزه خلاصی از این مشکل مهندسین کمپانی بریجستون اقدام به طراحی یک تایر بی نیاز از باد کرده اند که تمام خصوصیات ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۲    
دیلینی جیسوریا (Dilini Jayasuriya) زن 30ساله آمریکایی با شرکت در مسابقه عجیب یک شرکت خودرو سازی، توانست پس از 50 ساعت بوسیدن یک خودرو موفق تر از هفت رقیب خود حاضر شود و یک دستگاه خودروی کیا اپتیما LX ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۲    
گوگل سرانجام برنامه اندرویدی که برای هک گوشی های هوشمند با پیامک به کار می رود را از فروشگاه اینترنتی خود کنار گذاشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۲    
الون ماسک مدیرعامل شرکت های تلسا و اسپیس ایکس از برنامه های خود برای تاسیس شرکت جدیدی به نام Neuralink خبر داده که قصد دارد مغز انسان و رایانه ها را در هم ادغام کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:یک دستگاه آپارتمان در محدوده ی منیریه خیابان اسدی منش کوچه ی مهین بابایی با زیر بنای 60 متر به قیمت 180 میلیون تومان است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۲    
مالکان خودروهای مرسدس بنز از این پس می توانند با این خودروها صحبت کرده و دستورات صوتی مختلفی را خطاب به آنها صادر کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۲    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، سلول های چربی را به انسان های خسیس تشبیه کرد و از مردم درخواست کرد به جای نوشابه، دوغ کم نمک و آب بخورند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۲    
کانون هواداران الهلال در عمان اعلام کرد که تنها سکوهای نماینده عربستان رایگان است و سکوهای هواداران پرسپولیس پولی است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
محققان یک ماشین اولتراسونیک ساخته اند که به جای گرما با استفاده از امواج صوتی لباس های خیس را خشک می کند!
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۲    
مرد پاکستانی که به علت فقر از 25 سال پیش به خوردن شاخه و برگ درختان روی آورده است، اکنون با وجود برطرف شدن نیاز مالی نمی تواند این عادت خود را ترک کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۲    
محققان امنیتی روش جدید و عجیبی را برای سرقت اطلاعات مرورگرهای اینترنتی یافته اند که مستلزم استفاده از حسگرهای نور محیطی است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۲    
محققان دریافته اند، چپ دست ها حداقل 50 درصد بیش از راست دست ها قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا می گذارند و به همین دلیل بیش از راست دست ها تصادف می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۲    
چند تکه از سنگ نوشته یک گور از گورستان صدر قزوین که در سال 89 از سوی شهرداری این شهر تخریب شده و مدتی واکنش فعالان میراث فرهنگی را در پی داشت، حالا در جدول یکی از خیابان های این شهر دیده شده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۲    
این جنایتکار تحت عنوان مسافرکش از سال 87 زنان را شکار کرده و پس ازقتل و سرقت طلاهایشان، اجساد مثله شده آنها را در حاشیه شهرها رها می کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۲    
دو هافبک ایتالیایی در دهه 60 همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در این زمان رقابت سختی با یک دیگر داشتند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۲    
یک فعال رسانه ای گفت: مناظره زنده به شفاف شدن فضای جامعه، تقویت اعتماد عمومی و بالارفتن سطح آگاهی مردم کمک می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۲    
تک گل های هافبک بارسلونا به یاد ماندنی و فراموش نشدنی هستند اما گل های او بیشتر در ال کلاسیکو و در سانتیاگو برنابئو به ثمر می رسند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۲    
کاربران افریقای جنوبی استفاده از حسگر اثرانگشت برای پرداخت های الکترونیکی به جای واردکردن پین کد را آغاز کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۲    
انفعال سازمان حفاظت محیط زیست در برابر تخلفات شکار و صید از یک سو و بی تفاوتی این نهاد نظارتی نسبت به تهدید جان محیط بانان توسط متخلفان را بدون شک می توان نشانه ای از بی انگیزگی این سازمان در جلوگیری ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۷    
براساس بخشنامه بانک مرکزی، ارائه خدمات به مشتریانی که اطلاعات شناسنامه ای آنها ناقص باشد از تاریخ 15 اردیبهشت ماه در شعب بانکی امکانپذیر نخواهد بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
بانک سامان برای نخستین بار در کشورمان، امکان خرید مستقیم بلیت هواپیما در مسیرهای بین المللی با کارت های شتابی را فراهم کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۲    
نسخه جدید همراه بانک سینا با باقابلیت های جدید و جلوه های گرافیکی جذاب برای دارندگان کارت های شتابی و با امکانات بیشتر برای دارندگان سپرده در بانک سینا به بهره برداری رسیده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۲    
مدیر پایگاه منظر فرهنگی هورامان با اشاره به آماده کردن پرونده ثبت جهانی هورامان در یونسکو به برخی موانع و چالش ها در این زمینه از جمله تغییر معماری پلکانی به خطی بر اثر بی توجهی سازمان راهداری در ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون جوانان، کار آفرینی و کسب و کارهای نوین معتقد است: کسب و کارهای نوین و استارت آپ ها نقش موثری در ایجاد اشتغال داشته اند و کسب و کارها با جذب نیروهای تحصیل کرده می توانند بخش مهمی از ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، حمایت بانک شهر از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را اقدامی شجاعانه دانست و گفت: عاملیت نمایشگاه کتاب تهران ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
در جریان غارت فروشگاه ها در کاراکاس دست کم 10 نفر کشته شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
یک خانواده در پاکستان به سوژه داغ این روزها در فضای مجازی تبدیل شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به دستور بانک مرکزی به بانک ها برای ایجاد واحدی جهت کاهش "ریسک تطبیق" بر اساس تصمیم کمیته نظارت بانکی بال سوییس گفت این واحد در بانک سپه ایجاد شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۲    
چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران - اروپا در حالی 9 و 10 اردیبهشت ماه سال جاری توسط پژوهشکده پولی و بانکی با همکاری گروه مالکی در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار می شود که علاوه بر پنل های ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۲    
جان مینارد کینز، اقتصاددان انگلیسی برجسته قرن بیستم، پیش بینی کرده بود تا سال 2030 ساعات کاری به 15 ساعت در هفته کاهش خواهد یافت ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۷    
به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک جمعی از کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت ستاد مرکزی تهران پیرامون مسوولیت های اجتماعی این بانک، طبیعت را از زباله پاکسازی کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
بانک صادرات ایران در روزهای نخست سالجاری، از محصول اتوبانک یا خودروپرداز شرکت ایران ارقام درشهربجنورد استان خراسان شمالی بهره برداری کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۲    
معاون رئیس جمهور از موافقت دولت با اجرای طرح تعطیلات 2 روزه آخر هفته خبر داد و اعلام کرد: اجرای این طرح می تواند برای رونق گردشگری ایران آثار مثبتی به همراه داشته باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۲    
تا دوسال دیگر 90 درصد مشترکان موبایل به LTE متصلند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۲    
علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک در زمینه تأمین مالی پروژه های زیربنایی ، بویژه بخش های نیروگاهی، خطوط ریلی و صنایع هوایی از پتانسیل بالایی برخوردار است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۷    
بروز رسانی و آشنایی با آخرین دستاوردهای روز دنیا اهم از زیرساخت، شبکه، سخت افزار و نرم افزار از اولویت های اصلی کادر این مجموعه می باشد .
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۲    
وقتی آمازون در سال 1995 به عنوان وب سایتی برای فروش انواع کتاب معرفی شد، جف بزوس به عنوان موسس آن به رشد چشمگیر این شرکت و در نهایت تبدیل آن به یک غول تجارت الکترونیک فکر می کرد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۲    
اولین نشست ماهانه نمایندگان خانواده پرداخت نوین با هدف بررسی اهداف و برنامه های سال 96 برگزار شد.