سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۳Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 30 مرداد 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 مرداد 1396 عصر بانک 2 مرداد 1396 عصر بانک 3 مرداد 1396 عصر بانک 4 مرداد 1396 عصر بانک 5 مرداد 1396 عصر بانک 6 مرداد 1396 عصر بانک 7 مرداد 1396 عصر بانک 8 مرداد 1396 عصر بانک 9 مرداد 1396 عصر بانک 10 مرداد 1396 عصر بانک 11 مرداد 1396 عصر بانک 12 مرداد 1396 عصر بانک 13 مرداد 1396 عصر بانک 14 مرداد 1396 عصر بانک 15 مرداد 1396 عصر بانک 16 مرداد 1396 عصر بانک 17 مرداد 1396 عصر بانک 18 مرداد 1396 عصر بانک 19 مرداد 1396 عصر بانک 20 مرداد 1396 عصر بانک 21 مرداد 1396 عصر بانک 22 مرداد 1396 عصر بانک 23 مرداد 1396 عصر بانک 24 مرداد 1396 عصر بانک 25 مرداد 1396 عصر بانک 26 مرداد 1396 عصر بانک 27 مرداد 1396 عصر بانک 28 مرداد 1396 عصر بانک 29 مرداد 1396 عصر بانک 30 مرداد 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۰۳    
لاکچری واژه ای است که این روزها به شدت میان ایرانی ها رایج شده است و البته کم نیستند، افرادی که با یکدیگر در رقابت شدید هستند بر سر اینکه بگویند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۰۳    
سرانجام گوگل جدیدترین سیستم عامل اندروید 8.0 خود را با نام اوریو/ O رونمایی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۷:۳۳    
بر اساس آمار و ارقام به دست آمده از یک مطالعه، حداقل 3 میلیون و 200 هزار نفر در سال 2015 بر اثر ابتلا به بیماری مزمن انسدادی ریه و چند صد هزار نفر دیگر در اثر ابتلا به آسم، جان خود را از دست داده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۳    
هربار که با مردم درباره تأثیر بالقوه هوش مصنوعی و روباتیک صحبت می کنم، روشن است که آن ها اضطراب زیادی در ارتباط با این تحول دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۳    
این روزها پروژه ای محرمانه در شرکت مرسدس بنز دنبال می شود که خروجی آن ابرخودرویی به ارزش حداقل 2.8 میلیون دلار خواهد بود و عجیب تر آنکه هیچ کس درباره مشخصات فنی این خودرو چیزی نمی داند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۳    
مرسدس بنز S600 میباخ یک سدان لوکس آلمانی است و خودرویی مناسب برای تشریفات به شمار می رود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۳    
شرکت معماری زا ها حدید اخیرا عکس های سیاه و سفید خیره کننده ای از پیشرفت کار ساخت و ساز این برج منتشر کرده که در اواخر سال 2018 به پایان خواهد رسید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۸    
اداره کل نظارت بر صلاحیت های حرفه ای بیمه مرکزی از تعطیلی 24 دفتر غیرمجاز خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۸    
مدیر عامل بانک رفاه گفت: یکی از افتخارات بزرگ بانک رفاه علاوه بر در اختیار داشتن یک زنجیره مستحکم نیروی انسانی و زنجیره مدیریتی معتبر ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۳    
شاید برای شما هم پیش آمده که در کودکی و زمان تحصیل همیشه با مادرتان برای خوابیدن و زود به رختخواب رفتن درگیر بودید ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۳    
کمبود تغذیه ای زمانی روی می دهد که بدن حاوی مقدار مشخصی از موادمغذی از جمله ویتامین ها و موادمعدنی برای انجام عملکردهای فیزیولوژیکی نباشد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۳    
طبق رسم هر ساله، مردم استکهلم با گریم های عجیب و غریب خود را شبیه به زامبی ها کرده و به خیابان حمله می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۸    
بانک ملی ایران به مناسبت هشتاد و نهمین سالگرد تاسیس، یک مسابقه اینستاگرامی برگزار می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۳    
بانک مسکن با کسب مقام دوم در میان بانک های کشور در فهرست 10 بانک برتر داخلی فعال در شبکه اجتماعی تلگرام قرار گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۰۳    
یک شرکت نوپای آمریکایی – نروژی به نام کولوس درصدد راه اندازی بزرگترین پایگاه داده جهان در شمال نروژ و در مجاورت قطب شمال است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۳۳    
یک پسربچه 11 ساله انگلیسی جوانترین فرد جهان با دو دست مصنوعی است. او که به خود لقب پسربیونیک را داده می تواند با این دست ها غذا بخورد و دوچرخه سواری کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۶:۳۳    
هکرها با ارسال پیامک های فریبنده برای کاربران گوشی های آیفون در تلاش هستند تا شناسه های اختصاصی اپل آی دی آنها را سرقت کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۶:۰۳    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک خیابان باغ هنگ کنگ را نشان می دهد که یک منطقه خرید محبوب برای مردم و گردشگران است. این بازار فروشگاه های پوشاک و کفش معروفی دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۲    
روزنامه الریاضی عربستان در معرفی بازیکنان ملی پوش پرسپولیس گاف بزرگی داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۲    
در حالی که امروز با جمعیت آماده به کار و فارغ التحصیلان دانشگاهی بسیاری روبه رو هستیم، فرصتهای شغلی زیادی در کشور وجود دارد که استقبال چندانی از آنها نمی شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۲    
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن برای قربانیان حادثه تروریستی شهر بارسلونا اشک ریخت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۱    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه درباره وضعیت مهدی کروبی خواستار دلیل مخالفت با درخواست محاکمه علنی محصورین شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۱    
رئیس یکی از شعب بانکی در شهر اراک که در دوران مسئولیتش در حدود هفت میلیارد ریال اختلاس کرده بود، در تحقیقات کارآگاهان پلیس شناسایی، دستگیر و مبالغ اختلاس شده به سیستم بانکی مسترد شد .
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فیلترینگ توئیتر گفت: فیلترینگ توئیتر به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۶    
گوگل می تواند با استفاده از الگوریتم جدیدی، واترمارک و نوشته های روی تصاویر را بدون استفاده از نرم افزارهای فتوشاپ حذف کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۶    
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه تقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان این بازی را مورد تحلیل قرار داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۱    
مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی گفت: باید در مناطق آزاد بانک های فراساحلی دایر شود و از قواعد سرزمین اصلی مستثنی و نظام مالی آن مطابق با نظام مالی بین المللی باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۶    
با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده اعضای حقوقی هیات مدیره بیمه پارسیان معرفی شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۶    
امروز با حضور مدیران ارشد بانک ملت طی حکمی از سوی هیئت مدیره شرکت به پرداخت ملت آقای محمد علی ترابیان به سمت مدیریت عامل این شرکت منصوب گردید .
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۱    
دارندگان کارت خوان های فعال بانک سامان تا سه برابر میانگین موجودی سه ماهه حساب های متصل به کارت خوان تسهیلات می گیرند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۱    
قدیمی ترین هسته یخی کره زمین توسط محققان کشف شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۱    
مهدی صفایی قهرمان کیک بوکسینگ جهان از هنرمندانی که در مراسمات مختلف از بادیگارد در کنار خود استفاده می کنند نام برد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۱    
قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر از افزایش خدمات این بانک در پیشخوان های شهرنت تا پایان امسال خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۱    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: بانک ملی ایران با توسعه شعب خود در شهرهای نجف، بغداد و بصره کشور عراق، آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۶    
یک کارشناس حوزه تجارت الکترونیک با وسیع توصیف کردن بازار داخلی تجارت الکترونیکی با بیش از 50 میلیون کاربر فعال در کشور، ضعف مهارتی را عامل عدم استفاده درست تجاری از این فرصت ارزیابی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۱    
با وجود تاکیداتی که بر کاهش نرخ سود بانکی وجود دارد از مواضع اخیر مقامات ارشد بانکی این گونه به نظر می رسد که فعلا تا پایداری نرخ های موجود تغییری در آن ایجاد نشود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۱    
بهرام رادان با سلفی که از خود انداخت تعجب کاربران را برانگیخت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۱    
نبود امکانات اولیه در شهر العوامیه در حال تبدیل شدن به یک بحران است؛ در محله المسوره اوضاع وخیم تر است و بحران به حدی رسیده که دیگر کمک های درمانی و غذایی وجود ندارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۶    
رئیس سازمان امور مالیاتی با ابلاغ بخشنامه ای اعلام کرد: هزینه های مالی شرکتهای تامین سرمایه و بانی اوراق بهادار به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی، پذیرش شده و از سال 94 باید لحاظ شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۱    
دبیرکل بانک مرکزی در نامه ای خطاب به مدیرعامل 11 بانک کشور اخطار داد در صورت عدم اجرای سامانه صیاد با اقدامات انضباطی بانک مرکزی مواجه خواهند شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۶    
نتایج حاصل از رتبه بندی بانک ها بر اساس شاخص هزینه سرانه کارکنان نشان می دهد که بانک های قرض الحسنه کمترین هزینه را دارند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۱    
خبرها حاکی از آن است که یکی از داعشی هایی که خود را تسلیم ارتش لبنان کرده اطلاعات مهمی درباره نظامیان اسیر ربوده شده در سال 2014، به امنیت لبنان داده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۶    
غلام محمد زارعی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن گفت: ضروری ترین بانک برای افزایش سرمایه ، بانک صنعت و معدن است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۲    
58 درصد از کل آپارتمان های فروخته شده در روزهای سپری شده از مرداد ماه زیر 400 میلیون تومان بوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۱    
رئیس پلیس راه گفت: خبر فعال شدن 52 دوربین ثبت تخلفات و جریمه 50 هزار تومان برای معاینه فنی کذب محض است
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۱    
راز سبقت کره جنوبی از ایران چیست؟ ایران و کره جنوبی در حالی از دهه 1960 میلادی روند مدرنیزاسیون و توسعه را همزمان با هم شروع کردند که این کشور آسیایی در مقایسه با ایران رشد اقتصادی سریع تری را تجربه ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۳۷    
کسب و کارهای دیجیتال این روزها طیف گسترده ای از علاقه مندان را جذب کرده اند. هرچند در ایران این شیوه از درآمدزایی چندان سابقه ندارد ...