شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 7 مرداد 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 مرداد 1396 عصر بانک 2 مرداد 1396 عصر بانک 3 مرداد 1396 عصر بانک 4 مرداد 1396 عصر بانک 5 مرداد 1396 عصر بانک 6 مرداد 1396 عصر بانک 7 مرداد 1396 عصر بانک 8 مرداد 1396 عصر بانک 9 مرداد 1396 عصر بانک 10 مرداد 1396 عصر بانک 11 مرداد 1396 عصر بانک 12 مرداد 1396 عصر بانک 13 مرداد 1396 عصر بانک 14 مرداد 1396 عصر بانک 15 مرداد 1396 عصر بانک 16 مرداد 1396 عصر بانک 17 مرداد 1396 عصر بانک 18 مرداد 1396 عصر بانک 19 مرداد 1396 عصر بانک 20 مرداد 1396 عصر بانک 21 مرداد 1396 عصر بانک 22 مرداد 1396 عصر بانک 23 مرداد 1396 عصر بانک 24 مرداد 1396 عصر بانک 25 مرداد 1396 عصر بانک 26 مرداد 1396 عصر بانک 27 مرداد 1396 عصر بانک 28 مرداد 1396 عصر بانک 29 مرداد 1396 عصر بانک 30 مرداد 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۵    
به تازگی هدفونی ساخته شده که می تواند مکالمات فرد را ترجمه کند، این هدفون صحبت های مخاطب کاربر را با تاخیر سه ثانیه ای برای او ترجمه خواهد کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۵    
اگر به دنبال کاهش هزینه های کسب وکار خود هستند حتما این 10 ترفند را اجرایی کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۵    
گردشگر و کارآفرین 38 ساله که اخیرا به کره شمالی سفر کرده برای ثبت تصاویر آنچه دیده سعی کرده از شگرد سلفی گرفتن استفاده کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۶:۰۵    
حتما شما هم بارها این جملات را شنیده اید: در روز 8 لیوان آب بنوشید، خوردن تخم مرغ برای سلامتی مضر است ، خوردن صبحانه باعث کاهش وزن می شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۵    
عناصر گروه تروریستی داعش، یکی از عناصر نیروهای دموکراتیک سوریه را در شمال رقه، در دیگِ اعدام، آب پز کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۵    
برخی از بازیکنان پرسپولیس این روزها تمرکزشان روی مسائل حاشیه ای است که این مسئله روی بازی آنها تاثیر گذار خواهد بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۵    
مجله معتبر فورفورتو در گزارشی 100 فوتبالیست برتر تاریخ فوتبال جهان را معرفی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۵    
پاول دروف، مدیر عامل پیام رسان تلگرام طی یک توییت اعلام کرد که اپلیکیشن پیام رسان موبوگرام به عنوان نمونه ایرانی تلگرام نا امن است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۵    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای فهرست آسیب پذیرترین نرم افزارهای پرکاربرد در کشور را تا تیرماه سال جاری منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۳۵    
یک کوهنورد موفق شد بقایای مسافران هواپیمای خطوط هوایی هند را که 50 سال پیش سقوط کرده بود در کوهی در فرانسه پیدا کند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۰۵    
برای خرید خودرو ساینا SX صفر کیلومتر در بازار حدود 28 میلیون و 400 هزار تومان سرمایه نیاز است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۷:۳۵    
به گزارش تسنیم و به نقل از یک سایت لهستانی، ویلفردو لئون، ستاره کوبایی تیم والیبال زنیت روسیه، بیشترین قرارداد را در بین والیبالیست های جهان به خود اختصاص داده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۷:۰۵    
سرآشپزهای مکزیکی موفق به تهیه ساندویچ 67 متری شدند و بعد از آماده شدن، آن را بین مردمی که برای دیدن این ساندویچ غول پیکر تجمع کرده بودند، توزیع کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۵    
تصاویر تأمل برانگیز و شگفت انگیزی که عکاسان از سراسر جهان تهیه کردند در جشنواره برلین به نمایش گذاشته شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۰۵    
"آیا می توان انتشار عکس های آزاده نامداری را ورود به حریم خصوصی تشخیص داد؟ آیا می توان به خاطر انتشار این عکس ها از رفتارهای فردی ایرانیان در شبکه های مجازی و حتی رسانه های امروز انتقاد کرد؟"
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۵    
آمارهای اداره ثبت احوال استان تهران جزئیاتی در مورد وفات ثبت شده در استان را نشان می دهد که از میان آنها می توان به موارد مختلفی از جمله میانگین سنی فوت شدگان ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۰۵    
دانشمندان دانمارکی مدعی اند بقایای قدیمی ترین موجودات زنده زمین را در یک صخره باستانی یافته اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۵    
اختراعاتی نه چندان عجیب نه چندان معمولی که گاهی اسم های گول زننده ای دارند. می گویند احتیاج مادر اختراع است اما آیا واقعاً به همه ی اختراعات ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۵    
رسانه های چینی امیدوارند که تیم ملی ایران بتواند با پیروزی در دو بازی خود شانس صعود چین به جام جهانی را افزایش دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۰۵    
مشهورترین ثروتمندان جهان نیز همانند بسیاری دیگر از ساکنان زمین خواندن را رها نمی کنند و اهمیت دهی آنها به امر کتاب و کتابخوانی در اظهارنظرها و سخنانشان کاملا مشهود است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۰    
صنعت بیمه هر سال، زیان قابل توجهی از محل خسارت های ساختگی متحمل می شود که برای جلوگیری از آن، نیاز به همکاری بیشتر مردم با صنعت بیمه است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به برنامه بانک مرکزی برای علی الحساب شدن نرخ سود سپرده بانک ها، گفت: بانک مرکزی به دنبال آن است که هر بانکی با توجه به ساختار مالی و سود و زیان خودش ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۵    
صندوق بین المللی پول گزارش داد با توجه به شاخص های بنیادی کوتاه مدت اقتصاد آمریکا، ارزش دلار در شرایط کنونی 10 تا 20 درصد بالاتر از میزان واقعی آن قرار دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۰    
مقامات آمریکایی مالک یکی از قدیمی ترین شبکه های تبادل مالی و پولشویی با استفاده از پول مجازی بیت کوین را دستگیر کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۵    
اینستاگرام یکی از محبوبترین اپلیکیشنهای به اشتراک گذاری تصاویر و فایلهای ویدیویی است. در این نرم افزار ابزارها و میانبرهایی وجود دارد که با دانستن آنها بهتر از قبل میتوانید با برنامه کار کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۵    
در فرآیند رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران تعاونی های زیرمجموعه موسسه کاسپین از امروز تعیین تکلیف حساب های مربوط به تعاونی منحله "بدر توس" آغاز شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۰    
یک کارشناس امور بانکی با اعلام اینکه بانک ها علاقه مند به کاهش نرخ سود بانکی هستند، گفت: سیستم بانکی در شرایط موجود از محل عملیات بانکی نه تن ها سود نمی برد بلکه زیان هم می دهد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۵    
تصویری از جالبترین سلفی دنیا در فضای مجازی منتشر شده که دیدن این عکس خالی از لطف نیست.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۵    
یکی از تصاویر زیر لحظه ای را نشان می دهد که پسری نوجوان با فاصله کمی از کنار صخره ای عبور کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۵    
بررسی ها نشان داده است که ورزشکاران برخی رشته های ورزشی بیشتر در ناحیه زانو دچار مشکل می شوند و راههایی برای کمتر شدن آسیب ها وجود دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۵    
دختری که سرگرم بازی با تلفن همراهش بود ناگهان در اثر از دست دادن تعادل خود از بالای پله های پل عابر پیاده به پایین سقوط کرد و بیهوش شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۵    
از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در خودروی رولزرویس فانتوم با قیمت یک میلیارد و پانصد میلیون تومان رونمایی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۵    
در کل سه سندروم وجود دارد که بدون شک شما را از کارکنان گریزان می کند. در اینجا اشاره می کنیم که چگونه آنها را تشخیص دهید و چرا هرگز نباید با آنها کنار بیایید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۰    
بانک سامان باهدف ارایه خدمات متمایز و آسودگی خاطر مشتریان برتر، خدمت بیمه نامه تکمیلی درمان را عرضه می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۵    
همزمان با کاهش رونق تدریجی فروشگاه های سنتی یا آنچه به آنها brick-and-mortar گفته می شود، یک استارت آپ واقع در نیویورک به نام بولتین (Bulletin) مدل نوینی از خرده فروشی را ارائه کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۵    
شبکه های اجتماعی در سال های اخیر نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در زندگی مردم و جوامع مختلف بازی کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۳۵    
این روزها که تکنولوژی های دیجیتال تمام جنبه های زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده اند، مدیر بودن، ریسک بزرگی به نظر می رسد، به خصوص اگر مدیر ارشد اجرایی یک سازمان بزرگ باشید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۵    
شرکت توسن تکنو با رویکرد ارائه راهکارهای جامع و نوآورانه بانکی و نیز در مسیر دستیابی به بانکداری دیجیتال در نظام بانکی کشور ...