جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 24 مرداد 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 مرداد 1396 عصر بانک 2 مرداد 1396 عصر بانک 3 مرداد 1396 عصر بانک 4 مرداد 1396 عصر بانک 5 مرداد 1396 عصر بانک 6 مرداد 1396 عصر بانک 7 مرداد 1396 عصر بانک 8 مرداد 1396 عصر بانک 9 مرداد 1396 عصر بانک 10 مرداد 1396 عصر بانک 11 مرداد 1396 عصر بانک 12 مرداد 1396 عصر بانک 13 مرداد 1396 عصر بانک 14 مرداد 1396 عصر بانک 15 مرداد 1396 عصر بانک 16 مرداد 1396 عصر بانک 17 مرداد 1396 عصر بانک 18 مرداد 1396 عصر بانک 19 مرداد 1396 عصر بانک 20 مرداد 1396 عصر بانک 21 مرداد 1396 عصر بانک 22 مرداد 1396 عصر بانک 23 مرداد 1396 عصر بانک 24 مرداد 1396 عصر بانک 25 مرداد 1396 عصر بانک 26 مرداد 1396 عصر بانک 27 مرداد 1396 عصر بانک 28 مرداد 1396 عصر بانک 29 مرداد 1396 عصر بانک 30 مرداد 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۳    
بانوی گوینده خبر در صفحه اینستاگرامش تصویری از خودرویی خاص را منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۳    
احسان حاج صفی در پستی اینستاگرامی اولین واکنش خود را نسبت به حواشی دیدار با نماینده رژیم صهیونیستی نشان داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۳    
هیات مدیره موسسه مالی و اعتباری نور در آخرین جلسه خود پایان حکم مدیرعامل این موسسه را اعلام و تا انتخاب و معرفی مدیرعامل جدید ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۳    
رنگ روی بدنه خودرو، 8 تا 10 لایه است و پولیش با برداشتن یک لایه از این رنگ ، بدنه خودرو را براق تر می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۴    
فیلتر تماس صوتی تلگرام بیشتر به دلیل ملاحظات اپراتورها بود، زیرا کسب و کار اپراتورها را دچار مشکل می کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۴    
خیلی ها چراغ هشدار تمام شدن بنزین را یک مزاحم می دانند و به آن تا کیلومترها و رسیدن به آخرین قطره های بنزین توجه نمی کنند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۴    
دانشمندان به این نتیجه رسیدند که میکروب ها اینترنت خاص خود را دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۰۴    
من عاشق پسرم هستم ولی نمی توانم با کتایون زیر یک سقف زندگی کنم. از طرف دیگر همسرموقتم کمک فکری زیادی به من می کند و حالا مانده ام چه کار کنم.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۷:۳۴    
اعضای یک باند در پوشش مسافرکِش، مسافران را گروگان گرفته و آنها را تا زمان سرقت اموال با زور داخل خودرویشان نگه می داشتند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۷:۰۴    
این اولین بار نیست که یکی از شخصیت های مهران مدیری در موقعیتی گیر می افتد که سلسله ای از اتفاقات او راوادار می کنند تا تجربه ای دوزخی را از سر بگذارند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۶:۳۴    
خودروهایی شامل ام وی ام 315 هاچ بک، پژو 405 GLX، نیسان پاترول دو در، پژو 206 تیپ 5، رنو تندر 90 E2، ام وی ام 530، لیفان 1 ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۶:۰۴    
سرپرست پایگاه استنادی جهان اسلام از قرار گرفتن 8 دانشگاه کشور در میان 800 دانشگاه برتر دنیا خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۴    
حرف های احسان خواجه امیری درباره آزاده نامداری بازتاب گسترده ای داشت به حدی که خواجه امیری خیلی زود مجبور به عذرخواهی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۴    
سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی کشور از شکستن رکورد انتشار یک میلیارد مطلب در کانال های عمومی فارسی زبان تلگرام خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۱:۰۴    
دختر جوان در بیان جزئیات آنچه اتفاق افتاده بود به قضات دادگاه کیفری گفت: مدتی قبل با این بازیگر معروف آشنا شدم و او گفت قصد دارد با من ازدواج کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۴    
رانندگان متخلف در هر زمان و هرمکان به دنبال چاره ای برای فرار از جریمه هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۴    
روغن کشی در حضور مشتری از جمله مشاغلی است که طی چندسال اخیررونق گرفته است. مهدی محمدی 32 ساله و دیپلمه است که این صنعت به عنوان یک شغل زودبازده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۴    
پلیس آگاهی تهران بزرگ از محل اختفای یک دزد، دفترچه آرزوهایش را کشف کرد؛ آرزوهایی خواندنی که با دست خودش نوشته بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۴    
یک اقتصاددان می گوید دولت ناگزیر است دست به جراحی نظام بانکی زده، نرخ بهره بانکی را کاهش دهد و با تزریق پایه پولی بخشی از زیان بانک ها را متحمل شود، در غیر این صورت اقتصاد دچار فروپاشی خواهد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۴    
دسترسی تمپ بنک روسیه به سوئیفت قطع شد؛ این بانک روسی پس از گشایش حساب برای بانک های ایرانی نامه تهدید به تحریم و هشدار دریافت کرده بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۴    
رئیس جمهور از ولی الله سیف به عنوان رئیس کل بانک مرکزی دولت دوازدهم نام برد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۴    
با اعمال ماده 236 در مجلس درباره ساماندهی موسسات اعتباری، با محوریت قوه قضاییه و حمایت بانک مرکزی حقوق سپرده گذاران تعاونی های منحله فرشتگان را مدیریت می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۹    
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی گفت: به زودی گیرنده چک می تواند با ارسال شماره منحصر به فرد هر برگه، به سامانه استعلامات بانک مرکزی، مشخصات و سابقه چک برگشتی دارنده دسته چک را کنترل نماید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۴    
نگاهی به نسخه می اندازد. پزشک برای عمل پای دخترکش فقط چند روز مهلت داده. بابا سرش پایین است. بابا شرمنده است. دستت که خالی باشد 7 میلیون برایت یک رقم نجومی است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۹    
کارشناس انگلیسی اعلام کرد: برای بسیاری از کشورها نظیر ایران کشورهای عضو شوروی سابق بیت کوین می تواند منبعی برای تولید ثروت و ایجاد فرصت باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۵    
شرکت فناوری و توسعه تسلا در تور استرالیا از پروژه خانه کوچک خود رونمایی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۵    
به گفته مسئولان پلیس راهور علی رغم احتمال پایین اشتباه در ثبت تخلفات رانندگی، سازوکاری برای اعلام اعتراضات به این تخلفات درنظر گرفته شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۰    
براساس تحلیل شبکه اجتماعی اینستاگرام ، شاخص تاثیرگذاری محتوای صفحه رسمی بانک تجارت در این شبکه از ابتدای فعالیت این صفحه تاکنون ، رشد چشمگیری داشته است .
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۵    
ابزار جدید پرداخت MPOS به مصرف کننده این امکان را می دهد که از تلفن همراه خود به عنوان پایانه فروش استفاده کرده و مبالغ مربوط به دریافت های خرد همچون تحویل کالا در منزل یا محل کار مشتریان ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۵    
زوج مشتری این رستوران که با دیدن سفارش غذای این مرد دچار حیرت شدند در ادامه با صحنه ای تاثیرگذار مواجه شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۰    
بانک آینده، به منظور پاسخ گویی به نیاز مردم، افزایش دسترسی سریع هم وطنان به خدمات بانکی و تسهیل امور مشتریان، خدمت جدید برداشت وجه بدون کارت از طریق دستگاه های خودپرداز را فراهم نموده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۰    
مدیران بانک کشاورزی و مدیران ارشد شرکت ایران ارقام در نشستی مشترک در کافهATM ، بر توسعه همکاری ها و انجام پروژه های مختلف درحوزه بانکداری الکترونیک تاکید کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۰    
آگهی به همین نزدیکی بانک ملی ایران توانست عنوان آگهی برتر سوم روزنامه های سراسری کشور را کسب کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۰    
سی صد و سی یکمین شعبه بانک ایران زمین، در شهر آبادان با حضور اعضای شورای شهر آبادان، فعالان اقتصادی، همکاران سایر بانک ها و مردم متعهد این شهر و مسوولان این بانک افتتاح شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۰    
مدیرعامل بانک دی، در پیامی کسب رتبه دوم بانک دی در اولین دوره المپیاد بانکی در بین بانک های خصوصی و موسسات اعتباری را به اعضاء تیم المپیاد بانک تبریک گفت و از تلاش خستگی ناپذیرشان در راه اعتلای نام ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۵    
فدریکو آنتونی، از مدرسه کسب وکار استنفورد، در گفت وگویی توضیح داده که هیچ گاه قصد نداشته یک سرمایه گذار خطرپذیر باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۵    
با استفاده از سامانه 727 بانک سینا، انجام خدمات متنوع بانکی در ساعات مختلف شبانه روز فراهم است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۵    
دفتر کار کارمندان مایکروسافت در بمبئی هند به سبک زیبایی طراحی شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۵    
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به ظرفیت های شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی گفت: شبکه بانکی از امکانات مناسبی در فضای مجازی و محیطی برخوردار است که با استفاده از این ظرفیت و انسجام هرچه ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۰    
یکی از اصطلاحات قطب تکنولوژیک دنیا-سیلیکون ولی- عبارتی است به نام Resters and Vesters که می توان از آن به عنوان مهندسان سرمایه دار بیکار نام برد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۴۵    
همزمان با شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران، طی مراسمی، با حضور بنیان گذار، اعضای هیات مدیره ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۴۰    
وضعیت بازار ارزهای رمز پایه یا cryptocurrency را تنها می توان با واژه مضحک توصیف کرد. بیت کوین حالا با عبور از مرز 4044 دلار، رکورد تازه ای در تاریخ خود ثبت کرده است.