چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۲:۲۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 16 اردیبهشت 1398 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1396 عصر خودرو 29 اسفند 1397 عصر خودرو 31 فروردین 1398 عصر خودرو 31 خرداد 1398 عصر خودرو 31 تیر 1398 عصر خودرو 31 مرداد 1398 عصر خودرو 31 شهریور 1398 عصر خودرو 30 مهر 1398 عصر خودرو 30 آبان 1398 عصر خودرو 30 آذر 1398 عصر خودرو 30 دی 1398 عصر خودرو 1 بهمن 1398 عصر خودرو 29 اسفند 1398 عصر خودرو 1 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 3 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 4 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 5 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 6 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 7 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 8 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 9 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 10 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 11 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 12 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 13 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 14 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 15 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 16 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 17 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 18 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 19 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 20 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 21 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 22 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 23 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 24 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 25 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 26 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 27 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 28 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 29 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 30 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 31 اردیبهشت 1398 
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۵    
عصر خودرو- درصورتی که خودروسازان چینی طی سال 97 به 30 درصد داخلی سازی دست پیدا نکنند، مشمول پرداخت تعرفه کامل خواهند شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۶    
عصر خودرو- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (19 اردیبهشت ماه 98) را تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از کاهش 4.5 درصدی تصادفات جاده ای خوزستان در نوروز 98 خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۱    
عصر خودرو- مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی از توزیع لاستیک برای تاکسیرانان با قیمت سال 97 خبر داد و گفت: محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۶    
عصر خودرو- بیش ترین افزایش دستمزد ساعتی در طرح های عمرانی سال گذشته مربوط به راننده ماشین های سبک- سواری به میزان 30.1 درصد است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۱    
عصر خودرو- معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: ظرف دو سه روز گذشته با اقداماتی که وزارت صنعت، معدن و تجارت با خودروسازان داشته است روند نزولی قیمت خودرو در بازار قابل رویت است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۱    
عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران پیشنهاد داداز دو سال آینده تردد موتورسیکلت های کاربراتوری در محدوده بازار ممنوع وتنها موتورسیکلت های برقی مجوز تردددر این محدوده را داشته باشته باشند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۱    
عصر خودرو- پرفروش ترین خودروی آمریکا در سال 2018 با اتفاق ناخوشایندی روبه رو شده است. خریداران پیکاپ محبوب فورد ف 150 ترجیح می دهند از پیشرانه هایی با حجم کم استفاده کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۱    
عصر خودرو- سوال از وزیر صنعت درباره افزایش قیمت لجام گسیخته خودرو و افزایش قیمت کالاهای اساسی در جلسه امروز کمیسیون برنامه مطرح شد و وزیر صنعت در این باره قول پیگیری داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۱    
عصر خودرو- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید با فضای مجازی و سایت هایی که قیمت های جعلی را اعلام می کنند برخورد شود و مردم باید قیمت ها را از شرکت های خودروساز رصد کنند و قیمت های آنها را معیار ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۶    
عصر خودرو- ایران خودرو از فروش ویژه پژو 206 صندوق دار وی 8 و پژو پارس سال خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۱    
عصر خودرو- شرکت های زیادی در حال سرمایه گذاری روی موتورهای برقی و خودروهای تمام الکتریکی هستند؛ با این حال مازراتی به موتورهای بنزینی وفادار می ماند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۱    
عصر خودرو- بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید 42 هزار و 623 دستگاه انواع خودرو در ماه نخست سال 98 است که در مقایسه با مدت مشابه پارسا ل47.2 درصد کاهش نشان می دهد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۱    
عصر خودرو- وزارت بازرگانی چین صدور مجوز برای صادرات خودروهای دست دوم را با هدف افزایش فروش و تجارت خودرو در این کشور آغاز کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۶    
عصر خودرو- نماینده قزوین در مجلس گفت: در نشست غیرعلنی امروز مجلس برای بنزین، پیشنهاد قیمت یکسان 1500 تومان با 102 رای موافق و 127 رای مخالف رد شد و نهایتا پیشنهاد ادامه وضعیت موجود با 145 رای موافق و ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۱    
عصر خودرو- 103 سال پیش یعنی در سال 1916 بود که کمپانی آلمانی ب ام و که مخففی بر جمله صنایع موتوری باواریا بود ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۶    
عصر خودرو- تسلا مدل 3 موفق شده در بسیاری از بازارها، فروش بالاتری در مقایسه با محصولات مرسدس بنز و بی ام و داشته باشد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۶    
عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مردم می توانند با مقاومت و خودداری از خرید خودرو باعث ضرر و زیان دلالان شوند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۱    
عصر خودرو-در روزهای گذشته نیسان قیمت خودروهای کوپه 370z خود را منتشر کرد. این موضوع باعث شد تا جای خالی مدل روباز رودستر این خودرو در میان محصولات نیسان بیشتر احساس شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۶    
عصر خودرو- تعزیرات حکومتی؛ سازمانی که چندین دهه قدمت در برخورد با تخلفات واحدهای صنفی دارد، امروز چیزی بیش از یک سازمان بی خاصیت و منفعل در برابر تخلفات نیست ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۱    
عصر خودرو- مدیرعامل ماکسیم بنزین تک نرخی را بهترین راهکار برای حل مشکل تعیین سهمیه بندی بنزین تاکسی های آنلاین می داند و می گوید: ما با تعیین بنزین تک نرخی از سوی دولت موافق هستیم.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۱    
عصر خودرو- یک کارشناس انرژی با اشاره به اینکه برای افزایش قیمت بنزین، دولت باید مردم را همراه خود کند گفت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۶    
عصر خودرو- روز گذشته جمعی از کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه از کارخانه ایران یاسا تایر و رابر بازدید کرده و در جریان روند تولید، آخرین وضعیت فروش و سودآوری این مجموعه قرار گرفتند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۱    
عصر خودرو- افزایش ناگهانی قیمت خودرو در روزهای گذشته و ایجاد روند نزولی با نظارت نهادهای مرتبط برعملکرد سایت های فروش اینترنتی، بازارسازی و قیمت گذاری توسط دلالان و سودجویان را به اثبات رساند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۶    
عصر خودرو- بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: این وزارتخانه هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین نداشته است و در این خصوص دولت باید تصمیم گیری کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۶    
عصر خودرو- مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران از خدمات رسانی خط 5 متروی تهران و حومه به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۱    
عصر خودرو- شهردار منطقه چهار تهران از اجرای طرح بهسازی معبر پایلوت و نمونه در نواحی 9 گانه این منطقه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح بیش از 13 هزار متر از معابر نواحی بهسازی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۱    
عصر خودرو- سرپرست معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی از بازگشت قیمت های مسکن و خودرو به سایت های خرید و فروش اینترنتی خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۱    
عصر خودرو- رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: حذف نمایش قیمت در سایت های خرید و فروش خودرو، نرخ ها را در بازار نزولی کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۱    
عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت راهکار مقابله با تحریم ها را تسهیل امور و اعتماد به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۱    
عصر خودرو-تشریح نحوه عملکرد خودروهای برقی به دانشجویان و دانش آموزان علاقمند کار ساده ای نیست. اما فولکس واگن با تولید اسکلت یک خودروی برقی این کار را ساده کرده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۱    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان هنوز فرا نرسیده است، امروز طرح ترافیک و زوج و فرد ساعت 19 به پایان خواهد رسید.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۶    
عصر خودرو- هرچند قیمت بلیت اتوبوس پس از ایام نوروز با کاهش 20 درصدی مواجه و معادل نرخ های سال قبل محاسبه شد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۶    
عصر خودرو- آمار تولید خودرو در کشور طی فروردین امسال نشان دهنده کاهش 30 درصدی کل تولیدات است. این در حالی است که آمارگیری وزارت صنعت حاوی اشتباهات قابل توجهی بوده و رشد 42 درصدی برای تولید خودرو ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۱    
عصر خودرو- در سال گذشته که حوزه تولید و تجارت خودرو با آیین نامه ها، تصمیمات خلق الساعه و از سویی، تحریم ها وارد بازی پیچیده شد شاهد کاهش تولید و به دنبال آن افزایش سرسام آور قیمت ها در این صنعت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۶    
عصر خودرو- مدیر عامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران ساعات کاری مراکز معاینه فنی را در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۶    
عصر خودرو- عضو شورای شهر تهران گفت: دریافت مجوز فعالیت برای تاکسی های اینترنتی موجب بهره مندی آن ها از معافیت های اعمال شده در پایتخت می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۶    
عصر خودرو- برای آن ها که می خواهند در چشم ها بدرخشند نیازی نیست که راه دیگران را طی کنند. این شیوه ای است که طراحان پورشه ماکان توربو برای ساختن خودرویی که ساخته اند، در پیش گرفته اند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۱    
عصر خودرو- مدتی است که قیمت خودرو در بازار با نوسانات عجیب و غریبی مواجه شده است و این گرانی ها دلایل مختلفی دارد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۱    
عصر خودرو- نزدیک به 90 سال است که پورشه بر بخش بزرگی از بازار خودروهای لوکس و اسپرت حکمرانی می کند؛ از مسابقات اتومبیلرانی گرفته تا خیابان های شلوغ و پرترافیک ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۶    
عصر خودرو- قیمت نمایندگی انواع محصولات پارس خودرو را ببینید
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۶    
عصر خودرو- اگر ما آمار خرید و فروش ب ام و X3 و ب ام و X5 را به عنوان پرفروش ترین خودروی ب ام و در دنیا معرفی کنیم، به احتمال زیاد به جانب داری از برند بی ام و متهم خواهد شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۶    
عصر خودرو- یک رای استمزاجی از نمایندگان گرفته شد که بر اساس آن مجلس با افزایش قیمت مخالفت کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۱    
عصر خودرو-در سال 2009 بود که شاهد تولید یک خودروی شاسی بلند لوکس از شرکت ب ام و تحت عنوان ب ام و x1 بودیم که به خوبی توانست بازار خرید و فروش خودروهای شاسی بلند را تحت تأثیر قرار دهد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۶    
عصر خودرو- سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هیچ گونه افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت و احیای کارت سوخت تنها برای ساماندهی بنزین است و مصرف آن هم سقفی ندارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۱    
عصر خودرو- تویوتا در سال های گذشته با تولید سانتافه و لندکروز نشان داد هیچ چیز جلودار مهارتش در ساخت شاسی بلند نیست ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
عصر خودرو- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مخالف افزایش قیمت بنزین به خاطر قاچاق سوخت از کشور است. اکثر نمایندگان معتقدند برای کاهش قاچاق سوخت از کشور، نظام سهمیه بندی سوخت احیا شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۱    
عصر خودرو- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به گفت: در زمان کنونی بیش از 80 درصد قطعات خودروی تولیدی کشور در تبریز تولید می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۶    
عصر خودرو- امام تکمیل بخش ساختمانی ایستگاه تقاطعی میدان امام حسین (ع) تقریباً در مرحله پایانی قرار دارد، گفت: با تامین منابع مالی؛ بخش تجهیزات ایستگاه نیز طی چند ماه آینده نهایی خواهد شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۱    
عصر خودرو- مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک درباره مهلت استفاده خبرنگاران از طرح ترافیک سال 97 توضیحاتی داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۶    
عصر خودرو -در میان خودروهای ب ام و شاید کمتر خودرویی به قدرتمندی و زیبایی 730li باشد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۶    
عصر خودرو- بر اساس تحلیل های کارشناسان اقتصادی، مردم برای جلوگیری از افت قدرت خرید خود در شرایط حساس سیاسی به بازارهایی همچون مسکن، خودرو یا ارز می روند تا قدرت خرید خود را حفظ کنند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۶    
عصر خودرو- سال 1388 نسخه به روزشده پراید هاچ بک با نام سایپا 111 معرفی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۱    
عصر خودرو-سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه صبح امروز مجلس شورای اسلامی به صورت غیرعلنی با موضوعات مختلف اقتصادی خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۱    
عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا و دانشگاه تهران تفاهم نامه همکاری در زمینه های علمی و پژوهشی امضا کردند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۱    
عصر خودرو- آن طور که روند قیمت ها در بازار خودرو نشان می دهد، خودروهای وارداتی به حدی افزایش قیمت داشته اند که قیمت هایی نزدیک به قیمت خانه پیدا کرده اند و اغلب با قیمت هایی میلیاردی در بازار به فروش ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۱    
عصر خودرو-براساس اعلام وزارت حمل و نقل و زیرساخت ایتالیا، فروش خودرو در این کشور طی ماه آوریل با افزایش 5 ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۶    
عصر خودرو- رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: دولت به نظارت و قیمت گذاری در بازار خودرو ورود نمی کند و قیمت گذاری در این حوزه را به دلالان سپرده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۶    
عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران، گفت: در برنامه سوم شهر تهران بر حمل ونقل پاک تاکید شده و خرید اتوبوس های دست دوم افتادن در دور باطل است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۱    
عصر خودرو- اگر صاحب خودرو باشید دیر یا زود نیاز به فروش و تعویض آن پیدا می کنید. یک سری اشتباهات در فروش خودرو کارکرده وجود دارد که شانس فروش زودتر و با قیمت مناسب را کاهش می دهد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۶    
عصر خودرو- گفت: تمام آزادراه های بزرگ کشور تا پایان تیر ماه عوارض خود را به صورت الکترونیکی از مسافران دریافت می کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۱    
عصر خودرو- در شرایطی داخلی سازی قطعات وارداتی، در دستور کار خودروسازان قرار گرفته که واردات قطعات خودروهای چینی، ارز قابل توجهی از کشور خارج می کند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۶    
عصر خودرو- قیمت خودروهای داخلی در حالی طی یکی، دو روز گذشته و بنا به روایت برخی رسانه ها روندی کاهشی پیدا کرده که ادعا می شود این اتفاق در پی حذف قیمت از سایت ها رخ داده است ...