چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۶:۰۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 18 اردیبهشت 1398 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1396 عصر خودرو 29 اسفند 1397 عصر خودرو 31 فروردین 1398 عصر خودرو 31 خرداد 1398 عصر خودرو 31 تیر 1398 عصر خودرو 31 مرداد 1398 عصر خودرو 31 شهریور 1398 عصر خودرو 30 مهر 1398 عصر خودرو 30 آبان 1398 عصر خودرو 30 آذر 1398 عصر خودرو 30 دی 1398 عصر خودرو 1 بهمن 1398 عصر خودرو 29 اسفند 1398 عصر خودرو 1 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 3 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 4 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 5 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 6 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 7 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 8 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 9 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 10 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 11 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 12 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 13 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 14 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 15 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 16 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 17 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 18 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 19 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 20 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 21 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 22 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 23 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 24 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 25 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 26 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 27 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 28 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 29 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 30 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 31 اردیبهشت 1398 
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۹    
عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بامداد امروز بر اثر واژگونی خودرو سواری سمند، در محور اصلی خورموج به بوشهر راننده و 4 نفر سرنشین آن جان باختند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۹    
عصر خودرو- در اتوبان های آلمان مسیری برای حرکت کامیون های برقی تأسیس می شود. در نخستین گام بخشی از یک اتوبان در ایالت هسن کابل کشی شده که الگویی است برای همه اتوبان های آلمان در راستای حفظ محیط زیست.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۹    
عصر خودرو- به گفته یک کارشناس انرژی طی 6 سال گذشته باید قیمت بنزین طبق قانون هدفمند کردن یارانه ها به 90 درصد قیمت فوب خلیج فارس نزدیک می شد در حالی که هر سال به بهانه ای این قانون عملیاتی نشد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۰    
عصر خودرو-سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی اظهار کرد: برای ثبت قیمت خودرو در آگهی های خرید و فروش در سایت های اینترنتی منتظر اعلام قیمت ها از سوی اتحادیه خودرو هستیم.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
عصر خودرو- مجلس و نمایندگان آن به هیچ عنوان درخور مسئولیتشان در زمینه خودرو ورود نکرده اند و بخش تخصصی آن که کمیسیون صنایع است مطلقا به وظیفه وجدانی و انسانی و کاری خود عمل نکرده است ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۰    
عصر خودرو- در این بسته خبری می توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه سال 98 مشاهده کنید.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۱    
عصر خودرو -به جرات می توان گفت در آینده ای نه چندان دور بازار خودروهای الکتریکی در دست خودروسازان چینی قرار خواهد گرفت.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۵    
عصر خودرو- یک هفته از انتشار خبر سهمیه بندی بنزین و گران شدن آن گذشت. طی هفته گذشته مجلس و دولت متفق القول اعلام کردند که فعلا تصمیمی برای گران کردن بنزین نداشته و تنها برای احیای کارت سوخت برنامه ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۰    
عصر خودرو- هن تنگ ایکس 7 اولین خودرو چینی تولیدی در ایران است که موفق به اخذ استانداردهای 85 گانه خودرویی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۵    
عصر خودرو- دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: تنها 4 هزار میلیارد تومان از 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات مصوب هیئت دولت به قطعه سازان پرداخت شده که اگر مابقی آن طی هفته های آینده ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
عصر خودرو- رشد مصرف سوخت و ضرورت مدیریت مصرف سبب شده صاحبان خودرو با بهره گیری از راهکارهای مختلف میزان مصرف سوخت خود را کاهش دهند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۰    
عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه در ماه های گذشته تعدادی از خودروها کسری قطعه داشتند، گفت: در حال حاضر تعهدات طبق برنامه انجام می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۰    
عصر خودرو- فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: راننده یک دستگاه کامیون هنگام عبور با پلاک سرقتی توسط عوامل انتظامی شناسایی و دستگیر شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۰    
عصر خودرو- دبیرشورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشورگفت: چناچه دو خودرو ساز داخلی که قول همکاری و تامین خودرو برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی را داده بودند به تعهداتشان عمل کنند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
عصر خودرو- پلیس راهور می گوید لحاظ فرصت کافی برای عکس العمل رانندگان در هنگام تغییر رنگ چراغها از خواسته های مکرر مردم و پلیس راهور از مسئولان شهرداری شهرهای مجهز به سامانه هوشمند است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
عصر خودرو- محسن پورسیدآقایی با حکم شهردار تهران به عنوان رئیس کمیته پژوهشی حمل و نقل و ترافیک منصوب شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۰    
عصر خودرو- برای نخستین بار در آلمان سیستمی آزمایش شده که کامیون هایی با موتور هیبریدی از کابل های بالاسر خود الکتریسیته دریافت می کنند و نیروی لازم برای حرکت را از این طریق تامین می کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۵    
عصر خودرو- مدیرعامل جدید ساپکو با حکم مدیرعامل ایران خودرو منصوب شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
عصر خودرو- بازیکن استقلال محکوم شد علاوه بر زندان و کار اجباری در مدارس فوتبال دیه فوت احمدرضا شاکر را پرداخت کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
عصر خودرو-کاهش شدید تیراژ تولید، افزایش تعهدات معوق و ممنوعیت واردات خودروهای خارجی موجب شد تا پس از کنار گذاشتن شورای رقابت از چرخه تعیین ضوابط و دستورالعمل قیمت گذاری خودروهای داخلی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۰    
عصر خودرو- طبق دستورالعمل جدید دادستانی درباره قیمت گذاری خودرو و مسکن تا 5 درصد بیشتر از قیمت پایه در فضای مجازی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۵    
عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت نقش تعطیلی خودروسازان در دو هفته ابتدای سال جاری را بر افزایش قیمت خودرو موثر دانست.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۰    
عصر خودرو- طاهرخانی در حاشیه بازدید از پروژه متروی هشتگرد به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بهره برداری این پروژه در نیمه اول امسال اشاره کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
عصر خودرو- مقامات قضایی آلمان شرکت خودروسازی پورشه را به دلیل نقش داشتن در رسوایی آلایندگی خودروهای دیزلی به پرداخت 598 میلیون دلار جریمه محکوم کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۰    
عصر خودرو- تحویل خودروهای مشتریان ایران خودرو، طبق نوبت و بر اساس اولویت ثبت نام صورت می گیرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۵    
عصر خودرو- وزیر صنعت درباره کوپنی شدن کالاها، گفت: نظر بنده این است که کالاهایی که با ارز دولتی می آید باید مطمئن شویم به دست مصرف کننده می رسد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۰    
عصر خودرو- در پی برخورد قطار به یک دستگاه کامیون در تقاطعی در شهر "رندزبرگ" آلمان، ده ها امدادگر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۰    
عصر خودرو- اعضای باند سارقان حرفه ای که در پوشش نمایشگاه خودرویی در شهرستان جلفا اقدام به فروش خودروهای مسروقه می کردند، دستگیر شدند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۵    
عصر خودرو- رئیس پلیس راه هرمزگان از آمادگی کامل پلیس راه استان برای تأمین امینت ترافیکی جاده ها در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد .
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۵    
عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برخورد قوه قضاییه با اخلالگران اقتصادی تنها راهکار ساماندهی بازار خودرو است ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۰    
عصر خودرو- یک مقام مسئول گفت: طی چند روز گذشته، قیمت خودرو های مونتاژی و داخلی روند کاهشی به خود گرفته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۵    
عصر خودرو- براساس جدیدترین آمار اعلام شده تولید انواع خودرو در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47.2 درصد کاهش یافته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۰    
عصر خودرو- در حالی که ممکن است پیش برنده اصلی خودرو پیشرانه یا موتور آن باشید اما در خودروهای الکتریکی، باتری ها به نوعی یک بخش اساسی همانند قلب در بدن انسان محسوب می شود ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۰    
عصر خودرو- رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گفت: کیفیت پایین برخی قطعات خودرو سبب افزایش مراجعه مردم به تعمیرگاه ها شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۰    
عصر خودرو-نماینده ارومیه در مجلس از کلید خوردن طرح سوال از وزیر صنعت و معدن درباره گرانی خودرو خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۵    
عصر خودرو- در حادثه برخورد یک دستگاه خودرو با تعدادی کودک در ژاپن دست کم 15 نفر مصدوم شدند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۰    
عصر خودرو- شرکت وایمو از زیرمجموعه های گوگل با همکاری لیفت در تلاش است، تا خدماتی را برای استفاده عموم از خودروهای خودران ارائه کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۵    
عصر خودرو- خودروهای هاچ بک معمولا آ ویل درایو (با قابلیت محرک 4 چرخ) ساخته نمی شوند و تعداد زیادی از این هاچ بک ها در بازارهای جهان وجود ندارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۵    
عصر خودرو- اواخر سال 2012 بود که پس از سال ها وقفه برای حضور خودرو های هوندا در بازار ایران، عرضه سیویک در کشورمان آغاز شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۵    
عصر خودرو- تنها پس از گذشت چند روز از گزارشی در خصوص فعالیت غیرقانونی پارکبانان در سنندج، مصالحه ای بین پلیس راهور و شهرداری سنندج رقم خورد تا فعالیت پارکبانان به یکباره قانونی شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۵    
عصر خودرو- هنوز مشخص نشده که از تیرماه محدوده زوج یا فرد پولی می شود یا اینکه شهروندان تنها 20 روز اجازه تردد در این محدوده را خواهند داشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۰    
عصر خودرو- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (18 اردیبهشت ماه 98) را تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۵    
عصر خودرو- محرمانه بودن آمار خروجی پالایشگاه ها از تابستان سال گذشته تاکنون، این نگرانی را ایجاد می کند که نهاد ناظر بر مسیر سوخت کجاست؟ اگر بنا نیست این آمار در اختیار مردم قرار گیرد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۵    
عصر خودرو- همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ، شرکت مدیران خودرو ، برنامه حمایت از آسیب دیدگان سیل اخیر در مناطق مختلف آسیب دیده کشور را دارد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
عصر خودرو- معاون پیشین وزارت اقتصاد با بیان اینکه، تاوان افزایش 25 برابری نقدینگی را عموم مردم پس می دهند، گفت: "در شرایط فعلی" و جولان منتفعانِ اصلی نقدینگی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۵    
عصر خودرو- سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی اعلام کرد که طی دو روز آینده حذف قیمت خودرو از آگهی های خرید و فروش در فضای مجازی برداشته می شود و متقاضیان می توانند با شرایط جدید و در محدوده سقف قیمت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۵    
عصر خودرو- حدود یک هفته پیش بود که با هدف آنچه که کنترل قیمت ها در بازار مسکن و خودرو خوانده شد، مقرر شد تا قیمت ها از سایت های آگهی دهنده حذف و اطلاع از آن منوط به تماس تلفنی شود ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
عصر خودرو- براساس اعلام شرکت ب ام و، این خودروساز آلمانی بنا دارد تا با وجود تعرفه های تجاری آمریکا بر اقلام وارداتی از چین ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۵    
عصر خودرو- شرکت زامیاد به عنوان یکی از قدیمی ترین خودروسازان تجاری کشور از ابتدای تأسیس، همواره کوشیده تا در ارائه محصولات ایمن، کاربردی و منطبق با استانداردهای روز در بخش خودروهای تجاری ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
عصر خودرو- دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری گفت: طرح ترافیک سابق خبرنگاران تا اعلام وضعیت طرح سال 98 اعتبار دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
عصر خودرو- تفاوت قیمت گذاری دستوری و آزاد خودرو و تاثیر آن بر بازار را به خوبی می توان در مقایسه خودروسازی بخش خصوصی با نیمه دولتی در شرایط کنونی به خوبی درک کرد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۱    
عصر خودرو- نخستین آمار مربوط به تولید خودرو در کشور طی سال جاری، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد ...