چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۶:۲۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 30 اردیبهشت 1398 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1396 عصر خودرو 29 اسفند 1397 عصر خودرو 31 فروردین 1398 عصر خودرو 31 خرداد 1398 عصر خودرو 31 تیر 1398 عصر خودرو 31 مرداد 1398 عصر خودرو 31 شهریور 1398 عصر خودرو 30 مهر 1398 عصر خودرو 30 آبان 1398 عصر خودرو 30 آذر 1398 عصر خودرو 30 دی 1398 عصر خودرو 1 بهمن 1398 عصر خودرو 29 اسفند 1398 عصر خودرو 1 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 3 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 4 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 5 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 6 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 7 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 8 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 9 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 10 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 11 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 12 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 13 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 14 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 15 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 16 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 17 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 18 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 19 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 20 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 21 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 22 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 23 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 24 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 25 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 26 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 27 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 28 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 29 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 30 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 31 اردیبهشت 1398 
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۹    
عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران را در اولین روز خرداد ماه تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۹    
عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مجوز کمیسیون متبوعش برای محدود شدن تردد خودروهای فرسوده به شهرهای با جمعیت کمتر از 100 هزار نفر خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۰    
عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از اجباری شدن صندلی مناسب کودک در خودروها خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۰    
عصر خودرو- تیم های علاقه مند برای شرکت در چالش ساخت روانکار با نانو پوشش مقاوم به حرارت تا 18 خردادماه فرصت دارند تا طرح های خود را به دبیرخانه این چالش ارسال کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۵    
عصر خودرو- کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 3دهم درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت همچنین بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۰    
عصر خودرو- بلوک سهام دولتی ایران خودرو و سایپا واگذار می شود. این خبری بود که سعید باستانی به عنوان یک انقلاب بزرگ در صنعت خودروسازی ایران از آن نام برده است. اما این اتفاق قرار است رخ دهد؟
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۰    
عصر خودرو- پیرمرد 70ساله ای که به جای گرفتن فرمان خودرو، با دست های باز شده از سان روف بیرون آمده بود توسط پلیس آمریکا دستگیر شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۶    
عصر خودرو- واژگونی خودرو پژو در کانال آب در جاده منطقه دشت ناز ساری چهار کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۶    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی: پلیس در حال پیگیری لایحه ماده 19 در مجلس برای اجباری کردن استفاده از صندلی کودک است و در صورت تصویب با متخلفان برخورد می کند
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۱    
عصر خودرو- دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: تصمیم بازگشت شورای رقابت به حوزه قیمت گذاری خودروها برخلاف نظر شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه بوده و مجلس نمی تواند به تنهایی چنین تصمیمی بگیرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۶    
عصر خودرو- پژوهشگران انگلیسی در آزمایش خودروهای خودران دریافتند که همکاری این خودروها با یکدیگر می تواند به بهبود سرعت عبور و مرور کمک کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۶    
عصر خودرو- کلاس V مرسدس بنز همواره یکی از مدعیان بازار MPV ها بوده و حالا برای سال نو میلادی زیر تیغ جراحی رفته تا بتواند با ظاهر به روز شده متشکل از طرح جدید سپر جلو، ورودی سرتاسری هوا ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۶    
عصر خودرو- شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای از آغاز توزیع بنزین یورو 4 در همه جایگاه های عرضه سوخت سه شهر مهم آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۱    
عصر خودرو- مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: 31 اردیبهشت ماه آخرین مهلت استفاده از طرح ترافیک سال 97 سازمان ها، نهادهای دولتی و عمومی است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۶    
عصر خودرو- باستانی گفت: در ادامه بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو، بند مربوط به مرجع قیمت گذاری خودرو به شورای رقابت واگذار شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۶    
عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و آتش سوزی یک مغازه تعمیرات خودرو و تعویض روغن در محدوده اشرفی اصفهانی خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۶    
عصر خودرو- مدافعان واردات خودروهای فرسوده اگر ارز دارند، چرا نمی روند جنس خوب با قیمت مناسب وارد ایران کنند؟
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۶    
عصر خودرو- امروز بازار خودرو متأثر از کاهش قیمت ارز و واگذاری تعیین قیمت خودرو به شورای رقابت قرار گرفته و همچنان روند کاهشی را تجربه می کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۶    
عصر خودرو- معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: 60درصد تصادفات و کشته ها در 30 کیلومتری شهرها اتفاق می افتد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۶    
عصر خودرو- به اعتقاد یک کارشناس صنعت خودرو، هر سه مورد اصلی مصوبه روز گذشته مجلس شورای اسلامی درباره صنعت خودروی بسیار خوب و کارآمد است ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۱    
عصر خودرو-مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات با تاکید براینکه واردات خودروهای هیبریدی همچنان ممنوع است، گفت: متناسب با سیاست های تجاری کشور برنامه ریزی و عمل می کنیم.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۶    
عصر خودرو- تابه حال ضرب المثل ریش را به سِبیل پیوند زده را شنیده اید؟ این ضرب المثل را می توان شرح حال این روزهای صنعت خودرو دانست چراکه بخشی از تصمیمات این روزها صنعت خودرو به قدری بی فایده است که ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۱    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: دست افزار هوشمند موبایلی پلیس در کرمانشاه و همرمان با سراسر کشور، جایگزین قبض های کاغذی جریمه شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۶    
عصر خودرو- مهندس امیر حسین جلالی، مدیر عامل شرکت قطعه سازی ایسکرا و نایب رئیس انجمن قطعه سازان همگن استان تهران با اشاره به اینکه صنعت قطعه سازی داخل از مرحله ساخت گذشته و در جهت طراحی و بهبود قطعات ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۱    
عصر خودرو- توقف های غیرمجاز از جمله پارک دوبل، از تخلفات پرشمار رانندگی در نقاط مرکزی شهرهاست که باعث کندی عبور و مرور خودرو ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۱    
عصر خودرو- در سال جاری قیمت خودروهای داخلی و خارجی دوباره بر روند صعودی سوار شده و افزایش های چشمگیری را داشته اند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۱    
عصر خودرو -در سال 1922، سیتروئن "گلدن اسکرب" اولین خودرویی بود که از کویر "صحرا" عبور کرد و حالا تقریبا 100 سال پس از آن روزها سیتروئن شبیه به آن خودرو دوباره ساخته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۱    
عصر خودرو- سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر با اعلام اینکه با تمام مشکلات همچنان عرضه لاستیک با کمی تأخیر به نمایندگی ها انجام می شود ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۶    
عصر خودرو- مسئول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان، گفت: رانندگانی که به طور همزمان، مرتکب 2 یا چند تخلف رانندگی شوند خودروی آنان به مدت 72 ساعت در توقیف پلیس راهور خواهد بود.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۱    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: کودکان و نوجوانان زیر 10 سال حدود 13 درصد کشته های تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۱    
عصر خودرو- لامبورگینی مدل SVJ Aventador، دارای موتور 6.5 لیتری V-12، قدرت 759 اسب بخار و 531 lb-ft گشتاور است ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۶    
عصر خودرو- گرچه مصوبه اخیر مجلس، شرکت های خودروسازی را موظف به اعلام قیمت تمام شده در هنگام فروش به شورای رقابت می کند و تا حدی بازگشت شورا به بحث قیمت گذاری را جدی کرده است ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۱    
عصر خودرو- در مطلب به بررسی بازار انواع دزدگیر در ایران می پردازیم و سعی خواهیم داشت شما را از تحولات بازار نسبت به گذشته نه چندان دور ولی پر چالش مطلع کنیم تا با آگاهی کامل به این بازار مراجعه کنید.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۶    
عصر خودرو - در مطلب از سلسله مطالب تقابل عددی به سراغ دو هاچ بک کراس محبوب بازار کشورمان خواهیم رفت.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۱    
عصر خودرو- رئیس شورای رقابت گفت: در پی مصوبه دیروز مجلس برای واگذاری قیمت گذاری خودرو به شورای رقابت، این موضوع در نشست امروز شورا مورد بررسی قرار می گیرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۱    
عصر خودرو- یک نماینده مجلس گفت: یکی از مسئولان سایپا اعلام کرده است پرایدی که 38 میلیون تومان قیمت گذاری شده برای این شرکت 43 میلیون تومان تمام می شود که شورای رقابت آن را باید بررسی کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۶    
عصر خودرو- پس از به وجود آمدن التهاباتی در دو حوزه خودرو و مسکن، سایت های اینترنتی شروع به حذف قیمت ها در آگهی های خود کردند چراکه بسیاری از صاحب نظران معتقد بودند قیمت های کاذب در آگهی ها تاثیر ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۱    
عصر خودرو- سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی با هشدار نسبت به تبعات حذف قیمت از آگهی های فروش خودرو و مسکن ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۱    
عصر خودرو- نمایشگاه خودروهای کلاسیک در مسکو روسیه برگزار شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۱    
عصر خودرو- فشار باد تایر نکته ای است که بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند در صورتی که اگر این نکته رعایت شود تاثیرات قابل توجهی بر خودرو خواهد داشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۱    
عصر خودرو- احداث باند دوم محور مواصلاتی دامغان- جندق کریدور شمال به جنوب کشور حدفاصل بندر امیرآباد در استان مازندران را به بندر عباس متصل می کند لذا دارای اهمیتی اقتصادی، تجاری و ترانزیتی است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۱    
عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان باید فروش نقدی را متوقف کرده و به تعهدات قبلی خود عمل کنند تنها راهکاری که می تواند از رانت و حضور دلالان در بازار خودرو جلوگیری کند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۱    
عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نبود نظارت جدی متولیان امر در صنعت خودرو به نابسامانی این بخش منجر شده است و حتی اقدامات مقطعی نیز در این خصوص چندان اثری ندارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۶    
عصر خودرو- پس از اعلام خبر افزایش 22 درصدی قیمت بلیت قطار در سال جاری از نیمه خردادماه، ستاد تنظیم بازار در هفته جاری تکلیف قیمت بلیت اتوبوس ها را تعیین خواهد کرد تا میزان و زمان افزایش قیمت بلیت در ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۱    
عصر خودرو- یک نماینده مجلس معتقد است که مصوبه اخیر پارلمان درباره ممنوعیت حقوق ورودی خودروهای هیبریدی تأثیر بسزایی در کاهش قیمت خودروهای داخلی طی ماه های آینده خواهد داشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۶    
عصر خودرو- مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات امروز گفت: هوای پایتخت هم اکنون سالم است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۶    
عصر خودرو- با توجه به اینکه وعده خودروسازان و وزیر صنعت برای ساماندهی بازار و کنترل قیمت ها عملی نشد، مجلس در مصوبه جدیدی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۶    
عصر خودرو- شرایط فروش فوری دو مدل خودرو برای آخرین روز اردیبهشت ماه امسال اعلام شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۶    
عصر خودرو -یک شرکت خودروسازی از تولید محصولی شاسی بلند با موتوری با قدرت 750 اسب بخار خبر داده که از امکانات متنوعی برای پخت و پز و برپایی اردوی چند روزه در طبیعت برخوردار است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۱    
عصر خودرو- تامین سرمایه لوتوس پارسیان موافقت اصولی انتشار اوراق صکوک مرابحه برای سایپا را از سازمان بورس دریافت کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۶    
عصر خودرو- رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با تاکید بر اینکه لزومی برای درج قیمت خودروها در سایت های خرید و فروش اینترنتی وجود ندارد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۶    
عصر خودرو- هفته ای که گذشت خبر رکورد جدید تولید در گروه خودروسازی سایپا در حالی از سوی این شرکت منتشر شد که حجم اخبار سیاسی و فوت خواننده جوان کشورمان موجب شد کمتر کسی به این خبر مهم توجه کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۶    
عصر خودرو- رئیس شورای رقابت ، دولتی بودن خودرو سازی را مشکل ساختاری این صنعت دانست و گفت: دولت باید سهام خود را در صنعت خودرو سازی واگذار کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۶    
عصر خودرو- مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار گفت: در جهت صیانت از نیروی کار، حق بیمه کارگران کارگاه های تولید قطعات خودرو برای سه ماهه پایانی 97 تقسیط شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۱    
عصر خودرو- دیروز، یکشنبه، توشیمیتسو موته گی، وزیر احیای اقتصاد ژاپن اعلام کرد که دلیلی برای نگرانی از تعرفه های خودرویی آمریکا وجود ندارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۶    
عصر خودرو- یک عضو هیئت علمی گروه مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت معتقد است که طرح ساماندهی بازار خودرو که روز گذشته در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، با واقعیت ها و شرایط فعلی کشور منتاسب نیست.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۶    
عصر خودرو- پس از آنکه دو مورد انفجار خودروی تسلا در چین رخ داد، این سازنده خودروهای برقی تصمیم گرفت سیستم باتری های برخی از خودروهای خود را به روزرسانی کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۶    
عصر خودرو- پرونده واگذاری سهام دولت در دو خودروساز بزرگ کشور بار دیگر به جریان افتاده و این احتمال وجود دارد که ایران خودرو و سایپا رسما از زیر سایه دولتی ها بیرون بیایند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۱    
عصر خودرو- طرح ساماندهی خودرو روز گذشته در شرایطی در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفت که پیش از این، طرح مذکور در قالب طرح ساماندهی بازار خودرو به مدت 6 ماه مسکوت مانده بود.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۶    
عصر خودرو- عضو حقوقی کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران معتقد است باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور برنامه ریزی برای رساندن قیمت بنزین به سطح فوب خلیج فارس به یک برنامه جامع و طرح زیرساختی فراتر از ...