چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۵:۱۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 17 اردیبهشت 1398 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1396 عصر خودرو 29 اسفند 1397 عصر خودرو 31 فروردین 1398 عصر خودرو 31 خرداد 1398 عصر خودرو 31 تیر 1398 عصر خودرو 31 مرداد 1398 عصر خودرو 31 شهریور 1398 عصر خودرو 30 مهر 1398 عصر خودرو 30 آبان 1398 عصر خودرو 30 آذر 1398 عصر خودرو 30 دی 1398 عصر خودرو 1 بهمن 1398 عصر خودرو 29 اسفند 1398 عصر خودرو 1 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 3 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 4 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 5 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 6 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 7 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 8 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 9 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 10 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 11 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 12 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 13 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 14 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 15 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 16 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 17 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 18 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 19 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 20 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 21 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 22 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 23 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 24 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 25 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 26 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 27 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 28 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 29 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 30 اردیبهشت 1398 عصر خودرو 31 اردیبهشت 1398 
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۵    
عصر خودرو- آنچه در زیر می آید نرخ روز انواع خودروهای خارجی دست دوم در سطح بازار تهران طی اردیبهشت ماه 98 است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۶    
عصر خودرو- بر اثر حادثه رانندگی و آتش سوزی یک دستگاه خودرو وانت نیسان که روز سه شنبه دردشتستان استان بوشهر رخ داد سه تن جان باختند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۱    
عصر خودرو- راننده یک اتوبوس در پاریس، پایتخت فرانسه متهم شده که از سوار کردن یک زن به دلیل کوتاه بودن دامنش خودداری کرده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۱    
عصر خودرو- ایران خودرو از فروش ویژه پژو 206 صندوق دار وی 8 و پژو پارس سال در دومین روز ماه رمضان خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۱    
عصر خودرو- نمایندگان مجلس به دنبال تصویب طرح 2 فوریتی در خصوص ممنوعیت افزایش قیمت بنزین وگازوییل در سال 98 هستند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۶    
عصر خودرو- معاون ساخت وتوسعه آزادراه ها گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته 300 کیلومتر آزادراه امسال آماده بهره برداری می شود و عملیات اجرایی 500 کیلومتر آزادراه جدید نیز آغاز خواهد شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۱    
عصر خودرو- سخنگوی قوه قضائیه امروز رسما اعلام کرد در خصوص انتشار خبر سهمیه بندی بنزین از خبرگزاری فارس رفع اتهام شد و یک مقام مسؤول در وزارت نفت در این خصوص احضار و برایش قرار تامین صادر شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۱    
عصر خودرو- در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 20 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد و در محور هراز تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 فردا و همچنین ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۶    
عصر خودرو- در سه ماهه نخست سال جاری سود BMW از فروش خودرو با 78 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 589 میلیون یورو رسید.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۶    
عصر خودرو- آن دسته از رانندگانی که به صورت آشکار اقدام به عبور از چراغ قرمز می کنند، قاعدتاً مستوجب پرداخت جریمه مصوب 200 هزار تومانی هستند اما در این میان وجود یک "نقص و اختلال" در چراغ های راهنمایی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۱    
عصر خودرو- سیگار کشیدن نه تنها برای سلامت افراد مضر است، بلکه برای اقتصاد خودروهای نیز ضررآفرین محسوب می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۶    
عصر خودرو- با وجود تلاش های وزارت صنعت، معدن و تجارت در تامین نقدینگی مورد نیاز قطعه سازان، درصد قابل توجهی از تولیدات خودروسازان با ناقصی و کسری قطعه مواجه است و در نتیجه تجاری نمی شوند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۱    
عصر خودرو- سخنگوی قوه قضائیه درباره علت طولانی شدن تحقیقات پرونده ثبت سفارشات خودرو توضیح داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۶    
عصر خودرو- وزارت بازرگانی چین روز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد با هدف تقویت صنایع مادر، صادرات خودروهای دست دوم را بزودی آغاز می کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۶    
عصر خودرو- رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: توقف قیمت گذاری خودرو در سایت های اینترنتی و کاهش هیجانات بازار، موجب افت قیمت خودرو در روزهای اخیر شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۱    
عصر خودرو- کارشناسان معتقدند برای نجات بازار خودرو و کل اقتصاد ایران از دلالی، اساسی ترین کار این است که سیستم بانکی و مالیاتی ایران شفاف شده و از دلالان مالیات های سنگین گرفته شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۱    
عصر خودرو- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت ازکاهش 5 تا 15 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی و 40 تا 60 میلیون تومانی قیمت خودروهای مونتاژی در بازار را دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۱    
عصر خودرو- مردم در شیراز به دنبال خرید لاستیک خودرو با نرخ مصوب هستند اما برخی از فروشندگان به دنبال گرانتر فروختن لاستیک های سهمیه بندی شده هستند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۱    
عصر خودرو- سفیر کشورمان در انگلیس نوشت: موضوع واردات خودروهای دست دوم با کیفیت که می تواند قیمت خودروهای مناسب را تاحد زیادی کاهش دهد در ایران نیز شایسته بررسی جدی است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۶    
عصر خودرو- رئیس انجمن مدیران صنایع و خوشه قطعات خودرو استان سمنان گفت: برنامه منسجم و راهبردی برای حمایت از قطعه سازان با وجود تحریم و مشکلات متعدد اقتصادی در کشور وجود ندارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۶    
عصر خودرو- رئیس انجمن قطعه سازان خودرو و نیرو محرکه استان کرمانشاه از بدهی حدود 20 هزار میلیارد تومانی خودروسازها به قطعه سازان خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۶    
عصر خودرو- رئیس پلیس راه ایلام گفت: تمهیدات ترافیکی برای ماه مبارک رمضان توسط پلیس راه در ایلام اندیشیده شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۶    
عصر خودرو- در حالی که برخی از نمایندگان مجلس و مسئولان از کاهش قیمت خودرو در بازار، رد پی حذف قیمت گذاری سایت ها خبر می دهند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۶    
عصر خودرو- رندرهای سوپراسپرت GMC در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو دارای طراحی عجیبی در مقایسه با محصولات موجود در بازار است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۱    
عصر خودرو- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تهیه طرحی دو فوریتی برای ممنوعیت سهمیه بندی و یا افزایش قیمت بنزین در سال 98 خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۶    
عصر خودرو- عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معدن مجالس خبر داد: به طورقطع قیمت خودروها می شکند و وضعیت به همین صورت باقی نمی ماند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۶    
عصر خودرو- سخنگوی قوه قضائیه از احضار یک مقام بالادستی وزارت نفت در ارتباط با خبر سهمیه بندی بنزین خبر داد و گفت: چون خبر کذب بود ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۶    
عصر خودرو- افزایش کرایه تاکسی در شورای شهر تبریز در حالی تصویب شده است که از ماه ها قبل تاکسیرانان تبریزی با افزایش خودسرانه کرایه ها بر تصویب و اجرای این مصوبه پیشی گرفته بودند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۶    
عصر خودرو- عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس می گوید: چطور می توان همزمان افزایش قیمت بنزین،سهمیه بندی و فعال سازی کارت سوخت را اجرایی کرد؟ اگر به فرض کارت سوخت نتواند برنامه پیش بینی شده را جوابگو ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
عصر خودرو- بازار خودرو همچنان با روند صعودی قیمت ها روبه رو است. عوامل گوناگونی دست به دست هم داده اند تا بازار با وضعیت فعلی مواجه شود ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
عصر خودرو- رئیس دفتر حوزه ریاست دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اعضای هیات رئیسه این دانشگاه در پویش نمادین سه شنبه های بدون خودرو، برای فرهنگ سازی در استفاده کمتر از آن شرکت می کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۱    
عصر خودرو- معاون امور صنایع وزیر صنعت: هیچ خرید و فروشی اتفاق نیفتاده و اگر موردی هم بوده، صوری بوده است
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۶    
عصر خودرو- وزیر اقتصاد توضیحاتی درباره خودروهای موجود در گمرک و احتمال ورود رییس جمهور به این موضوع ارائه کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۱    
عصر خودرو- یک کارشناس آلودگی هوا گفت: در حالیکه نصب فیلتر دوده تنها 4 درصد در کاهش آلودگی هوا موثر است، اسقاط ناوگان فرسوده باعث حذف 30 درصدی ذرات معلق می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
عصر خودرو- بنزین و قیمت آن یکی از بحث برانگیز ترین مسائل کشور طی چند دهه اخیر است و تصمیم گیری درباره آن به یکی از مهم ترین و پیچیده ترین و کشدارترین تصمیمات سیاستی ایران تبدیل شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
عصر خودرو- در ادامه پایان مهلت معافیت های آمریکا برای خریداران نفت ایران، بهای بنزین و گازوئیل در انگلیس در دو روز گذشته به شکل کم سابقه ای افزایش داشته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۱    
عصر خودرو- بعد از دوقلو های سانتافه و سورنتو در بهمن ماه 96، رامک خودرو با آغاز فروش رکستون G4 جان تازه ای به بازار کراس اور ها داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
عصر خودرو- مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به روند کاهشی دما تا روز آینده (18 اردیبهشت) گفت: در حال حاضر هوای تهران سالم است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
عصر خودرو- مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو با بیان اینکه ساعت کار مترو در ماه رمضان تغییر نمی کند، گفت: احتمالاً در شب های قدر ساعات کاری تغییر می کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
عصر خودرو- رئیس اجرائیات پلیس راهور پایتخت گفت: برخورد با تخلفات اتوبوس های واحد فاقد پلاک در دستور کار پلیس قرار دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۱    
عصر خودرو- اگر میانگین توزیع یارانه نقدی در هر سال را بالغ بر 42 هزار میلیارد تومان بدانیم، بنا بر گزارش سازمان برنامه و بودجه، چیزی در حدود سه برابر یارانه نقدی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۱    
عصر خودرو- رکورد تولید روزانه خودرو در گروه سایپا با تولید بیش از 2 هزار و 300 دستگاه در هفته گذشته شکسته شد و به میانگین روزانه 1800دستگاه رسید.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۱    
عصر خودرو- زمانی که یک خودرو خریداری می شود قاعدتاً باید به فکر هزینه های بعدازآن نظیر نگهداری و تعمیرات، بیمه و.... نیز بود ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۱    
عصر خودرو- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو شهر تهران، ساعات کار مراکز معاینه فنی در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۱    
عصر خودرو- بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از کاهش تولید دو خودروساز بزرگ کشور در فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال است؛ به طوری که ایران خودرو با 36 ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۱    
عصر خودرو- معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه تجارب نیروهای مسلح برای پیشرفت صنعت خودرو استفاده شود، گفت: وزارت دفاع می توانند در صورت وجود آمادگی و اراده به صنعت خودرو کمک بسیاری کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۶    
عصر خودرو- مهلت مصوبه سال گذشته دولت در ارتباط با ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک در حالی روز گذشته پایان یافت که براساس اخبار منتشره تنها 500 دستگاه از 13 هزار خودرو ...
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۶    
عصر خودرو- آمار اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد تولید انواع خودرو در کشور طی فروردین امسال و نسبت به ماه مشابه سال گذشته حدود 32 درصد کاهش یافته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۱    
عصر خودرو- دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری از بررسی مدارک خبرنگاران متقاضی طرح ترافیک خبرداد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۱    
عصر خودرو- به نظر می رسد که رکود به تدریج در حال نمایان شدن در بازار خودروی آمریکا است. گزارش های منتشرشده توسط خودروسازان نشان از کاهش فروش اغلب این شرکت ها دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۱    
عصر خودرو- ایران خودرو از فروش ویژه پژو 206 صندوق دار وی 8 و پژو پارس سال خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۱    
عصر خودرو- زمان طرح ترافیک و زوج و فرد از امروز و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان یک ساعت کاهش می یابد.
عصر خودرو   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۶    
عصر خودرو- نفت بهران طی اطلاعیه، در زمینه افزایش قیمت رسمی محصولات روانکار خود توضیحاتی ارائه کرد.