سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 12 فروردین 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 فروردین 1397 عصر امروز 2 فروردین 1397 عصر امروز 3 فروردین 1397 عصر امروز 4 فروردین 1397 عصر امروز 5 فروردین 1397 عصر امروز 6 فروردین 1397 عصر امروز 7 فروردین 1397 عصر امروز 8 فروردین 1397 عصر امروز 9 فروردین 1397 عصر امروز 10 فروردین 1397 عصر امروز 11 فروردین 1397 عصر امروز 12 فروردین 1397 عصر امروز 13 فروردین 1397 عصر امروز 14 فروردین 1397 عصر امروز 15 فروردین 1397 عصر امروز 16 فروردین 1397 عصر امروز 17 فروردین 1397 عصر امروز 18 فروردین 1397 عصر امروز 19 فروردین 1397 عصر امروز 20 فروردین 1397 عصر امروز 21 فروردین 1397 عصر امروز 22 فروردین 1397 عصر امروز 23 فروردین 1397 عصر امروز 24 فروردین 1397 عصر امروز 25 فروردین 1397 عصر امروز 26 فروردین 1397 عصر امروز 27 فروردین 1397 عصر امروز 28 فروردین 1397 عصر امروز 29 فروردین 1397 عصر امروز 30 فروردین 1397 عصر امروز 31 فروردین 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۵    
راننده خودرو امام(ره) و همراه ایشان در بدو ورود به ایران با بیان خاطراتی کمتر گفته شده از دیدارهای مردمی با بنیان گذار جمهوری اسلامی به تحلیل روند شکل گیری نظام جمهوری اسلامی در روز 12 فروردین پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۶:۵۵    
از مدیران و سیاسیون تقاضا می کنم برای مدتی هم که شده به بهانه اسکورت و حفاظت و این حرف ها با ماشین های خارجی در داخل شهر تردد نکنند و حرمت توصیه رهبری را حفظ کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۵۷    
سرمربی تیم الریان قطر به همراه دروازه بان دوم خود راهی نشست مطبوعاتی پیش از دیدار برابر استقلال شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۳۷    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاض در اظهاراتی مضحک اعلام کرد: برای نابودی تهران تنها 4 موشک بالستیک دانگ فنگ ما کافی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۲۷    
رئیس سابق دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد: معامله قرن هرگز انجام نخواهد شد و ما اسرائیل را شکست خواهیم داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۱۷    
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تعالیم جمهوری اسلامی بر شایسته سالاری و استکبارستیزی استوار است، گفت: خوش گذرانی برخی مسؤولان در خانه های آن چنانی شایسته نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۴۷    
هایکو ماس وزیر خارجه آلمان با بیان اینکه برلین آماده مذاکره با روسیه است ، گفت که ما برای حل منازعات منطقه و ایفای نقش به عنوان یک بازیگر مهم در جهانی چند قطبی، به مسکو نیاز داریم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۳۷    
ساعتی پیش زمین لرزه ای با قدرت 4.1 ریشتر سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۲۷    
سازمان فضایی ایران طی توضیحاتی درباره احتمال سقوط "فضاپیمای چین" در خاک ایران از مردم خواست نسبت به شایعات و اخباری که بر اساس حدس و گمان منتشر می شوند، بی توجه باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۲۷    
وضعیت رودخانه "مادیان رود" در لرستان بسیار نگران کننده بوده و پیش بینی می شود در خرداد ماه امسال آبدهی آن به صفر رسیده و کاملاً خشک گردد که باغات انجیر پلدختر که قطب انجیر سیاه کشور بوده را در وضعیت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۸:۴۲    
منابع سوری از تسلیم شدن باند تروریستی جیش الاسلام در برابر شروط دولت سوریه و خروج تروریست ها از دوما براساس توافق به دست آمده خبر دادند تا این شهر مهم بدون درگیری پس از سال ها به آغوش دولت بازگردد و ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۸:۴۲    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه گفت: مصدومان زلزله ظهر امروز سرپل ذهاب به 53 نفر افزایش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۸:۳۲    
یک منبع نزدیک به وزارت دفاع روسیه می گوید جنگنده های رژیم صهیونیستی نمی توانند رادارهای روسیه را فریب دهند لذا عبور آنها از حریم هوایی سوریه و عراق و رسیدنشان به ایران کذب است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۸:۳۲    
براساس داده های دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران، میزان بارندگی در سال زراعی و آبی جاری نسبت به میانگین دوره مشابه در درازمدت با 46 درصد کاهش همراه است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۴    
نماینده ادوار مجلس گفت: در حوزه مسائل موشکی و منطقه ورود دیگران ممنوع است چراکه هر اقدامی که ما در این زمینه انجام دادیم تدافعی بوده و حق خودمان می دانیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۵:۴۲    
به دنبال تنش های گسترده سیاسی میان آمریکا و روسیه، دولت آمریکا از صدور ویزا برای کشتی گیران روسیه جهت حضور در جام جهانی کشتی آزاد خودداری کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۵:۳۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ او از نظامیان این رژیم که روز جمعه به کشتار وحشیانه فلسطینیان در نوار غزه پرداختند، تمجید کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۴    
وزارت خارجه روسیه از انگلیس خواسته است تا 50 دیپلمات دیگر خود در روسیه را کاهش دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۵:۱۲    
نماینده پارلمان افغانستان در یک برنامه تلویزیونی رئیس جمهور این کشور را به حمایت غیرمستقیم از گروه تروریستی داعش در افغانستان متهم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۳    
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت امنیتی مناسب کشور توضیحاتی در خصوص ناآرامی های اخیر اهواز ارائه داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۴    
ایران و آذربایجان در فروردین 97 با حضور رؤسای جمهور دو کشور سند همکاری نفتی در دریای خزر به امضا رساندند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۲    
در حالی که برخی مسئولان تأکید دارند دولت انتفاعی از افزایش نرخ ارز در بازار نمی برد، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش دولت را در افزایش قیمت ارز غیر قابل انکار می دانند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۳۳    
تیم فوتبال الریان قطر برای دیدار با استقلال وارد تهران شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۲۴    
به گزارش عصر امروز اصغر جهانگیر در پاسخ به سؤالی در خصوص اعتصاب غذای حمید بقایی معاون اجرایی ریاست جمهوری در دولت دهم اظهار کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۱۲    
سیاسیون از هر دو جناح تقریبا نسبت به این جنایت فجیع در خواب همیشه دست و پا می زنند و به بازی های جناحی خود تشنه تر اند تا دفاع خشک و خالی از ملت و کشوری که بیش از 70 سال است که غریبانه در اسارتند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره شرایط جاری در غوطه شرقی سوریه اعلام کرده که به زودی ساکنان این منطقه شاهد زندگی عادی خواهند بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۸    
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: دولت برای پرداخت مطالبات داروسازان اقدام کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۹    
برخی منابع از مقدمه چینی ترکیه برای ایجاد یک پایگاه نظامی در کوه کتکین واقع در مناطق مرزی کردستان عراق خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۰    
استاد حوزه علمیه قم گفت: رأی به جمهوری اسلامی مصداق آیه ای از قرآن کریم است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۳:۲۴    
دعواهای سیاسی و جناحی اصلاح طلبان در شورای شهر باعث شد، تاریخ دوباره تکرار شود و شورای پنجم شباهت بسیاری به شورای اول پیدا کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۲    
یک سایت عراقی خبر داد که داوران عراقی قضاوت دیدار الغرافه قطر با تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا را برعهده خواهند گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۲:۵۴    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سال 96 در حالی با اهانتهای بیشمار از سوی کابینه دولت و شخص رئیس جمهور به منتقدین سپری شد که اصلاح طلبان هم در یک ژست دروغین و طلب کارانه بهترین موقعیت را برای جدایی از ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۳    
امام علی علیه السلام فرمودند : همان گونه که جسم و سایه از هم جدا نمی شوند، دینداری و توفیق نیز از یکدیگر جدا نمی شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۴    
آبی پوشان پایتخت با یک پیروزی بی اما و اگر از گروه خود صعود خواهند کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۱:۳۹    
سرمربی الریان قطر برای آمادگی بیشتر برای دیدار با استقلال بازی آبی پوشان با نفت را آنالیز کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۸    
اسحاق جهانگیری، به همراه استانداران آذربایجان شرقی و غربی از بخش های مختلف دریاچه بازدید میدانی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۳    
هشتمین جلسه محاکمه متهمان پرونده موسوم به دکل نفتی گمشده ، چهارم اردیبهشت ماه جاری در شعبه 1063 مجتمع قضایی ویژه امور اقتصادی به ریاست قاضی فضلعلی برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۰:۵۴    
ارتش سوریه با اعلام بازپس گیری کنترل بیشتر مناطق غوطه شرقی در حومه دمشق، به عملیات خود برای آزادسازی دوما، آخرین منطقه تحت اشغال شورشیان ادامه می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۰:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: من از عملکرد بازیکنانم در دیدار با لاس پالماس راضی هستم. بازیکنانی که پیش از این فرصت بازی نداشتند خودشان در این دیدار خوب نشان دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۰:۳۹    
برخی منابع آگاه از احتمال خروج مغرب از ائتلاف عربی علیه یمن به دلیل اختلافات با عربستان سعودی خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۰:۳۰    
تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در روز سیزده فروردین میزبان تیم الریان است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۰:۳۰    
سردار مهری گفت: براساس آمار موجود در مجموع اجرای طرح ویژه ترافیک نوروزی شاهد افزایش 3 درصدی تلفات ناشی از حوادث ترافیکی بوده ایم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۴    
رزمایش نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی که به دلیل مسابقات المپیک زمستانی به مدت یک ماه به تعویق افتاده بود، از امروز یکشنبه آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۴    
تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه میهمان تیم نسف قارشی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۱    
رفت و آمد خودروها در محورهای منتهی به شمال کشور، آزادراه تهران قم و تهران کرج و محورهای رفت و برگشت به خراسان رضوی اکنون نیمه سنگین، پرحجم و روان است.