جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 25 فروردین 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 فروردین 1397 عصر امروز 2 فروردین 1397 عصر امروز 3 فروردین 1397 عصر امروز 4 فروردین 1397 عصر امروز 5 فروردین 1397 عصر امروز 6 فروردین 1397 عصر امروز 7 فروردین 1397 عصر امروز 8 فروردین 1397 عصر امروز 9 فروردین 1397 عصر امروز 10 فروردین 1397 عصر امروز 11 فروردین 1397 عصر امروز 12 فروردین 1397 عصر امروز 13 فروردین 1397 عصر امروز 14 فروردین 1397 عصر امروز 15 فروردین 1397 عصر امروز 16 فروردین 1397 عصر امروز 17 فروردین 1397 عصر امروز 18 فروردین 1397 عصر امروز 19 فروردین 1397 عصر امروز 20 فروردین 1397 عصر امروز 21 فروردین 1397 عصر امروز 22 فروردین 1397 عصر امروز 23 فروردین 1397 عصر امروز 24 فروردین 1397 عصر امروز 25 فروردین 1397 عصر امروز 26 فروردین 1397 عصر امروز 27 فروردین 1397 عصر امروز 28 فروردین 1397 عصر امروز 29 فروردین 1397 عصر امروز 30 فروردین 1397 عصر امروز 31 فروردین 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۳    
رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی از سخنان اخیر همتای چینی خود درباره مسئله گمرک و واردات خودرو تشکر کرد که گفته می شود هدف از این امر فریب افکار عمومی جهان است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۱    
بانک مرکزی نحوه تعیین ارز برای حواله ها و اعتبارات اسنادی را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۱    
در سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) و با هماهنگی مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، بانوی جوان کره ای در حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۱    
براساس بخشنامه بانک مرکزی عملیات مجاز صرافی ها فقط در بخش های، انتقال ارز به دستور هر یک از بانک های دارای مجوز ارزی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۱    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز بالاخره بامداد روز 25 فروردین ماه 1397 اولین ماجراجویی نظامی دونالد ترامپ در سوریه با همراهی دو متحد دیرینه اش یعنی فرانسه و انگلیس با پرتاب موشک های زمین به زمین و هوا ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۶    
یک روزنامه اصلاح طلب که غالباً آمار و ارقام دستکاری شده دولت درباره رشد و رونق اقتصادی در پسابرجام را برجسته می کند، اذعان کرد درآمد کارگران 35 درصد کاهش داشته اما 19/8 درصد برآن افزوده شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۶    
یکی از نمایندگان افراطی و متواری مجلس ششم، ضمن بهانه تراشی کشف حجاب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۸    
حمله موشکی آمریکا و متحدانش به سوریه نشان داد چه قدر ادعای دنیای فردا، دنیای گفتمان است، نه موشک ، بی پایه و غلط است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۶    
سردرگمی و ناکامی آمریکا و انگلیس در حمله موشکی به سوریه، شبکه دولتی بی بی سی را هم به اعتراف واداشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۳    
خبرنگار اسراییلی با توجه به حمله نمایشی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه در توییتر خود نوشت: امروز در اسرائیل احساس یأس حکمفرماست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۵۸    
به گزارش عصر امروز، محمد عبداللهی کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه در توییتر خود نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۴۶    
چهره هایشان را در این عکس خوب نگاه کنید. جوانان عرب سوریه هستند. بعد از تحمل هفت سال رنج بمباران و ویرانگری جنگ و از دست دادن عزیزترین هایشان. صبح روز موشک باران شهرشان توسط بزرگترین قدرتهای جهان.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۱۳    
پسندیده نیست برای بدحجاب ها کلاس فرهنگی بگذارند!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۳    
در پی عملیات تک تیراندازان یمنی در طول سه روز گذشته، 34 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی کشته و یا زخمی شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۰    
بر اساس آمار گمرک، در پایان سال 96، بیش از 1.2 میلیارد دلار برنج وارد کشور شده است که نسبت به مدت مشابه سال 95 رشد 76 درصدی داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۷:۴۸    
فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه ای تأکید کرد که حمله آمریکا و متحدانش به سوریه مانع از مقابله با تروریسم در این کشور نشده و امروز غوطه شرقی کاملاً از لوث وجود تروریست ها پاک شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۷:۴۵    
به گزارش عصر امروز، شورای امنیت سازمان ملل متحد امشب میزبان نشستی بود که بنا به درخواست روسیه و برای بررسی حمله بامداد آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه، تشکیل شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۲    
مدیر مسئول کیهان گفت: بدون کمترین تردیدی هزینه حمله مشترک و جنایتکارانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را آل سعود پرداخته است، بنابر این تاوان آن را نیز باید عربستان و همپیمان های او بدهند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۷    
به گزارش عصر امروز، یک فعال فضای مجازی در توییتر خود درباره حمله سه کشور به سوریه نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۸    
به گزارش عصر امروز، مهدی محمدی در توییتر خود درباره کارهای صورت گرفته در سوریه و جواب دندان شکن به موشک های آمریکایی نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۶    
اعضا محترم شورای شهر تهران نباید خروج یا ورود فردی ازشورا راکه تاثیری درفرایند تصمیم گیری وتصمیم سازی ندارد برای خود خط قرمز تلقی کنند ومحدودیت کاذبی برای خودایجاد کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۶    
حضور آرمیتا رضایی نژاد، دختر داریوش رضایی نژاد از شهدای دانشمند هسته ای در دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با امام خامنه ای در روز عید مبعث
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۷    
هانی زاده گفت: دولت سوریه و محور مقاومت با پاک سازی غوطه شرقی از وجود گروهک های تروریستی یک پیروزی درخشان را رقم زدند که این پیروزی به مفهوم شکست سیاست های مشترک آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۲    
یکی از وکلای سعید مرتضوی می گوید در پرونده مرتبط با حادثه بازداشتگاه کهریزک وکالت او را بر عهده نداشته و فقط در پرونده تأمین اجتماعی وکالت مرتضوی را برعهده گرفته بوده اما با این حال پنج الی 6 ماه است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۳    
بارش بیش از 10 میلیارد مترمکعب باران که در فاصله زمانی 48 ساعت کم سابقه است، موجب رشد حدود 6 میلیمتری بارش های کشور شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۱    
بانک جهانی پیش بینی کرد ذخایر نفتی ایران 155 سال دیگر دوام می آورد که 75 سال بیشتر از طول عمر ذخایر نفتی عربستان است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۹    
بعد از برتری تیم فوتبال سپیدرود مقابل تراکتورسازی اتفاق جالبی در رختکن سرخپوشان گیلانی رخ داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۰    
رژیم صهیونیستی در پی حمله امروز (شنبه) چند کشور غربی به سوریه، حریم هوایی جولان اشغالی را بست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۰    
وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با همتای سوریه ای تجاوز موشکی آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه را محکوم و از مقاومت مردم این کشور تمجید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۸    
هفته گذشته فروش فیلم کمدی مصادره پایین تر از فیلم های اجتماعی اکران شده در سالن های سینما بود و رقابت به وقت شام و فیلم مصادره نزدیک تر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۲    
سامانه بارشی مستقر روی کشور تا روزهای پایانی هفته فعال است، در این مدت مردم از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و همچنین تردد با خودرو از داخل سیلاب در مسیرهای عبوری، خودداری کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۹    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی روز شنبه در تماس تلفنی بشار اسد رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه این تجاوز نقض آشکار موازین بین المللی از جمله منشور ملل متحد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۶    
موسسه ای غیر مجاز مدعی شده که با 50 هزار تومان قادر به انتخاب همسر برای افراد مجرد است. در این موسسه علاوه بر این انتخاب ها، همایش های ازدواجی نیز برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۷    
این حمله محدود بعد از شکست تروریست ها در حلب و آزادی کامل غوطه شرقی، نمی تواند جبران ناکامی های امریکا باشد و نشان می دهد که آمریکا گزینه نظامی مؤثری در سوریه ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۸    
از یک هفته قبل، مقامات غربی بر طبل جنگی قریب الوقوع می کوبیدند. این بعد از آن بود که حکام عقب مانده کشورهای عرب خلیج فارس، پول های کلانی به آمریکا دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۶    
یک متخصص تغذیه با بیان اینکه نارگیل یکی از میوه های چربی سوز است، گفت: اسید چربی به نام تری گلیسیرید در نارگیل موجود است که منجر به افزایش 30 درصدی متابولیسم بدن می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۷    
مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند بعد از بازی با السد وضعیت قرارداد هشت بازیکن این تیم را مشخص کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۷    
سال آبی 87 - 86 تا پیش از امسال، کم بارش ترین و بدترین سال آبی در نیم قرن اخیر لقب گرفته بود، همانطور که آمار نشان می دهد سال آبی جاری از بدترین و کم بارش ترین سال آبی نیم قرن اخیر ایران نیز کم بارش ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۷    
بانک جهانی کل ذخایر سوخت فسیلی ایران را 2.4 تریلیون دلار برآورد و اعلام کرد ایران چهارمین کشور ثروتمند از این نظر در جهان است .
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۲    
بنا بر اعلام ستاد مشترک ارتش روسیه، سامانه پدافند هوایی سوریه توانست 70 درصد موشک های شلیک شده توسط متجاوزان آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی را رهگیری کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۳    
با آغاز بهره برداری از اولین سکوی دریایی فاز 14 و دو ردیف شیرین سازی گاز در فازهای 13، 22 تا 24 پارس جنوبی و یک خط لوله جدید ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۱    
حزب الله حمله واشنگتن، لندن و پاریس به سوریه را به شدت محکوم کرد و آن را تکمیل حمله اخیر صهیونیست ها به سوریه و حمایت آشکار از گروهک های تروریستی خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۲    
مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور صنایع نظامی با اشاره به حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه گفت: این یک تجاوز آشکار است و یقیناً ملت سوریه پاسخ این حملات را می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۴    
شورای فدرال روسیه قصد دارد، در قالب تصویب قانون جدید در پاسخ به تحریم های آمریکا، صادرات تیتانیوم به آمریکا و برای شرکت بوئینگ را متوقف کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۵    
مدیر پیام رسان سروش با اشاره به 5 میلیونی شدن اعضای این پیام رسان از به روزرسانی زیرساخت های آن برای ارائه خدمات باکیفیت تر خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۲    
یک مقام آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح خبر استقرار هواپیماهای استراتژیک روسیه در خاک جمهوری اسلامی ایران را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۹    
به گزارش عصر امروز، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز شنبه در واکنش به حمله سه کشور غربی به سوریه، این اقدام را دارای تبعاتی ویرانگر برای روابط بین الملل توصیف کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۹    
نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: ردپاهای حساب شده ای برای خرید ارز که از بیرون کشور هدایت شده است به چشم می خورد که همین سبب ایجاد تقاضای کاذب در بازار شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۱    
یک مقام ارشد وابسته به ائتلاف حامی دولت سوریه خبر داد که به دنبال هشدار اولیه روسیه، دمشق چند روز قبل مراکزی که بامداد روز شنبه توسط آمریکا و متحدانش هدف قرار گرفت را خالی کرده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۳    
به گزارش عصر امروز، عطاالله مهاجرانی در واکنش به حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه در توئیتر نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۱    
تصویری از لحظه شلیک موشک کروز از یک ناو فرانسوی مستقر در دریای مدیترانه، به سوی پایتخت سوریه.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۲    
متأسفانه برخی روحانیون جاذبه ندارند بلکه دافعه ایجاد می کنند؛ در حالی که از خصوصیات بارز پیامبر(ص) اخلاقیات صحیح و مردم داری ایشان بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۳    
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم در تجاوز نظامی آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه مشارکت داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۱    
محکومیت محمودرضا خاوری مدیرعامل پیشین بانک ملی که از متهمان پرونده موسوم به اختلاس سه هزار میلیاردی به شمار می رود و از کشور متواری شده، قطعی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۵    
به گزارش عصر امروز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار جمعی از مسئولان نظام ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۲    
مدرس دانشگاه با بیان اینکه اکنون جدیتی برای جلوگیری از جداسازی ها در مدارس وجود ندارد، گفت: بررسی شود فرزندان مقامات به کدام مدرسه می روند؟
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۸    
تروئیکای اروپایی فهرستی از 15 فرد و سازمان ایرانی تهیه و خواستار تحریم آنها به بهانه اقدامات ایران در سوریه شده اند، این تلاش با مخالفت برخی از اعضای اتحادیه اروپا رو به رو شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۱    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز امام حسن عسکری علیه السّلام در توصیف بعثت نبی اکرم صلّی اللّه علیه و آله بود، می فرماید: .. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۱    
تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 14 تا 24 امروز از کرج به سمت مرزن آباد و در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۱    
به گزارش عصر امروز سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه با اشاره به حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۱    
در سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام(ص)، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۱    
سناتور ایالت ویرجینیا آمریکا بعد از حمله موشکی واشنگتن، لندن و پاریس به خاک سوریه تأکید کرد، بهانه ای که غرب برای حمله به سوریه به کار گرفت یک حقه و فریب آشکار بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۴    
یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی با تمجید از اقدام نظامی آمریکا علیه سوریه، گفت: دولت سوریه به دلیل همکاری با ایران خود را در معرض خطر قرار داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۱    
منابع رسمی و رسانه های دولتی سوریه گزارش دادند که سامانه های پدافند هوایی ارتش تعداد زیادی از موشک های مهاجم را در جریان حملات نظامی آمریکا به دمشق و حومه آن منهدم کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۸    
سفیر روسیه در واشنگتن تجاوز ائتلاف غربی به سوریه را سناریویی از پیش طراحی شده خواند و خاطرنشان کرد که این اقدام بدون تبعات نخواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۸    
رییس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر اینکه هیچ ارزی برای خروج سرمایه و قاچاق تخصیص داده نخواهد شد، افزود: با تأمین تمام نیازهای واقعی و منطقی، با ایجاد بازار سیاه هم مقابله می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۵    
به گزارش عصر امروز به نقل از سانا، ساعاتی پس از تجاوز نظامی چند ملیتی غرب به سوریه، ده ها نفر از ساکنان دمشق ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا بامداد شنبه اعلام کرد دستور حمله به سوریه را صادر کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۹    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 56 سنت افزایش به 72 دلار و 58 سنت رسید و رشد هفتگی 5 دلار و 48 سنتی یعنی 8 درصدی را به ثبت رساند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۰    
به گزارش عصر امروز، منابع سوری اعلام کردند که موشک های متجاوزان سه جانبه (آمریکا، انگلیس و فرانسه) به اهداف تعیین شده نرسیدند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۷    
به گزارش عصر امروز، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حملات موشکی آمریکا و متحدانش به خاک سوریه را به شدت محکوم کرد و نسبت به آثار و تبعات منطقه ای و فرامنطقه ای آن هشدار داد. ...