جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 5 فروردین 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 فروردین 1397 عصر امروز 2 فروردین 1397 عصر امروز 3 فروردین 1397 عصر امروز 4 فروردین 1397 عصر امروز 5 فروردین 1397 عصر امروز 6 فروردین 1397 عصر امروز 7 فروردین 1397 عصر امروز 8 فروردین 1397 عصر امروز 9 فروردین 1397 عصر امروز 10 فروردین 1397 عصر امروز 11 فروردین 1397 عصر امروز 12 فروردین 1397 عصر امروز 13 فروردین 1397 عصر امروز 14 فروردین 1397 عصر امروز 15 فروردین 1397 عصر امروز 16 فروردین 1397 عصر امروز 17 فروردین 1397 عصر امروز 18 فروردین 1397 عصر امروز 19 فروردین 1397 عصر امروز 20 فروردین 1397 عصر امروز 21 فروردین 1397 عصر امروز 22 فروردین 1397 عصر امروز 23 فروردین 1397 عصر امروز 24 فروردین 1397 عصر امروز 25 فروردین 1397 عصر امروز 26 فروردین 1397 عصر امروز 27 فروردین 1397 عصر امروز 28 فروردین 1397 عصر امروز 29 فروردین 1397 عصر امروز 30 فروردین 1397 عصر امروز 31 فروردین 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۷:۳۳    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز سه شنبه و در سومین روز کاری سال 97 در بازار آزاد نسبت به دیروز با 27 هزار تومان افزایش یک میلیون و 710 هزار تومان فروخته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۴:۴۸    
شبکه های اجتماعی علاوه بر مزایایی که دارند، آسیب های جدیدی را هم وارد جامعه می کنند. اینستاگرام هم یکی از این شبکه ها است. در این گزارش به بررسی آماری، معایب و تاریخچه اینستاگرام می پردازیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۲:۴۲    
شبکه المیادین گزارش دادفیسبوک در اقدامی خصمانه صفحه رسمی خبرگزاری فلسطینی صفا، که از رسانه های نزدیک به جنبش حماس به شمار می رود را با 1.3 میلیون دنباله کننده، بدون ارائه هیچ توضیحی بست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۳    
وب سایت ترافیک جهانی INRIX در آخرین بررسی های خود نام 38 شهر پرترافیک جهان را منتشر کرده است که در میان آنها لس آنجلس در بالاترین رتبه قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۴    
4 نوع ماده غذایی مفید وجود دارد که اگر مصرف مداوم آنها در دستور غذایی قرار گیرد روند پیری را کند کرده و با پیشگیری از بسیاری از بیماری ها طول عمر افزایش می یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۲    
بسیاری از افراد معتقدند کهمیوه های نوبرانه "سرد" هستند و مصرف زیاد آن ها موجب عوارضی از قبیل: دل به هم خوردگی، تهوع، اسهال، سردرد و دل درد می شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۲    
برادرم درباره این موضوع که در صورت حمله متفقین، ارتش ایران بتواند از کاخ سلطنتی دفاع کند تردید داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۹:۳۹    
55 ساله است و دو فرزند 22 و 24 ساله دارد، اما زندگی و سرگذشت تلخ او غم انگیز است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۹:۱۸    
مومیایی که تا سال ها سوژه نخست برخی کارشناسان برای اثبات وجود حیات فرازمینی برروی کره زمین بود با کشف دلایلی غیر قابل انکار هویت جدیدی پیدا کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۹:۰۳    
به گزارش عصر امروز نسرین نصرتی بازیگر نقش فهیمه در سریال پایتخت با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: سال نو مبارک امیدوارم از سریال پایتخت 5 لذت ببرید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۸:۵۱    
اقتصاددان آلمانی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۸:۴۲    
وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای خواستار پایان فوری حملات نظامی به یمن و محاصره مردم این کشور شد و آمادگی تهران را برای کمک به آغاز گفت وگوهای یمنی - یمنی و یافتن راهکار سیاسی برای ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۸:۳۹    
به گزارش عصر امروز، جان بولتون که به تازگی از سوی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید معرفی شده در اولین مصاحبه بعد از این انتصاب درباره توافق هسته ای ایران و گروه ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۸:۳۶    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ، نخستین جلسه هیئت وزیران در سال جدید و در اولین روز کاری، عصر امروز یکشنبه، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۹    
علاوه بر فسادهای گاه و بیگاه مقامات دولتی، آزار جنسی به امری متداول در مدارس و محیط های عمومی استرالیا تبدیل شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۷    
به گزارش عصر امروز؛ یک کاربر توئیتر در واکنش به دروغ محمود صادقی درباره اتریشی بودن درهای سرویس بهداشتی حرم رضوی، پیشنهادی ارائه کرد:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: برای یک کشور به ظاهر ابرقدرت مایه شرمساری است که مقام مسئول امنیت ملی آن حقوق بگیر یک فرقه ی تروریستی با سابقه کشتار 17 هزار نفر از شهروندان بیگناه ایران باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۳۹    
اکنون که بیش از سه ماه از زلزله کرمانشاه می گذرد بیش از 20 هیأت مذهبی از سراسر کشور در روستاهای مختلف آسیب دیده مستقر هستند و بیش از 320 هیأت نیز آمادگی خود را برای حضور در این پویش سراسری و مردمی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۲۷    
تحقق شبکه ملی اطلاعات و حمایت از سرویس های بومی و ایرانی وظیفه شورای عالی فضای مجازی،وزارت ارتباطات،وزارت ارشاد و معاونت علمی ریاست حمهوری است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۲۷    
معاون رئیس جمهور با اشاره به دستیابی به اهداف کاهش تصادفات، افزایش قابل ملاحظه سفر و کاهش نارضایتی ها در نوروز 97 گفت: همچنین تلاش می کنیم با پیگیری و به نتیجه رساندن طرح تعطیلات زمستانی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۱۸    
خرید کالاهای خارجی در تمامی شرکت ها و سازمان های دولتی و عمومی باید ممنوع و تخطی از آن با برخوردهای جدی رو به رو شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۹    
دو دوست در یک جبهه میتوانند اختلاف نظر داشته باشند اما نگاه استراتژیک به معادلات باید آنها را همواره در کنار هم نگه دارد. محور این با هم بودن، امر ولی است و اطاعت از این امر.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۵۴    
گفت در فضایی که بیش از 40 میلیون نفر از مردم کشور توسط دشمن شبکه سازی شده اند چکار می کنید! باید خجالت بکشید از شهدا!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۴۲    
مقامات امنیتی افغان در هرات اعلام کردند دو مهاجم انتحاری به مسجد نبی اکرم (ص) در حوزه دوم امنیتی شهر هرات حمله کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۳۳    
سفیر ایران در هلند می گوید برنامه حمایت از صادرات کالاهای تولید کشور به هلند در دستور کار قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۴    
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به تلاش نیروهای امدادی برای اطفا حریق در جنگل های غرب استان گفت: از روز گذشته تاکنون 7000 متر از اراضی جنگلی غرب مازندران در آتش سوخت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۲    
رئیس جمهور گفت: آمریکایی ها در طول 14 ماه گذشته تلاش زیادی برای تضعیف و ازبین بردن برجام انجام داده و تا امروز نتوانستند در این زمینه کاری از پیش ببرند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۳    
وزارت خارجه آلمان در راستای سفر وزیر خارجه این کشور به خاورمیانه اعلام کرد که برلین همچنان به توافق هسته ای ایران متعهد است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۵۴    
خبرگزاری رویترز به نقل از وکیل رئیس مخلوع ایالت کاتالونیا اعلام کرد که وی در آلمان دستگیر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۲    
محمود صادقی با توئیت جدیدش در سال 97 نشان داد که در سال جدید هم قصد ندارد از جنجال ها و تهمت های بی اساسش دست بردارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: بلیت نیم بهاء در سالن سینماها تا پایان تعطیلات نوروزی ارائه نمی شود و این طرح در این ایام اجرا نخواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۱۵    
وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی می گوید که جان بولتون گزینه جدید رئیس جمهور آمریکا برای سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید تلاش کرده بود که او را به حمله این رژیم به ایران مجاب کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۳    
وزارت خارجه روسیه درباره احتمال استفاده از بالگردهای بدون نام و نشان در افغانستان برای انتقال جنگجو و تسلیحات غرب برای گروه تروریستی داعش در این منطقه هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۳    
به گزارش عصر امروز سید مصطفی هاشمی طبا، درخصوص بازتاب حضور مسعود شجاعی در تیم ملی و بازی او مقابل تونس گفت: قبل از شجاعی، حاج صفی هم به تیم ملی برگشته بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۳۹    
به گزارش عصر امروز، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه کشورمان در جریان نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو که براساس آن ماموریت گزارشگر ویژه ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۳۹    
سرمربی استقلال گفت: قبول این برنامه آماتورگونه برای استقلال یک اشتباه پیش از شروع فصل بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۹    
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایرانی یکی از مسابقات AFC CUP را قضاوت خواهند کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۷    
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: براساس استعلام از سامانه های موجود می توان دریافت که در ده روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 12 درصدی سفرها را شاهدیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۸    
به گزارش عصر امروز، پس از بیانیه شدید اللحن نماینده آمریکا در سازمان ملل علیه تصویب 5 قطعنامه در حمایت از فلسطینیان و محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۷    
رئیس مرکز برنامه ریزی, منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1397 برگزار و نتایج اولیه تا اواخر خرداد 1397 از طریق سازمان سنجش آموزش کشور ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۴۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس از تعیین زمان برگزاری اولین جلسه علنی مجلس در سال 97 خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۹    
رئیس جمهور سابق آمریکا در یک سخنرانی در ژاپن نظرش را درباره دلیل آنچه به گفته وی موفقیت آمیزبودن مذاکره بر سر برنامه هسته ای ایران بود، عنوان کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۷    
شمارش معکوس انتخابات پارلمانی عراق در حالی آغاز شده است که حزب حاکم الدعوه به نمایندگی نوری المالکی و حیدر العبادی در مورد نوع دولت آینده به توافق نرسیده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۸    
رسانه های سوری از خروج 17 دستگاه اتوبوس حامل 981 نفر از عناصر مسلح و خانواده های آن ها از طریق گذرگاه "عربین" به سمت ادلب خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۰۹    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته ساعت 21 به وقت محلی به هتل خود در شهر گراتس رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۷    
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبر مبنی بر حمایت از کالای ایرانی مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال همزمان با سالروز با میلاد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۸    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: برای برخی رشته محل های کم تقاضا کاهش شهریه تا سقف 50 درصد در نظر گرفته می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۲۷    
در چهارمین روز فروردین ماه 2 فیلم اکران نوروزی با اختلاف کمی به باشگاه میلیاردی ها پیوستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۸    
کمیته مسابقات از سازمان لیگ برتر از تغییر ساعت بازی دو تیم فوتبال نفت تهران و استقلال خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۹    
در روزهای اخیر نامه تعدیل و تسویه حساب به دست تعدادی از کارکنان قرادادی شهرداری تهران رسیده و براساس این گزارش در سال جدید هیچ قرادادی با آنها از سوی شهرداری و شرکت های تابعه منعقد نخواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۹    
به گزارش عصر امروز، مرکز مطالعات سیاسی و آماری فلسطین در رام الله اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در کرانه باختری و نوار غزه در مورد استعفای محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان از سمت خود کرده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۳    
گرمای هوا و خطای انسانی سبب شد جنگل های بکر مرزن آباد چالوس همچنان در شعله های آتش بسوزد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۴    
رئیس سازمان امداد و نجات از آسیب 3674 مسافر در حوادث ترافیکی خبر داد و گفت: طوفان در 3 استان آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان 6 مصدوم برجای گذاشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بستری شدن حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی به دلیل مشکل قلبی در یکی از بیمارستان های آمل خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۵۴    
تیم فوتبال استقلال درحالی سال 96 را به پایان رساند که یک آمار عجیب را در مصدومیت از خود بر جای گذاشت و اکثر بازیکنان این تیم طعم مصدومیت را به روش های مختلف چشیدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۴۲    
برخی محافل اصلاح طلب از جمله نشریه ارگان حزب کارگزاران در حال ارتکاب به رفتاری هستند که از جانب مقامات دولتی خیانت نامیده شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۸    
اینگونه به نظر می رسد که ترامپ در دیدارهای آینده خود با سران کشورهای متخاصم در کمپ دیوید فشارها بر قطر را تشدید می کند تا بدین ترتیب منافع متحدانش تأمین گردد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۵    
آیا مشتریان بانک ها می دانند که بانک ها، اطلاعات شخصی آنها را در اختیار آمریکاییها قرار می دهد؟ و آیا اگر آنها تحریم شوند و یا شرکای خارجی آنها تهدید شوند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۰۹    
یک مقام سابق وزارت خارجه آمریکا گفت که مشاور امنیت ملی جدید این کشور از گروهک منافقین برای تلاش جهت تغییر نظام ایران پول دریافت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۰:۰۰    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز؛ جناب روحانی: سخنان ماههای پایانی سال قبلتان مزید امتنان! زنجیره چالش های کلامی شما که خالی از نظرات معاونان و مشاورانتان نمی توان دانست همچنان در حال رونمایی است. ...