جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 11 آذر 1398 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 31 فروردین 1398 عصر امروز 31 اردیبهشت 1398 عصر امروز 31 خرداد 1398 عصر امروز 31 تیر 1398 عصر امروز 1 مرداد 1398 عصر امروز 31 شهریور 1398 عصر امروز 30 مهر 1398 عصر امروز 30 آبان 1398 عصر امروز 30 دی 1398 عصر امروز 30 بهمن 1398 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 1 آذر 1398 عصر امروز 2 آذر 1398 عصر امروز 3 آذر 1398 عصر امروز 4 آذر 1398 عصر امروز 5 آذر 1398 عصر امروز 6 آذر 1398 عصر امروز 7 آذر 1398 عصر امروز 8 آذر 1398 عصر امروز 9 آذر 1398 عصر امروز 10 آذر 1398 عصر امروز 11 آذر 1398 عصر امروز 12 آذر 1398 عصر امروز 13 آذر 1398 عصر امروز 14 آذر 1398 عصر امروز 15 آذر 1398 عصر امروز 16 آذر 1398 عصر امروز 17 آذر 1398 عصر امروز 18 آذر 1398 عصر امروز 19 آذر 1398 عصر امروز 20 آذر 1398 عصر امروز 21 آذر 1398 عصر امروز 22 آذر 1398 عصر امروز 23 آذر 1398 عصر امروز 24 آذر 1398 عصر امروز 25 آذر 1398 عصر امروز 26 آذر 1398 عصر امروز 27 آذر 1398 عصر امروز 28 آذر 1398 عصر امروز 29 آذر 1398 عصر امروز 30 آذر 1398 
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۶    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 449 هزار تومان، طلای 18عیار هم 449 هزار و 500 تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به 12 هزار و 852 تومان رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۶    
غریب تر از فرزندان این شهدای مدافع حرم ندیدم
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۶    
در پی هلاکت شماری از اعضای گروهک تروریستی منافقین در زلزله 6.4 ریشتری آلبانی، یکی از اعضای زخمی این گروه مدعی شد این زلزله انتقام ایران از ما بود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۱    
مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هر سال بیماری آنفلوانزا در آبان ماه شایع می شد، اما امسال از اوایل مهر شاهد شیوع آن در ایران و اغلب کشورهای دنیا بودیم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۰    
سایت فرانسوی با اشاره به درخشش فوق العاده ستاره اهل مالی در ترکیب استقلال مدعی شد هیچ بازیکنی جلودار گلزنی های ستاره سابق متز و آژاکسیو نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۶    
به گزارش عصر امروز، جمعی از کارشناسان اقتصاد و انرژی در نامه ای صریح الحن خطاب به رئیس جمهور خواستار انتشار اسامی کارشناسان موافق شوک بنزینی و اسناد کارشناسی مرتبط با این موضوع شدند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۶    
به گزارش عصر امروز، پس از گذشت حدود 2 هفته از پایان اغتشاشات بنزینی آشوبگران که با موج سواری بر روی اعتراضات به حق مردم دست به اقدامات خرابکارانه و تخریب اموال مردم و بیت المال زده بودند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۶    
هفته قبل بود که سخنران مراسم ختم همشیره رئیس جمهور، آقای روحانی را به "یوسف صدیق" و حسین فریدون را به بنیامین تشبیه کرد و منتقدان را برادران حسود خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۶    
رژیم سعودی پنج تن از جوانان ساکن منطقه شیعه نشین الشرقیه را به اعدام محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۶    
یک کارشناس اقتصادی می گوید دولت همچنان مشغول سر کار گذاشتن مردم است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۱    
مشاور رئیس جمهور هم تلویحا بی تدبیری دولت در نحوه سهمیه بندی بنزین و گران کردن آن را نکوهش کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۱    
از دست دادن 7 امتیاز در دقایق تلف شده، کابوس این فصل استقلال بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۳۶    
مدیر کل جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه برنامه هسته ای ایران یکی از اولویت های سازمان متبوع او است، گفت قصد دارد در آینده نزدیک به ایران سفر کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۳۶    
یادمون نره/ یکی از مهمترین حامیان حسن روحانی در انتخابات سالهای 92 و 96، هنرپیشه ها و بازیگران سینما بودند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۲۱    
20 روز گذشته درحالی برای مردم سپری شد که تقریباً در هر روز یک دروغ بنزینی را از سوی مسئولان دولتی و برخی نمایندگان مجلس شنیدند، بزرگترین دروغ هم این بود که سهمیه بندی بنزین تصمیمِ دولت نبود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۲۱    
تهیه و تأمین کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی با نرخ ارز 4200 تومانی در سومین روز از جلسات فوق العاده هیات دولت به تصویب رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۱۶    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل اصلی تیراندازی به سمت مردم و ماموران انتظامی در اغتشاشات اخیر در شهرستان اندیمشک خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۱۱    
ستاد شناسایی مشمولین بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: متقاضیان دریافت حمایت معیشتی از این پس می توانند به جای کد رهگیری در سامانه hemayat.mcls.gov ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۱۱    
پشیمانی دولت از شعار به حساب ها سرک نمی کشیم مهم ترین خبر نهفته در حذف برخی خانوارهای برخوردار، از یارانه معیشتی بود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۰۶    
به گزارش عصر امروز، سخنگوی وزارت خارجه چین روز دوشنبه با بیان اینکه در جریان سفر سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به پکن، دو طرف بحث های عمیقی با یکدیگر داشته اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۰۶    
رسانه های ترکیه ای تأیید کرده اند که نیروهای نظامی روس بر اساس توافق با شبه نظامیان کرد، در سه منطقه دیگر در شمال سوریه مستقر شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۰۱    
آلمان به حمایت سیاسی از ائتلاف اروپایی تنگه هرمز تحت رهبری فرانسه اکتفا کرد حال آنکه از ائتلاف موازی که به رهبری آمریکا جریان دارد نیز اجتناب می کند. اما دلیل این امتناع چیست؟
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۶    
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تیزبینی و سرعت العمل ماموران کلانتری 11 شهرستان زابل 2 سارق مسلح ساعتی از سرقت به دام افتادند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۶    
مسعود ده نمکی در واکنش به عملکرد برخی از سلبریتی ها گفت: همه باید یاد بگیرند که به اندازه فهم خود نظر بدهند نه به اندازه اسم و شهرت خود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۱    
به گزارش عصر امروز، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر به دستور محمدباقر نوبخت به معافیت مالیاتی هنرمندان واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۶    
ژاپن قصد دارد جزیره ای غیرمسکونی به ارزش 146 میلیون دلار را خریداری کرده و برای انجام رزمایش نظامی، در اختیار ارتش آمریکا قرار دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۶    
رئیس جمهور چین در دیدار با دبیر شورای امنیت روسیه بر لزوم تعمیق روابط دوجانبه غیرقابل گسست ، جهت جلوگیری از مداخلات غرب در امور داخلی دوکشور، تأکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۱    
نخستین سامانه قطع جریان گاز در هنگام وقوع زلزله توسط پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله با موفقیت در ایستگاه فجر شرکت گاز استان تهران راه اندازی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۱    
اما نکته اساسی این است که این آدم های به خواب رفته و به خصوص فردی مانند میرحسین موسوی که چندین سال است در موضوعات و مشکلات اساسی کشور صدای از او درنیامده را چه کسی بیدار کرده؟!
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۲۶    
شاید برای افکار عمومی باورناپذیر باشد، ولی علی لاریجانی یک روز مانده به موعد ثبت نام انتخابات مجلس، عدم حضور خود در انتخابات مجلس پیش رو را اعلام می کند تا سوژه اصلی نشست خبری اش باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۲۶    
به گزارش عصر امروز، مدیر کل ضد تروریست وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اقدامات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان خوزستان، 79 نفر از عناصر اصلی حمله به مراکز عمومی و خصوصی ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۲۱    
مراسم بهترین های سال 2019 فوتبال آسیا در هنگ کنگ برگزار شد که فوتبال ایران امسال با وجود 5 شانس ناکام در کسب عنوان شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۶    
استاندار تهران گفت: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر شروع بارندگی ها در تهران تا بامداد فردا، مدارس استان تهران دایر خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۱    
جزئیات عملکرد 7 ماهه منابع عمومی بودجه سال جاری نشان می دهد حدود 55.5 درصد این منابع محقق شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۶    
پل کریگ رابرتس تحلیلگر سیاسی آمریکایی در مصاحبه ای به بیان دیدگاه های خود درباره مسائل مختلف از جمله سیاست کاخ سفید در قبال جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۱    
رافائل گروسی ، امروز در جلسه ویژه کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی، بعنوان مدیرکل جدید آژانس برای یک دوره چهارساله مورد تأیید قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۱    
تصویربرداری پایتخت 6 به کارگردانی سیروس مقدم و حضور بازیگران اصلی در شیرگاه آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۱    
به گزارش عصر امروز، با حکم ابراهیم داروغه زاده، اعضای هیأت انتخاب فیلم های سینمایی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجرمعرفی شدند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۱    
معاون بهره برداری آب منطقه ای استان اصفهان گفت: طی تعهدی که با کشاورزان بوده است، قرار بود 120 میلیون مترمکعب آب در زاینده رود برای کشت پاییزه جاری باشد که این میزان در روز 13 آذر تمام می شود و خروجی ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۶    
به گزارش عصر امروز، شبکه الجزیره یکشنبه شب (دیشب) در گزارشی اطلاعات و تصاویر دیده نشده ای از شکست سخت یگان سری سِرت متکال رژیم صهیونیستی در عملیاتی در نوار غزه منتشر کرد . ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: میزان صادرات ما به کشورهای همسایه تا سال 1400 باید دو برابر شود و از 24 میلیارد دلار به 48 میلیارد دلار برسد در حالی که این میزان 2 درصد میزان واردات کشورهای همسایه است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۱    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا بارش باران و برف در استان های کرمانشاه، لرستان، خوزستان، ایلام، گیلان، بوشهر، فارس، مازندران، زنجان، تهران، البرز ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۱    
به گزارش عصر امروز، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه بر جبران خسارت کسانی که در حوادث و اغتشاشات اخیر خسارت دیده اند تاکید کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۶    
به گزارش عصر امروز، کارن همایونفر آهنگساز فیلم سینمایی به وقت شام در اینستاگرام خود نسبت به امضای برخی از هنرمندان در بیانیه ای موسوم به صدای آبان 96 واکنش نشان داد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۱    
بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه برای کاهش هزینه حمل و نقل عمومی (بلیت اتوبوس و...)ماموریت گرفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۶    
در اغتشاشات آبان ماه چقدر خسارت به اقتصاد ایران خورده باشد، خوب است؟ اگر خسارت صفر تومان باشد خوب است ولی دریغ! مسیر توسعه اقتصاد از شاهراه امنیت می گذرد و ناامنی، خسارات اجتناب ناپذیر و تلخ دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۶    
به گزارش عصر امروز پیمان فلسفی مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی در ارتباط با آخرین وضعیت احیای نهاد مردمی جهاد سازندگی اظهار کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۲۶    
یک مداح اهل بیت(ع) گفت: اشرار در اغتشاشات اخیر، حسینیه هیأت الشهداء در اندیشه را به آتش کشیدند که در مجموع تجهیزات صوتی و .. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۶    
دختر جوان: هفت ماه قبل از سوی یک پسر جوان به نام کامبیز که فوتبالیست بود مورد آزار قرار گرفتم و باردار شدم، ولی از ترس کامبیز جرئت نداشتم تا علیه او شکایت کنم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۱    
در حالی که وزیر راه و شهرسازی پیش از این اعلام کرده بود واحدهای تهرانسر در قالب طرح ملی مسکن واگذار خواهند شد، معاون مسکن وی از حذف پایتخت در این طرح خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۱    
کسی که تَکرار کرد و گرانی ها و مشکلات فعلی مردم را پدید آورد، آیت ا... جنتی نبود!
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۱    
به گفته یک منبع در کاخ سفید قانون کنگره آمریکا در امور هنگ کنگ که به امضای ترامپ رسیده توافق تجاری با چین را متوقف کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۶    
براساس نقشه های ماهواره ای هواشناسی امروز دوشنبه 98/9/11فعالیت سامانه بارشی جدیدی که وارد ایران شده آغاز و موج جدیدی از بارش ها پایدار و فرا نرمال در سراسر کشور آغاز می شود و احتمال یخبندان در ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۱۶    
به گزارش عصر امروز، کشور ایران به عنوان اولین دارنده منابع نفت و گاز دنیا، ظرفیت بالایی برای رشد و توسعه اقتصادی دارد و به گفته کارشناسان این منابع خدادادی می تواند موتور محرکه اقتصاد کشور قرار گیرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۱۱    
کاخ سفید با ارسال یک نامه به کمیته قضایی مجلس نمایندگان اعلام کرد که در جلسات استماع مربوط به تحقیقات استیضاح ترامپ شرکت نخواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۱۱    
تهیه کننده سریال نفوذ گفت: تصویربرداری نفوذ به 80 درصد رسیده است و به احتمال فراوان پخش سریال سال آینده آغاز خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۰۱    
جزئیات عملکرد بودجه شرکت های دولتی در نیمه نخست امسال نشان می دهد شرکت ملی نفت 263 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۷:۵۶    
پیشکش مالیاتی دولت به سلبریتی های میلیاردر؛ اگر توان مدیریتی ندارید مسئولیت نپذیرید؛ تبانی آلودگی هوا و آنفلوآنزا؛ ما ماندیم و گرانی؛ سقوط اخلاق در سطل زباله و 10 روز سبز در بورس تهران ...