شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 13 آذر 1398 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 31 فروردین 1398 عصر امروز 31 اردیبهشت 1398 عصر امروز 31 خرداد 1398 عصر امروز 31 تیر 1398 عصر امروز 1 مرداد 1398 عصر امروز 31 شهریور 1398 عصر امروز 30 مهر 1398 عصر امروز 30 آبان 1398 عصر امروز 30 دی 1398 عصر امروز 30 بهمن 1398 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 1 آذر 1398 عصر امروز 2 آذر 1398 عصر امروز 3 آذر 1398 عصر امروز 4 آذر 1398 عصر امروز 5 آذر 1398 عصر امروز 6 آذر 1398 عصر امروز 7 آذر 1398 عصر امروز 8 آذر 1398 عصر امروز 9 آذر 1398 عصر امروز 10 آذر 1398 عصر امروز 11 آذر 1398 عصر امروز 12 آذر 1398 عصر امروز 13 آذر 1398 عصر امروز 14 آذر 1398 عصر امروز 15 آذر 1398 عصر امروز 16 آذر 1398 عصر امروز 17 آذر 1398 عصر امروز 18 آذر 1398 عصر امروز 19 آذر 1398 عصر امروز 20 آذر 1398 عصر امروز 21 آذر 1398 عصر امروز 22 آذر 1398 عصر امروز 23 آذر 1398 عصر امروز 24 آذر 1398 عصر امروز 25 آذر 1398 عصر امروز 26 آذر 1398 عصر امروز 27 آذر 1398 عصر امروز 28 آذر 1398 عصر امروز 29 آذر 1398 عصر امروز 30 آذر 1398 
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۸:۲۶    
شما مسئول و سبب ساز اتفاقات اخیر و کلیه عملکردهای دولت هستید، لطفا اشتباهی نزنید و روی اعصاب و روان ملت راه نروید!
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۱    
در حرم امام رضا(ع) به این فکر می افتد که اگر خدا خواست و او توانست دوباره به زندگی ادامه دهد، یک کار خیر عام المنفعه انجام دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از نخست وزیر پرتغال خواست که به کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بپیوندد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۶    
اگر در شبانه روز حتی کمتر از یک ساعت هم درگیر شبکه های اجتماعی بوده باشید، آنقدر درباره ماهشهر توئیت ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۲    
شبکه دولتی انگلیس می گوید میرحسین موسوی با بیانیه اخیر از اصلاح طلبان هم عبور کرد و حتی برخی حامیان قبلی جنبش سبز هم می گویند موضع اخیر او براندازانه بود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۸    
دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: تا پایان چهارمین روز 4781 داوطلب حضور در انتخابات در یازدهمین دوره مجلس در سراسر کشور ثبت نام کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۳    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، از عملیات ضربتی دستگیری عامل اصلی راه بندان یکی از خیابان ها و آتش زدن اتوبوس شرکت واحد در حوادث اخیر خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۸    
به گزارش عصر امروز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیون ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۸    
به گزارش عصر امروز، به دنبال اعلام انجام رزمایش دریایی مشترک ایران با نیروی دریایی روسیه و چین در دی ماه ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۵    
فرمانده انتظامی استان کرمان از هلاکت شروری خبر داد که علاوه بر به شهادت رساندن 13 مأمور پلیس، در شهادت تعدادی از نیروهای سپاه نیز نقش داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۵    
ویلموتس از ایران برود یا نرود، فرقی ندارد. از جنبه بررسی عملکرد فدراسیون فوتبال که نگاه کنی، نتیجه ای جز ضعف فدراسیون فوتبال ایران دیده نمی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۰    
به گزارش عصر امروز، یک کاربر فضای مجازی در توییتر تصویری از پذیرایی افغانستانی ها از ژنرال آمریکایی با آبمیوه ایرانی را به اشتراک گذاشت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۵    
در حمله امروز افراد ناشناس برای ورود به بانک مرکزی بغداد، دست کم 9 نیروی امنیتی زخمی شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۵    
عضو شورای عالی کانون صرافان از بازگشت بخش عمده ای از ارز خانگی به بازار در پی ثبات نرخ ارز طی ماه های گذشته خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۰    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری 145 نفر از عاملان اصلی و لیدرها در اغتشاشات اخیر خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در پاسخ به گزارش ارائه شده از سوی دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۰    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز هشتم ربیع الثانی مصادف است با ولادت با سر سعادت پدر امام زمان حضرت امام حسن عسکری علیه السلام ضمن تبریک این شب و روز نورانی اشعار زیر را تقدیم شما خوبان می ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۱    
یک روزنامه کویتی به نقل از یک منبع آگاه نوشت که وزیر خارجه عمان در سفر به تهران، سه موضوع را بررسی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۱    
شش ویژگی اصلی شیعیان از منظر امام حسن عسکری (ع) عبارتند از پارسایی در دین، راستگویی در سخن، امانتداری، خوش اخلاقی با مردم، سجده های طولانی و توجه به همسایگان.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۶    
به گزارش عصر امروز، یک کاربر فضای مجازی در توییتر به طور مختصر گلایه های خود نسبت به دولت را اینگونه بیان کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۶    
بعد از برجام تحول بزرگی در کشور آغاز شد. یکی از رهبران بزرگ آسیایی به من گفت ایران چه بهشت برینی است که همه برای آن مسابقه گذاشته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۶    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حنای آمریکا برای ملت ایران رنگی ندارد، گفت: غربگرایان داخلی می خواهند نسخه تسلیم ملت ایران را بنویسند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۱    
بهتر است برخی دولتمردان و مشخصاً اصطلاح طلبان، دست از این بازی بی شرمانه خود برداشته و آثار آنچه از اقدام نابخردانه بنزینی بر جامعه تحمیل کرده اند را بپذیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۶    
در پی برگزاری چندین دور مذاکره و نشست میان مسؤولان ارشد فوتبال ایران و سرمربی بلژیکی تیم ملی کشورمان، امروز را می توان نقطه پایانی همکاری طرفین دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۱    
به گزارش عصر امروز، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز چهارشنبه 13 آذر پس از اتمام نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: رییس جمهور اواخر این ماه به مالزی و ژاپن سفر می کند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۱    
محمدجواد ظریف شایعه استعفای خود از وزارت امور خارجه را رد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۶    
به گزارش عصر امروز در پی استعفای حجّت الاسلام سیداحمد میرعمادی از سمت نمایندگی ولی فقیه در استان لرستان و امامت جمعه خرم آباد، رهبر معظّم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۶    
فوق تخصص بیماری های عفونی گفت: ساده ترین و بهترین روش جلوگیری از ابتلا به ویروس آنفلوآنزا شستن دستها و پرهیز از بوسیدن و در آغوش گرفتن یکدیگر است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۱    
رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ایران به یک مربی نتیجه گرا نیاز دارد که اثرگذار هم باشد و پس از خروجش از ایران تأثیرش بر فوتبال نمایان باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۶    
نماینده روسیه در سازمان ملل از نگرانی مسکو در خصوص تاثیر منفی تحولات عراق بر روابط بغداد با تهران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۱    
حدود 20 روز است که دوچرخه های نارنجی از پایتخت رفته اند. شرکت بیدود می گوید به دلیل عدم حمایت شهرداری رفته ایم و شهرداری اعلام کرده از اول قول حمایت نداده بودیم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۶    
به گزارش عصر امروز روزنامه خراسان نوشت: در حالی که مسئولان ارشد دولتی طی روزهای اخیر و پس از گرانی بنزین بر ضرورت تثبیت قیمت کالاها و خدمات و ممنوعیت گران شدن آن ها تاکید کرده اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۱    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد اظهارنظرها درباره وجود قاچاق در این مناطق را نشأت گرفته از بی اطلاعی منتقدان اعلام کرد و گفت: اگر مناطق آزاد نباشند مردم به افغانستان سفر می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۶    
نمایندگان دموکرات با انتشار گزارش مفصلی رئیس جمهور آمریکا را به استفاده از دخالت خارجی برای پیروزی مجدد در انتخابات ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۱    
به دنبال اعتراضات اخیر عراق که به ناآرامی نیز کشیده شده، یکی افسر سرویس اطلاعاتی عراق خبر داد که اسنادی موثق از طرح داعش و حامیان آن برای حمله به برخی زندان ها وجود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۱    
میمون ها در چشمه ای گرم در باغ گیاهشناسی ژاپن./ عکس: Yohei Fukai/AP
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
بهمن فروتن معتقد است رییس فدراسیون فوتبال و تیمش دیگر نمی توانند کاری برای فوتبال این مملکت بکنند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
حجم بالای اموال راکد در بانک هامی تواند شرایط خوبی را برای رونق تولید در کشور فراهم کند و از طرفی بانک ها را از مسیر بنگاه داری خارج کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۱    
بی رحم بودند، مثل داعشی ها! انگار یکی در گوششان خوانده بود بروید و بزنید و نابود کنید. در چشم بر هم زدنی شهرقدس را به آتش کشیدند و با بی رحمی جلوی خاموش کردن آتش را هم می گرفتند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۶    
بررسی سناریوهای مختلف افزایش قیمت بنزین نشان می دهد دولت روحانی صرفا به سراغ راحت ترین روش اجرای این موضوع رفت و همین امر منجر به این موضوع شد که فرصت بزرگی برای توزیع عادلانه یارانه این فرآورده نفتی ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۱    
سازمان هواشناسی با پیش بینی برف و باران 5 روزه در اکثر مناطق کشور از کاهش 10 درجه ای دما در سواحل دریای خزر طی آخر هفته خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۱    
به گزارش عصر امروز، سید یاسر جبرائیلی تحلیلگر مسائل اقتصادی و سیاسی در حساب کاربری خود درتوییتر درمورد اظهارات حسام الدین آشنا درباره افزایش قیمت بنزین نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۱    
نویسنده سریال نوروزی کامیون گفت: نگارش این سریال را به تنهایی عهده دارم و یکی از اتفاق های جالبی که در مورد کامیون افتاده این است که پخش آن تا ابتدای ماه رمضان ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۸:۲۶    
تصمیم مهم گازی برای خودروهای عمومی؛ همه علیه باج مالیاتی به سلبریتی؛ 300 نفر در تهران بازداشت شده اند؛ آمریکایی ها پیام خصوصی برای مذاکره فرستادند و دستور ویژه پلیس برای برخورد با دلالان ارز ...