جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۱May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 16 فروردین 1403 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1402 عصر ایران 1 فروردین 1403 عصر ایران 2 فروردین 1403 عصر ایران 3 فروردین 1403 عصر ایران 4 فروردین 1403 عصر ایران 5 فروردین 1403 عصر ایران 6 فروردین 1403 عصر ایران 7 فروردین 1403 عصر ایران 8 فروردین 1403 عصر ایران 9 فروردین 1403 عصر ایران 10 فروردین 1403 عصر ایران 11 فروردین 1403 عصر ایران 12 فروردین 1403 عصر ایران 13 فروردین 1403 عصر ایران 14 فروردین 1403 عصر ایران 15 فروردین 1403 عصر ایران 16 فروردین 1403 عصر ایران 17 فروردین 1403 عصر ایران 18 فروردین 1403 عصر ایران 19 فروردین 1403 عصر ایران 20 فروردین 1403 عصر ایران 21 فروردین 1403 عصر ایران 22 فروردین 1403 عصر ایران 23 فروردین 1403 عصر ایران 24 فروردین 1403 عصر ایران 25 فروردین 1403 عصر ایران 26 فروردین 1403 عصر ایران 27 فروردین 1403 عصر ایران 28 فروردین 1403 عصر ایران 29 فروردین 1403 عصر ایران 30 فروردین 1403 عصر ایران 31 فروردین 1403 
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۹    
محی الدین ابن عربی و ابن رشد دو ستون دوران طلایی فرهنگ اسلامی بودند که یک بار در ملاقاتی کوتاه، گفتگویی رازآلود و رمزگونه با یکدیگر داشتند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۱    
خرید بلیط هواپیما با ارزان ترین قیمت در سفرمارکت که بزرگترین Marketplace سفر در ایران است و پشتیبانی عالی از دلایل اصلی انتخاب و اعتماد کاربران به این سایت هستند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۹    
یک کفش چرم مصنوعی از نوعی باکتری در آزمایشگاه و طی 14 روز ساخته و طوری برنامه ریزی شده تا خود را به رنگ سیاه دربیاورد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۳    
معاون اقتصادی بانک مرکزی از کاهش نرخ رشد پایه پولی از 45 به 29.4 درصد در سال 1402 خبر داد و گفت: در سال گذشته سه موسسه اعتباری که در زمره موسسات ناسالم غیر قابل احیا بودند را منحل کردیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۵    
سریال ملکه سوندوک (Queen Seondeok) یکی از پربیننده ترین درام های تاریخی کره ای است که از لحاظ نوع داستان و روایتش شباهت های زیادی با شاهکارهایی مثل جومونگ ، جواهری در قصر و دونگ یی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۰    
وقتی صحبت از تخم حیوانات باشد، احتمالا همۀ ما تصویری شبیه به تخم مرغ در ذهنمان نقش می بندد؛ اما دنیای تخم های جانوران قلمرو پیچیده و شگفت انگیزی است، با اشکال مختلف و رنگ های بسیار متنوع.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۶    
نتایج یافته های محققان نشان می دهد که نانوذرات PLGA اصلاح شده با ATP می توانند به آرامی دارو های ضدسرطان آزاد کنند و سلول های ایمنی را برای مبارزه با تومور ها به خدمت بگیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۸:۰۱    
در طول تاریخ شاهد ظهور و سقوط تمدن های متعددی بودیم. اینجا 7 تا از بزرگترین شهرهای باستانی تاریخ را ببیند که حالا به ویرانه تبدیل شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۶:۳۱    
تا آنجا که دانشمندان می توانند بگویند، کابوس دیدن پدیده ای جهانی است که همیشه بخشی از شرایط بشر بوده است، نه اختلال یا ناهنجاری که به طور تصادفی بر برخی افراد تاثیر بگذارد و بر برخی دیگر نه ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۱:۳۱    
مهارت گوش دادن همچنین باعث می شود درک بهتری از آدم ها و دنیای اطراف تان پیدا کنید. این مهارت به شما کمک می کند دیدگاه و طرز فکر تازه ای پیدا کنید ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۰:۳۳    
براساس ارزیابی ارتش اسرائیل، فردا به عنوان یک روز خاص مشخص شد، زیرا فردا آخرین جمعه ماه رمضان است. ایرانیان این روز را به عنوان "روز قدس" گرامی می دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۱    
نتانیاهو مدعی شد: ایران سال هاست که یا به طور مستقیم یا به وسیله گروه های نیابتی علیه ما تلاش می کند؛ بنابراین اسرائیل به لحاظ دفاعی و هجومی نیز اقداماتی علیه ایران و گروه های نیابتی اش انجام می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۱    
رسانه های اسرائیل هم گزارش دادند که ارتش اسرائیل در حال افزایش سطح آماده باش در شمال سرزمین های اشغالی، اطراف ایلات در جنوب و فراخوان نیروهای ذخیره است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و همچنین استاندار یزد پنجشنبه شب در پیام مشترکی ضمن اعلام روز شنبه به عنوان روز عزای عمومی در استان از آحاد مردم متدین، غیور و ولایی برای شرکت در مراسم تشییع ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۱    
سفیر ایران در دمشق گفت: در تلاشیم که طی ساعات آینده بخش خدماتی کنسولی سفارت را فعال کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۱    
ترامپ: خواستار آنم که اسرائیل به پیروزی برسد. از اینکه این جنگ زیاد طول می کشد ناراحتم و به نتانیاهو توصیه می کنم سریعاً آن را به پایان برساند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۱    
بعد از آنکه رسیدن تصاویر دوربین های کنترل سرعت به آدرس افراد باعث ایجاد مشکلات خانوادگی و حتی طلاق بین آنها شده، وزارت حمل ونقل ایتالیا تصمیم گرفت ارسال این تصاویر را متوقف کند...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۰    
جان کربی سخنگو و نماینده شورای امنیت ملی آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی پس از پایان گفتگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو در جمع خبرنگاران در واشنگتن حاضر شد و اعلام کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۲۷    
محصولات خود را با محصولات رقبا مقایسه کرده و بنویسید که در چه مواردی از محصولات شما ضعیف تر و قوی تر هستند و برای رفع نقاط ضعف محصولاتتان چه کارهایی می توانید انجام بدهید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۸    
کاخ سفید اعلام کرد: بایدن تاکید کرد که آتش بس فوری برای تثبیت و بهبود وضعیت انسانی و حفاظت از غیرنظامیان بی گناه ضروری است و از نخست وزیر اسرائیل خواست تا به مذاکره کنندگان خود اجازه دهد تا بدون ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۱    
روز گذشته خبری شوکه کننده در مورد دروازه بان پرسپولیس منتشر شد که هواداران این تیم آرزو می کردند در حد شایعه باشد، اما خود باشگاه نیز مصدومیت مچ دست بیرانوند را تایید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۶    
دیدار نخست سری فینال لیگ برتر والیبال فصل 03-1402 امروز پنج شنبه بین تیم های شهداب یزد و فولاد سیرجان در سالن فدراسیون برگزار شد و با برتری 3 بر 2 تیم فولاد سیرجان به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۱:۴۴    
لحظه وحشی شدن مار های کبری در هنگام غذا دادن به آن ها در مزرعه پرورش مار را در این ویدئو ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۱:۴۲    
به دنبال حادثه شب گذشته 44 مجروح و مصدوم به بیمارستان چابهار اعزام شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۱:۱۸    
در این ویدیو با حضور دکتر عسکرفراشاه در مورد اینکه با ورزش کردن و اصلاح سبک زندگی و مصرف روغن زیتون و کنجد جایگزین روغن های دیگر می تواند در کاهش کلسترول خون مفید باشد صحبت می کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۶    
ویدیویی قدیمی از شوخی احسان علیخانی با مرحومه آزاده نامداری در ویژه برنامه نوروزی شبکه سه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. این ویدیو را می بینید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۶    
این بار ترافیکی در خط شمالی جاده کرج - چالوس در محدوده گچسر و پیچ سرهنگ سنگین است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۵۱    
بر اساس آخرین اطلاعات، زلزله تایوان هفت کشته و 711 زخمی بر جای گذاشته است. هواشناسان ژاپنی هشدار می دهند که احتمال وقوع پس لرزه هایی با بزرگی تا 6/5 ریشتر در عرض یک هفته وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
دوربین مداربسته در بیمارستانی در تایوان لحظه ای را که چهار پرستار برای محافظت از نوزادان تازه متولد شده تلاش می کنند، ثبت کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
مهدی قایدی ستاره ی تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم الاتحاد کلبا، با درخششی که در این فصل لیگ امارات داشته، توجه تیم های مطرح اروپایی را جلب کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
یک گروه هکری روز پنج شنبه با انتشار اسناد و اطلاعاتی اینچنین اعلام کرد که به سامانه های وزارت جنگ اسرائیل نفوذ کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
کمی عجیب به نظر می رسد، اما تیلور سوئیفت می تواند تاثیر زیادی در انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید داشته باشد. این ملی پوش فرانسوی در آستانه انتقال به اسپانیا قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
پرداخت نشدن مالیات ممکن است باشگاه پرسپولیس را از دریافت مجوز حرفه ای محروم کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
در این ویدئو یک بلاگر خلاق مکزیکی با روشی چراغ های جلوی رنگ پریده خودرو را مانند کریستال برق می اندازد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
تراکتور روز گذشته در جریان دیدار معوقه هفته شانزدهم به تساوی بدون گل مقابل سپاهان رضایت داد. اما نکته قابل توجه این بازی ملال آور، حال وهوای متفاوت ورزشگاه و استقبال کم نظیر پرشورها از این بازی بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
پرسپولیس روز یکشنبه در یکی از حساس ترین بازی های فصل خود باید در سیرجان به مصاف تیمی برود که تاکنون مقابل آن شکست نخورده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
زنی در چین که داخل آب سقوط کرده و در آستانه غرق شدن بود خیلی خوش شانس بود که یک مرد موتورسوار او را دید و خیلی سریع وارد آب شد و زن را نجات داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ خبر صادر نشدن مجوز حرفه ای این باشگاه بابت بدهی های مالیاتی کذب محض است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
شین بت، سازمان امنیت داخلی اسرائیل امروز اعلام کرد در ماه های گذشته شین بت، ارتش و پلیس اسرائیل مظنون های زیادی را دستگیر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
مهسا خان احمدی هنرمند ناشنوای شیرازی است که 24 سال قبل خیلی جدی به هنر نقاشی روی آورد تا به وسیله ی آن صدا و احساس و عقاید خود را به گوش مخاطب برساند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
لیونل مسی از اولین روزهای شروع فوتبالش در بارسا به عنوان چهره ای درون گرا و حتی خجالتی شناخته می شد که در عین حال خاکی و مردمی است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
سیکه رودریگز در مورد آینده کیلیان امباپه در برنامه ال بار ابهاماتی را مطرح کرد. اگرچه او بسیار به رئال مادرید نزدیک به نظر می رسد، اما دو اسطوره فوتبال فرانسه مانند لوئیس فرناندز و رابرت پیرس ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
این ساختمان دو طبقه برای یک استاد دانشگاه بازنشسته ساخته شد که به دنبال فضایی جدا از خانه اصلی خود به عنوان فضای مطالعه و سرگرم کردن مهمانانش بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
در این ویدئو آشپز های افغانستانی را می بینید که 60 کیلوگرم کابلی پلو با گوشت را به روشی خاص و جالب می پزند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
مرزداران با برتری آتش سنگین و تحمیل تلفات، خسارات جدی به آنان وارد کردند و در نتیجه تبادل آتش مدافعان امنیت با تروریست ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
براساس نظرسنجی روزنامه وال استریت ژورنال که با تمرکز بر اقتصاد و عملکرد جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا بود، مشخص شد که دونالد ترامپ ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
سردار آزمون به شیث رضایی یک اسب هدیه داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
علی اکبر محرابیان در دیدار با آلب ارسلان بایراکتار، وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه که به ایران سفر کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
مرتضی پورعلی گنجی به زودی قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
کانال عصر ایران در تلگرام تماشاخانه کشف آثار مرموز تاریخی در وسط شهر اصفهان / باستان شناسان: خیلی عجیب هستند تا به حال شبیه شان دیده نشده است (فیلم) ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
مصدومیت بیرانوند شوک عجیبی به پرسپولیسی ها وارد کرد و گلر اصلی قرمزها چند بازی آینده تیمش را از دست خواهد داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز: امروز 16 فروردین ماه 1403 در پی تماس با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام خبر انفجار توام با آتش سوزی درخیابان صاحب الامری ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
رئیس اداره مفتیات مرکزی روسیه گفت: ما روس ها، مسلمانان روسی بسیار خوشحال و مفتخریم که در کشوری زندگی می کنیم که از مردم آزادیخواه فلسطین حمایت می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
بر اساس آخرین اعلام کمیته اسرای فلسطین اشغالگران صهیونیست همچنان 204 کودک فلسطینی را در زندان های خود نگهداری می کنند که 202 نفر از آنها از کرانه باختری و تنها 2 نفر از نوار غزه هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از سرویس دهی ویژه در مسیر های به راهپیمایان و نمازگزاران روز جهانی قدس در پایتخت خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
ویدیویی جالب و دیدنی از چند هنرمند در بازار تهران که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: پیرو خبر واصله مردمی مبنی بر حمل محموله مواد مخدر در پوشش تره بار از استان کرمان به پایتخت ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
ایران و اسرائیل به عنوان دشمنان اصلی یکدیگر شناخته می شوند و از رویارویی آن ها اغلب به عنوان "جنگ میان جنگ ها" یاد می شود که همواره در سایه مخاصمات دیگری که در این منطقه در جریان است، تداوم دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد این کشور تحریم ضد تروریسم مرتبط با ایران را علیه گروه اوشن لینک مریتایم ام.دی.ام.اس و کشتی های آن اعمال کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
حسین پاکدل نویسنده سریال همسایه ها درباره سخنان امین حیایی توضیحاتی را در صفحه اینستاگرامش نوشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۳۰    
وندا نارا، ایجنت و همسر مائورو ایکاردی، با به اشتراک گذاشتن تصویری در اینستاگرام با لباس ورزشی یوونتوس، گمانه زنی هایی در مورد آینده این مهاجم آرژانتینی به راه انداخت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۰    
محمد باقر قالیباف ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت عزیز ایران در لیالی قدر و ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۳    
میراحمدی با بیان اینکه در گزارش های اولیه فرماندهان ما و دستگاه های اطلاعاتی عناصر تروریستی دارای ملیت ایرانی نیستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن محکوم نمودن جنایات گسترده رژیم صهیونیستی به ویژه حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
خباثت و حماقت رژیم تروریست و متجاوز صهیونیست در حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق و به شهادت رساندن این قهرمانان همیشه زنده اسلام ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
سوسانو سریال جومونگ به تازگی عکس از خود در یک رستوران مدیترانه ای منتشر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
کیومرث هاشمی در پیامی با محکومیت حمله ی تروریستی در چابهار و راسک، شهادت تکواندوکار محسن حسین نیا در این حمله ی ناجوانمردانه و تروریستی را تسلیت گفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
گالری گردی رنگ و بوی دوباره خواهد گرفت؛ با این حال پا گرفتن نمایشگاه های تازه در سال جدید، مدت زمانی به طول خواهد انجامید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
در ماه های اخیر حضور طارمی در ترکیب پورتو کاملاً متفاوت شده و پس از جام ملت های آسیا، مهاجم ایرانی نتوانسته در ترکیب ثابت تیمش قرار گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی از حضور دو داور و یک ناظر ایرانی در مسابقات فوتبال زیر 18 سال دختران کافا در تاجیکستان خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان در رده بیستم رده بندی فیفا قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
آمار ثبت شده در کارنامه تیم فوتبال میلان نشان می دهد که از زمان بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به این تیم برای ایفای نقش جدیدش در این تیم، نتایج روسونری به طرز چشمگیری پیشرفت داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
در ساعات پایانی شب گذشته تعدادی از عوامل گروهکِ تروریستی جیش الظلم به اماکن انتظامی و دریابانی که محل خدمت رسانی عمومی به مردم محلی است حمله کرده که با، شجاعت و آمادگیِ رزمیِ بالایِ پلیس روبرو شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
وبسایت اتلتیک، دستمزد سالانه داوران در لیگ های مختلف را به شرح زیر منتشر کرد. برخی لیگ ها مانند لالیگا ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
مهمترین خبری که کشتی جهان را یک روز پیش از آغاز رسمی مسابقات گزینشی قاره اروپا تحت الشعاع قرار داد، ممنوعیت دوباره ای بود که برای تعدادی از قهرمانان روس از جمله عبدالرشید سعدالله یف ایجاد شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
در پی حمله تعدادی از تروریست ها و اشرار مسلح به اماکن عمومی و پایگاه های نظامی و انتظامی برقرار کننده امنیت در شهرهای چابهار و راسک در استان سیستان و بلوچستان روابط عمومی قرارگاه امنیتی جنوب شرق ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
به نظر جان لاک، هدف دولت خیلی خاص است: دولت موظف است از مجموعۀ حقوق فردیِ "طبیعی" یا "خداداد"، یعنی از "جان، مال و آزادی" دفاع کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
فراتر از چالشِ تقویتِ نظم لیبرال در سطح بین الملل، چالش دفاع از پروژۀ لیبرالیسم است و البته این دو به هم مرتبط اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در پاسخ به پرسش خبرنگار یورونیوز فارسی در این زمینه، با یادآوری روند روزافزون درخواست ویزا از سفارت این کشور در تهران در دوران پساکرونا نوشت که این رویداد ممکن ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
از این زوایه، توصیف آقای زیباکلام از رفتار جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل به "صبر راهبردی بی پایان" یا ناشی از عدم آشنایی وی با تحولات منطقه است و یا ابراز علاقه برای ورود به جنگ مستقیم و تمام عیار ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۸    
در این ویدئو یک آشپر مشهور روستایی چینی فرایند پخت 5 کله پاچه را به روشی تماشایی به تصویر می کشد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۵    
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تکلیف ما استفاده 90 درصدی مردم از کارت سوخت شخصی است و این موضوع در قانون عنوان شده و باید رعایت شود و اکنون هم در حال اطلاع رسانی این قانون هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۰    
کمپانی برادران وارنر اعلام کرد پنجمین فیلم ماتریکس در دست ساخت است و برای نخستین بار لانا یا لیلی واچوفسکی به عنوان کارگردان در آن حضور نخواهند داشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۲    
بازار طلا و سکه هنوز نیمه تعطیل است و به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نکرده است، اما با این حال از ابتدای سال شاهد هستیم که حدود 7 میلیون تومان قیمت سکه بالا رفته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۴    
بندر جاسک یکی از شهر های استان هرمزگان است که در قسمت شرقی آن قرار دارد. شهر بندر جاسک در استان هرمزگان قرار دارد. این شهر از بندر های مهم استان هرمزگان و در مجاورت دریای عمان قرار گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۹    
روابط عمومی قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از هلاکت 18 تن از تروریست ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس های بیگانه خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۷    
روزنامه جام جم در تحلیلی پیرامون بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون با عروسک های برنامه پلتفرمی مهمونی، از موفقیت پایش یا همان ممیزی های مهمونی گفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۶    
هلی کوپترهای کبرا برای مقابله با عناصر گروهک تروریستی جیش العدل امروز به پرواز درآمدند. این لحظات را می بینید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۰    
عادل فردوسی پور، در بازی دوستانه تیم رسانه ورزش گل زیبایی به ثمر رساند. رضا قوچان نژاد یکی از چهره های مهم این بازی بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۴    
در این ویدئو روند بازیافت هزاران خودروی با ارزش آئودی را در کارخانه زیر مجموعه این برند را در کشور آلمان مشاهده می کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۶    
صفحه ی پشتیبانی اپل در ایکس علت مشکل را ذکر نکرده اما به کاربران توصیه کرده است که صفحه ی وضعیت را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۵    
در این سه حمله تروریستی که به صورت همزمان انجام شد، تاکنون 16 نفر از تروریست ها کشته شدند که احتمال افزایش آنها به 18 نفر وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۹    
مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه در بیانیه ای مسؤولیت حمله به پایگاه هوایی رامات دیوید اسرائیل در اراضی اشغالی را برعهده گرفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۵    
حامد آهنگی در برنامه ی اینترنتی خود با حضور بینندگان و تماشاچیان شروع به حرکات موزون هندی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۱    
در چنین شرایطی و با توجه به قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار کشور، یک کارگر برای خرید خودرویی مانند پراید 131 حداقل باید 50 ماه یا بیشتر از 4 سال از حقوق خود را پس انداز کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۷    
وی اظهار داشت که درخواست فلسطین از سال 2011 برای عضویت کامل در سازمان ملل همچنان در دست بررسی است و شورای امنیت تصمیم رسمی در این باره نگرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۵    
هر گرم طلا 18 عیار امروز سه میلیون و 649 هزار تومان و هر قطعه و 956 هزار تومان معامله شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۱    
در چند سال اخیر، ترکیه به یکی از مقصدهای محبوب برای کسانی که به دنبال فرصت های شغلی و کاری در خارج از کشور هستند تبدیل شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۱    
برخی افراد مبتلا به دیابت، تحت نظر پزشک و با رعایت برخی الگوهای غذایی می توانند روزه بگیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۸    
دراین ویدئو یک خانواده روستایی آذربایجانی را می بینید که با دنده های گاو یک شام محلی خوشمزه آماده می کنند.
  • ۱