یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 7 فروردین 1403 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1402 عصر ایران 1 فروردین 1403 عصر ایران 2 فروردین 1403 عصر ایران 3 فروردین 1403 عصر ایران 4 فروردین 1403 عصر ایران 5 فروردین 1403 عصر ایران 6 فروردین 1403 عصر ایران 7 فروردین 1403 عصر ایران 8 فروردین 1403 عصر ایران 9 فروردین 1403 عصر ایران 10 فروردین 1403 عصر ایران 11 فروردین 1403 عصر ایران 12 فروردین 1403 عصر ایران 13 فروردین 1403 عصر ایران 14 فروردین 1403 عصر ایران 15 فروردین 1403 عصر ایران 16 فروردین 1403 عصر ایران 17 فروردین 1403 عصر ایران 18 فروردین 1403 عصر ایران 19 فروردین 1403 عصر ایران 20 فروردین 1403 عصر ایران 21 فروردین 1403 عصر ایران 22 فروردین 1403 عصر ایران 23 فروردین 1403 عصر ایران 24 فروردین 1403 عصر ایران 25 فروردین 1403 عصر ایران 26 فروردین 1403 عصر ایران 27 فروردین 1403 عصر ایران 28 فروردین 1403 عصر ایران 29 فروردین 1403 عصر ایران 30 فروردین 1403 عصر ایران 31 فروردین 1403 
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۸:۱۶    
حکم تخلیه مستاجر، تابع 3 قانون روابط موجر و مستاجر مصوب سال های 1356 و 1376 و قانون مدنی است. موجر، در شرایطی مانند عدم پرداخت اجاره بها توسط مستاجر ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۱    
سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو های تهران درباره خودرو های شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی سال 1403 توضیح داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۳    
شاید براتون جالب باشه که بدانید نام قدیم شهرهای سرزمینمان و یا شهر زادگاه شما چه بوده پس لیستی کامل از نام های مختلف تمامی شهرهای ایران را برایتان جمع آوری کرده ایم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۱:۰۱    
سد مهاباد دارای 197 میلیون متر مکعب ظرفیت اسمی و 172 میلیون متر مکعب ظرفیت مفید است که علاوه بر تأمین آب شرب شهر، بیش از 12 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان را نیز زیر پوشش قرار می دهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۱:۱۱    
چرا برخی افراد عاشق مسافرت اند و از هر امکانی برای سفر استفاده می کنند، و اگر بودجه یا فرصت مناسب سفر فراهم نشود، همواره رؤیای آن را دارند؛ اما برخی دیگر ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۱    
سریال تلویزیونی حشاشین که شب های ماه رمضان در کشورهای اهل سنت پخش می شود، مورد توجه زیادی قرار گرفته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۱    
پهپاد کرار یک پهپاد چند منظوره ایرانی با موتور توربوجت بوده که در خدمت بسیاری از یگان ها و رده های نظامی ارتش و سپاه قرار گرفته به گونه ای که اولین تجربه ایران در ساخت پهپاد با پیشرانه جت و نیز اولین ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱    
بنگلادش کشوری است که در دهه 1970 میلادی با وضعیت اقتصادی بسیار بدی روبه رو بود، اما تغییر رویکرد این کشور و عزم آن برای ارتقای صنعت خود، بهبود قابل توجهی در وضعیت اقتصادی آن ایجاد کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱    
افزایش 35 درصدی حداقل مزد شاید در فصل بهار معیشت خانوارهای کارگری را پوشش دهد اما در ماه های بعدی کارگران برای تأمین معاش به چالش جدی می خورند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۱    
کارشناس بهداشت ایمنی غذایی با هشدار نسبت به خرید زولبیا و بامیه رنگی، گفت: عمدتا برای رنگی کردن زولبیا و بامیه از رنگ های غیرمجاز استفاده می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۰۷:۰۱    
نیروی هوایی روسیه دومین ناوگان هوایی رزمی بزرگ جهان با تقریباً 3،900 فروند پرنده نظامی و بیش از 300 فروند پرنده نظامی طراحی شده برای نیروی دریایی است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۰۷:۰۱    
این شرکت برای ساخت محصولاتش به داده طراحی تیم های فرمول 1 هم دسترسی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۰۱:۴۱    
برای نزدیک به شش دهه، بازوی پرفورمنس مرسدس خودروهای نمادین زیادی ساخته است اما در کارنامهٔ AMG تعدادی مدل های عجیب هم دیده می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۰۱:۴۱    
بررسی گزارش پانزدهم تحقیق و تفحص از املاک شهرداری نشان می دهد که واگذاری این باغ به دوران مسئولیت محمود احمدی نژاد در شهرداری تهران می رسد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۹:۳۷    
پژوهشی جدید با ترکیب شواهد ژنتیکی، بوم باستان شناسی و باستان شناسی، فلات ایران را به عنوان یک منطقه کلیدی جغرافیایی معرفی کرده است که در مراحل اولیه مهاجرت انسان خردمند (هومو ساپینس) از آفریقا نقش ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۱    
عمر باتری گوشی یکی از مواردی است که در طول زمان افت می کند. یکی از راه حل های کارآمد برای افزایش دوام آن، کالیبره کردن باتری گوشی است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۱    
سرفه با آلرژی، سرماخوردگی فصلی یا مورد ناخوشایند رفلاکس اسید معده همراه است، با این حال، آنچه ممکن است با سرفه مرتبط نباشد نارسایی قلبی است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۱    
شاسی بلندها اکنون بیش از نیمی از فروش خودروها در اروپا را تشکیل می دهند. فروش این خودروها (SUV) در اروپا 51 درصد از فروش خودروهای جدید در سال 2023 را به خود اختصاص داده است که نسبت به سال گذشته 19 ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۱    
باستان شناسان یکی از قدیمی ترین خانه های متعلق به عصر آهن را در یکی از روستاهای یونان کشف کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۱    
فروش کلی مجموعه پاندای کونگ فوکار در گیشه جهانی با اکران Kung Fu Panda 4 از دو میلیارد دلار عبور کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۱    
دانشمندان یک خون آشام در ایتالیا کشف کرده اند. آن ها با تصویرسازی کامپیوتری توانستند چهره این خون آشام واقعی را بازسازی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۴۳    
باشگاه تراکتور مزیت منحصربه فردی نسبت به سایر باشگاه های ایرانی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۳۱    
مرسدس بنز جی کلاس 2024 قابلیت های پرتعدادی دارد و قدرتمندتر از نسل قبل شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۱    
اینستاگرام تنها راه برای درآمدزایی در فضای آنلاین نیست اما اگر به این نتیجه رسیده اید که پلتفرم درستی برای شماست، لازم است درباره راه های مختلف درآمدزایی از محتوای خود بدانید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۵    
یکی از منابع پروتئینی که ممکن است انتظار نداشته باشید مزایای بالقوه ضد سرطانی دارد پروتئین آب پنیر است که در حمایت از سیستم ایمنی و مبارزه با سرطان نقش دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۹    
مصرف زیاد ویتامین ها نه تنها فایده بیشتری برای بدن ندارد، بلکه می تواند برای بدن مضر نیز باشد. ویتامین D نیز از این قاعده مستثنی نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۰:۵۸    
محتواهای تولید شده در مورد جنگ جهانی دوم باعث شده تا تصورات غلط زیادی نیز بوجود بیاید. در ادامه 10 فکت اشتباه جنگ جهانی دوم را بخوانید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۳    
بررسی ها نشان می دهد قیمت هر افغانی در یک ماهه اخیر بیش از 10 درصد افزایش یافته است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۸    
کانسپت نیولون با ویژگی های منحصربه فردی مثل درهای متقارن، پیش نمایش یک شاسی بلند مجلل برای رقابت با مرسدس GLS و کادیلاک اسکالید است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۶    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: بیشترین تعداد سفر ها در ایام نوروز امسال به مقصد مشهد، شیراز، اصفهان و در مجموع شهر های دارای اماکن زیارتی بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۱    
انتخاب یک بازی آفلاین عالی برای گوشی آیفون می تواند چالش برانگیز باشد اما قصد داریم در این مطلب بهترین بازی های آفلاین آیفون را معرفی کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۱    
آئودی رسماً از پایان تولید سوپرکار 10 سیلندر R8 خبر داد. توقف تولید خودرو اسپرت آر 8، اتمام کار موتور V10 گروه فولکس واگن را هم رقم می زند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۱    
مطالعه ای نگران کننده نشان می دهد که بین از دست دادن حافظه و استفاده از ChatGPT ارتباط وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۱    
در شرایطی که قیمت مسکن در 8 ماه اول سال گذشته کنترل شد و بازار از نوسانات قیمتی در امان بود اما با رشد قیمت ارز، بازار مسکن هم خیز صعودی را برداشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۱    
محمدجواد ظریف: آقای ترامپ از من برای مذاکره چندین بار دعوت کرد و ما اجازه برای مذاکره نداشتیم. ما در جنگ غزه خیلی بهتر از جنگ اوکراین عمل کردیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۱    
مهدی پازوکی اقتصاددان می گوید: مدیران کنونی با حرص قدرت، ساختار ها را از بین برده اند. حتی مدیران مدارس هم اگر هم فکرشان نباشد، عوض می کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۱:۰۱    
شاخصGDP PPP (PPP برابری قدرت خرید) تولید اقتصادی یک کشور با در نظر گرفتن تفاوت در هزینه زندگی و قدرت خرید تعریف می شود. آمار زیر بر اساس گزارش های صندوق بین المللی پول تهیه شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۳:۴۶    
وضعیت یک قطار مسافری در کشور هند را ببینید که مسافران بالای قطار در حال حرکت قرار گرفته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۳:۴۵    
برخورد یک کشتی باری با پل فرانسیس اسکات در شهر بالتیمور منجر به ریزش پل و مرگ و مفقودی تعدادی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۳:۳۵    
در این ویدئو یک لوله کش آمریکایی روشی خلاقانه برای تعمیر راحت دوش شکسته حمام را یاد می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۳:۳۲    
از نظر سازمان ملل متحد، سه منطقه کرانه باختری، غزه و بخش غربی شهر قدس، هم اکنون مناطق فلسطینی در اشغال اسرائیل هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۳:۳۰    
ماجرای آشنایی و ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش را از زبان بهار نوروزپور در گفتگو با کامران تفتی را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۳:۰۷    
علی مطهری: به نظرم به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می داشتیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۷    
"ام محمد" با بیان اینکه گرسنگی، توان آنها را گرفته و چیزی برای خوردن ندارند گفت که هوس سبزیجات، ماهی و گوشت کرده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۰    
غار چشم دریا در ساحل بنود، شهرستان عسلویه، استان بوشهر واقع شده است و یکی از بکرترین و زیباترین ساحل های استان بوشهر است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۳۰    
خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در جام جهانی برزیل در گفتگو در برنامه شب خوش را مشاهده کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۱۳    
فرامرز خودنگاه داور برنامه تلویزیونی قوی ترین مردان از فوت ناگهانی دامادش گفت. صبح بیدار شدم و یک پیام دیدم دامادم که یک جوان سی ساله بود شبانه فوت کرد. داغون شدم. دنیا اصلا ارزش ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۱۱    
کودکان با تخم مرغ هایی که با ریشه گیاه روناس رنگ شده است با هم بازی می کنند، هر 2 نفر تخم مرغ های رنگی شان را از قسمت سر به هم می زنند و تخم مرغ هر کس که شکست بازنده محسوب می شود و باید تخم مرغش را ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۱:۴۹    
حدود 15 کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه رودخانه و در مجاورت جاده پلدختر به خرم آباد نیاز است تا ایمنی این محور به سطح قابل قبول برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۱:۴۳    
دانشمندان جانوری را در اعماق دریا کشف کردند که پیش از این هرگز دیده نشده بود، این جانور شبح کوسه نام دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۱:۴۱    
یکی از نیکوکاران شهر دزفول خوزستان حمایت از 930 یتیم و فرزند نیازمند زیر حمایت کمیته امداد دزفول را به صورت یکجا برعهده گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۱:۳۶    
مهدی قایدی در دقیقه 49 تک گل تیم ملی فوتبال ایران را به ثمر رساند و در دقیقه 70 جای خود را به علی قلی زاده داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۱:۳۳    
این حادثه در باتلاق کلستون رخ داد که 6 نفر شامل یک بزرگسال و پنج کودک قبل از رسیدن عوامل امدادی جان خود را از دست داده بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۱:۲۳    
در این ویدیو، با حضور دکتر ایلخانی در مورد انواع غذا ها مانند سوپ های بدون رشته و پرهیز از غذا های غلیظ مانند حلیم برای بیماران سنگ کلیه صحبت می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۱:۱۲    
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در دیدار با یو آو گالانت وزیر جنگ اسرائیل گفت که حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی یک امر اخلاقی و استراتژیک ضروری است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۱:۰۳    
این تصادف 11 مصدوم و یک فوتی داشت که پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، دو نفر از مصدومین حادثه توسط نیروهای هلال احمر و مابقی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۱:۰۱    
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه در جریان دیدار با یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل گفت که حمایت فلسطینیان از آزار و اذیت، اقدامی اخلاقی و راهبردی است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۴۲    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی درباره جزئیات این لایحه ، گفت: این لایحه مربوط به افزایش تعطیلات پایان هفته به 2 روز و همچنین کاهش ساعت کاری کارکنان از 44 ساعت به 40 ساعت در هفته و همچنین مسئله مربوط به دو ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۳۷    
تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2026، از ساعت 18:30 در ورزشگاه عشق آباد مهمان ترکمنستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۲۹    
در این ویدئو یک تعمیرکار مشهور آمریکایی نحوه تعمیر آسان و سریع ریموت کنترل تلویزیون را با ورق قرص یاد می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۰۶    
ولودیمیر زلنسکی روز سه شنبه الکسی دانیلوف را از سمت دبیری شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین برکنار و الکساندر لیتویننکو که تاکنون ریاست سرویس اطلاعات خارجی را بر عهده داشت به عنوان وزیر جدید امنیت ملی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۰۶    
در این ویدئو یک آشپز آلمانی با استفاده از 2 لیتر شیر، 2 قاشق غذاخوری سرکه، 100 گرم کره، 2 قاشق خامه ترش و کمی نمک یک پنیر خامه ای را در 5 دقیقه درست می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۵۸    
ویدیویی از مهارت فوق العاده یک مرد 68 ساله که در عرض یک دقیقه 148 روپایی را به ثمر رساند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۵۴    
وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد: امروز دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) 11 فرد و نهاد حامی حکومت بشار اسد رئیس جمهور سوریه که از طریق تسهیل نقل و انتقالات ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۳    
یک منبع نظامی سوری امروز-سه شنبه- در اظهاراتی گفت: نیروهای اشغالگر آمریکایی بامداد امروز با استفاده از جنگنده و پهپاد حملات هوایی انجام داده و تعدادی از مناطق و روستاها و پایگاه های نظامی در استان ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۲۲    
ویدئویی از طوفان شن در مسیر جاده زاهدان منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۲۱    
سازمان برنامه و بودجه کشور در پی انتشار اخباری طی روزهای اخیر به نقل از داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره تخصیص ارز به واردات خودرو ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۱۴    
علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه در این باره اعلام کرد که در عملیات بزدوغان-17 علیه گروه تروریستی داعش در ساکاریا ، 147 مظنون دستگیر شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۵۲    
مقام معظم رهبری: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۴۶    
ویدئویی از نجات یک زن که در رودخانه لس آنجلس افتاده بود و جریان شدید آب او را با خود می برد نشان می دهد مامور امدادی می تواند او را در نهایت بگیرد و نجات دهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۴۶    
حدود ساعت 1:30 بامداد به وقت محلی، پل اصلی بالتیمور در مریلند آمریکا بر اثر تصادف یک کشتی عظیم باری با یکی از پایه هایش به کلی فروریخت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۳۲    
وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد نهادها، فرد و نفتکش هایی را که تسهیل کننده منابع مالی و تجاری گروه های مقاومت بوده اند، تحریم کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۲۷    
در این ویدئو یک برقکار استرالیایی به وسیله یک مداد لامپ LED را تعمیر می کند که می توانید روش خلاقانه آن را یاد بگیرید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۱۹    
یان کلود یونکر، رئیس سابق کمیسیون اروپایی در گفتگو با کلاینر سایتونگ درباره وقوع جنگی بزرگ در سایه لفاظی های جنگ اوکراین هشدار داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۱۶    
در این ویدئو یک کشاورز ویتنامی نحوه کشت و برداشت سیب زمینی شیرین در گونی در خانه را یاد می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۵۴    
رعیتی فرد با اشاره به اتهامات واهی وارد شده به شورای عالی کار در سال های اخیر گفت: از این جهت دولت قصد دارد در قالب یک لایحه از ظرفیت وجود نمایندگانی از آحاد و اقشار مختلف در مجلس شورای اسلامی برای ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۴۵    
انسان در ماه رمضان، می تواند در سفر (مشروط به اینکه از شب قبل، قصد سفر داشته باشد) روزه خود را افطار کند، هر چند که یقین دارد قبل از ظهر به وطن می رسد؛ اما اگر در سفر روزه خود را افطار نکرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۳۱    
نرخ بلیت ورودی موزه ها، بناها و پایگاه های تاریخی تا پایان سال گذشته برای شهروندان ایرانی بین 5 تا 10 هزار تومان بود، که از اول فروردین ماه 1403 از 20 تا 50 هزار تومان افزایش یافته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۲۰    
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه کارشناسان اداره میراث فرهنگی قدمت این ظروف را مربوط به دوره هزار اول قبل از میلاد اعلام کردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۶    
بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، بازداشت و همچنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمب شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۷    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: امروز (7 فروردین) فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۵۶    
این شهید والامقام دارای یک فرزند 2 ساله و ساکن کرج بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۴۵    
سروده ای از شاعر ارومیه ای درباره پدیده آقازادگی که در حضور مقام معظم رهبری خوانده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۴۱    
مهندسان مرکز تحقیقات INRS در کانادا سریع ترین دوربین جهان را ساخته اند که می تواند با سرعت خیره کننده 156.3 تریلیون فریم در ثانیه فیلمبرداری کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۳۲    
افراد بسیاری همه گیری مرگبار جهانی اخیر به واسطه ویروس کرونا را با همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی در سال 1918 مقایسه می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۲۹    
ریزش سنگ های نسبتا بزرگ که پس از بارندگی روزگذشته دربخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ های بزرگ به سمت جاده در کیلومتر 85 جاده هراز حدفاصل تونل ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۲۶    
تکان دهنده تر این است که افزایش سود بانکی، به شوک نرخ ارز و رونق بازار رباخواری منجر شد و انبوهی از پیامدهای مخرب را به دنبال افزایش خطر ورشکستگی بانکها و به هم ریختگی بازار سرمایه و بحران شدید از ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۲۰    
سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگان گیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۱۹    
چیس منهتن بانک در سال 2000 با جی پی مورگان اند کو ادغام شد و اکنون به نام جی پی مورگان چیس بانک شناخته می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۱۷    
فرماندار کرمانشاه تعداد بازدید صورت گرفته از زمان تشدید نظارت ها را بیش از 1201 مورد طی نوروز امسال عنوان کرد و افزود: تعداد موارد غیر بهداشتی کشف شده از ابتدای امسال 21 مورد بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۱۲    
اسکای نیوز می گوید این لایحه در واکنش به شکایت مردی ایرانی در دیوان عالی استرالیا که می گوید درصورت بازگردانده شدن به ایران جان او در خطر است، مطرح شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۰۹    
بر اساس داده های موسسه آمار ترکیه (TurkStat)، تعداد افراد بیکار در سال 2023 با 318هزار نفر کاهش به 3.26 میلیون نفر در سال 2023 رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۰۹    
اصغر رضایی نیک متولد 5 فروردین 1335 در شهر تهران بود. این هنرمند دوبله را به صورت حرفه ای از سال 1367 آغاز کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۵۸    
دختری ست جوان، چند سال است که پدرش را از دست داده و در کنار مادرش زندگی می کند.ایشان در کودکی به دلیل سهل انگاری وریختن آب جوش روی دست ها و اندکی از بدن و صورتش دچار سوختگی شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۵۶    
مردم می پرسند اگر یه روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی یا دستگیر نمی شد. یا حتی اگر دختر یا زن بی حجابی بود، زودتر شناسایی نمی شد؟
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۵۶    
طبق آمار منابع آگاه و محاسبات رویترز، تولید نفت روسیه در ماه های آوریل، مه و ژوئن، به ترتیب، به میزان حدود 3.6 درصد 4.1 درصد و 4 ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۴۶    
این شکایت ها که نماینده میلیون ها مصرف کننده هستند، منعکس کننده ادعاهای هفته گذشته وزارت دادگستری آمریکا مبنی بر این هستند که اپل ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۲۶    
مردم افغانستان به مناسبت 15 رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در اقدامی 32000 قرص نان به نیت 32000 شهید مظلوم غزه طبخ کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۲۴    
بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه خود، با 3.99 درصد افزایش به 69هزار و859 دلار در ساعت 12:00 عصر به وقت شرقی رسید. اتریوم در همان زمان با جهش 3.61 درصدی به 3582 دلار رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۱۴    
آخرین خبر/ سریال نون خ5 به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی از 15 فروردین هر شب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
  • ۱