شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۰May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 21 فروردین 1403 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1402 عصر ایران 1 فروردین 1403 عصر ایران 2 فروردین 1403 عصر ایران 3 فروردین 1403 عصر ایران 4 فروردین 1403 عصر ایران 5 فروردین 1403 عصر ایران 6 فروردین 1403 عصر ایران 7 فروردین 1403 عصر ایران 8 فروردین 1403 عصر ایران 9 فروردین 1403 عصر ایران 10 فروردین 1403 عصر ایران 11 فروردین 1403 عصر ایران 12 فروردین 1403 عصر ایران 13 فروردین 1403 عصر ایران 14 فروردین 1403 عصر ایران 15 فروردین 1403 عصر ایران 16 فروردین 1403 عصر ایران 17 فروردین 1403 عصر ایران 18 فروردین 1403 عصر ایران 19 فروردین 1403 عصر ایران 20 فروردین 1403 عصر ایران 21 فروردین 1403 عصر ایران 22 فروردین 1403 عصر ایران 23 فروردین 1403 عصر ایران 24 فروردین 1403 عصر ایران 25 فروردین 1403 عصر ایران 26 فروردین 1403 عصر ایران 27 فروردین 1403 عصر ایران 28 فروردین 1403 عصر ایران 29 فروردین 1403 عصر ایران 30 فروردین 1403 عصر ایران 31 فروردین 1403 
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۰:۱۱    
کاهش امید به نتیجه مذاکرات بین گروه مقاومت فلسطین (حماس) و رژیم صهیونیستی و برقراری آتش بس در غزه همزمان با نگرانی از تداوم درگیری ها و احتمال اختلال در منطقه مهم تولیدکننده نفت یعنی خاورمیانه سبب شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۱    
روزنامه دیلی میل در مصاحبه با کارشناسان هوش مصنوعی و روسای شرکت های مربوط به فناوری های هوش مصنوعی نوشته است که ممکن است در سال های آینده مشاغل زیر منقرض شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۵    
در پس هر نگاهی احساسی نهفته است: نگاهی عاشقانه، نگاهی که از آن خشم می بارد؛ نگاهی سرد و بی تفاوت؛ نگاه عاقل اندر سفیه؛ نگاه ِ .. ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۷:۳۱    
مزدا در دههٔ 90 یک پیشرانهٔ 1.8 لیتری V6 را در برخی محصولات خود ارائه کرد که یکی از کوچک ترین پیشرانه های 6 سیلندر مورداستفاده در خودروها محسوب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۵:۳۱    
بر اساس یافته های جدید پژوهش آژانس ملی علوم استرالیا که با همکاری دانشگاه تورنتو در کانادا انجام شد، کف اقیانوس تا 11 میلیون تن زباله پلاستیکی را در خود جای داده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۴:۴۱    
پرورش شتر در مقیاس صنعتی با چالش هایی مواجه است. انتظار می رود که این صنعت به سرعت رشد کند. برآوردها برای ارزش آتی بازار جهانی شیر شتر از 2 تا 13 میلیارد دلار تا پایان دهه جاری متغیر است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۴:۴۱    
دانشمندان برای اولین بار با استفاده از یک لیزر رومیزی موفق شدند هسته اتم را به سطح بالاتری از انرژی ببرند که می تواند راه را برای ساختن اولین ساعت هسته ای هموار سازد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۴:۴۱    
اسناد ثبت شده در FCC، جزئیات دقیق تری از اجزای داخلی گجت هوش مصنوعی Humane AI Pin ارائه می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۱:۰۱    
یکی از پروژه های اخیر در این فهرست، طرح لیزر پرانرژی هوابرد (AHEL) است که در لاکهید مارتین نهایی شد و این کمپانی اجازه یافت تا امکان قرار دادن سلاح های لیزری بر روی AC-130J Ghostrider ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۸    
بارش تگرگ در برخی از نقاط استان کرمانشاه سبب تحمیل خسارت به خودروها و درختان شد و در برخی از نقاط از جمله ازگله پل ارتباطی مسیر رودخانه ها به دلیل وقوع سیل تخریب شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۰    
هوای اندیمشک، دزفول و مسجدسلیمان در وضعیت قابل قبول بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در وضعیت پاک نبوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۳    
اگر به ایجاد فضای آرامش بخش و سالم در منزل خود اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم حتما به لیست گیاهان آپارتمانی نگاهی بیندازید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۲    
شیائومی در آستانه ی رونمایی ردمی توربو 3 و ردمی پد پرو، نسخه ی هری پاتر این گوشی و تبلت را به نمایش گذاشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۵    
تولیدکنندگان بر اساس نیاز و کیفیت مد نظر خودروسازان قطعه تولید می کنند، ضمن اینکه صنعت خودروسازی درصدد است تا خودروهای باکیفیت در اختیار مردم قرار گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۱    
امروز سامانهٔ چهارچرخ محرک بسیار متداول شده است اما این ها خودروهایی هستند که این تکنولوژی را به جلو بردند و باعث فراگیری آن شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۱    
معمولا اکثر افراد به گل و گیاه علاقه زیادی دارند و دوست دارند برای زیباتر کردن دیزاین منزل خود و جذب انرژی مثبت از آن ها استفاده کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۱    
خاکشیر برای درمان بیماری های کبد مانند کبد چرب مفید است. برای درمان کبد چرب مخلوط خاکشیر وعرق کاسنی و شاه تره مصرف نمایید، این نوشیدنی سبب تصفیه کننده خون، درمان کبد چرب و فشار خون می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۶    
مرمت این کلاه خود چندین سال زمان برده است و متخصصان با مشقت و دقت، قطعات مختلف آن را به همدیگر متصل کرده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۱:۱۳    
نباید بوستان های شهر را قربانی سازه هایی کرد که در هر جای دیگری به راحتی قابلیت استقرار دارند و جای پرسش است که چرا در میلیون ها متر مربع زمین بایر و عاری از فضای سبز چنین مکان هایی طراحی و ساخته نمی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۶    
بنابر برنامه منتشره، امتحانات نهایی از 30 اردیبهشت آغاز می شود و تا 29 خرداد ادامه خواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۱    
بعضی عادات غذایی هستند که ممکن است غلط یا درست باشند، مثل خوردن میوه بعد از صرف غذا که مخالفان و موافقانی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۱    
آن طور که رییس صندوق ملی مسکن اعلام کرده این صندوق امسال جذب سرمایه های خرد مردم برای تولید مسکن با اعطای سود مناسب را در برنامه های خود قرار داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۸:۰۱    
خوردن بیش از حد هندوانه می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند، از ضعف عضلانی گرفته تا ضربان قلب نامنظم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۷:۳۱    
عصاره کنگر حاوی آنزیمی است که با گشاد کردن رگ های خونی، جریان خون را در آن ها تسهیل می کند. در نتیجه، فشار خون سیستولیک و فشار خون دیاستولیک به طور قابل توجهی کاهش می یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۷:۰۱    
مهندسان دانشگاه ام آی تی (MIT) سعی دارند توانایی ربات های نرم را افزایش دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۵:۳۱    
در آزمایش های میدانی که روی خطوط برق در فرودگاه HCA دانمارک انجام شد، یک پهپاد آزمایشی 4.3 کیلوگرمی توانست بیش از دو ساعت کار کند و باتری خود را پنج بار بین جلسات بازرسی خود شارژ کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۵:۳۱    
زیره به واسطه داشتن ترکیبات غنی مانند ویتامین C و A و دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی، می تواند در مقابله با بیماری های مختلف به ویژه سرطان موثر باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۱:۳۱    
گوجه سبز، میوه ای محبوب و پرطرفدار در فصل بهار و تابستان است که به دلیل طعم دلچسب و خواص فراوان، طرفداران زیادی دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۰:۴۸    
بزالل اسموتریچ وزیر امور مالی رژیم صهیونیستی روز سه شنبه گفت که خان یونس در غزه را به عصر حجر برگرداندیم و حالا باید وارد رفح شویم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۹    
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران فعالیت سامانه بارشی در استان از عصر چهارشنبه 22 فروردین آغاز و تا صبح شنبه 25 فروردین ادامه خواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۳۱    
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال: تامر دوری از مصر و اسماعیل الحافی از اردن که مسئول توسعه داوری فیفا در قاره آسیا برای برگزاری دوره مقدماتی VAR به کشور خواهند آمد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۸    
ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در گمرک پرویزخان شهرستان قصرشیرین به چند دستگاه خودرو حامل سوخت مشکوک شده و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۳    
روزنامه یدیعوت آحارانوت با این تیتر به مشکلاتی که نتانیاهو از طریق ادامه جنگ در غزه برای اسرائیل با مهمترین متحدش به ارمغان آورده سخن گفتند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۱    
محمد نزال از رهبران جنبش حماس گفت که این جنبش، هیچ پیشنهاد جدیدی از سوی آمریکا برای آتش بس در غزه دریافت نکرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۰    
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پی کسب نتایج اخیر و اتفاقات شب گذشته در بازی با صنعت نفت بیانیه ای صادر کرد...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۹    
در بازرسی خودرو یک دستگاه گنج یاب به ارزش 6 میلیارد ریال کشف و سه سرنشین خودروی سمند دستگیر و متهمان برای صدور حکم به دستگاه قضایی تحویل شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۶    
کندوان در استان آذربایجان شرقی و در شهر اسکو با خانه هایی در دل صخره ها به صورت مخروط های آتشفشانی با آب و هوایی کوهستانی قرار گرفته و به روستای صخره ای ایران و سومین روستای صخره ای جهان مشهور است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۳    
مصرف بیش از حد و مکرر قند، با افزایش سطح التهاب در بدن مرتبط است و منجر به ایجاد بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی، آرتریت و حتی برخی سرطان ها می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۳    
پایگاه سی بی سی کانادا گزارش داده مقام های دولت این کشور از اظهارنظر علنی درباره وضعیت سفارت کانادا در دمشق بعد از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران خودداری می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
عزت الله یوسفیان ملا: دولتی ها پایه گذار بهانه برای گرانی ها می شوند، دولت سیزدهم با این شعار روی کار آمد که مسائل اقتصادی کشور را با مذاکرات در حوزه سیاست خارجی گره نمی زند اما این اتفاق نیفتاد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
بعد از یک ماه روزه داری از ساعت 24 شب عید فطر اقدامات و تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی، جهت برگزاری با شکوه نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) اندیشیده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
در این ویدئو یک آشپز اهل اسپانیا با یک عدد فیله مرغ، 4 عدد گوجه فرنگی، 40 گرم پنیر موزارلا و 4 عدد تخم مرغ این غذای متفاوت را تدارک می بیند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
منابع محلی روز سه شنبه اعلام کردند که سه سرباز تانزانیایی در جمهوری کنگو کشته شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
محمدعلی ابطحی با انتشار یک توییت به سرقت مسلحانه در بزرگراه صدر واکنش نشان داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سه شنبه شب در پاسخ به پرسشی در خصوص مباحث مطرح شده راجع به نشست سه جانبه اخیر ارمنستان، آمریکا و اتحادیه اروپا در بروکسل ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
هادی بیگی نژاد: در کل حرفی که وزیر نفت درباره کارت سوخت زده یک حرف عقلانی است که می گوید هرکسی برای بنزین زدن باید از کارت خود استفاده کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
پس از استعفای غافلگیر کننده "لئو وارادکار"، نخست وزیر ایرلند، جانشین وی انتخاب شد و "سیمون هریس"، جوان ترین نخست وزیر این کشور - با 37 سال سن – شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
بنابر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امکان خرید کالابرگی در قالب مرحله سوم طرح فجرانه، برای دهک های اول تا هفتم درآمدی فراهم شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
قرار بود تمرین روز چهارشنبه استقلال با حضور تماشاگران برگزار شود اما کانال رسمی آبی پوشان روز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای نوشت به توصیه وزارت ورزش و جوانان ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
روزنامه اطلاعات در یادداشتی که به اظهارات اخیر علیرضا پناهیان واکنش نشان داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
راست نو معتقد است رقابت انتخاباتی، سیاستمداران را تشویق می کند تا با دادن قول هایی دربارۀ صرف هزینۀ بیشتر و اجرای برنامه های سخاوتمندانه تر حکومتی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
جامعۀ مدرن به ما ثروت، تکنولوژی و استقلال می دهد، اما این چیزها نمی توانند حفرۀ قلب ما را که زمانی در احاطۀ خدا و ایمان بود، پر کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
میل افراطی به روابط جنسی از نشانه های رایج سندروم مسأله با پدر است، یعنی برخی از زنان مبتلا به این سندروم نیازی به داشتن روابط عاطفی احساس نمی کنند و تنها به دنبال برقراری رابطه جنسی اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
سازمان حج و زیارت زمان و شرایط جدید اعزام کاروان های عمره را اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
درد ها و تغییرات ظاهری و عمومی ممکن است اولین نشانه از یک بیماری جدی یا یک بیماری مزمن باشند که مستلزم بررسی و معاینه هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت نفت، تا کنون 75 درصد از هموطنان با کارت سوخت شخصی سوختگیری می کنند. اما طبق قانون بودجه سال 1403 باید 90 تا 95 درصد با کارت سوخت شخصی سوختگیری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
در سال گذشته پروانه 7833 واحد مسکونی با متراژ یک میلیون 790 هزار مترمربع صادر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
زکات فِطره یا زکات فطر که در فارسی معمولاً به آن فطریه می گویند، عملی واجب در فقه اسلام به معنای پرداخت مقداری از مال با مقدار و کیفیتی خاص به مستمندان به مناسبت عید فطر است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت سامانه بارشی از فردا بعدازظهر در استان مخصوصا نیمه غربی استان آغاز خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
پس از باز کردن درب واحد توسط نیرو های آتش نشان مشاهده شد مقدار زیادی لوازم و تجهیزات آرایشگری دچار آتش سوزی شده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
در جریان دویست و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران، صورتجلسه مصوبات کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران (جلسه بیست و نهم دوره ششم ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
تیم جنایی در نخستین گام برای تحقیقات میدانی راهی صحنه جرم در جنوب تهران شدند و با بازبینی دوربین های مداربسته پلاک کامیون سبزرنگ را شناسایی کردند و متوجه شدند که صاحب این وسیله نقلیه موردنظر زن جوانی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۸    
نما های هوایی از فوران آتشفشان در ایسلند در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۸    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مؤمن و ولایت مدار ایران اسلامی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۴    
آیت الله مکارم شیرازی روز چهارشنبه 22 فروردین ماه 1403 را عید فطر اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۱    
پسر جوان در تحقیقات اولیه گفت: 25 میلیون تومان به پدرم قرض داده بودم، اما او حاضر به پس دادن پول نبود. چند وقت قبل به سراغش رفتم و پولم را خواستم، اما او بهانه آورد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۷    
عبدالله دوم پادشاه اردن، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه و عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در مقاله ای مشترک در روزنامه واشنگتن پست خواستار آتش بس فوره در غزه شده و اظهار کردند رژیم صهیونیستی به ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۳    
سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در سخنرانی خود به مناسبت حلول عید فطر بر لزوم توانمندسازی ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع خود و تشکیل کشور مستقل فلسطین تاکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۵    
علت افزایش قیمت گوشت، کشتار دام های مولد در سال های گذشته بود که در حال بازسازی گله ها هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۱    
معاون اول رئیس جمهور: امسال مسلمانان جهان در شرایطی به استقبال عید سعید فطر می روند که مردم غزه از همه لحاظ در وضعیتی بسیار بحرانی به سر می برند و همچنان شاهد جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۲۷    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری : دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد چهارشنبه 22 فروردین 1403 روز اول شوال المکرم و عید سعید فطر است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۲۵    
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد چهارشنبه 22 فروردین 1403 روز اول شوال المکرم و عید سعید فطر است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۲۴    
درهای مصلای امام خمینی(ره) تهران بعد از اذان صبح روز عید فطر بازگشایی و برنامه ها از ساعت 6 و 30 دقیقه آغاز می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۲۲    
الی کوهن وزیر انرژی رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه گفت به نتیجه رساندن جنگ با حماس اولویت اصلی است و دستیابی به اهداف جنگ بر توسعه توافقنامه ابراهیم و عادی سازی روابط با عربستان ارجحیت دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۲۲    
در این ویدئو، عاقبت عبور غیرمجاز از چراغ قرمز را مشاهده می کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۲۰    
سرویس اطلاعاتی روسیه اعلام کرد اولین گروه از خلافکاران قرار است در تابستان سال جاری به خط مقدم در اوکراین ارسال شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۱۴    
به منظور ایجاد و گسترش زمینه های مناسب همکاری مشترک و بهره مندی از ظرفیت ارزشمند فدراسیون فوتبال و ترویج فرهنگ محیط زیستی بین آحاد مردم در جامعه ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۱۱    
آمریکا بار دیگر با اعلام موضع حمایتی خود از رژیم صهیونیستی، مدعی شد که نسل کشی در غزه توسط اسرائیل صورت نگرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۰۸    
آنتونی بلینکن : اسرائیل به آمریکا در مورد تاریخ عملیات در رفح اطلاع نداده است و تاکید کرد انتظار می رود اسرائیل و آمریکا هفته آینده درباره گزینه های جایگزین برای عملیات رفح گفتگو کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۰۲    
مرکز اطلاع رسانی فراجا سه شنبه در این اطلاعیه اعلام کرد: در پی حمله بزدلانه و کور گروهک تروریستی جیش الظلم به نیرو های انتظامی که در حین گشت زنی در شهر سیب و سوران برای تامین امنیت و آرامش مردم در شب ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۳    
مولانا محمد عبدالخبیر آزاد رئیس کمیته ملی استهلال کشور پاکستان: شواهد قطعی مبنی بر مشاهده هلال ماه شوال از سوی کمیته های منطقه ای استهلال در مناطق مختلف پاکستان دریافت شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۳    
عصرایران ؛ رضا غبیشاوی - با اعلام پایان حضور سخنگوی فعلی قوه قضائیه، این نهاد قرار است سخنگوی جدیدی معرفی کند. به این بهانه می توان به 10 ویژی یک سخنگوی قوی در قوه قضائیه اشاره کرد: ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۱    
نقاره شادی در حرم مطهر امام رضا علیه السلام به مناسبت عید سعید فطر نواخته شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۱    
نیروگاه هسته ای زاپروژیا تحت کنترل روسیه است و دولت این کشور در بیانیه ای اعلام کرد: مرکز آموزشی منحصر به فرد نیروگاه هسته ای زاپروژیا مورد حمله قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۱    
بلومبرگ نوشته است که ایران بارها فروش پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را رد کرده اما اذعان کرده که قبل از فوریه 2022 تعدادی محدود از این پهپادها را به روسیه فروخته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۰    
دفتر آیت الله سید علی سیستانی مرجع دینی شیعیان عراق در نجف اشرف با انتشار بیانیه ای روز چهارشنبه 22 فروردین را ابتدای ماه شوال و عید سعید فطر در عراق و مناطق اطراف اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۶    
حجت الله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: 20 درصد به حقوق کارکنان دولت اضافه کردند در حالی که با افزایش نرخ ارز، بیش از این 20 درصد از حقوقشان کاسته می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۳    
وقتی یک بازیگر یا هنرمند برای درگذشت دوست یا همکارش مثل رضا داوودنژاد به چنین مراسمی آمده است، چگونه رویتان می شود به کنار او رفته و ازش درخواست کنید که یک عکس سلفی با شما بگیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۲    
موسسه ملی بیماری های واگیردار ژاپن اعلام کرد امسال تا 24 مارس 2024، ابتلای 20 نفر به سرخک در سراسر کشور تأیید شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۳۴    
فردا چهارشنبه همزمان در ایران و برخی کشورهای اسلامی از جمله عربستان، قطر، امارات، فلسطین و لبنان و یمن روز عید سعید فطر است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۹    
حاجی دلیگانی عضو کمیسیون حقوق قضایی مجلس: شایعاتی مبنی بر استیضاح وزیر اقتصاد مطرح شده است و من خودم نیز معتقدم که اگر رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد پاسخ قانع کننده ای به مردم ندهند، باید کنار بروند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۸    
در این ویدئو یک هنرمند خلاق کانادایی ایده های جالبی برای استفاده از ظروف پلاستیکی دورریختنی را یاد می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۷    
سرپرست معاونت اجتماعی پلیس فارس: ماموران انتظامی شهرستان شیراز پس از چند بار اخطار و عدم توجه سارق که همچنان با سلاح سرد حمله می کرده است با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای وی را هدف قرار می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۴    
ارتش امریکا اعلام کرد: "سلاح ها و مهماتی که از سوی ایران برای حوثی های یمن ارسال شده و آمریکا آنها را توقیف کرده بود، به اوکراین تحویل داده شده اند".
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۲    
بنابر گزارش جدید بی بی سی، گاوین اشمیت، مدیر مؤسسه مطالعات فضایی گودارد ناسا: تا پایان تابستان اگر هنوز رکوردشکنی گرما در اقیانوس اطلس شمالی یا جا های دیگر ادامه یابد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس: یکی از اتفاقاتی که بعضاً در مورد امنیت این سکوهای اینترنتی فروش دارو مطرح می شود و مورد تأکید کمیسیون هم هست ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۴    
محققان گزارش دادند که انواع ژن BSN که به نام "باسون" نیز شناخته می شود، می تواند خطر چاقی را تا شش برابر افزایش دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۱    
جیمز الدر سخنگوی صندوق کودکان ملل متحد: 2 میلیون و 300 هزار فلسطینی در غزه زندگی می کنند و این منطقه در آستانه ویرانی و قحطی قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۰۶    
ملوان در حالی در هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال برابر نساجی به پیروزی رسید که این مسابقه با حواشی مختلفی در فضای مجازی و روی سکوها همراه بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۹:۰۲    
در این ویدئو یک کشاورز برزیلی روشی ساده برای پرورش و برداشت فلفل دلمه ای در خانه را به شما یاد می دهد.