یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اترک 30 دی 1397 - atraknews.com

عصر اترک 29 اسفند 1393 عصر اترک 29 اسفند 1394 عصر اترک 30 اسفند 1395 عصر اترک 1 فروردین 1396 عصر اترک 31 فروردین 1397 عصر اترک 1 اردیبهشت 1397 عصر اترک 31 خرداد 1397 عصر اترک 31 تیر 1397 عصر اترک 31 مرداد 1397 عصر اترک 31 شهریور 1397 عصر اترک 1 مهر 1397 عصر اترک 30 آبان 1397 عصر اترک 30 آذر 1397 عصر اترک 30 بهمن 1397 عصر اترک 29 اسفند 1397 عصر اترک 1 دی 1397 عصر اترک 2 دی 1397 عصر اترک 3 دی 1397 عصر اترک 4 دی 1397 عصر اترک 5 دی 1397 عصر اترک 6 دی 1397 عصر اترک 7 دی 1397 عصر اترک 8 دی 1397 عصر اترک 9 دی 1397 عصر اترک 10 دی 1397 عصر اترک 11 دی 1397 عصر اترک 12 دی 1397 عصر اترک 13 دی 1397 عصر اترک 14 دی 1397 عصر اترک 15 دی 1397 عصر اترک 16 دی 1397 عصر اترک 17 دی 1397 عصر اترک 18 دی 1397 عصر اترک 19 دی 1397 عصر اترک 20 دی 1397 عصر اترک 21 دی 1397 عصر اترک 22 دی 1397 عصر اترک 23 دی 1397 عصر اترک 24 دی 1397 عصر اترک 25 دی 1397 عصر اترک 26 دی 1397 عصر اترک 27 دی 1397 عصر اترک 28 دی 1397 عصر اترک 29 دی 1397 عصر اترک 30 دی 1397 
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۰    
شهین تاج زن عشایری منطقه پیچاب باشت در شرایطی سخت در کوه زندگی می کند و هر لحظه امکان وقوع یک بحران برای وی وجود دارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۷:۵۷    
در حالی مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده بودند که مبلغ بسته حمایتی تا روز گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که پیگیری ها حاکی از آن است که بخش قابل توجهی از مشمولین هنوز از این ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۴۶    
تهران-ایرنا- زن میانسالی که از چاقی نگران بود می گفت: برای خلاصی از این رنج مدت ها به دنبال راهی ساده برای کاهش وزن بودم تا اینکه تبلیغات لاغری آسان در چند روز در یکی از سایت های اینترنتی در فضای ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۳۷    
یاسوج- ایرنا- بر اساس استانداردها سهم هر استان از مناطق حفاظت شده باید 11 درصد وسعت آن باشد درحالی که سهم کهگیلویه و بویراحمد حدود 20 درصد است با این حال اعتبار حفاظت از محیط زیست این استان به اندازه ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۱۲    
برخی دولت های غربی وقیح تر از آنند که با خطاب شرم باد آقایان ظریف و عراقچی، شرمنده شوند و بدعهدی و گستاخی را کنار بگذارند. ما ناچار و محتاج آنها نیستیم بلکه برخی از همان ها، محتاج روابط با ما هستند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۱۲    
سالانه هزار و 300بیمار سرطانی و لاعلاج به بابلسر می آیند تا در تنها مرکز پرتودرمانی شمال کشور، درمان شوند، این فرجام هتل کازینویی است که به برکت انقلاب اسلامی، بیمارستان شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۲    
نخستین تصاویر از بازیگران زن سریال نوروزی نون.خ به کارگردانی سعید آقاخانی منتشر شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۱:۴۷    
پکن- ایرنا- 'ماسازو نوناکا' پیرمرد 113 ساله اهل ژاپن که اسم او سال گذشته میلادی به عنوان پیرترین مرد جهان در کتاب رکوردهای گینش ثبت شده بود امروز یکشنبه در خانه اش در ژاپن فوت کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۷    
تهران- ایرنا- تروئیکای اروپا به جای تعهدپذیری و عمل به وعده های برجامی، زیر فشار ایالات متحده تلاش می کند تا با برجسته سازی مسائل منطقه ای و فعالیت های موشکی ایران ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۷    
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری توزیع کننده اسکناس و تراول چک های جعلی در این استان خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۲    
تهران- ایرنا- تغییر سازوکار قانون بیمه شخص ثالث نگرانی هایی را در میان مردم موجب شده است و به همین خاطر کارشناسان معتقدند که فرد محور کردن این بیمه نیازمند توجه همه جانبه به ابعاد ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۷    
گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد، این خودروسازی تمامی تعهدات قبل از 31 مرداد 97 را با قیمت قبل انجام می دهد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۲    
شیراز-ایرنا- روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد: با تلاش اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف این استان و با گذشت اولیای دم (مقتول)، فرد محکوم به قصاص در شیراز بخشیده شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
به گزارش مشرق، کامبیز دیرباز بازیگر کشورمان با انتشار دو تصویر از خود که به چالش 10 سال معروف شده است، در اینستاگرام خود نوشت: ما که بیست و هفت کیلو کم کردیم تو این مدت! سخت بود ولی شد ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۲    
سرمربی تیم ملی ایران می گوید مهار پنالتی عمان توسط بیرانوند تیمش را در بازی نگه داشت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۲    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای در توئیتر آماری از آزار جنسی در میان کارمندان سازمان ملل را منتشر کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۲    
در قاره آمریکا پرنده ای وجود دارد به نام سینه سرخ معروف هستند و تخم هایی با رنگ آبی فیروزه ای می گذارند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۲    
روز گذشته یک موشک دلتا 4هوی ماهواره جاسوسی آمریکا را به مدار زمین برد. پرتاب این ماهواره از سال گذشته تاکنون بارها به دلایل مختلف به تعویق افتاده بود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۷    
دشمنان نظام، در تلاش هستند تا بر اساس یک سناریوی از پیش طراحی شده و با جوسازی رسانه ای زمینه را برای یک جنگ ادراکی و شناختی تمام عیار فراهم کنند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۷    
شرکت تویوتا اولین خودروی تولیدی مدل سوپرا 2020 خود موسوم به ای 90 را در جریان برگزاری یک حراجی در ایالت آریزونای امریکا به قیمت سرسام آور 2.1 میلیون دلار فروخت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۷    
محققان پس از حفاری دریاچه ای در قطب جنوب شاهد حیات در زیر یخ های این منطقه بودند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۷    
اروپایی ها پذیرفته اند که زعفران عرضه شده در بورس کالای ایران از استاندارد بالایی برخوردار است و قیمت های بورس نیز مبنای نرخ مورد قبول اروپایی ها شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۷    
به تازگی جزئیات جدیدی در مورد تازه ترین نسخه از سیستم عامل اندروید به نام اندروید کیو منتشر شده است که نشان دهنده تغییرات اساسی در بخش تنظیمات حریم شخصی آن است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۲    
پیکر سردار سرتیپ احمد فضائلی معاون پژوهشی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین (ع)،از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) در شهرک شهید محلاتی تهران تشییع شد./عکس: محسن کرامت
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۲    
نمایندگان مجلس بر مصوبه قبلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم اصرار کردند و این لایحه به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۰    
روزنامه های ورزشی یکشنبه 30 دی
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۰    
بجنورد_ تمامی مدارس شهری و روستایی شهرستان بجنورد در روز یک شنبه 30 دی ماه تعطیل شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۵    
بیم افکنی با بیمه راننده محور خودروها؛ ابهامات اساسی در لایحه بودجه؛ نگاه کاسبکارانه خودروسازان و انتقاد شدید ایران از تعلل اروپا؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا در دفاع از تصمیم خود مبنی بر خروج از سوریه مدعی شد که داعش دشمن ایران و روسیه است و نباید به خاطر آنها خودمان را به دردسر بیندازیم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۵    
ساری- ایرنا- فرهنگ استفاده از پل های عابر پیاده یکی از دغدغه های همگانی و فراگیر به شمار می رود، اما در این میان رعایت نشدن برخی نکات در ساخت این پل ها از جمله نداشتن پله برقی و ناامنی به خاطر محصور ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۰    
تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های 2019 آسیا سیزدهمین رویارویی اش برابر تیم ملی عمان را تجربه خواهد کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۰    
دهستان بام نام دهستانی در بخش بام وصفی آباد شهرستان اسفراین، استان خراسان شمالی در ایران است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1385، جمعیت آن 9041 نفر (2595 خانوار) بوده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۰    
سرپرست هیات وزنه برداری خراسان شمالی از اعزام سه وزنه بردار استان به رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی در امیدیه اهواز خبر داد .
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۰    
طی گزارشی از وضعیت اجتماعی استان اعلام شده که تعداد جمعیت زنان سرپرست خانواده استان از میانگین کشوری بالاتر بوده و خشکسالی های اخیر نیز بیشترین تاثیر را بر مسئله افزایش مهاجرت در استان داشته است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۵    
سرپرست اداره بازرگانی داخلی سازمان صمت خراسان شمالی گفت: دو نقطه جدید برای توزیع گوشت یارانه ای در سطح شهرستان بجنورد در نظر گرفته شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۳    
مفسر و تحلیل گر فوتبال عمانی قبل از دیدار برابر تیم ملی فوتبال کشورمان سخنان عجیبی درباره تیم ایران و شیوه بازی این تیم به زبان آورد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۳    
یکی از چالش های زمان تحریم، نقل و انتقال پول نفت و گاز صادراتی است؛ فرآیندی که به دلیل تحریم بانک های ایران در برخی مواقع ناممکن می شود یا شاید مشتریان نتوانند با ارز قید شده در قرارداد ...