جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 27 اسفند 1393 - baharnews.ir

بهار نیوز 30 دی 1393 بهار نیوز 30 بهمن 1393 بهار نیوز 1 اسفند 1393 بهار نیوز 2 اسفند 1393 بهار نیوز 3 اسفند 1393 بهار نیوز 4 اسفند 1393 بهار نیوز 5 اسفند 1393 بهار نیوز 6 اسفند 1393 بهار نیوز 7 اسفند 1393 بهار نیوز 10 اسفند 1393 بهار نیوز 11 اسفند 1393 بهار نیوز 12 اسفند 1393 بهار نیوز 13 اسفند 1393 بهار نیوز 14 اسفند 1393 بهار نیوز 15 اسفند 1393 بهار نیوز 16 اسفند 1393 بهار نیوز 17 اسفند 1393 بهار نیوز 18 اسفند 1393 بهار نیوز 19 اسفند 1393 بهار نیوز 20 اسفند 1393 بهار نیوز 21 اسفند 1393 بهار نیوز 22 اسفند 1393 بهار نیوز 23 اسفند 1393 بهار نیوز 24 اسفند 1393 بهار نیوز 25 اسفند 1393 بهار نیوز 26 اسفند 1393 بهار نیوز 27 اسفند 1393 بهار نیوز 28 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1393 
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۸    
گروه فناوری: محققان دانشگاه کالیفرنیا در ریورساید، ماده کاغذمانندی را تولید کرده اند که می توان از آن برای افزایش ظرفیت باتری ها در ابزار الکترونیکی شخصی و خودروهای برقی استفاده کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۲    
گروه سیاسی: پرونده حمله در شیراز به علی مطهری، نماینده مردم تهران به بازپرسی انقلاب شیراز ارجاع شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۴    
گروه فناوری: محققان یک شرکت پرتغالی دیوارهای فلزی ارائه داده که در طول ریل هایی سر می خورند و افراد می توانند با استفاده از آن ها، فضاهای دفاتر کاری را بنا به نیاز تغییر دهند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۱    
گروه ورزشی: تیم فوتبال نفت تهران با دو گل در 5 دقیقه پایانی مسابقه، نماینده عربستان را شکست داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۸    
گروه ورزشی: در چهارمین روز مذاکرات هسته ای، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران اعلام کرد: بعید است در این زمان لازم باشد وزیران خارجه 1+5 گردهم بیایند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۴    
گروه سیاسی: ماجرا از زمانی شروع شد که برخی از رسانه ها مصاحبه ای را از حجت الاسلام یونسی منتشر کردند که در آن یونسی خواستار بازگشت مجدد به ریشه های تاریخی و ایجاد امپراطوری پارسی شده بود همین موضوع ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۰    
گروه جامعه: اگرچه یک پژوهشگر تاریخی می گوید که هیچ سندی وجود ندارد که نشان دهد حاجی فیروز در 200 سال قبل، اساسا با چنین شمایلی وجود داشته اما به باور بسیاری ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۷    
گروه ورزشی: در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بارسلونا و منچسترسیتی، امشب در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۷    
گروه علمی: دانشمندان مدعی هستند که سناریوهایی مانند غلبه رایانه های هوشمند بر دنیا یا ظهور ویروس غیرقابل درمانی که کل گونه انسانی را از بین می برد، می تواند به پایان جهان بینجامد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۴    
گروه فناوری: یک محقق موسسه فناوری ماساچوست (ام آی تی) زیپ هوشمندی طراحی کرده که در زمان پرخوری فرد، بطور خودکار باز می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۱    
گروه ورزشی: پس از پایان فینال لیگ برتر والیبال، در حالی که مسئولان برگزاری در حال تدارک مراسم اختتامیه بودند، زد و خورد شدیدی بین تماشاگران ارومیه به وجود آمد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۵    
گروه بین الملل: وزیر کشور تونس اعلام کرد که دستکم 19 تن در حمله مهاجمان مسلح به ساختمان موزه تونس و تیراندازی متقابل با نیروهای امنیتی کشته شده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۵    
گروه سیاسی: نماینده مجلس ششم تصریح کرد: برخی امروز تصور می کنند٬ اگر مسئله فساد ها مطرح شود و به آن ها رسیدگی شود٬ اصل نظام زیر سوال می رود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۹    
گروه جامعه: انسان ها در سراسر جهان به زبان های مختلف صحبت می کنند، بنابراین بروز مشکل در برقراری ارتباط میان آن ها امری اجتناب ناپذیر است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۶    
گروه سیاسی: رییس جمهور مذاکرات با کشورهای مختلف از جمله1+5 را نشان دهنده موفقیت های دولت ذکر کرد و گفت: در روابط با همسایگان نیز ارتباطات بهتری داریم.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۶    
گروه فناوری: محققان سوئیسی با استفاده از یک چاپگر زیستی جدید و سلول های خود بیمار، غضروف بینی را تولید کرده اند که نیاز به انجام عمل های جراحی متعدد را کاهش می دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۶    
گروه بین الملل: معاون وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که سیاست دولت اوباما بر ضرورت مذاکره با بشار اسد برای برکناری وی استوار است نه مذاکره برای مشارکتش در آینده سیاسی سوریه.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۳    
گروه سیاسی: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دلنوشته ای نوروزی برای مردم ایران نوشت: من باشم یا نباشم، مطمئنم فردای فرزندان ما و فردای این مرز و بوم و این انقلاب، آکنده از اعتدال خواهد بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۱    
گروه سیاسی: یک کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی با تأکید بر اینکه اظهارات آقای یونسی بیانگر علقه ایران و عراق بود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۸    
گروه سیاسی: از سه خبرگزاری داخلی و خارجی به دلیل تحریف اخبار و نشر اکاذیب و جعل خبر مربوط به سخنان اخیر دستیار ویژه رییس جمهور اعلام شکایت شده است. ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۵    
گروه بین الملل: گروه تروریستی داعش از اعضای عربستانی خود خواست تا اعضای خانواده خود را قبل از اینکه کشور را ترک کنند، به قتل برسانند!
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۵    
گروه هنری: گروه سیاوش به خوانندگی همایون شجریان و سرپرستی و آهنگسازی سهراب پورناظری در سازمان یونسکو در فرانسه به مناسبت ثبت جهانی نوروز روی صحنه می رود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۲    
گروه بین الملل: سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه (مستقر در لندن) می گوید ارتش سوریه در درگیری های شمال غربی این کشور گاز سمی به کار برده است که شش نفر در این حمله جان خود را از دست داده و گروهی مجروح ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۹    
گروه بین الملل: عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر رسما از عبدربه منصور هادی برای حضور در نشست سران عرب که قرار است اواخر ماه جاری میلادی در شرم الشیخ برگزار شود، دعوت کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۸    
به رغم تلاش های صورت گرفته، اما هنوز عامل یا عاملان اسیدپاشی اصفهان شناسایی نشده اند. تاکنون دو دیدار با قربانیان اسیدپاشی انجام داده ام و پیگیر درمان و هزینه های آن هستیم و این موضوع را تا پایان و ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۵    
گروه سیاسی: دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی با تاکید بر پیوند قومی و مذهبی ایران با بسیاری از کشورهای منطقه گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۱    
گروه بین الملل: یک روز پس از آن که وزیر خارجه آمریکا گفت برای رسیدن به صلح در سوریه باید در نهایت با بشار اسد مذاکره کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۳    
این بار بسیار احتیاط خواهم کرد و سعی می کنم دوستان سیاسی را تنها به عنوان دوست نگه دارم. وی نزدیکی به سیاسی ها را یکی از اشتباهات بزرگ خودش عنوان کرد و گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
گروه بین الملل: پس از آنکه یکی از اعضای پارلمان کویت پیشنهاد ممنوعیت ساخت کلیساهای جدید در این کشور را ارایه کرد، مفتی اعظم عربستان نیز اعلام کرد که انهدام تمام کلیساهای موجود کاملا ضروری است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۷    
گروه بین الملل: بر اساس نتایج اولیه انتخابات اسراییل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی و رهبر حزب لیکود توانست در انتخابات سراسری روز گذشته پیروزی غیر قابل انتظاری کسب کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۷    
طرف های مذاکره منتظر بودند تا درباره موضوع مورد اختلاف یعنی انرژی هسته ای و تحریم ها مذاکره انجام شود اما آقای جلیلی عموما در مذاکرات از صلح جهانی، مساوات و مدیریت جهانی و تروریسم حرف می زد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۷    
دانلود آهنگ این آهنگ سال گذشته با چند زبان مختلف از جمله بندری، ترکی، لری، عربی و فارسی اجرا شده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۶    
گروه بین الملل: سخنگوی عصائب اهل حق گفت: گروه داعش با مین گذاری تکریت، عملیات آزادی سازی این شهر توسط نیروهای عراقی را با مشکل روبرو کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۰:۲۷    
گروه سیاسی: مراسم ختم مرحوم شیخ حسن کروبی بعد از ظهر سه شنبه در مسجد نور تهران برگزار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۱:۰۴    
گروه اقتصادی: جنگ در سوریه، ضربه های سختی را به اقتصاد این کشور وارد کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۰:۱۸    
گروه سیاسی: معاون دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقلیت ها خبر احضار حجت الاسلام یونسی به دادگاه ویژه روحانیت را تکذیب کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۰:۱۳    
گروه ورزشی: دیدار تیم های فوتبال النصر عربستان و پرسپولیس ایران در شرایطی با برتری زردپوشان میزبان به پایان رسید که شاگردان حمید درخشان پس از دو پیروزی ...