پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۲May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 19 شهریور 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 شهریور 1395 بهار نیوز 2 شهریور 1395 بهار نیوز 3 شهریور 1395 بهار نیوز 4 شهریور 1395 بهار نیوز 5 شهریور 1395 بهار نیوز 6 شهریور 1395 بهار نیوز 7 شهریور 1395 بهار نیوز 8 شهریور 1395 بهار نیوز 9 شهریور 1395 بهار نیوز 10 شهریور 1395 بهار نیوز 11 شهریور 1395 بهار نیوز 12 شهریور 1395 بهار نیوز 13 شهریور 1395 بهار نیوز 14 شهریور 1395 بهار نیوز 15 شهریور 1395 بهار نیوز 16 شهریور 1395 بهار نیوز 17 شهریور 1395 بهار نیوز 18 شهریور 1395 بهار نیوز 19 شهریور 1395 بهار نیوز 20 شهریور 1395 بهار نیوز 21 شهریور 1395 بهار نیوز 22 شهریور 1395 بهار نیوز 23 شهریور 1395 بهار نیوز 24 شهریور 1395 بهار نیوز 25 شهریور 1395 بهار نیوز 26 شهریور 1395 بهار نیوز 27 شهریور 1395 بهار نیوز 28 شهریور 1395 بهار نیوز 29 شهریور 1395 بهار نیوز 30 شهریور 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۰    
گروه عکس: تویوتا هایلوکس، سوبارو لورج، رنو سنیک و کیا نیرو بالاترین امتیاز تست ایمنی NCAP را به دست آوردند
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۲    
گروه ورزشی: بانوی تیرانداز کشورمان به مقام قهرمانی بازی های پارالمپیک ریو در بخش تفنگ بادی 10 متر دست یافت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۴    
گروه سیاسی: قابل توجه آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان که امروز گفت: برخی با چه جراتی سند FATF را امضا کردند؟ امضا: قائم مقام دبیر شورای نگهبان!! بدون شرح!
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۱    
گروه فرهنگی: نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع پرواز سیمرغ با همکاری جمعی از اساتید و دانشجویان روسی در دانشگاه دولتی علوم انسانی مسکو آغاز شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۰    
گروه حوادث: مسئول روابط عمومی فرودگاه یاسوج گفت: باز بودن درب باک بنزین خلبان را مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه یاسوج کرد که این مشکل رفع و پرواز با موفقیت انجام شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۹    
گروه ورزشی: وحید هلیل هودزیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن که پس از شکست خانگی در مقابل تیم امارات با انتقادهای شدیدی مواجه شده، برای بازیکنان خود ممنوعیت خنده در نظر گرفته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۶    
گروه ورزشی: بازیکن تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: برای قهرمانی به برزیل آمده ایم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۵    
گروه ورزشی: سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر پیروزی مقابل آلمان در نخستین بازی رقابتهای پارالمپیک را کار بزرگی قلمداد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۴    
گروه ورزشی: رئال مادرید از شکایت به دادگاه عالی ورزش CAS بعد از محرومیت از خرید بازیکن خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۳    
گروه ورزشی: از سال 2014 داورها از"ویدئو چک" برای کمک در امر داوری استفاده خواهند کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۲    
گروه ورزشی: ستاره بلژیکی منچسترسیتی از کار کردن با پپ گواردیولا در این تیم ابراز خوشحالی و رضایت کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۱    
گروه ورزشی: مورینیو و گواردیولا فردا (شنبه) در جریان داربی شهر منچستر برابر هم قرار خواهند گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۹    
گروه ورزشی: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که چهارمین جام جهانی اش را تجربه می کند، می گوید هیچ گاه به دنبال ثبت رکورد نبوده وموفقیت تیم برایش مهم تر است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۸    
گروه ورزشی: مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی باشگاه تبریزی گفت: مهم نیست در کجا بازی می کنیم. ما به حواشی کاری نداریم و فقط به بازی خودمان فکر می کنیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۸    
گروه ورزشی: رئیس فدراسیون کشتی گفت: محمد بنا متعلق به خودش نیست و سرمایه بزرگی برای کشتی کشور محسوب می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۴    
گروه حوادث: فرمانده انتظامی استان گلستان از وقوع یک فقره قتل در شهرستان آق قلا خبر داد که فردی با استفاده از سلاح مادر زن خود را به قتل رسانده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۳    
گروه جامعه: مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی گفت: امروز برای نوار شمالی کشور روند افزایش دما خواهیم داشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۲    
گروه جامعه: رئیس پلیس راه استان البرز از یکطرفه شدن جاده کرج - چالوس خبر داد و گفت: در حال حاضر شرایط جوی محور آرام و عادی است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۶    
گروه اقتصادی: یک مقام مسئول با اشاره به آزادسازی فروش سوخت به تمامی ایرلاین های اروپایی در ایران، گفت: اول مهر فروش سوخت به ایرلاین های داخلی صرفا کارتی بوده و درغیر این صورت سوخت فروخته نخواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۴    
گروه اقتصادی: در حالی که بسیاری از واحدهای تولیدی از سودهای بالای بانکی گلایه مند هستند و تولید آنها را تحت شعاع قرار می دهد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۳    
گروه اقتصادی: رئیس کل بانک مرکزی از صدور مجوز فعالیت سه شعبه بانکی ایران در فرانسه خبرداد و گفت:بانکهای ایتالیا ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۱    
گروه اقتصادی: رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: توافق هسته ای که دستیابی به آن وقت و انرژی زیادی از دولت یازدهم گرفت، اثرات مطلوب اقتصادی قابل توجهی برای کشور داشت و فرصت های بالقوه ای ایجاد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۳    
گروه اقتصادی: عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: بحران های به وجود آمده و غیبت ما در بازارهای جهانی سبب شد که دیگر کشورها از این موقعیت استفاده کنند و برای محصول خود بازارسازی کنند اما با ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۲    
گروه اقتصادی: واردات خودروهای بالای 2500 سی سی همچنان با تعرفه 75 درصد انجام می گیرد اما احتمال تغییر در این تعرفه وجود دارد ضمن آنکه انجمن واردکنندگان خودرو اقدام به بازتعریف خودروهای لوکس کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۹    
گروه اقتصادی: ایران و توتال فرانسه نسبت به امضای قرارداد سوآپ نفت به توافق رسیده و پیش بینی می شود به زودی اولین قرارداد سوآپ نفت ایران با این شرکت فرانسوی امضا شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۷    
گروه سیاسی: آیت الله جنتی امروز در خطبه های نمازجمعه تهران درباره انتشار فایل صوتی آیت الله منتظری در خصوص اعدام های سال 67 گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۵    
گروه فرهنگی: گروه موسیقی دات به سرپرستی شهره سلطانی کنسرت ویژه بانوان را به نفع انجمن بیماران ققنوس در تالار وحدت تهران برگزار می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۱    
گروه جامعه: سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به انتشار یک فیلم در فضای مجازی، از اعزام یک تیم بازرسی به مرزهای غربی کشور برای بررسی موضوع خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۰    
گروه فرهنگی: فیلم مالاریا ساخته پرویز شهبازی امروز در دو سانس در جشنواره بین المللی فیلم ونیز نمایش داده می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۹    
گروه فرهنگی: اجرای کنسرت گروه پالت در کرمانشاه لغو شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۸    
گروه جامعه: اسناد جدید واگذاری املاک و ارائه تسهیلات توسط شهرداری به سازمان بازرسی تحویل داده شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۸    
گروه فرهنگی: یک بازیگر با بیان اینکه اشتباه پزشکی من را به کما برد، گفت: بازگشت من به زندگی چیزی شبیه یک معجزه بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۷    
گروه فرهنگی: سینمای ایران در بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان، حضوری چشمگیر دارد. دو فیلم قشنگ و فرنگ به کارگردانی وحید موساییان و خواب آب ساخته فرهاد مهرانفر در نخستین حضور بین المللی در ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۷    
گروه فرهنگی: بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر در آستانه روز ملی سینما گفت: من و هم نسلانم با مشکلات زیاد در سینما کارمان را ادامه می دهیم چرا که با عشق و علاقه وارد سینما شده ایم و در ساختن آن ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۵    
گروه فرهنگی: بازیگران سریال پیشتازان فضا تولد 50 سالگی این سریال پرطرفدار را تبریک گفتند و از چهره های قدیمی این سریال یاد کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۸    
گروه فرهنگی: پدرو آلمادوار با فیلم جدیدش جولیتا ، نماینده سینمای اسپانیا در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار خواهد بود و نروژ نیز با یک درام جنگی به این رقابت سینمایی می رود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۷    
گروه فرهنگی: معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش 50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه در اردوگاه شهید باهنر گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۰    
گروه اقتصادی: رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور پیش بینی کرد که سیر صعودی قراردادهای خرید و فروش در ماه های آینده ادامه داشته باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۸    
گروه حوادث: هرساله به تعداد زنان مبتلا به ایدز افزوده می شود و طی یکی دو سال اخیر شمار زنان مبتلا به ایدز در کشورمان تا 10 برابر افزایش پیدا کرده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۷    
گروه ورزشی: پرتابگر دیسک ایران بعد از ماه ها دوری از کشور جمعه وارد ایران شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۳    
گروه اقتصادی: رئیس اتحادیه فناوران رایانه گفت: 9 شرکت مجاز به واردات آیفون هستند که قرار است تعداد آنها به 15 شرکت افزایش پیدا کند،
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۵    
گروه فرهنگی: آمار فروش فیلم های روی پرده در حالی اعلام می شود که همچنان فیلم تازه اصغر فرهادی رکورددار است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۳:۲۹    
گروه سیاسی: معاون پیشین سیاست خارجی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و یکی از دانشجویان دکترای علوم سیاسی دانشگاه ایروین کالیفرنیا در یادداشتی مشترک به تشریح وضعیت کنونی برجام و نتایج شکست آن پرداختند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۰    
احسان رزاقی نائینی گروه مقالات: انتشار خبر تخفیف های کلان شهرداری تهران در فروش برخی املاک و مستقلات ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۱    
محمد توکلی گروه سیاسی: بسیاری از منتقدان دولت روحانی به دستگاه دیپلماسی خرده می گرفتند که همه ی انرژی اش را برای مذاکرات هسته ای صرف می کند و از مسائل منطقه ای از جمله بحران سوریه غافل است اما در ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۴    
گروه سیاسی: سایت انصاف نیوز نوشت: احمد علم الهدی ، امام جمعه مشهد روز پنجشنبه در سخنانی خلاف شان با توهین به مسعود پزشکیان ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۱    
گروه جامعه: فرمانده نیروی انتظامی گفت: بر اساس قانون، برگه سبز سند مالکیت خودرو محسوب می شود و برای نقل و انتقال خودرو کفایت می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۱    
گروه ورزشی: مدیربرنامه های نیمار فاش کرد این بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۰    
گروه سیاسی: گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای کشورمان تأکید می کند که ایران به برجام پایبند بوده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۸    
گروه فرهنگی: اسامی داوران 7صنف دیگر خانه سینما برای داوری مرحله نهایی هجدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۸    
گروه سیاسی: نماینده پیشین اردبیل در مجلس با تشریح دستاوردهای پیوستن ایران به (FATF) و با انتقاد از هجمه های ایجاد شده، گفت: هربار که دولت از منافع بین المللی کشور دفاع می کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۷    
گروه فرهنگی: احمد مسجدجامعی و تیم تهران گردی در آستانه ی 21 شهریور ماه روز ملی سینما، تهران گردی این هفته خود را با بازدید از ساختمان شماره یک خانه سینما واقع در خیابان بهار آغاز کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۴    
گروه سیاسی-رسانه ها: اگر آیت الله طالقانی در روزگار ما به سر می برد، هیچ نماینده ای در مجلس یا غیر آن جرأت نمی کرد به اصحاب رسانه اهانت کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۹    
گروه اقتصادی: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس مصمم به رصد الگوی جدید قراردادهای نفتی موسوم به ‪IPC‬ است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۷    
گروه اقتصادی: شورای پول و اعتبار، پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی را برای پرداخت وام منطقه ای مسکن مورد تصویب قرار داد که با اجرایی شدن آن، سقف تسهیلات ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۴    
گروه جامعه: مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، گفت: دوده خطرناک ترین ذره معلق در آسمان پایتخت است که 10 درصد از ترکیب کل ذرات معلق شهر را شامل می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۵    
گروه اقتصادی: در حالی که هفته گذشته تا روز چهارشنبه بازار طلا و سکه شرایط آرامی را پشت سر می گذاشت اما به یکباره با اعلام شاخص های اقتصادی انگلستان بازار جهانی و داخلی طلا و سکه دچار نوسان شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۴    
گروه علمی: افزایش شهریه ثابت ورودی های قبل از سال 95 دانشگاه پیام نور، اعتراضات زیادی را از سوی دانشجویان این دانشگاه به همراه داشت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۳    
گروه ورزشی: مهاجم سوئدی منچستریونایتد در آستانه داربی شهر منچستر از حقوق خود در پاری سن ژرمن یاد کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۲    
گروه ورزشی: شاگردان ناظم الشریعه در حالی از هفته آینده کارشان در جام جهانی فوتسال آغاز می شود که کار چندان دشواری برای قرار گرفتن بین چهار تیم برتر جهان ندارند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۱    
گروه اقتصادی: آمار رشد اقتصادی ایران در دوره فعالیت دولت یازدهم به شدت سیاسی شده است. در ماه های آغازین دولت، آمار رشد اقتصادی سال 1391 پس از ماه ها تاخیر از سوی بانک مرکزی منتشر شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۸    
گروه جامعه: معاون اجتماعی - سیاسی استانداری تهران با اشاره به سالروز 17 شهریور گفت: این روز نماد ملتی به پا خواسته بود که برای مقابله با ظلم و ستم، شهیدان بزرگواری را تقدیم آزادی و استقلال کشور کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۴    
گروه جامعه: رئیس ستاد ساماندهی سمن های شهر تهران بر لزوم ایجاد نهضت فراگیر ملی برای ترویج و تسهیل ازدواج موفق و آسان برای همه افراد تأکید کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۲    
گروه اقتصادی: گرچه افت بهای طلا در ابتدای هفته گذشته متاثر از ارقام قوی اقتصادی آمریکا و احتمال بالای افزایش نرخ بهره این کشور قرار داشت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۰    
گروه اقتصادی: یک تحلیلگر بازار کار معتقد است که تحصیل و استقلال مالی زنان مهمترین دلیل اشتغال آنها است و این تصور که اشتغال زنان باعث خانه نشین شدن مردان می شود ساده انگارانه است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۸    
گروه اقتصادی: مدیرعامل پارس خودرو از آغاز عرضه خودروی رنو ساندرو استپ وی از ابتدای مهر ماه خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۵    
گروه جامعه: نتیجه حاصل از محاسبه چند بعدی فقر در کشور این است که با توزیع بسیار نامتوازن فقر در استان های مختلف روبه رو هستیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۵    
گروه فرهنگی: جمال میرصادقی دلیل کاهش تاثیر نویسندگان بر جامعه را فردی شدن ادبیات و فاصله گرفتن آن از جمعی نگری می داند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۲    
گروه قرهنگی: سام کلانتری که با مستند مانکن های قلعه حسن خان جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد معتقدست امکانات برابر در زمینه بودجه و اکران حق سینمای مستند است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۰    
گروه فرهنگی: خولیتا ساخته پدرو آلمادوار به عنوان نماینده اسپانیا برای بخش خارجی زبان جوایز اسکار معرفی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۷    
گروه بین الملل: رییس جمهور آمریکا به انتقادات نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور علیه وی واکنش نشان داد و اظهار کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۶    
گروه ورزشی: ایران با پنج رکابزن در کاپ آسیایی هند شرکت می کند که البته این رکابزنان تنها در بخش سرعت رقابت خواهند کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۶    
گروه بین الملل: منابع سوری از کشته شدن فرمانده کل جیش الفتح و تعدادی از فرماندهان دیگر این گروه تروریستی در حملات هوایی در حومه حلب خبر دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۴    
گروه ورزشی: مهاجم رئال مادرید پس از دوری چند ماهه از میادین شنبه به میدان خواهد رفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۳    
گروه اقتصادی: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت بیش از 23 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال در سه سال دولت یازدهم خبر داد و گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۳    
گروه اقتصادی: آمار و ارقام در حوزه آب نشانگر وضعیت مطلوبی نیست چراکه هم در حوزه آب های سطحی و هم در حوزه آب های زیرزمینی شرایط آبی کشور ناگوار است و به نظر می رسد که اگر قرار باشد شرایط به همین روال ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۱    
گروه بین الملل: مقامات کره جنوبی اعلام کردند همسایه متخاصم شمالی این کشور همزمان با برگزاری جشن روز ملی شان ، در بامداد روز جمعه پنجمین و بزرگ ترین آزمایش اتمی زیر زمینی خود را انجام داده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۸    
گروه سیاسی: وزیر کشور گفت: افراد به جای آن که از فرصت جشن های مذهبی و مساجد برای بیان دیدگاه های سیاسی خود استفاده کنند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۸    
گروه اقتصادی: هرچند خبرها حاکی از ثبات نسبی در بازار عرضه شکر است اما مقاومت ها در قبال قیمت عرضه ثابت این محصول کماکان ادامه دارد و با ارقام مختلفی در سطح شهر تهران به فروش می رسد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۶    
گروه سلامت: یک فوق تخصص روماتولژی در خراسان جنوبی ، گفت: پوکی استخوان یا استئوپروز یک بیماری مولتی فاکتوریال یا چند علتی است که مهمترین فاکتور آن مسائل ژنتیکی بوده در بعضی خانواده و نژادها استئوپروز ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۵    
گروه فرهنگی: رفیع افتخار از پایان نگارش مجموعه داستان کوتاهی با عنوان از خودت بنویس و دو رمان نوجوانانه خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۳    
گروه اقتصادی: فعالیت همزمان سه اپراتور مجزا در بازار موبایل ایران و تعرفه های مختلف آنها ایجاب می کند مشترکان در انتخاب اپراتور خود دقت بیشتری به خرج دهند.