شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 4 بهمن 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۲    
حسین فریدون برادر رئیس جمهور امروز در زادگاهش شهر سرخه حضور یافت. حسین فریدون برادر رئیس جمهور امروز در زادگاهش شهر سرخه حضور یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۹    
یک شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت اخیرا اعلام کرد که هفتم بهمن رزمایش قطع اینترنت برگزار می شود و شرکت های تابعه آن باید سرورهایشان را به داخل ایران منتقل کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۲    
بیمه نوین با هدف معرفی فرصت های شغلی برند خود و جذب استعدادها در دومین نمایشگاه کار ایران حضور دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۵۲    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای تقویت بنیه و استحکام بخشی خانه های روستایی در کشور خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۷    
مدیر عامل بانک ملّی ایران صبح امروز به صورت سرزده از حوزه رباط کریم، شعبه رباط کریم و شعبه نسیم شهر بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۲    
کاربران توئیتر با انتشار تصاویر واقعی از دونالد ترامپ اعلام کردند تیم روابط عمومی رئیس جمهور آمریکا، پیش از آنکه عکسی از ترامپ در شبکه های اجتماعی منتشر کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۸    
دبیرکل اوپک در واکنش به تمجید مدیر یک شرکت نفت شیل آمریکا از اوپک برای کاهش تولید که قیمت نفت را در دو سال اخیر تقویت کرده است، ابراز امیدواری کرد دونالد ترامپ این پیام را بشنود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۳    
بازارهای فرابورس ایران در نخستین هفته کاری بهمن ماه 1397 به استقبال دادوستد 5884 میلیون ورقه بهادار به ارزش 25 هزار و 535 میلیارد ریال رفتند که در مقایسه با هفته پیش از رشد 26 درصدی حجم و ارزش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۸    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی طی فردا شنبه به کشورخبر داد و اعلام کرد: با ورود سامانه، بارش ها در دامنه های زاگرس مرکزی در غرب و جنوب غرب کشور آغاز می شود
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۳    
زمان پرداخت بدهی های خودروسازان به قطعه سازان به بیش از هشت ماه رسیده است اما هنوز انتظار دارند قطعات را به یک سوم قیمت تمام شده عرضه کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۳    
رئیس اداره کل پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن، از تمدید زمان اجرای طرح ویژه بخشودگی جرایم تسهیلاتی این بانک تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۳    
آمریکا چهار نهاد دیگر مرتبط با کشورمان را به لیست تحریم های خود اضافه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۸    
بانک مرکزی هند در یک چرخش غیرمعمول 180 درجه ای، در ماه بعد وضعیت خود را به خنثی تغییر خواهد داد و در ماه جون هم نرخ بهره را پایین می آورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۳    
دیپلمات های اروپایی می گویند روز دوشنبه هفته آینده به عنوان موعد رسمی ثبت SPV در نظر گرفته شده، اما هنوز مسائلی در این مورد باقی مانده که باید حل شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۸    
سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: در پی ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری از سوی شهروندان به پلیس آگاهی، موضوع شناسایی و دستگیری به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۸    
امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت تحت تاثیر افزایش ذخایر نفت آمریکا و چشم انداز ضعیف از اقتصاد جهان کاهش یافت و در محدوده 60 دلار در هر بشکه معامله شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۸    
رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه با بیان اینکه تحریم های آمریکا موجب فروپاشی دلارمی شود،گفت:تحریم های ضد روسی غرب بیشتر روی آمریکا تأثیر منفی خواهد گذاشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون اقتصادی وزارت امور خارجه روسیه ضمن تاکید بر گسترش روزافزون روابط اقتصادی دو کشور، آخرین تحولات در این حوزه را بررسی کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با جدیت وارد عرصه کشاورزی شده است و تلاش دارد با همفکری مسئولان شهری و مردم، شرایط توسعه کشاورزی را در کشور فراهم کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۵    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: آماده ایم در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی و مراکز تحقیقاتی زمینه لازم برای توسعه اصولی و علمی کشاورزی شهری را با لحاظ کردن حساسیت ها و پیوست های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۵    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: دهه فجر امسال به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهار نیروگاه خورشیدی در این استان به بهره برداری می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۰    
در حالی که منابع آمریکایی از بن بست در مذاکرات تجاری پکن و واشنگتن خبر می دهند سخنگوی وزارت بازرگانی چین از برگزاری این مذاکرات در سفر هفته آینده 'لیو خه' معاون نخست وزیر چین به آمریکا خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۵    
وزیر کار از تلاش برای ایجاد یک کمپانی جدید در حوزه پتروشیمی خبر داد که در چارچوب آن، دارایی های این وزارتخانه حفظ می شود، اما سهم آن غیرمدیریتی خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۵    
سهام آسیایی به دنبال رشد بازارهای وال استریت، در حالی اندکی بالا آمد که وضعیت آشفته سیاسی در ایالات متحده و نگرانی از رشد تضعیف رشد اقتصادی جهان، بسیاری از سرمایه گذاران را مردد نگاه داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۵    
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد: پکن به شدت درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای افزایش تعرفه دوچرخه های برقی چینی، نگران است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۵    
وزیر نیرو یکی از مشکلات فعلی وزارت نیرو را ساختار این وزارتخانه دانست و افزود: بر این اساس ساختار بخش آب این وزارتخانه تا پایان سال اصلاح خواهد شد که جزییات این مهم به زودی اعلام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۵    
بر اساس تصمیم جدید دولت که در روزهای آینده اعلام رسمی خواهد شد، کالاهای اساسی مشمول انقضای ثبت سفارش نشده و مهلت اعتبار ثبت سفارش برای تمامی کالاها از سه ماه به 6 ماه افزایش خواهد یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۵    
متوسط بارش های پاییز امسال، 1.02 میلیمتر در روز بود که مقایسه این رقم با متوسط بارش های زمستان امسال (تا دوم بهمن ماه) از رشد شدت بارش ها در زمستان نسبت به پاییز حکایت دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۰    
فازهای 13 و 22 تا 24 از معدود فازهای باقی مانده میدان گازی پارس جنوبی هستند که هنوز به بهره برداری نرسیده اند و پازل توسعه آن ها درحال تکمیل است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۰    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهتمام دولت برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، بر جلوگیری از قاچاق دام و هماهنگی دستگاه های دولتی برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم تأکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۵    
حمید چیت چیان : قیمت های غیرواقعی انرژی از علت های عدم توسعه انرژی های تجدیدپذیر در ایران است، چرا که قیمت پایین و یارانه انرژی های تجدیدناپذیر چنین به مصرف کننده القاء می کند که می تواند آنها را ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده میزبان وزرای نیرو، جهادکشاورزی و خارجه برای رسیدگی به سوالات شکری، پورحسین، ادیانی، جعفرپور، محبی نیا، عباسی و شاهرودی هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۵    
معاون برنامه ریزی شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران با اشاره به اینکه انرژی هسته ای با تمام معایب و مزایای خود در دنیا به عنوان گزینه ای برای تولید برق مطرح شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۹    
اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن رهبر اپوزیسیون ونزوئلا به عنوان رئیس جمهور قانونی این کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۹    
مدیرعامل شرکت کالای پتروشیمی ایران از راه اندازی بزرگترین فروشگاه صنعتی کالاهای پتروشیمی ایران با تکیه بر توان داخلی در ماهشهر خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۴    
شرکت خصوصی "بلو اوریجین" شب گذشته توانست فضاپیمای "نیوشپرد" را با موفقیت به فضا پرتاب کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۴    
مدیر توسعه صنعتی و فناوری شهرک های صنعتی در خصوص توسعه زیرساختی شهرک مبل و منبت ملایر، گفت: با توجه به مشکلات مطرح شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۹    
رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران گفت: تاکنون 114 شرکت SME خارجی در کمیسیون انرژی اتاق ایران ثبت نام کرده اند و در نظر داریم که از ظرفیت آنها در حوزه های انتقال تکنولوژی و مشارکت در طرح های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۴    
یک گزارش نشان می دهد فرار مالیاتی قابل توجهی در بخش مشاغل وجود دارد و توافق مالیاتی سالانه با اصناف ناشی از نبود زیرساخت ها و نظام سنتی مالیاتی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۴    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی با اشاره به عوامل ناکارآمدنی نظام مالیاتی اعلام کرد: فساد در برخی از حوزه های مالیاتی به دلیل ناکافی بودن نظارتهای فنی بر فرایندهای تشخیص و وصول مالیات از جمله مهمترین ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۹    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف می گوید: در شرایطی که سرانه ایجاد اشتغال درکشور 250 میلیون تومان و در روستاها بیش از 50 میلیون تومان است، نمی توان با 5 میلیون تومان وام ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۹    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن، قیمت 23 ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز چهارشنبه (3 بهمن)، افزایش و قیمت 13واحد پولی دیگر کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۹    
صرافی های بانکی، امروز پنجشنبه 4 بهمن ماه، قیمت هر دلار آمریکا برای خرید 11 هزار و 460 هزار تومان و برای فروش 11 هزار و 510 تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۹    
یک کارشناس درباره برنامه های وزارت نیرو برای اقتصاد آب گفت: باید به این مساله توجه شود که نمی توان با پول مردم را تنبیه کرد و باید برای کاهش مصرف آب به دنبال برنامه های آموزشی و جلوگیری از ازدیاد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۹    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ایتالیا معتقد است: در صورتی که سامانه نیما باعث از بین رفتن پوشش تبادلات اقتصادی تاجران ایرانی در فضای بین المللی شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۴    
در شرایطی که تعطیلی دولت آمریکا وارد سی و چهارمین روز خود شد ارزش دلار در برابر همتایانش کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۴    
بانک مرکزی عربستان توافق نامه ای را با موسسه " ریپل" برای گسترش فناوری ارزهای مجازی در عرصه بانکداری این کشور امضا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۹    
اولین کتاب جامع مجموعه آثار کارتون و کاریکاتور جواد علیزاده پس از نزدیک به پنجاه سال فعالیت حرفه ای، رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۴    
در شورای هماهنگی سران قوا اصلاح نظام بانکی مطرح است که یکی از موضوعات آن حل مساله سرمایه بانک هاست به خصوص بانکهایی مانند بانک صنعت و معدن که به تولید توجه وی ژه ای دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۹    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه مطالبات معوق، چالشی اساسی در نظام بانکی است، بر برنامه ریزی و پیگیری مستمر شعب این بانک برای پیگیری وصول مطالبات تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۹    
واحد مدیریت ریسک در بانک تجارت، تحت نظر مستقیم قائم مقام مدیرعامل این بانک وظیفه رصد و شناسایی ریسک های مختلفی همچون ریسک عملیاتی، اعتباری، بازار، تطبیق و نقدینگی را برعهده دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۴    
طبق لایحه بودجه سال 1398 برقی کردن راه آهن تهران – مشهد تا پایان سال 1400 و با رقمی 6000 میلیارد تومان پایان می یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه قیمت بنزین در سال 98 افزایش نخواهد یافت، گفت: مجلس و دولت به دنبال افزایش فشار بر مردم نیستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۴    
در شرایطی که طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی دفتر اقتصاد مسکن، متوسط قیمت هر متر خانه در شهر تهران در دی ماه به 9 میلیون و 778 هزار تومان رسیده، به نظر می رسد خلأ برنامه جامع در بخش مسکن محسوس است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۴    
طی معاملات آخرین روز کاری هفته 135 واحد به شاخص کل بورس اضافه شد و ارتفاع آن به سطح 162 هزار و 941 واحد رسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۴    
اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95 (تسه9512) طی معاملات آخرین روز کاری هفته بیش از 2/ 3 درصد افت کرد و به قیمت 53 هزار و 146 تومان معامله شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۴    
عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد که میزان اضافه برداشت بانک ها از بانک مرکزی از 55 هزار میلیارد تومان به 50 هزار میلیارد تومان رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۴    
دنیای اقتصاد : طی 9 ماه گذشته اتفاقات و رویدادهایی که در صنعت خودرو کشور روی داده، شاید به اندازه تمام روزهای چهار سال گذشته بوده است. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۹    
ظاهرا حجم نقدینگی ایجاد شده را نه با حذف صفر و نه با هیچ شیوه مالی دیگری نمی توان کنترل کرد؛ در این رابطه یک اقتصاددان معتقد است تنها بستری که می تواند پذیرای این حجم از نقدینگی باشد عرصه "تولید" است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۹    
دنیای اقتصاد : یک دیپلمات باسابقه ایران، تاکید می کند که اروپایی ها تلاش دارند سازوکار SPV را با توافق آمریکایی ها تدوین کنند و در همین چارچوب مذاکراتی را به صورت منظم با دولت واشنگتن انجام داده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۹    
اتفاق دیگری که در پس آزادسازی قیمت خودرو رخ داده، بالا آمدن کف قیمت ها در بازار است، به نحوی که در حال حاضر دیگر هیچ خودروی زیر 33 میلیون تومانی وجود ندارد ...