یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 10 بهمن 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۷    
روزنامه همشهری / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۴۰    
بانکداری ایرانی - از مجموع 149.6 میلی متر بارش ثبت شده در 139 روز ابتدایی سال آبی جاری، 92.1 میلی متر سهم پاییز و 57.5 میلی متر سهم 49 روز ابتدایی زمستان است. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۳    
مدیران بانک مسکن در دهه فجر با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک(call center) به سوالات مشتریان و عموم مردم پاسخ خواهند داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۲    
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن از پرداخت 50 هزار و 164 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات به پروژه های طرح مسکن مهر از ابتدای اجرای این طرح تا هفته پایانی دی ماه سال جاری خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۷    
ذوب آهن اصفهان از نیم قرن گذشته در صنعت ساختمان کشور تاثیر گذار بوده و بسیاری از ساختمان ها و سازه های کشور با محصولات این شرکت ساخته شده است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۷    
تازه ترین آمار منتشر شده توسط بانک مسکن در خصوص آخرین وضعیت صندوق پس انداز مسکن یکم، جدیدترین داده ها از تعداد سپرده های افتتاحی، تعداد سپرده های زنده، مانده سپرده های زنده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۸    
تصاویری از تخریب قصری لوکس که به شکل غیر مجاز در طبیعت استان جینان چین ساخته شده بود . تصاویری از تخریب قصری لوکس که به شکل غیر مجاز در طبیعت استان جینان چین ساخته شده بود .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
در سال های اخیر بیمه دی محصولات متنوعی را متناسب با فرهنگ و نیاز جامعه کشور طراحی کرده که بیمه مستمری پیشامد ازجمله این محصولات است که به صورت انحصاری و برای نخستین بار در ایران ارائه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۲    
ایران کیش به دلیل ارائه محصول پات به عنوان نرم افزار پرداختی که قابل استفاده روشندلان نیز هست، برای دومین بار پیاپی برنده جشنواره دکتر نوربخش معرفی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل گمرک های استان بوشهر گفت: در 10 ماه امسال 16 میلیون و 567 هزار تن کالای غیر نفتی به ارزش 9 میلیارد و 76 میلیون و 878 هزار دلار از این استان به خارج کشور صادر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۰:۵۴    
با توجه به تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی مبنی بر فرهنگ سازی ویژه در حوزه بیمه های زندگی، مدیر روابط عمومی بیمه دی از آغاز کمپین بیمه مستمری پیشامد خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۷    
منابع آگاه اعلام کردند که معاون وزارت خزانه داری آمریکا گزینه نهایی ترامپ برای ریاست بانک جهانی خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۷    
از نفری دو میلیون و پانصدهزار تومان در سال 1388 شروع شد و قرار است در سال آینده به نفری 30 میلیون تومان برسد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۲:۲۸    
هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با حضور فعال شرکت پرداخت نوین برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۲:۲۸    
عضو هیات مدیره پست بانک ایران معتقد است: با برنامه ریزی جدیدی که از سوی بانک مرکزی انجام می شود، نظام سنتی کارمزد در بانکداری ایران باید تغییر کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۲:۲۳    
در نهمین گردهمائی رؤسای شعب موفق بانک های کشور که پنجشنبه 11 بهمن ماه سال جاری با حضور دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره بانک ها در سالن اجتماعات بانک مرکزی برگزار می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۲:۲۳    
راهکار رونق اقتصادی، درآمدزایی و رفع مشکل بیکاری حمایت از تولید داخلی است؛ از آنجایی که رشد و توسعه اقتصادی کشور به بقای واحدهای تولیدی گره خورده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۱:۳۳    
رمز یک بار مصرف 60 به عنوان محصول تولیدی بانک ملی ایران توانست در جشنواره دکتر نوربخش عنوان منتخب را از آن خود کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۳    
بانکداری ایرانی - این نقش کاهش هزینه می تواند برای آی تی در بانک ها مطرح شود، از سوی دیگر، ساخت بستر بانک داری دیجیتال فقط از بخش آی تی برمی آید و معرفی و آشنایی با این خدمات زمان می برد و باید جا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۸    
رییس کل بیمه مرکزی خواستار ارائه طرح های جدید بیمه ای و روش های نوین سودآوری شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۲    
سخنگوی ستاد بودجه خبر داد که بسته دوم حمایتی غیرنقدی خواهد بود. مژگان خانلو در گفت وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به بسته حمایتی اقشار مختلف که مرحله اول آن به حساب خانوار و افراد واریز شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۴    
شرکت بیمه ایران از ارکان مهم نظام بیمه ای کشور به شمار می رود و با تکیه بر مدیران باتجربه،حرفه ای و باتدبیر، می تواند تحولات مهم تری را در صنعت بیمه رقم بزند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۳:۰۴    
دو محصول فناورانه شرکت خدمات انفورماتیک شاهین (هاب بانکداری باز) و برنا (پلتفرم بلاکچینی) رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۳:۰۴    
شرکت خدمات انفورماتیک در جشنواره دکتر نوربخش هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برای سامانه سپند رتبه برتر بخش سامانه های ملی را به خود اختصاص داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۰:۱۹    
رییس گروه بازرسی اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی عنوان کرد: برای بررسی و شناسایی تراکنش های مشکوک باید حتما مشتری از قبل شناسایی شده و سابقه عملکرد وی موجود باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۰:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی با بیان "باید بتوانیم در جهت عمران و آبادانی کشور بیشتر و کارآمدتر از گذشته ایفای نقش کنیم" گفت: دولت 2 برنامه برای خانه دارکردن ارزان مردم را در دستور کار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۰:۱۴    
مدیر خدمات انفورماتیک بانک مرکزی با بیان اینکه تحول عظیمی در مدل های کسب و کار رخ داده و آن، به رسمیت شناخته شدن اشیاء بعنوان یک موجودیت مستقل در کسب و کارهاست اظهار کرد: اشیاء برای تعامل با یکدیگر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۰:۱۴    
نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: سایپا تمامی تعهدات تا پایان دی ماه را با قیمت قبلی تحویل می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۰:۰۹    
دولت نگرانیِ به جایی برای مدیریت عرضه بنزین دارد و در این خصوص برسر دوراهی است. مردم هم نگرانی های به جایی دارند که این نگرانی ها با مدیریت درست، قابل رفع است، راهکار چیست؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۰:۰۹    
وزیر راه و شهرسازی از ممنوعیت فروش بلیط هواپیما به صورت چارتری خبر داد و گفت: فروش بلیط پروازهای برنامه ای به صورت چارتری تخلف بوده و سازمان هواپیمایی با متخلفان برخورد می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۹:۴۹    
طبق اعلام معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، دارندگان کارت بازرگانی استان تهران و واحدهای تولیدی که در استان هایی غیر از تهران مستقر هستند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۹:۴۹    
استاندار مازندران از احداث پارکی در حوزه کشاورزی و کسب و کار برای نخستین بار در مازندران خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۹:۴۹    
در معاملات بازار سهام امروز بانکی ها، فلزی ها و خودرویی ها در کنار برخی از سهم های پالایشی و پتروشیمی جهت حرکت شاخص کل را در دست گرفتند و در نهایت نماگر اصلی رشد 206 واحدی را تجربه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۹:۴۹    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که متروی پردیس از اولویت های وزارتخانه است، گفت: امروز دو قرارداد بزرگ همکاری را برای توسعه زیرساخت ها و متروی پردیس به 2000 میلیارد تومان منعقد می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۹:۴۴    
پژوهشگران دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر به پیاده سازی نرم افزاری برای مسیریابی در ایستگاه های راه آهن دست یافتند که با اضافه کردن قابلیت صوتی در آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۹:۴۴    
رئیس اتحادیه بارفروشان استان البرز از احتمال کاهش قیمت میوه برای بازارهای شب عید خبر داد و گفت: در حال حاضر کشاورزان و باغداران خودشان محصولات را ذخیره سازی کرده اند به امید آن که بتوانند در بازارهای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۹:۳۴    
در بازار امروز (10بهمن) در حالیکه سکه تمام کاهش قیمت را تجربه کرد، انواع ارز در صرافی ها و بانک ها افزایش قیمت داشتند و نرخ یورو مسافرتی نیز همچون دیروز، در بانک ها بالاتر از بازار آزاد فروخته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۹:۳۴    
مدیر مرکز ملی مطالعات و تحقیقات بارورساززی ابرها گفت: بودجه ای که امسال برای فرآیند باروسازی ابرها در نظر گرفته شد تنها 6 میلیارد تومان بود که در مقایسه با کاری که برای پروژه های بارورسازی انجام می ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۹:۲۹    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: تا پایان برنامه ششم 28 سد وارد مدار بهره برداری می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۹:۲۹    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این که متروی پردیس در لایحه بودجه سال 1398 دارای ردیف مستقل شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۴    
کیف پول الکترونیکی بانک تجارت و کارت اعتباری ایران کیش امروز و در حاشیه هشتمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام های پرداخت، رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۴    
حجت الله مهدیان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از رونمائی هفت محصول جدید بانک توسعه تعاون خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۴    
ششمین خودروی 206 ، جایزه ویژه جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان بانک تجارت به بهنام قیصری مشتری شعبه ایستگاه دفتر شهر تهران رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۹    
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از استارت آپ های فعال در حوزه های پولی و مالی و با هدف جذب تیم های جوان و خلاق در حوزه فناوری اطلاعات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۵:۰۴    
رمز ارز پیمان از سوی شرکت ققنوس با همکاری 4 بانک پارسیان، پاسارگاد، ملی و ملت با پشتوانه طلا معرفی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۴    
بانکداری ایرانی - خوداظهاری در بانک ها خیلی کم اتفاق می افتد و شاید اصلاً انجام نشود، خوداظهاری شاید امری کامل و جامع نباشد، ولی از این مرحله ای که داریم قطعاً خیلی بهتر خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۹    
بانکداری ایرانی - مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در مراسم رونمایی از سامانه کیف پول ملل پی گفت: این سامانه برای استفاده و راحتی عموم مردم و مشتریان به منظور دریافت خدمات بهتر طراحی و تولید شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۴    
امسال نیز همچون سنوات قبل، در پایان سال با کمبود نقدینگی مواجهیم و سهامداران حقوقی شرکت های بزرگ سهام شان را می فروشند یا حداقل خرید نمی کنند که این موضوع باعث شده تحرک در بازار سهام کم شود و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۹    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری گروهی 5 نفره از سارقین مسلح خبر داد که پیش از انجام هرگونه اقدام به سرقت مسلحانه از یک صرافی دستگیر شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۹    
قیمت دلار در بانک ها و صرافی های بانکی امروز (10 بهمن) با افزایش همراه بود و یورو نیز در صرافی ها وارد کانال 14 هزار تومان شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آماده باش نیرو های اورژانس در فردوگاه مهرآباد به دلیل نقص فنی یک هواپیمای مسافربری خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۳:۴۹    
کارشناسان حوزه پرداخت الکترونیک با اشاره به کاهش تعداد تراکنش های بانکی با اجرای مصوبات بانک مرکزی، از آغاز به کار اولین شبکه پرداخت خرد در نظام بانکی خبر دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۰    
محمد رضا حسین زاده /مدیرعامل بانک ملی ایران
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۰    
بانکداری ایرانی - صلاحیت حرفه ای علی صلاحی نژاد به عنوان مدیرعامل بیمه ملت تایید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۵    
در شرایطی که بورس های اروپا و آمریکا روز خوبی را سپری کردند، بورس های آسیایی به روند کاهشی خود ادامه دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۰    
عوامل اقتصادی و توانایی مداخله بانک مرکزی، نرخ هایی که امروز توسط فرصت جویان و در فضاهای مجازی مطرح می شود را ماندگار نمی داند. به مردم توصیه می کنم دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۰    
پس از مخالفت مجلس انگلیس با به تعویق افتادن بریگزیت، پوند با 0.2 درصد افزایش به 1.3091 دلار رسید. پوند که در هفته گذشته به سطح 1 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۰    
قیمت طلا روز چهارشنبه تحت تاثیر ابهامات پیرامون مذاکرات تجاری آمریکا و چین و انتظارات برای ثابت ماندن نرخ های بهره آمریکا، به بالاترین رکورد خود در بیش از هشت ماه اخیر صعود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۶    
علی صلاحی نژاد مدیرعامل بیمه ملت از تصمیمات جدید در این شرکت خبر داد؛ طبق گفته های وی به زودی برای تقویت ساختار مدیریت و بدنه کارشناسی تغییراتی در ترکیب نیروی انسانی بیمه ملت داده می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۱    
اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95(تسه9512) در معاملات دیروز با رشد 2 درصدی به قیمت 55 هزار و 309 تومان معامله شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۱    
بیمه آسیا برای پنجمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران را کسب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۱    
هر دلار آمریکا ساعت 16 دیروز رشد قابل ملاحظه 220 تومانی را ثبت کرد و با نرخ 12 هزار و 200 تومان معامله شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۸:۵۶    
دنیای اقتصاد : با تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت، افزایش 30 درصدی قیمت خودروها از جمله خودروهای به اصطلاح تاخیری، برای موعد تحویل ابتدای شهریور تا انتهای دی ماه امسال ملغی شد. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۸:۵۶    
در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت از فعال سازی امکان برداشت مستقیم به عنوان ابزار جدید در نظام بانکی رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۸:۵۶    
سیده فاطمه حسینی/عضو کمیسیون اقتصادی مجلس
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۸:۳۵    
مدیرعامل بانک صادرات ایران : بانک صادرات طی گزارش 9 ماهه اعلام کرده است که زیان شرکت کاهش پیدا کرده است و تا آخر سال ...