شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای برترین ها 24 آذر 1394 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 31 فروردین 1394 برترین ها 30 اردیبهشت 1394 برترین ها 31 خرداد 1394 برترین ها 31 تیر 1394 برترین ها 31 مرداد 1394 برترین ها 31 شهریور 1394 برترین ها 30 مهر 1394 برترین ها 30 آبان 1394 برترین ها 30 دی 1394 برترین ها 30 بهمن 1394 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 1 آذر 1394 برترین ها 2 آذر 1394 برترین ها 3 آذر 1394 برترین ها 4 آذر 1394 برترین ها 5 آذر 1394 برترین ها 6 آذر 1394 برترین ها 7 آذر 1394 برترین ها 8 آذر 1394 برترین ها 9 آذر 1394 برترین ها 10 آذر 1394 برترین ها 11 آذر 1394 برترین ها 12 آذر 1394 برترین ها 13 آذر 1394 برترین ها 14 آذر 1394 برترین ها 15 آذر 1394 برترین ها 16 آذر 1394 برترین ها 17 آذر 1394 برترین ها 18 آذر 1394 برترین ها 19 آذر 1394 برترین ها 20 آذر 1394 برترین ها 21 آذر 1394 برترین ها 22 آذر 1394 برترین ها 23 آذر 1394 برترین ها 24 آذر 1394 برترین ها 25 آذر 1394 برترین ها 26 آذر 1394 برترین ها 27 آذر 1394 برترین ها 28 آذر 1394 برترین ها 29 آذر 1394 برترین ها 30 آذر 1394 
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۳:۵۵    
فال روزانه چهارشنبه 25 آذر 1394 چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 25 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در چنین روزی ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۳:۴۳    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بسته شدن پرونده PMD در شورای حکام گفت که این پرونده مهم ترین و اصلی ترین مانع در جهت اجرای برجام بوده و این مانع از میان برداشته ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۴    
سخنگوی کاخ سفید می گوید که اگر کارشناسان امنیت ملی و متخصصان تحریم وزارت خزانه داری آمریکا به این نتیجه برسند که اعمال تحریم های جدید برای مقابله با برنامه موشکی ایران مفید است ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۱    
سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که هویت حدود 2900 شهروند روسیه متهم به پیوستن به گروه های تروریستی در سوریه و عراق شناسایی شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۴    
رئیس جمهور روسیه در دیدار با وزیر خارجه آمریکا گفت که کشورهای آمریکا و روسیه به دنبال راهی برای پایان دادن به بحران سوریه هستند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۱:۴۸    
در شرایطی که ائتلاف آمریکایی در بیش از یک سال گذشته به هیچ نتیجه قابل توجهی در مقابله با گروه های تروریستی در عراق و سوریه دست نیافته است ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۱:۴۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: لغو PMD آغاز فرایند لغو تحریم های ظالمانه علیه کشورمان خواهد بود و به نظر می رسد دی ماه به عنوان ماه رفع تحریم ها و آغاز شرایط جدید در کشور و در منطقه ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۱:۴۲    
رئیس روابط اقتصادی دوجانبه و نماینده شورای فدرال در امور قراردادهای تجاری (SECO) سوییس، از سفر هیاتی تجاری از کشور متبوعش به ایران خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۱:۳۴    
جنگنده های سعودی ساعاتی پس از اعلام آتش بس در یمن، 5 بار به منطقه مرزی الربوعه استان عسیر حمله کردند و با شلیک 4 موشک منطقه آل الشیخ استان صعده را بمباران کردند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۱:۲۱    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن محکوم کردن کشتار مظلومانه شیعیان در کشور نیجریه گفت: 10 میلیون شیعه این کشور با نجابتی خاص زندگی مظلومانه ای داشتند، اما اخیراً به بهانه های واهی ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۱:۱۶    
با نبود خبری از رونمایی جی فلکس 3 ال جی در نمایشگاه لاس وگاس 2016 ، احتمال بسته شدن پرونده گوشی های خمیده برای همیشه وجود دارد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۱:۱۲    
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، فاش کرد نامه ای از ژوزه مورینیو دریافت کرده که اکنون آن را قاب کرده و در خانه اش نگه داری می کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۰:۴۹    
دولت عراق خروج بخشی از نیروهای ترکیه از خاک این کشور را کافی ندانسته و خروج کامل آنها از این کشور را خواستنار شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۰:۴۶    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پایان نشست شورای حکام درباره مسئله پی ام دی در کفنرانسی خبری شرکت کرد و گفت تا زمانی که آژانس اقدامات مقدماتی ایران را تایید نکند برجام اجرا نمی شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۰:۴۰    
دولت فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد با موشک های کروز مواضع گروه تروریستی داعش را مورد حمله قرار داده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۷    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: ایران از کشورهای همسایه یک میلیارد و 400 میلیون دلار مطالبه برقی دارد که امید می رود با رفع تحریم ها به سرعت تادیه شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۶    
پیشکسوت استقلال می گوید توهین خاصی در فیلم من ناصر حجازی هستم مشاهده نکرده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۱    
شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز (سه شنبه) قطعنامه پیشنهادی 1+5 درباره موضوع PMD را تصویب کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۲    
رئیس جمهوری کشورمان در تماس تلفنی با رئیس جمهوری نیجریه بر لزوم بررسی حادثه کشتار شیعیان توسط تیم حقیقت یاب و رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان تاکید کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۳    
در پی انتشار گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در موضوع PMD، کشورهای 1+5 پیش نویس پیشنهادی خود برای قطعنامه جدید شورای حکام در موضوع برنامه هسته ای ایران را در شورای حکام ثبت و این قطعنامه ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۰    
وزیر امور خارجه آمریکا که در پایتخت روسیه به سر می برد، با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۲    
در دقایق پایانی بازی تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد که مدافع تبریزی ها به گلزنی به خط حمله می آمد در موقعیتی که به وی پاس داده نشد از کوره دررفت و اینگونه عکس العمل نشان داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۰    
مدافع جوان استقلال اصلی ترین دلیل ازدواج خود را دوری از حاشیه می داند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۴    
دپارتمان داوری اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۸:۵۷    
وزیر امور خارجه ایران از صدور قطعنامه جدید شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی که با خاتمه دادن به بررسی موضوعات باقیمانده گذشته (موسوم به پی ام دی) ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۸:۵۴    
از روز 25 آذرماه، نرخ بلیت قطارهای مسافری به طور متوسط 8 درصد و تا سقف 15 درصد افزایش خواهد یافت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۸:۵۱    
قاسم عبدالصمدی را می توان در کنار محمود خوردبین باسابقه ترین عضو پرسپولیس فعلی نامید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۸:۴۵    
پیش نویس قطعنامه 1+5 برای بسته شدن موضوع پی ام دی روز سه شنبه 24 آذر در جلسه فوق العاده شورای حکام با اجماع و به اتفاق آرا به تصویب رسید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۸:۳۶    
همزمان با بامداد روز سوم ماه ربیع الاول، پرچم و پوشش مشکی گنبد و ضریح مطهر امام رضا(ع) تعویض شد و به رنگ سبز درآمد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۸:۳۳    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از واریز یارانه نقدی 45500تومانی آذر ماه، ساعت 24 روز پنجشنبه 26 آذر ماه خبر داد و گفت: یارانه نقدی در همان زمان قابل برداشت خواهد بود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۸:۲۲    
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۸:۱۷    
فرمانده انتظامی قائمشهر از کشف و ضبط 315 کیلوگرم گوشت خوک در این شهرستان خبرداد و گفت: سه متهم توزیع این گوشت ها شناسایی و دستگیر شدند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۸:۰۵    
N stor Canavarro تنها با استفاده از مداد رنگی 50 ساعت را صرف کشیدن این پرتره از مورگان فریمن کرده است. اندازه این کار 30*40 سانتیمتر است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۵    
هنرمندی به نام Darryl Cox ، با استفاده از تنه خشک شده درختان موجود در جنگل، قاب عکس هایی بسیار زیبا و قابل توجه ساخته است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۷:۳۰    
روسیه اعلام کرد: از نظر مسکو پرونده پی ام دی بسته شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۷:۲۱    
پژوهشگران هلندی دریافته اند که بزرگی بینی عاملی طبیعی برای ممانعت از ابتلا به بسیاری از بیماری هاست و افراد را از ابتلا به سرماخوردگی و ویروس های بیماری آنفلوآنزا محافظت می کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۳    
پرونده هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال با برگزاری 8 دیدار بسته شد و پیکان با برتری مقابل حریف خود و با توجه به شکست تیم فجرسپاسی قهرمان نیم فصل نخست لقب گرفت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۰    
مدیر برنامه های لوسیانو ادینیو بازیکن برزیلی تیم فوتبال السیلیه قطر، مذاکره این بازیکن با پرسپولیس را تکذیب کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۰    
صادق کرمیار با نگارش مطلبی که از آن به عنوان شهادت نامه ای برای روز قیامت خود یاد کرده، به ذکر خاطره ای از مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، با توجه به برخی اتفاق های اخیر پرداخته است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۴    
بورس تهران در معاملات امروز خود ابتدا روند صعودی در پیش گرفت و به دلیل خوش بینی ناشی از نتیجه شورای حکام با رشد 17 واحدی شاخص به کار خود پایان داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۴    
استودیو سوئدی DICE، پس از اتمام ساخت Star Wars Battlefront حالا به سراغ پروژه بعدی خود رفته است: بتلفیلد بعدی که احتمالا همان بتلفیلد 5 نام خواهد گرفت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۱    
گروه تروریستی داعش در ابتکار عمل جدید خود برای حمله به جنگنده هایی که مقرهای این گروه را در سوریه و عراق بمباران می کنند، تصمیم دارد از "پرنده های انتحاری" استفاده کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۵    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تغییر زمان و مکان برگزاری دو دیدار از هفته پازنزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۲    
رئیس باشگاه بایرن مونیخ آب پاکی را روی دستان سران باشگاه رئال مادرید ریخت و اعلام کرد که مهاجم لهستانی باواریایی ها فروشی نیست.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۹    
رییس کل بانک مرکزی پیش بینی کرد: تورم نقطه به نقطه تا آذرماه تک رقمی می شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۹    
نتایج تحقیقات به عمل آمده از دوران فعالیت رؤسای فیفا و یوفا ممکن است آنها را برای مدتی طولانی از انجام هرگونه فعالیت های مرتبط با فوتبال منع کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۶    
سرمربی تیم صبای قم گفت که قصد نداشته در این فصل مربیگری کند. او البته تأکید می کند ایرادش این است که به برخی افراد رو نمی دهد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۶    
دادستان کل کشور نسبت به حادثه خمینی شهر واکنش نشان داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۳    
یک سایت خبری با طرح این ادعا که مشاور رسانه ای رئیس جمهور مدتی است در انزوا قرار دارد، از انتصاب وی به عنوان سفیر ایران در کرواسی خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۷    
کیفیت هوای تهران به رغم بارندگی شب گذشته به دلیل انباشت آلاینده ها در روزهای اخیر، همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد و بارش ها هنوز نتوانسته هوای تهران را به شرایط سالم برساند ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۴    
اخیرا خبری در فضاهای مجازی، وبسایت های معتبر و شبکه های مجازی مبنی بر عرضه گوشی HTC One X9 لیک شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۱    
زمان قطعی واریز یارانه نقدی آذرماه 94 که معمولاً در این روزهای پایانی ماه اعلام می شد، فعلاً مشخص نشده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۰    
طبق آنچه که در جدول خودروهای وارداتی گمرک آورده شده است، خودروهای پورشه، تنها توسط سه شرکت استوار تجارت کوشا، شرکت گلشن تجارت فرید و گیتی یاران فروزان وارد کشور شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۰    
دانلود کنید و گوش دهید به آهنگ جدید و زیبای رضا یزدانی با نام "هفته دلتنگی" که امیدواریم از آن لذت ببرید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۱    
فینالیست های برترین خودروی سال 2016 اروپا مشخص شدند
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۲    
مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای مصرف فرهنگیان ایران (اتما) اعلام کرد : این اتحادیه به عنوان مجری " اولین و گسترده ترین فروشگاه اینترنتی اقساطی کشور " در نظر دارد لوازم خانگی ،لپ تاپ ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۰    
معاون وزیر امور خارجه روسیه گزارش داد: کار انتقال بیش از هشت و نیم تن اورانیوم ایران به روسیه تا پیش از پایان سال کنونی(میلادی) به اتمام می رسد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۷    
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه پاسداران در انتخابات به صورت مصداقی ورود نمی کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۱    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت ها و اقوام دینی و مذهبی با بیان اینکه طرفداران دولت در مجلس آینده بیشتر خواهند بود، گفت: دولت حق ندارد از هیچ لیستی و از هیچ فرد خاصی حمایت کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۹    
هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: تک تک آرای مردم برایم ارزش فراوانی دارد و خیلی ممنونم هنوز به یادم هستند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۶    
ماجرای هتل شهریار، هتل محل اقامت استقلال در بازی با تراکتورسازی شائبه های زیادی را به وجود آورده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۳    
مهاجم بایرلورکوزن اعلام کرد الکس فرگوسن بهترین سرمربی تاریخ است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۰    
ر ئال ماد رید از سال 1987 نتوانسته مقابل تیم های ایتالیایی در اروپا به برتری برسد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۷    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام در وزارت امور خارجه اظهار کرد: پس از تصویب قطعنامه طی فاصله حدود سه هفته ای می توانیم برخی کارهای مانده را انجام دهیم و در موقعیتی باشیم که روز اجرایی شدن برجام را اعلام ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۴    
در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نام مهاجم پرتغالی رئال مادرید دیده می شود، ولی خبری از ستاره های بارسلونا نیست.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۴    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ارزیابی نهایی خود از مسائل باقی مانده مربوط به برنامه هسته ای گذشته و حال ایران را حاصل تلاش های آژانس برای راستی آزمایی موضوعات مرتبط با ابعاد نظامی احتمالی خواند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۸    
برخلاف گمانه زنی بسیاری از رسانه های انگلیسی، سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول نسبت به خرید بازیکن جدید در نقل و انتقالات زمستانی تمایل ندارد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۸    
سران باشگاه آرسنال در نظر دارند قرارداد هافبک آلمانی خود را تمدید کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۸    
اکسسوری هایی مانند ساعت، دستنبد، انگشتر و... بر جذاب تر کردن ظاهر خانم ها تاثیر بسیاری دارند. مدل های فشن نیز از آنها به مراتب استفاده می کنند که ما در اینجا نمای نزدیک تعدادی از زیباترین جواهرات را ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۶    
مرسدس بنز آخرین عضو از خانواده در حال رشد S کلاس را به آن ها اضافه کرد. مرسدس بنز S کلاس کروکی S65 با پیشرانه ای قدرتمند 12 سیلندر که از حالا به بعد به عنوان رهبر جدید S کلاس های این سری شناخته خواهد ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۴    
وقتی پنالتی فرزاد آشوبی هافبک استقلال اهواز در دقیقه 80 بازی با سپاهان به گل تبدیل شد از همان موقع جدایی حسین فرکی از این تیم کلید خورد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۲    
چرا پاهایمان خواب می رود؟ برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید . ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۲    
باشگاه فوتبال صبای قم طی بیانیه ای در خصوص اتفاقاتی که اخیرا در برنامه 90 در شب گذشته رخ داد، واکنش نشان داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۲    
مناظره امشب نامزدهای جمهوری خواه، احتمالا جذاب ترین مناظره ای خواهد بود که تاکنون میان آنها برگزار شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۹    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از آغاز طرح بیمه ازدواج و طلاق جوانان خبر داد و گفت: این بیمه علاوه بر پوشش مشاوره ازدواج، خسارت ناشی از طلاق، فوت یا بر هم خوردن مراسم عروسی را پوشش می دهد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۹    
فرماندار شهرستان شمیرانات با تاکید بر این که حفظ جان شهروندان اولویت این فرمانداری است، گفت: به هیچ عنوان برای بازگشایی پیست دیزین مخالفتی وجود ندارد اما معتقدیم ایمنی مسیر باید تأمین شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۶    
مهاجم بارسلونا قصد دارد با کسب آخرین جام با تیمش، سال 2015 را به شکلی فراموش نشدنی به پایان برساند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۶    
این گوشی (Vibe X3) در سه نسخه ارائه شد که دو نسخه آن از طراحی و سخت افزار قدرتمندی بهره می برند.نسخه سوم که در واقع نسخه Lite است،علاوه بر ارث بری از طراحی زیبای دو مدل قبل ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۳    
دستمزد عقب افتاده سرمربی تیم ملی از طریق هماهنگی هایی که با وزارت امور خارجه انجام شده است، به زودی تسویه می شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۰    
محمدخاکپور 20 بازیکن را برای اردوی بندرعباس به تیم ملی امید دعوت کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی وزارت کشور از آغاز ثبت نام کاندیدای مجلس خبرگان از 26 آذر و مجلس شورای اسلامی از 28 آذر ماه خبر داد و گفت: تبلیغات افراد تعیین صلاحیت شده 29 بهمن تا 5 اسفندماه خواهد بود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی دولت تأکید کرد: هیچ جریان سیاسی در چارچوب نظام و قانون اساسی قابل حذف نیست و هنر این است که بتوان از همه استفاده کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار گفت: از برنامه های جدید پوشش بیمه بیکاری، کوتاه شدن مدت زمان پرداخت مقرری و کاهش زمان بیکاری افراد است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی امشب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری به تشریح آخرین تحولات برنامه هسته ای ایران و موضوع PMD خواهد پرداخت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۲    
یکی از راه های بررسی زردی در نوزاد این است که با انگشت فشاری را به پوست کودک وارد کنید و ببینید که به طور موقت فشار خون از آن خارج می شود ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۹    
مدیر گروه بخش فرهنگی کمیسیون ملی یونسکو از کاندیدا شدن شیراز به عنوان شهر ادبیات خبر داد و افزود: شیراز، آوریل 2016 معرفی می شود و امید می رود که در سال 2017 در فهرست شهرهای خلاق یونسکو به ثبت برسد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۳    
مرتضی طلایی به دلیل نوع برخورد شورا با شورایاری ها استعفا داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۰    
بازی Fruit Ninja در دنیای واقعی برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید . ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۰    
گفت و گوی ما را با دکتر محمدرضا زائری درباره زندگی ، علایق ، پسندها ، دل مشغولی ها و نگرانی هایش بخوانید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۷    
دوربین مخفی سر و صدا در کتابخانه برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید . ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۷    
برگزاری نمایشگاه لوکوموتیو کوچک در پارک گیاهان نیویورک یکی از برنامه های سنتی این شهر در عید کریسمس است ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۷    
مرد جوان و ماجراجوی پاکستانی که برای گرفتن عکس 'سلفی'، روی ریل قطار ایستاده بود تا تصویری از خود و صحنه نزدیک شدن قطار را در صفحه تلفن همراهش ثبت کند، پس از برخورد قطار، جان خود را از دست داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۵    
سخنرانی کردن هنری نیست که هر کس در آن مهارت داشته باشد. توانایی بیان افکار و احساسات در مقابل جمعیت در عمل امری بسیار دشوار است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۵    
اعضای شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ساعت 10 و 30 به وقت محلی - 13 به وقت تهران نشست خود برای بررسی قطعنامه پیشنهادی کشورهای 1+5 را آغاز کردند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۱    
تنیسور مطرح جهان در سال 2015 عنوان بهترین ورزشکار سال را به دست آورد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۱    
برترین ها در کنار دیگر رسانه های زیر مجموعه موسسه پیک برتر نظیر: طرفداری، نی نی بان، آی برتر، الو دکتر، چیدانه، همگردی، کلیک یاب در غرفه ای که تصاویرش را مشاهده می کنید مهمان شما است ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۸    
رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا از رویکرد مدافع میانی بارسلونا در قبال بازیکنان رئال مادرید انتقاد کرد و در عین حال او را سزاوار مجازاتی بزرگتر از جرم ندانست.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۲    
کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: تیم فوتبال ذوب آهن در دیدار مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و فقط تجربه بازیکنانش باعث شد سه امتیاز را از آن خود کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۲    
در برخی از خانه ها دیوار ها یا سقف های کج که گاهی گوشه های قناس و غیر قابل استفاده ایجاد می کنند، وجود دارند. اگر نیک بنگریم، نه تنها مزاحم نیستند بلکه می توانند قوه ی خلاقیت ما را اندکی غلغلک دهند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۱    
فیلم باز از این پس با اولویت به فیلم های قابل توجه در حال اکران و یا عرضه شده در نمایش خانگی می پردازد، البته فیلم های خارجی را هم در این بخش جای خواهیم داد.