چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۴:۱۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 9 اردیبهشت 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 1 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 2 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 3 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 4 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 5 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 6 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 7 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 8 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 9 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 11 اردیبهشت 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۴    
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: سیگار های الکترونیکی که برای ترک سیگار تبلیغ می شوند دارای ماده ای شیمیایی هستند که خود این ماده وقتی گرم می شود سرطان زاست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۲    
تصویری از تام کروز در بالای برج خلیفه در دبی در زمان فیلمبرداری فیلم ماموریت غیر ممکن (2011)
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۶    
آبگرفتگی در میدان مشق - توپخانه پس از باران امروز در تهران
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۷    
ممکن است هنگام ابتلا به سردرد یکی از انواع علائم خطرساز را داشته باشید، در این حالت احتمالا بیماری شما وارد مرحله خطرناکی شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
در حاشیه افتتاح پروژه های جدید بهداشتی و درمانی در خوزستان هموطنان سوسنگردی به رسم تشکر به وزیربهداشت لباس محلی هدیه دادند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
با توجه به نقش مهم تمیزی و سفید بودن دندان در زیبایی پس از بررسی های زیاد توسط محققان بهترین خوراکی هایی که باعث سفید شدن و جرم نگرفتن دندان می شود را در این بخش گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
پیدا شدن جنازه ای در ساحل پارک مرجان بندر بوشهر. هنوز جزییات این حادثه مشخص نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
افرادی که صفراوی مزاج هستند باید بر اساس طبعی که دارند دستورات غذایی را رعایت کنند تا کمتر دچار برخی بیماری ها شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
در حاشیه جشنواره ملی قدردانی ازکارگران با حضور رئیس جمهور
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
تصویری از استوری عاشقانه بهاره رهنما برای همسرش را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
وقتی رابطه معنوی انسان ها قطع و یا ضعیف شد و به مادیات روی آوردند، سختی های فراوانی را تجربه خواهند کرد. نماز باعث خودشکوفایی انسان می شود و می تواند بر محیط خود اثر مثبت گذارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
غذا خوردن بیش از هرچیز به طبع و ذائقه شما بستگی دارد اما اگر بتوانید ذائقه خود را با غذاهای مفید و مغذی سازگارتر کنید، مسلما سود بیشتری عایدتان خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: خوردن مداوم آب سرد، مزاج معده و اعضاء مجاور مثل کبد را به سمت سردی می برد و باعث بروز بیماری می شود؛ بیماری نوعی خروج از اعتدال است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
به جرئت می توان گفت که مواد غذایی به طور کامل برای بدن مفید نیستند و در مقابل نیز دارای عوارض و مضراتی هستند اما به دلیل فواید بیشتر نسبت به مضرات ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۲    
لبخند زدن باعث می شود که جوان تر و شادتر بمانید، دارای روابط خانوادگی سالم تری باشید و بسیاری فواید دیگر.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۳    
علی هیربد درباره میزان استقبال از سالن اختصاصی سینمای هنروتجربه عنوان کرد: با افتتاح این سالن میزان مخاطبان از فیلم های هنروتجربه بهتر شده است و با زمانی که سالن شماره دو سینما فرهنگ در اختیار این ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۷    
در این مطلب با 7 تا از عادت هایی را که می توانند شخصیت مان را فاش کنند ب آشنا می شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۱    
بیشتر محققین معتقد هستند، نوع غذایی که می خوریم می تواند بر بهتر شدن خلق و خوی ما تاثیر بگذارد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با این مواد غذایی با شما صحبت کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۲    
عضو انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: سوءمجاز سودابی ارتباط زیادی با مشکلات و ناراحتی های عصبی دارد و تحقیقات نشان داده که بیماری های عصبی مشکلات زیادی را ایجاد می کنند که یکی از آنها سرطان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۴    
قناعت دارای آثار مادی و معنوی فراوانی است که اگر انسان بدان توجه داشته باشد، رغبت و میل او به کسب این صفت پسندیده، یعنی قناعت بیشتر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۲    
در این مطلب طرز تهیه پاستیل های رنگی خوشمزه خانگی را به شما آموزش داده ایم که با ژلاتین درست می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۶    
تحقیقات علمی نشان می دهند که اگر شما به عنوان همسر حامی خوبی برای زن یا شوهرتان باشید، می توانید تأثیر زیادی در سلامتی جسمانی و روانی او داشته باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۹    
احساس خستگی حسی است که ممکن است مواقع مختلف سراغ شما بیاید. در این شرایط به نظر تنها یک خواب راحت است که میتواند حال شما را بهتر کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۷    
لبنیات سرشار از کلسیم تنها راه بهتر کردن استخوان های خوب شما نیست ، برای داشتن یک اسکلت قوی تر این غذاها را مورد بررسی قرار دهید .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۸    
همانگونه که در اسلام، ازدواج امری مقدس و پسندیده است و بر ثبات آن تأکید فراوان شده، طلاق امری ناپسند است که از آن به عنوان مبغوض ترین حلال ها و امری که خشم خدا را به دنبال دارد، یاد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۳    
ماسکی برای پرپشت شدن موهای شمااگر موهای صاف و کم پشتی دارید یا از یکنواختی آن خسته شدید در این پست به شما یک ماسک موثر برای حجیم کردن موها معرفی می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
امروزه سن ازدواج و به تبع آن بارداری در کشور ما بالا رفته و خانم های زیادی هستند که پس از 30 سالگی باردار می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۷    
تحقیقات نشان داده است، دیابت میتواند میزان سطح انسلین برای حفظ سلامت دهان و لثه ها را کم کند که این برای سلامت دهان و دندان خوب نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۳    
شما هم سرتان را می خارانید؟ بعضی ها وقتی می خواهند به موضوعی جدی فکر کنند، سرشان را می خارانند، می گویند: بذار درباره اش فکر کنم! ؛ که در واقع یک جور فرصت خواستن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۷    
غذا هایی که فیبر زیادی دارند به کبد کمک می کنند بهترین عملکرد خود را داشته باشد پس بهتر است از این دسته خوراکی ها غافل نشوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۴    
فکر می کنم همه ما کم یا زیاد از خواص بی شمار و شگفت انگیز روغن زیتون آگاه هستیم و با پیشرفت علم نیز، دانشمندان خواص جدیدتری از روغن زیتون کشف و ما را به استفاده از آن ترغیب می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۲    
هیچ کس به صورت صد درصد نمی تواند بگوید که رابطه یک زوج روبه زوال است یا خیر، ولی دانشمندان علوم اجتماعی توانسته اند راه هایی را برای پیش بینی فروپاشی یک ازدواج یا دوام آن پیدا کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۶    
در مورد ارزش گذاری نعمت هایی که در اختیار انسان است این سوال مطرح می شود که کدام یک از جایگاه برتری برخوردار هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۵    
حدودا نیمی از جمعیت عمومی در ایالات متحده از اختلالات خواب از جمله بی خوابی رنج می برند. اختلالی که عامل ابتلا به اضطراب، افسردگی و حملات هراس است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۹    
با توجه به این که در هر دقیقه حدود 15 لیتر آب از دوش خارج می شود، یک استحمام 10 دقیقه ای می تواند 150 لیتر آب را وارد شبکه فاضلاب کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۵    
این گیاه از نظر طب سنتی ایرانی، طبعی گرم و خشک دارد. نعنا عضلات معده را تسکین می دهد و روند جریان صفرا؛ که بدن برای هضم چربی به آن نیاز دارد را بهبود می بخشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۳    
شما موهای تان را می شویید تا از شر چربی اضافی آن خلاص شوید در حالی که شامپو زدن روزانه، چربی خود پوست را از بین می برد و در نتیجه پوست شروع به تولید چربی می کند تا خشکی آن را جبران کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۷    
برای جلوگیری از تنبلی و فرسودگی که باعث ورزش نکردن می شوند راهکارهایی وجود دارد که در ادامه می خوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۷    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: اسیدپاشی در تبریز 3 نفر را روانه بیمارستان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۴    
پودر بچه یکی از محصولاتی هست که در اکثر خانه ها یافت می شود. بیشتر خانم ها معتقدند که استفاده از پودر بچه موجب زیبایی و نرمی پوست می شود غافل از اینکه پودر بچه با این سرطان زنان ارتباط دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران جزئیات آتش سوزی در یک رستوران در بازار تهران را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۸    
عمر زنان بیشتر است یا مردان؟ برخی از متخصصان معتقدند بنا به دلایلی زنان بیشتر از مردان است و با تشریح فاکتورهایی مهم علت و راز طول عمر زنان را بیان می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۹    
یکی از رستوران های بازار تهران دقایقی پیش دچار حریق شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۸    
مردی جوان با انگیزه اختلاف حساب 400 هزار تومانی در مقابل چشمان مشتریان مغازه موبایل فروشی، صاحب مغازه را با شلیک گلوله از پای درآورد!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۵    
خوب می دانیم که چرت زدن فواید قابل برای سلامت جسم و روان دارد اما هر چرت زدنی در هر زمان از روز نمی تواند اثرات مثبت خواب روزانه را به بدن برساند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۳    
“جویدن ناخن” موجب انتقال میکروب ها از دهان به ناخن و برعکس می شود،این عادت ممکن است به پوست اطراف ناخن صدمه زده، موجب ورود و گسترش عفونت به پوست اطراف ناخن شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۴    
یک روانشناس بالینی گفت: فرزندان در نظام خانواده از حقوق کافی برخوردار نیستند به همین دلیل علائمی مانند شرمساری، خفقان و ممیزی شدن و ناتوانی در ابراز احساسات در آنها بروز می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۱    
اختلال وسواس نوعی بیماری روانی است که باعث ایجاد افکار تکرار شوندۀ ناخواسته در اشخاص می شود. در این حالت برای رهایی از این گونه افکار، فرد مبتلا، عملی را چندین بار انجام می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۸    
بیماری دیابت که 3 درصد جمعیت جهان به آن مبتلا هستند تا حد قابل توجهی متاثر از میزان قند خون است. کم تحرکی یکی از علل بروز دیابت نوع 2 و علائم مرتبط با آن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۲    
دبیر برنامه انجمن جراحان ارتوپدی ایران با اشاره به علائم ابتلا به پارگی تاندون روتاتور کاف شانه گفت: تزریق ژل، پی آر پی و یا اوزون برای درمان این بیماری ثابت شده نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۳    
یک فوق تخصص قلب درباره راهکار های پیشگیری از ابتلا به فشار خون بالا در افراد توضیحاتی داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۴    
دکتر خسروی گفت: آمارها نشان می دهند که جمعیت نخست زاهایی که سزارین می کنند، رو به کاهش است؛ این درحالی است که اگر جلوی رشد چشمگیر زایمان سزارین در کشور گرفته نمی شد، روند سزارین افزایش می یافت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۱    
آقاجانی گفت: باید مراقبت کنیم تا خدمات درمانی بر آموزش پزشکی سایه نیندازد،باید از فرصت ادغام درمان و آموزش پزشکی استفاده کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۵    
انتظار 27 ساله مردم دشت آزادگان با بهره برداری از بیمارستان 128 تختخوابی شهدای صنعت نفت دشت آزادگان با حضور وزیر بهداشت، به پایان رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۵    
برای تفریح و پیاده روی همراه با همسر برادرم به دربند آمدیم و از آنجایی که کفش مناسبی پایم نبود، به همسر برادرم گفتم جلوتر از من حرکت کند که...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۰    
اقدام به موقع پلیس، باعث شد آدم ربایان در شرق تهران ناکام بمانند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۳    
استامینوفن علاوه بر درد جسمانی بر واکنش های عاطفی هم تاثیر می گذارد، و با مصرف آن عواطف و احساسات منفی کمتر درک می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۶    
پدر و مادر زمانی که دکتر به آن ها گفت: کودکشان بدون چشم به دنیا آمده است شوکه شدند، نیکول مارتیز و همسرش کلینی در حال تنظیم زندگی کم نظیر جکسون کوچک هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۱    
رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس، با اعلام این خبر که پزشکان فعال در نهاد قانونگذاری کشور در حال بررسی رای محل اختلاف داروسازان و دیوان عدالت اداری هستند، تبعات حذف حق مدیریت داروخانه ها را برشمرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۸    
رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران گفت: هیچ تضمینی برای سلامت چغاله بادام های دستفروشان وجود ندارد و مصرف آن می تواند ناقل انواع بیماری و انگل ها به انسان باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۵    
مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی دارخوین در استان خوزستان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۲    
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری کرمانشاه با بیان این که هر اقدامی در جهت حضور بیشتر پرستاران در مناصب تصمیم گیری اقدام مناسبی است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۸    
خستگی مداوم بخصوص بعد از مصرف برخی مواد غذایی می تواند نشانه ای از یک رژیم نامناسب باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۸    
صفحه سرلشکر قاسم سلیمانی در اینستاگرام عکسی از دوران جوانی وی به مناسبت روز جوان منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۵    
کبد چرب ابتدا در خانم های چاق کشف شد ولی پس از آن مشخص شد که این بیماری زن و مرد ندارد و در هر دو جنس موارد متعددی شناسایی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۲    
سندرم متابولیک به مجموعه ای از شرایط گفته می شود که عبارتند از فشار خون بالا، سطوح افزایش یافته انسولین در خون، چربی انباشه اضافه در اطراف شکم و سطوح افزایش یافته چربی خون.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۹    
دبیر کارگروه ملی مخاطرات زلزله با بیان اینکه 12 هزار ساختمان در حرایم گسلی تهران ساخته شده اند، گفت: 245 ساختمان حساس در تهران در حریم های گسل قرار دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۹    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: امیدوارم تعرفه های جدید سال 97 گروه های مختلف پزشکی تا 2 هفته آینده اعلام شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۹    
اولین توصیه ای که از هر پزشک یا شخصی که درباره سلامت دانشی دارد می شنوید این است که سبزیجات مصرف کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۳    
پزشکی قانونی گلستان اعلام کرد که طی 12 ماهه سال 96 تعداد 10 نفر در گلستان بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای (هشتم اردیبهشت ماه 1397 مصادف با 28 آوریل 2018 میلادی) در پیامی، ضمن تبریک این روز به همه شاغلین، مدیران ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۸    
عکسی از حضور سفیر برزیل در آبادان را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۸    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، بر ضرورت ارائه برنامه های آموزشی حوزه سلامت متناسب با فرهنگ و اقلیم جغرافیایی هرمنطقه که با یک نوع بیماری خاص درگیر هستند در جهت تضمین سلامت نسل آینده آنها تاکید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۶    
هورمون ها و شرایط اجتماعی در تولید گریه نقش دارند. هورمون تستوسترون که در مردان بیشتر است مانع گریه می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۶    
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی از بدهی 3 هزار میلیارد تومانی این سازمان به مراکز دانشگاهی و غیر دانشگاهی درمانی در سال 96 خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۰    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: طبق اطلاعات حاصل شده دولت با افزایش 5 درصدی تعرفه های پزشکی موافقت کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۸    
برخی درد های بدن خطرناک هستند و به سادگی نباید از کنار این قبیل دردها گذشت و نیاز به توجه فوری دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۶    
خواب روز از عوامل بروز سکته، ورم دست و پا, سردرد و افسردگی است و پوست را زرد می کند. حتی فقها بر این باورند که خواب پس از عصر موجب حماقت می شود و آدمی را از روزی محروم می سازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۴    
آقایانی که از ریش تراش قدیمی خود خسته اند اما برای خرید بهترین ریش تراش در میان انواع و اقسام ریش تراش سر در گم شده اند، یا خانم هایی که نمی دانند چه ریش تراشی بیشتر از همه برای همسرشان مناسب است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۲    
وزیر بهداشت در سفر به استان خوزستان، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سی تی اسکن بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان در شهرستان محروم شادگان را افتتاح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۰    
علی عبدالمالکی خواننده محبوب کشورمان در صفحه اینستاگرام خود آگهی فوت مادرش را منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۴    
فرآورده های شیر استریل و توزیع شیرفله و همچنین فرآورده آب معدنی بسته بندی شده از مواد پر مصرف جامعه است که در میان مردم شایعات و باورهای مختلفی درباره آنها وجود دارد و هر کدام از آنها نیز طرفداران و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۱    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف دسر توت فرنگی را به علت داشتن مواد مغذی در جوانسازی و شادابی پوست موثر دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۸    
حریرچیان گفت: کمبود خواب باعث ایجاد مشکلات روانی می شود، افراد شب کار یا شیفت کار به دلیل کم خوابی در معرض خطر ابتلا به اختلالات خواب هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۲    
جز آب سرد، کمی ملایمت در شستشو و ظرافت در خشک کردن لباس های نخی کافیه تا مجبور نشید از لباس محبوب تون به خاطر آب رفتن ش خداحافظی کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۲    
بر خلاف باور عموم، راه رفتن برای به دست آوردن تناسب اندام کاری بیهوده نیست ( منظورم فرم راه رفتن است ). وقتی با این شکل راه می روید مانند شخصی میشوید که در حال انجام یک ماموریت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۶    
روغن هسته گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان، استرول ها، اسیدهای چرب ضروری، ویتامین ها و مواد معدنی است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۶    
پاول دوروف در توئیتی اعلام کرد دلایل اصلی قطعی تلگرام یک حمله بزرگ DDoS و داغ شدن بیش از حد یکی از سرورهای تلگرام است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۰    
رطوبت بالا و محیط گرم و قلیایی ماشین ظرفشویی بستر مناسبی برای رشد قارچ های بیماری زا است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۹    
فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از دستگیری کلاهبردار کارت های گارانتی و بیمه نامه خودرو جعلی به ارزش 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۳    
گاهی نیاز بدن به نوشیدن آب طبیعی است اما در برخی شرایط این حس غیرطبیعی است پس باید نگران شد و علت تشنگی زیاد را دریافت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۲    
سارقی که با معرفی خود به عنوان معلم، راننده مینی بوسی را با آب میوه، بیهوش و خودرو او را سرقت کرده بود، دستگیر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۶    
زن و شوهر معتاد به شیشه با طراحی سناریوی خاص، گوشی های همراه رانندگان مسافرکش را سرقت می کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۸    
برگ های تازه ی بارهنگ، خواص ضدباکتریایی قوی دارند به همین جهت، برای التیام زخم ها، جراحت ها و سطوح ملتهب و آزرده ی بدن مورد استفاده قرار می گیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۵    
کبد که یکی از مهمترین عضوهای بدن محسوب می شود و نقش مهمی دارد،قصد داریم یک معجون بسیار عالی و کاربردی برای پاکسازی کبد به شما معرفی کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۹    
دهمین دوره همایش بین المللی مدیریت بیمارستانی با رویکرد بهره وری در بیمارستان، مردادماه برگزار می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۶    
مواد غذایی و مایعات در روده ها جذب بدن می شوند به این دلیل سلامت نگه داشتن این عضو مهم ازبدن اهمیت ضروری دارد ومواد غذایی نقش موثری دراین میان دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۴    
محققان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و دانشگاه تهران، موفق به ساخت نانو بیو حسگری شده اند که امکان تشخیص زود هنگام آلزایمر را با دقت و سرعت بالا ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۱    
محققان با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی موفق به تولید پروتزهای دندانی شده اند که با ترشح داروی ضد قارچ، از عفونت های قارچی جلوگیری می کند
  • ۱