جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۹:۵۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 26 آبان 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 1 آبان 1397 بهداشت نیوز 2 آبان 1397 بهداشت نیوز 3 آبان 1397 بهداشت نیوز 4 آبان 1397 بهداشت نیوز 5 آبان 1397 بهداشت نیوز 6 آبان 1397 بهداشت نیوز 7 آبان 1397 بهداشت نیوز 8 آبان 1397 بهداشت نیوز 9 آبان 1397 بهداشت نیوز 10 آبان 1397 بهداشت نیوز 11 آبان 1397 بهداشت نیوز 12 آبان 1397 بهداشت نیوز 13 آبان 1397 بهداشت نیوز 14 آبان 1397 بهداشت نیوز 15 آبان 1397 بهداشت نیوز 16 آبان 1397 بهداشت نیوز 17 آبان 1397 بهداشت نیوز 18 آبان 1397 بهداشت نیوز 19 آبان 1397 بهداشت نیوز 20 آبان 1397 بهداشت نیوز 21 آبان 1397 بهداشت نیوز 22 آبان 1397 بهداشت نیوز 23 آبان 1397 بهداشت نیوز 24 آبان 1397 بهداشت نیوز 25 آبان 1397 بهداشت نیوز 26 آبان 1397 بهداشت نیوز 27 آبان 1397 بهداشت نیوز 28 آبان 1397 بهداشت نیوز 29 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۹    
سندروم سیندرلا به معنی نداشتن استقلال و وابستگی مالی، عاطفی، فیزیکی و ... زنان به مردان است. کسانی که با این سندروم و عقده دست و پنجه نرم می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۰    
هفته کتاب و شیوه های ترویج کتابخوانی، سوژه کارتون نازنین جمشیدی در کانال شهرونگ شده است!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۰    
شکستن قولنج جزو عادت های غلطی محسوب می شود که بین مردم بسیار رایج است. قولنج شکستن آسیب های جبران ناپذیری را به بدن وارد می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۷    
دکتر دیوید لودویگ، پژوهشگر اصلی این مطالعه و مدیر عامل مرکز پیشگیری از چاقی بنیاد جدید تعادل بیمارستان کودکان بوستون، می گوید: نتایج تحقیق نشان داد، نوع غذایی که افراد طبق رژیم غذایی خوردند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۳۳    
بر اساس تحقیقاتی که اخیرا در نشست سالانه نشست های علمی انجمن قلب آمریکا صورت گرفته است، محققان دریافتند که تغذیه دیر هنگام شب با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ارتباط دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۴    
فکر کردن درمورد پولی که خرج کرده اید ماندن در گذشته است. اینکه عادت های پول خرج کردنتان را مدام در ذهنتان بررسی کنید فقط استرس بیشتری در آن لحظه برایتان ایجاد می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۴۳    
با وجود اینکه جوش زدن می تواند ژنتیکی باشد و یا به دلیل تغییرات هورمونی پدید آید، برخی از عوامل دیگر هم می توانند باعث جوش های نامعمول شوند که یکی از آن ها استرس است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۴۱    
خرید اسباب بازی یکی از دغدغه های مهم پدرومادرهاست که آنها را در میان اسباب بازی های رنگارنگ و تکنولوژی زده سرگردان می کند. اما یک اسباب بازی خوب از نظر پدرومادرها چه شکلی است؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۰۲    
راه رفتن آهسته و کند فقط حاکی از میزان خطر مرگ زودرس نیست بلکه از سن بیولوژییک طبیعی انسان حکایت می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۲    
دو سال پس از درگیری محیط بانان و شکارچیان در همدان و مرگ یک شکارچی، در دادگاه اولیه محیط بان مومیوند به قصاص نفس و نورمحمدی فرمانده او به پنج سال حبس محکوم شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۸    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سفر به سن پترزبورگ از یک کارخانه داروسازی این کشور بازدید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۴    
گروهی از پژوهشگران آلمانی، روشی ابداع کرده اند که به تشخیص باکتری های غذا کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۵    
اگر می خواهید شانس خود را برای این که دوقلو باردار شوید افزایش دهید، لازم است که اطلاعاتی در مورد نحوه تشکیل دوقلوها داشته باشید. برای دوقلو زایی راههای مختلفی وجود دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۱    
دانش آموز مدرسه قبل از سقوط مرگبار در دست نوشته ای از خانواده اش خواست تا در مراسم خاکسپاری اش کسی لباس سیاه به تن نکند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۴    
متخصصان توصیه می کنند با فرا رسیدن فصل زمستان، بیماری های به ظاهر ساده را جدی گرفته و به هیچ عنوان اقدام به خود درمانی نکنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۴۹    
این تصویر توسط سه برادر غواص دانیل، جک و متیو عکسبرداری شده است. آن ها در سواحل والینگتون در جنوب نیوزیلند مشغول غواصی بودند که متوجه هیولای دریایی شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۱۸    
عکسی از صبح امروز تهران که میکائیل کلور- برشتولد، سفیر آلمان در ایران در توئیترش منتشر کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۱۲    
عکسی جالب از نمای بیرونی دروازه خانی آباد تهران که در زمان قاجار به ثبت رسیده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۰۳    
مهناز افشار، تصویری از پرش بلند خود را در اینستاگرام منتشر کرد. او این روز ها مشغول بازی در فیلم قسم به کارگردانی محسن تنابنده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۰۰    
خودروی شخصی وزیر ارتباطات را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۴۴    
کسانی که به روماتوئید آرتریت یا روماتیسم مفصلی مبتلا هستند، به احتمال زیاد بیماری های دیگری را نیز نشان می دهند. از جمله:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۲۰    
مصرف قرص های ضد بارداری می تواند عوارض خطرناکی برای سلامت خانم ها به دنبال داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۶    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، مصرف روزانه مکمل روغن ماهی توسط مادران باردار ریسک تولد نوزاد نارس را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۶    
برخی باور های نادرست در مورد این بیماری وجود دارد که در بین مردم بسیار رایج شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۶    
سگ ها موجودات عجیبی هستند و تقریبا هر روز کلیپ های فراوانی از قابلیت سگ ها در دنیای مجازی می بینیم و از عملکرد و واکنش این حیوانات اهلی به وجد میاییم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۵    
رئیس انجمن علمی جراحان گوش، گلو، بینی گفت: بی قراری و درد گوش و کم شنوایی همراه با علائم عفونت تنفسی فوقانی مثل سرماخوردگی را جدی بگیرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۳    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه سن ابتلا به سرطان کولون در کشور کاهش یافته است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۳    
تحقیقات نشان می دهد فواید خنده برای سلامتی یکی دو تا نیست. خنده می تواند به تسکین درد کمک کند، شادترتان کند و حتی سیستم ایمنی را تقویت کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۳    
وزیر بهداشت به همراه معاونان و روسای دانشگاه های علوم پزشکی بر سر مزار مرحوم دکتر سید تقی نوربخش مدیر عامل فقید سازمان تامین اجتماعی حضور پیدا کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۳    
محموله ی بزرگ قاچاق پرندگان در معرض انقراض در عسلویه کشف شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۸    
محققان بر این باورند که حمام آب گرم ممکن است التهاب را کاهش داده و سوخت و ساز در بدن را بهبود دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۶    
در حال حاضر بیشترین استفاده از بانک خون در درمان سرطان خون اطفال بوده و نتیجه خوبی هم از آن حاصل شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۳    
رژیم های غذایی معمولا نه تنها کارساز نبوده، بلکه دارای اثرات معکوس نیز هستند و در فاصله زمانی کوتاه، وزن رژیم گیرنده به مقداری بیش از زمان شروع رژیم غذایی، باز می گردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۳    
محققان اعلام کرده اند نوشیدن یک نوع خاص قهوه هر روز صبح می تواند فرد را در برابر ابتلا به پارکینسون و زوال عقل محافظت کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۳    
جوش زدن صورت بعد از وکس و اپیلاسیون مشکلی است که بیشتر خانم ها با آن درگیر هستند. به همین بهانه دراین مقاله روش های مقابله با جوش صورت بعد از وکس را معرفی می کنیم
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۰۸    
خستگی مفرط نشانه چیست؟ آیا فکر می کنید که نشات گرفته از تنبلی افراد است؟ در بسیاری موارد خستگی می تواند نشانه مشکلات جسمی خاصی باشد نه صرفا تنبلی!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۳    
روند کاهش قیمت دلار امروز نیز ادامه یافت به طوری که قیمت دلار در معاملات امروز وارد کانال 11 هزار تومان شد و در ادامه با جهش کوتاهی در قیمت 11930 تومان ثابت ماند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۳۵    
چه چیزی باعث تنگی نفس می شود؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۷    
10 ماده غذایی که به تقویت حافظه و مغز شما کمک می کند؛
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۱    
یک متخصص کودکان معتقد است زمان دادن به کودک برای فکر کردن به کارهایش از اقداماتی مفید است که کودک بهانه گیر را آرام کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۰۸    
کم خوابی به سلامت، فعالیت و ایمنی بدن شما آسیب می رساند، تا جایی که متخصصان یکی از دلایل سرطان را در برخی موارد نداشتن خواب کافی عنوان می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۵۴    
برای درمان جوش های چرکی و عفونی باید از آنتی بیوتیک های قوی استفاده کرد. در طب سنتی توصیه می شود از دمکرده بابادم استفاده شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۹    
سیستم ایمنی در دفاع از بدن در مقابل عوامل بیماری زا نقش بسیار مهمی دارد، اما گاهی این سیستم ضعیف می شود و زمینه را برای بروز بیماری ها فراهم می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۶    
سیستم ایمنی در دفاع از بدن در مقابل عوامل بیماری زا نقش بسیار مهمی دارد، اما گاهی این سیستم ضعیف می شود و زمینه را برای بروز بیماری ها فراهم می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۲    
بی خوابی تجربه ای است که بسیاری از افراد درگیر آن هستند. روش های بسیاری برای درمان بی خوابی و مقابله با آن وجود دارد که البته برخی از آن ها بسیار کارآمد هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۱۷    
محققان دانشگاه واشنگتن واقع در سنت لوییس دریافتند فرورفتن صفحات تکتونیکی زمین به زیر یکدیگر سه برابر آنچه پیش از این تصور می شد، آب اقیانوس ها را به اعماق زمین هدایت می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۷    
دبیر دهمین کنگره اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی، از انجام پیشرفته ترین جراحی های کلیه با به روزترین تجهیزات در کشور خبر داد و گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۷    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت خانوادگی در روستایی در منطقه کهریزک خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۲۹    
مدت ها پیش از این که آنتی بیوتیک های دارویی معرفی شوند، مردم از مواد غذایی و گیاهان دارویی برای کمک به مبارزه با عفونت و بیماری استفاده می کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۲۰    
کندر ماده خوراکی است که برای تقویت هوش و حافظه در طب سنتی شماره اول به حساب می آید و بسیار مفید است. کندر در حقیقت صمغ درختی به همین نام است که مزه ای گس و تلخ دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۰۲    
محققان دانشگاه پردو واقع در ایندیانا نمونه اولیه نوعی کفی کفش را ساختند که قادر است زخم های دیابتی را درمان کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۹    
شایع ترین سرطان انسان سرطان پوست است که اکثرا قابل برداشت بوده و کشنده نمی باشد. این نوع سرطان در مردان 3-2 برابر خانم ها شیوع دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۶    
اگر علاقمند هستید بدانید که مزاج تان چیست به سوالات مزاج شناسی پاسخ دهید و بدن خودتان را بشناسید تا بتوانید به سلامتیتان کمک بیشتری کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۰    
عکس نشان از روزهایی ساده و بدون آلایش است که در آن مهندسی جوان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه صنعتی شریف دوران مقدس سربازی را طی می کرد تا کم کم به دروازه های شهرت برسد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۰    
در طب سنتی اگر زخم ها زیاد عفونی و خطرناک نباشند، توصیه می شود از عصاره تره در شیر استفاده شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۰    
گاهی داشتن موی فر و مجعد می تواند دشواری های فراوانی را برای شما به همراه داشته باشد. به ویژه اگر موهایی کاملا حالت دار داشته باشید مسلما قبل از اینکه از منزل خارج شوید تلاش می کنید تا به هر نحوی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۰    
هویج سیاه یکی از مواد غذایی است که در بعضی از نقاط جهان مورد استفاده قرارمی گیرد. البته بسیاری از افراد در سراسر جهان ممکن است هرگز هویج سیاه را ندیده یا مصرف نکرده نداشته باشند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۳۵    
آیت الله باقری کنی، برادر مرحوم آیت الله مهدوی کنی و استاد دانشگاه امام صادق (ع)، هنگام قرائت نماز به یک دانشجو اقتدا کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۳۵    
محققان دریافتند که تغییر و اصلاح برخی عادت ها در سبک زندگی می تواند خطر ابتلا به سندرم متابولیک را کاهش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۲۶    
فرزند مرحوم سید محمدتقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تشییع پدرش
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۲۶    
حمله همراهان بیمار با چاقو به پزشک درمانگاهی در مشهد، به بهانه اولویت رسیدگی به بیمار
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۲۶    
برای ضدعفونی کردن ریه از عفونت می توانید از دم کرده پونه استفاده کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۸    
بیماری های روده انواع مختلفی دارند که هر کدام نشانه های گوناگونی را دارا می باشند. در این مطلب درباره علل و علائم بیماری های کورون، سندرم روده تحریک پذیر، سلیاک ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۵    
مذاکره و سازش با آمریکا موضوعی است که در سال های اخیر از سوی طرفداران جریان لیبرالی در کشور به خصوص پس از سال 1376 و با روی کار آمدن دولت اصلاحات به شکلی جدی تر در کشور کلید خورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۲    
گردو یک از خوراکی های بسیار ساده ای است که برای سلامتی تان فوق العاده مفید است. گردو، خواص غذایی خاص خودش را دارد و یکی از منابع با ارزش پروتئین، چربی های سالم، فیبر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۲    
متخصص داخلی یا پزشکی داخلی در تشخیص، درمان و پیشگیری از همه ی بیماری های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد و خدمات مراقبتی بسیاری بخصوص در بیمارستان ها ارائه می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۲    
آیا کارمندی که به تازگی برای استخدام با او مصاحبه کردید واقعاً از آن چیزهایی که ادعا می کرد می داند، سررشته ای دارد یا اینکه فقط جواب هایی را برایتان تکرار می کند که شما دوست دارید بشنوید؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۲    
کبد چرب یکی از بیماری های شایع در میان مردم است که مشکلات بسیاری را برای افراد ایجاد می کند. از علائم این عارضه می توان به ضعف، خستگی، احساس سنگینی و فشار در ناحیه فوقانی و راست شکم اشاره کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۲۰    
اصغری گفت: مردم در تأمین دارو وسواسی هستند و در فرهنگ ما این موضوع از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۴    
11 خوراکی شکم صاف کنداشتن شکمی صاف یک شبه حاصل نمی شود. خوشبختانه می شود با تکیه بر برخی مواد غذایی و صدالبته داشتن تحرک بدنی مناسب به هدف تناسب اندام و داشتن شکمی صاف تر امیدوار بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۴    
امروزه همه ما خطرات و مضرات سیگار کشیدن را می دانیم اما در دهه 1950 حدود نیم قرن گذشته تبلیغات و فشار فرهنگی روی سیگار کشیدن بسیار قوی بود و مردم کمتر از مضرات آن آگاه بودند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۵۶    
هیچ کس دوست ندارد بیمار شود و زندگی خود را با درد و ناراحتی بگذراند، اما گاهی به دلیل بی اطلاعی از نشانه های جدی و مهم بیماری ها، با مشکلی جدی مواجه می شویم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۷    
متخصص طب ایرانی با اشاره به عوارض مصرف غیر منطقی دمنوش ها و گیاهان دارویی توصیه کرد: مصرف این گیاهان باید تحت نظر متخصص انجام شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۷    
درد کمر اغلب به خودی خود بهتر می شود. اما اگر درد کمر بعد از 72 ساعت از بین نرفت، می توان با مراجعه به پزشک متخصص و استفاده از درمان های موثر، آن را تسکین داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۲۳    
می توان در خانه هم یک قرص لاغری ساخت راه های مختلفی برای لاغری وجود دارد که ترجیح این است که از مواد طبیعی و خانگی برای کاهش وزن استفاده شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۲۰    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای ایلام گفت: با ادامه بارندگی پائیزی طی روزهای اخیر مخزن آب سد چم گردلان ایلام تکمیل و سرریز کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۲۰    
برخی علائم و نشانه ها وجود دارند که نباید از کنار آن ها به سادگی عبور کرد و آن ها را نادیده گرفت مثل کاهش وزن غیر طبیعی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۱۱    
این یک مساله طبیعی و غریزی است که ما دوست داریم هر روز جذاب تر به نظر برسیم. در این مطلب از سایت برترین ها ما 8 روش ایده آل برای زیباتر شدن موهای شما مطرح می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۹    
چای به دلیل حرارت مزاجی خود، اخلاط لزج را از مسیرهایی که در آن تجمع یافته اند پاک می کند و نوشیدن آن پس از فعالیت های بدنی یا فکری موجب رفع خستگی و تسکین ناراحتی ها می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۰:۳۹    
فوق تخصص غدد و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به تبلیغات دروغین درمان قطعی دیابت از طریق جراحی متابولیک در شبکه های ماهواره ای گفت: بر اساس مطالعات 12 ساله بین المللی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۰:۳۹    
نگرانی، زمانی که موجب رفع مشکل و دردسر شود، مفید است که گاها چیزی متناقض با این موضوع در افراد و نتیجه اعمال دیده شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۵۷    
آرتروز به معنای ساییدگی مفصل است و می تواند محدودیت حرکت در آن مفصل ایجاد کند و امروزه برای درمان این بیماری روش های درمانی مختلفی ارائه می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۴۸    
رئیس انجمن علمی جراحان گوش، گلو، بینی و سر و گردن علائم بروز عفونت گوش میانی در کودکان را برشمرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۹    
سحابی ها به دلیل شکل های متفاوت انواع مختلفی دارند. در این گزارش قصد داریم چند نوع از این سحابی ها را نام ببریم و توصیف کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۶    
مدیر کل پایش سازمان هواشناسی کشورگفت: میزان بارش در کشور از ابتدای سالجاری تا روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 80.2 درصد بیشتر از حد نرمال بوده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۷    
پرده آمنیوتیک داخلی ترین لایه مجاور مایع آمنیوتیک و جنین است که زخم سوختگی را درمان می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۴    
گودی زیر چشم یکی از مسائلی است که این روز ها اکثر خانم ها از آن شکایت دارند و همیشه به دنبال این مساله هستند که بدانند علل گودی زیر چشم چیست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۱۲    
فشارخون بیماری است که از آن با نام قاتل خاموش یاد می کنند. متاسفانه امروزه با گسترش زندگی شهرنشینی و کم تحرکی روز به روز بر تعداد مبتلایان به این عارضه افزوده می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۹    
زگیل، گلودرد، پینه پا و غیره جزو مشکلاتی هستند که برای همه ما پیش می آیند. شما می توانید با یک ماده ساده و دم دستی از بسیاری از مشکلات خلاص شوید: نمک ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۰    
برگ گردو علی رغم خواص بسیاری که دارد اغلب نادیده گرفته می شود، این درحالی است که در درمان 9 بیماری موثر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۰    
نفس نفس زدن شرایطی است که در آن تنفس سریع صورت می گیرد. در برخی موارد، افرادی که با این شرایط مواجه هستند ممکن است عمیق تر از حالت عادی تنفس کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۰    
کشف سیاره ای مشابه زمین که می تواند در آینده ای نه چندان دور خانه دوم انسان ها باشد نوید این است که انسان در قرن های آینده در جایی جز زمین زندگی می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۵۱    
اگر دلتان می خواهد با روش های سالم و طبیعی دهان سالمی داشته باشید این مطلب به دردتان می خورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۵۱    
برگ گردو علی رغم خواص بسیاری که دارد اغلب نادیده گرفته می شود، این درحالی است که در درمان 9 بیماری موثر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۸    
یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به ساخت داروی گیاهی جدیدی برای رفع درد مفاصل شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۵    
کودکان در طول شبانه روز 300 تا 400 بار می خندند، ولی در بزرگسالی میزان خندیدن به حدود 15 تا 18 بار در شبانه روز کاهش می یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۳۶    
با سلچی همراه ما باشید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۲۷    
منظره ای بی نظیر در بارندگی های روزهای اخیر در تهران/ سعادت آباد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۲۴    
محمدرضا میرشاه ولد این کارتون را با شرح کسانی که عمل زیبایی "گوش الاغی" انجام دهند شلاق میخورند و جریمه می شوند! در اینستاگرامش منتشرکرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۲۱    
هیچ دردی را نمی توانید با آن قیاس کنید؛ وقتی می گیرد، تمرکز، آرامش و حواس تان را فلج می کند و رمق انجام هیچ کاری را برای تان باقی نمی گذارد ...
  • ۱