جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۳:۰۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 29 آبان 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 1 آبان 1397 بهداشت نیوز 2 آبان 1397 بهداشت نیوز 3 آبان 1397 بهداشت نیوز 4 آبان 1397 بهداشت نیوز 5 آبان 1397 بهداشت نیوز 6 آبان 1397 بهداشت نیوز 7 آبان 1397 بهداشت نیوز 8 آبان 1397 بهداشت نیوز 9 آبان 1397 بهداشت نیوز 10 آبان 1397 بهداشت نیوز 11 آبان 1397 بهداشت نیوز 12 آبان 1397 بهداشت نیوز 13 آبان 1397 بهداشت نیوز 14 آبان 1397 بهداشت نیوز 15 آبان 1397 بهداشت نیوز 16 آبان 1397 بهداشت نیوز 17 آبان 1397 بهداشت نیوز 18 آبان 1397 بهداشت نیوز 19 آبان 1397 بهداشت نیوز 20 آبان 1397 بهداشت نیوز 21 آبان 1397 بهداشت نیوز 22 آبان 1397 بهداشت نیوز 23 آبان 1397 بهداشت نیوز 24 آبان 1397 بهداشت نیوز 25 آبان 1397 بهداشت نیوز 26 آبان 1397 بهداشت نیوز 27 آبان 1397 بهداشت نیوز 28 آبان 1397 بهداشت نیوز 29 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۷:۱۵    
تست های روانشناسی یکی از هزاران راه شناخت اسرار درونی انسان هاست تا بتوانیم ناخودآگاه خود را محک بزنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۵۶    
اگر غدد چربی پوست بیش از حد چربی ترشح کنند، باعث ایجاد پوست چرب می گردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۱:۴۲    
با یک ترفند ساده، با خیال راحت برنج بخورید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۷:۴۵    
مطالعات نشان داده است مصرف برخی غذاها و نیز نوع بسته بندی و فرآوری آنها بر سلامت زنان به ویژه در بحث نازایی و یائسگی زودرس اثرگذار است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۸    
نارنج را می توان یکی از محبوب ترین مرکبات دانست که به خاطر عطر و طعم خاص خود طرفدارانی پرشمار دارد. اما مصرف بیش از حد نارنج نیز می تواند عوارضی داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۳    
یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد "چای سبزیجات"، دمنوش های هل ، جعفری ، تربچه ، پیاز و سیر می توانند تاثیر زیادی در "آرامش اعصاب" و "سلامتی بدن" داشته باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۴۵    
استفاده از آب کاکتوس برای زنان در دوران قاعدگی و برای کاهش دردهای این دوران بسیار مفید است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۱۸    
یک سری علائم مشخص و واضح وجود دارند که از وجود سرطان در بدن خبر می دهند. خوب است با آشنایی با این علائم آنها را خیلی زود تشخیص دهید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۹    
بزرگ ترین تأمین کننده ی یخ ایران در قدیم، در کدام شهر قرار داشته است؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۵    
گاهی برخی پدر و ما در هادر توجیه تک فرزندی خود این طور دلیل می آورند که آدم یک فرزند داشته باشد و همان را خوب تربیت کند، کار بزرگی کرده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۷:۴۷    
یکی از عجیب ترین ماساژهایی که در یکی دو سال گذشته به محبوبیت زیادی دست یافته و همواره خبرساز می شود، ماساژ با چاقو است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۱۲    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: گلنار فارسی بهترین داروی گیاهی برای درمان آفت به شمار می آید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۲    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی دسر را به علت داشتن ویتامین C فراوان در رفع سرماخوردگی و گلو درد موثر دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۵    
از مهمترین ویژگی های یک دوست خوب، قابل اتکا بودن است. شما باید برای دوستتان یک تکیه گاه مطمئن باشید. دوست شما مخصوصا در شرایط سخت به حمایتتان نیاز دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۷    
رابطه زناشویی هم مانند هر رابطه نزدیک دیگری به بخشش و گذشت نیاز دارد تا تداوم داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۳    
بزرگترین مرکز دندان پزشکی نیرو های مسلح صبح روز سه شنبه (29 آبان) با حضور وزیر دفاع و معاون هماهنگ کننده ارتش افتتاح شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۱    
علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون با اشتراک گذاشتن پست اینستاگرامی در صفحه شخی خود از جنایات آمریکا و عربستان در یمن انتقاد کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۵    
افرادی که در چهل و پنجمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پذیرفته نشده اند می توانند از ساعت 10 صبح شنبه 3 آذر در تکمیل ظرفیت این آزمون ثبت نام کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
استقبال گرم با آب سرد از خلبان جوان پس از اولین پرواز سولو ( solo) در حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۱۲    
نوزاد 12 روزه که در آغوش مادرش قرار داشت توسط یک میمون ربوده و کشته شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۰۰    
تصویری که صفحه اینستاگرام رهبر انقلاب به مناسبت هفته وحدت از ایشان با لباس اهالی سیستان و بلوچستان منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۵۱    
آمریکا برای کسب اطلاعات درباره یک ایرانی به نام حسین احمد لاریجانی 3 میلیون دلار جایزه تعیین کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۵۱    
رئیس سابق صدا و سیما با انتشار پستی در حساب کاربری اینستاگرام خود ضمن بیان خاطره ای از شهید بهشتی درباره صبحانه های کاری اخیر خود توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۴۸    
در تصویر زیر عکسی از جلسه مشترک نراقی، حداد عادل و حسین نصر را می بینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۴۲    
منیزیم یک ماده معدنی مهم است که بدن برای تولید انرژی به آن نیاز دارد. منیزیم می تواند قند خون و واکنش های شیمیایی بدن را تنظیم کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۴۲    
محققان انگلیسی قادر به ابداع روشی برای درمان سرطان ریه شده اند که می تواند تومورهایی که دسترسی به آنها سخت است را ظرف نیم ساعت شناسایی و نابود کند و هزاران بیمار را از جراحی های تهاجمی نجات می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۴۲    
در ترکمنستان آب، برق و گاز رایگان است! این کشور به دلیل داشتن چهارمین منبع بزرگ گازی دنیا بصورت رایگان به شهروندان خود گاز میدهد!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۴۰    
صرف نظر از فاصله ای که والدین با فرزندانشان دارند ، اما باز هم شرایطی پیش می آید که والدین متوجه اشتباهاتی در جوانانشان می شوند که انتقاد از آنها امری بدیهی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۳۴    
اگر به بادگلو مکرر دچار هستید و می خواهید آن را درمان کنید یا سوالاتی درباره جلوگیری از بادگلو، آروغ زدن، درمان آروغ زدن مکرر، درمان آروغ زدن در طب سنتی، داروی ضد آروغ، ، چگونه آروغ بزنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۲۵    
توییت مرتضی غرقی در مورد برنامه دولت برای سازش با غرب #بازی_سازش
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۲۲    
این روزها عده زیادی از بد خوابی ، بی خوابی و بیدارشدن از خواب گله می کنند به طوری که صبح با کسالت و خستگی مجبورند از رخت خواب جدا شوند .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۱۶    
توئیت جدید شهریار زرشناس در نقد جریان سازش کار و لیبرال کشور #بازی_سازش
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۰۴    
برخی مردم پاکستان به دلیل ارزان بودن قیمت غار ها به روستای حسن عبدال در شمال غرب اسلام آباد پایتخت این کشور رفته اند و غار های این روستا را خریداری کرده اند تا سرپناهی برای خود و خانواده هایشان ایجاد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۰۴    
ما اکثر دایناسورها را با شکستن رکورد بزرگ ترین موجودات جهان، می شناسیم اما دیرینه شناسان شواهدی از کوچک ترین دایناسورها را کشف کردند که به اندازه یک گنجشک بودند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۰۴    
توت خشک را می توان یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین خوراکی های پاییزی و زمستانی دانست که از سالها پیش روی میزها وجود داشته. اما این خوراکی قدیمی خواصی بی نظیر هم دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۷    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، تماشای روزانه بیش از 2 ساعت و 12 دقیقه تلویزیون در روز منجر به افزایش ریسک مرگ زودرس می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۴    
آنچه عسل را به محصولی جذاب تبدیل می کند محتوای ترکیبات گیاهی زیست فعال و آنتی اکسیدان های آن است. عسل های تیره تر به طور معمول مقدار بیشتری از این ترکیبات را در خود جای داده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۷    
انتشار این تصویر از چهره شکسته حسین محب اهری که درگیر مبارزه با سرطان است، سبب تعجب و ناراحتی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۴    
شاهرخ استخری با انتشار این عکس نوشت: این روزا با این شرایط اقتصادی و تغییر لحظه ای قیمت ها خیلی از معامله ها به هم خورد خیلی ها زیر حرفشون زدن و به اصطلاح دبه کردن.. ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۰    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران با اشاره به اینکه 70 درصد جمعیت این استان اضافه وزن دارند و چاق هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:مصرف بالای کربوهیدات ها، قند و چربی در شب باعث کاهش میزان ترشح هورمون رشد در افراد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۴۵    
در زندگی امروزی کم تحرکی بیماری های کبدی را افزایش می دهد و بدن نیاز به سم زدایی دارد، در این مطلب سعی داریم با مصرف برخی مواد غذایی از بروز این ناراحتی ها پیشگیری کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۲۴    
فرزند صالح گلی از گل های بهشت است گلی است که خداوند بین بندگانش قسمت نموده است و سعادت مرد در این است که فرزندی شایسته داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۱۵    
پروتئین یکی از مهمترین درشت مغذی هایی است که هر ورزشکاری باید برای عضله سازی، چربی سوزی و بهبود عملکرد از آن بهره بگیرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۴۸    
نکاتی در نتایج آزمایش خون اهمیت دارد که شاید افراد به آن توجه نکنند مثل سن و جنسیت هر فرد، همچنین مواردی را باید قبل از انجام آزمایش رعایت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۴۲    
همه ی ما بارها شنیده ایم که اضطراب تأثیر بسیار زیادی بر سلامت روح و روان ما دارد. محققان معتقدند اضطراب پیوسته و طولانی مدت می تواند در بعضی بخش های بدن ما انباشته شود و ما آن را با بیماری های دیگری ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۲    
کوتاه کردن ناخن ها در زمان مناسب را جدی بگیرید. این مقاله را تا انتها بخوانید و در مورد مراقبت از ناخن ها اطلاعات کسب کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۹    
پس انداز کردن پول برای افرادی که به شدت دست به جیب و اصطلاحا ولخرج هستند، کار چندان آسانی نیست.اما در این مقاله به شما 3 روش جالب را پیشنهاد می دهیم که می تواند به پس انداز کردن افراد ولخرج کمک کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۴    
نتایج مطالعه نشان می دهد افراد مبتلا به آلرژی بادام زمینی می توانند با مصرف روزانه مقدار کمی پودر بادام زمینی از خودشان در مقابل واکنش آلرژیک محافظت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۸    
خیلی از والدین دوست دارند خانواده خود را از وضعیت بدون گفت وگو خارج کنند، اما نمی دانند از کجا باید شروع کنند. در واقع موضوع شروع گفت وگو را پیدا نمی کنند. در امورات جاری خانه با فرزندان مشورت کنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۲    
از بهترین مخلوقات خدای تعالی بعد از انسان کامل فرشتگان هستند.آنان به عنوان موجوداتی که دائما در حال عبادت وبندگی هستند وکمر خدمت به باری تعالی را بسته اند وجود دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۱۸    
فصل پاییز فصل زیباییست اما کسانی که بیرون ورزش میکنند شاید زیاد از آمدن این فصل خوشحال نباشند. دلیلش هم واضح است ورزش کردن در هوای خیلی سرد زیاد ایده ی خوبی نیست .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۰    
در این مقاله قصد داریم 6 اسموتی سالم را برای شما معرفی کنیم که مصرف آن می تواند شما را در رسیدن به هدفتان کمک کند. پس همراه ما باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۹    
بانک سرمایه پس از دو سال وقفه در بسته ماندن نماد خود در فرابورس با بهره مندی از سه راهکار اساسی و طلایی توانست نماد این بانک را در فرابورس باز کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۲    
بانکی در ایتالیا وجود دارد که در ازای پرداخت وام از مشتریانش به جای دریافت سند، پنیر دریافت می کند! ارزش پنیر های ذخیره شده در این بانک به بیش از 200 میلیون دلار می رسد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۵    
دمنوش ها لذت بی مانندی دارند که روح آدم را تازه می کنند. پس برای آشنایی با روش تهیه انواع مختلف آنها، با ما همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۵    
ابتلای نوزاد به برخی بیماری های مادرزادی به دلیل بی دقتی های مادر در مصرف دارو های غیرضروری در این دوران حساس است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۰    
مدیر کل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: داده ها نشان می دهد امروز هوای هفت کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۴    
سالانه 100هزار نفر به معلولان کشور اضافه می شود که از این میان بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی سازمان بهزیستی کشور ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۸    
وجود املاحی مانند فیبر، کلسیم و آهن در کشمش موجب درمان بسیاری از بیماری ها از جمله سنگ کلیه و جلوگیری از ابتلای افراد به آلزایمر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در استان های جنوبی کشور از جمله بوشهر و فارس، در عین حال از ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب در روز پنج شنبه (اول آذرماه) خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۵    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در افزایش شیر مادران و کاهش علائم یائسگی مفید دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۳    
نتایج یک پژوهش نشان داد که مقاومت به انسولین می تواند منجر به کاهش تخمک های بالغ و با کیفیت شود و ممکن است باروری را تحت تاثیر قرار دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۷    
یکی از بیماریهای بسیار دردناک و متاسفانه شایع ، بیماری سنگ کلیه است. در درمان این مشکل ، میتوان از دم نوش های گیاهی مختلفی استفاده کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۹    
نارنگی از جمله میوه هایی است که تقویت کننده قلب و معده بوده و به عنوان یک اشتهاآور طبیعی برای بیماران کم اشتها و افرادی که تمایل به افزایش وزن دارند، استفاده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۰    
مصرف سماق با کباب دارای فواید بسیاری است که منجر به رفع آلودگی گوشت و کاهش کلسترول می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۸    
با مصرف این نوشیدنی سایز دور کمرتان کوچک شده و چربی های شکمتان در هنگام خواب آب می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۷    
سرطان سینه یکی از رایج ترین سرطان ها در دنیاست که علائم خود را دارد، اما اکثر افراد نسبت به برخی از این علائمی که بدن بروز می دهد بی توجه بوده و اعلام خطر بدن را نادیده می گیرند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۱    
گرمای هوا سبب تعریق و بوی نامطبوعی می شود بر همین اساس دانشمندان روش هایی را برای کاهش تعریق و رفع بوی بد آن کشف کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۶    
طب سنتی همیشه راهکارهای مختلفی برای پیشگیری از بیماری ها و درمان آن ها مانند سرماخوردگی داشته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۶    
یکی از گیاهان دارویی با داشتن صدها خاصیت در حفظ جوانی و شادابی پوست و مو و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری ها موثر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه جوی از بعدازظهر پنجشنبه به کشور موج جدید بارش در نواحی غربی و شمال غرب کشور را در بر می گیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۲    
آنفلوآنزا سرماخوردگی رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح تفاوت آنفلوآنزا و سرماخوردگی، بایدها و نبایدهای تزریق واکسن برای گروه های مختلف را توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۰    
بانک عمومی خون بند ناف پژوهشگاه رویان شما نیز می توانید با ذخیره سلول های خون بند ناف در اولین دقایق زندگی فرزندتان، سلامتی را برای او پس انداز کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۴    
کلینیک باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد هرروز به معرفی برخی دمنوش های مفید و موثر گیاهی بپردازد و شما را با خواص و فواید بی نظیر آنها آشنا کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۹    
کهکشان ها مجموعه ای از ستارگان، بقایای ستارگان، گرد و غبار و گاز هستند که نیرو های جاذبه آن ها را کنار یکدیگر نگه داشته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۹    
محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف خوراکی نوعی آب سبزی را به علت داشتن انواع ویتامین ها و املاح معدنی در شادابی پوست موثر دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۶    
مصرف دمنوش های معرفی شده در این بخش شما را از خطرات کبد چرب در امان نگه می دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۲۹    
اصغری با اشاره به تولید 97 درصد دارو های مورد نیاز کشو در داخل، گفت: هیچ وارداتی در حوزه دارو های رادیو اکتیو نداریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۰    
محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی آب سبزی را در سوزاندن چربی های شکم و پهلو موثر دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۴    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ضرورت افزایش سطح سواد سلامت جامعه، بر نظارت بیشتر مسئولین ذیربط بروی محتوای سلامت سایت ها، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تاکید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۴    
طبق نتایج حاصل از تحقیقات جدید، مصرف چای سبز در جلوگیری از ذخیره چربی در کبد و همچنین کاهش وزن موثر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۵    
حالت سگ تسلا 3 یک فلوشیپ آلرژی و ایمونولوژی بالینی عوارض نگهداری از حیوانات در منازل بویژه سگ و گربه و تاثیر حضور آنها در بروز برخی عفونت ها و مقاومت های آنتی بیوتیکی را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۶    
محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت ترش و شیرین را در کنترل فشار، قند و چربی خون موثر دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۳    
سفید کردن دندان با 6 راهکار خانگی و بدون هر گونه ترفند گران قیمت و پر دردسر امکان پذیر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۰    
برای "افزایش قد" در سنین رشد می توانید از یک ترکیب گیاهی ساده استفاده کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۱    
برخی دگرگونی های کوچک در زندگی مدرن امروزی و زمان غذاخوردن خطر ابتلا به بیماری های لاعلاج را به میزان زیادی کاهش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۰۲    
دمنوش سیب ترش و دارچین به خاطر رایحه ی دلنشینی که دارد بسیار آرامش بخش و برای رفع خستگی مناسب است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۵۶    
هر گونه تحریک در چشم ما باعث میشه احساس ضعف کنیم. یکی از مشکلاتی که ممکنه به دلایل زیادی برای چشم اتفاق بیفته، چشم درد هست. این یه تهدیدیه که مردم اغلب با اون برخورد میکنن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۵    
دیابت نوع 2 جزو آن دسته از بیماری هایی است که باید تمام تلاش را برای پیشگیری از ابتلا به آن به کار بست، چون این بیماری باعث بروز بیماری های دیگری می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۹    
در علم تغذیه اهمیت صبحانه به قدری زیاد است که آن را سرمایه ای برای سلامتی طولانی مدت می دانند. مخصوصاً برای آن دسته از افرادی که قصد کاهش وزن دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۶    
اگرگاهی اوقات از سردرد کلافه می شوید شاید ماساژ بتواند درد شما را تسکین بدهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۳    
شاید یکی از سوال های اکثر ما این باشد که وقتی تب کردیم چه بخوریم تا تب پایین بیاید و چه نخوریم! باورهای درست و غلط بسیاری از گذشتگان به ما رسیده که بسیاری از آن ها هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۸    
سوءهاضمه بیماری بسیار شایع و آزاردهنده ای است که تعداد زیادی از افراد جامعه را مبتلا ساخته و گرچه بیماری بدخیمی نیست، ولی شناخت ماهیت آن و راه های درمان برای عموم بسیار مهم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۷:۴۷    
تصویری از آگهی روزنامه برای فروش و مزایده خودروهای بابک زنجانی را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۷:۴۱    
تصویری از تغییر پلاک خودرو در ایران از سال 1330 تا 1382 را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۷:۲۹    
نخستین داروخانه رباتیک ایران و آزمایشگاه رفرنس ارومیه از طریق ویدیو کنفرانس با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۷:۱۷    
ریه های انسان نقشی کلیدی در حفظ عملکرد درست اندام های دیگر بدن ایفا می کنند. از آنجایی که انسان برای ادامه بقا به تنفس وابسته است، ریه ها در هر ثانیه مشغول فعالیت هستند و بر همین اساس ...