شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۰May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 15 آبان 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 1 آبان 1397 بهداشت نیوز 2 آبان 1397 بهداشت نیوز 3 آبان 1397 بهداشت نیوز 4 آبان 1397 بهداشت نیوز 5 آبان 1397 بهداشت نیوز 6 آبان 1397 بهداشت نیوز 7 آبان 1397 بهداشت نیوز 8 آبان 1397 بهداشت نیوز 9 آبان 1397 بهداشت نیوز 10 آبان 1397 بهداشت نیوز 11 آبان 1397 بهداشت نیوز 12 آبان 1397 بهداشت نیوز 13 آبان 1397 بهداشت نیوز 14 آبان 1397 بهداشت نیوز 15 آبان 1397 بهداشت نیوز 16 آبان 1397 بهداشت نیوز 17 آبان 1397 بهداشت نیوز 18 آبان 1397 بهداشت نیوز 19 آبان 1397 بهداشت نیوز 20 آبان 1397 بهداشت نیوز 21 آبان 1397 بهداشت نیوز 22 آبان 1397 بهداشت نیوز 23 آبان 1397 بهداشت نیوز 24 آبان 1397 بهداشت نیوز 25 آبان 1397 بهداشت نیوز 26 آبان 1397 بهداشت نیوز 27 آبان 1397 بهداشت نیوز 28 آبان 1397 بهداشت نیوز 29 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۹    
خانم ایوانکا ترامپ، دختر اول دونالد ترامپ است که در سال 1981 میلادی متولد شد و اینک به عنوان تاجر، نویسنده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۲    
در شرایط جوی معمول و به صورت استاندارد شما می بایست فاصله سه الی چهار ثانیه ای با خودروی جلوی خود داشته باشید که به هنگام رانندگی در زیر بارش باران این عدد به 5 ثانیه افزایش پیدا می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۷    
هیچ کس نگفته که حتماً و الزاماً باید تمامی دعاها، همراه با اشک و ناراحتی و غصه باشد. خداوند متعال، بنده ی "شاکر" خود را بیشتر دوست دارد و دعایش را بیشتر قبول می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۲۰    
رسیدگی به امور منزل، نگهداری از فرزندان و والدین سالخورده، اشتغال و... ممکن است زمینه ساز بروز مشکلات جسمی و روانی در بیشتر خانم ها شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۵    
متخصص زنان ونازایی گفت: اگر خانمی قصد دارد قدرت باروری خود را برای چند سال آینده حفظ کند، باید مشکلات مسیر باردارشدنش را کنترل کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۱    
در دنیای خودروها این طور بیان می شود که عدد بالاتر نشان دهنده کیفیت بهتر است. به هر حال، قدرت اسب بخار بیشتر و میزان مسافت طی شده بیشتر با هر باک پر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۰۳    
در تصویر زیر کوپن نان هنگام قحطی و جیره بندی در سال 1322 را می بینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۰۳    
تصویر هدیه منحصر به فرد معلم پایه اول دبستان شهید مفتح روستای سلخ منطقه آزاد قشم به شاگردانش در روز دانش آموز در فضای مجازی بازتاب داشته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۸:۲۸    
یک مدیر طی اقدامی جنجالی صد ها خودرو و آپارتمان به کارمندان خود اهدا کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۸:۲۵    
ایجاد اعتماد به نفس در کودکان یکی از اولویت های تربیتی آنان است. کودک دارای اعتماد به نفس، احساس ارزشمندی نسبت به خود دارد و در انجام فعالیت های روزانه و ارتباط با دیگران موفق تر عمل می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۸:۲۵    
کودک عجیب الخلقه که با بیماری نادری در آمریکا به دنیا آمده بود یک ساله شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۸:۲۵    
کاهش قند خون با کلاه سبز بادمجان به راحتی قابل دست یابی است. کافی است طرز استفاده از آن را در این مقاله مطالعه کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۸:۲۵    
شباهت زیاد یک شهروند چینی به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بسیار تعجب برانگیز است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۵۲    
به گفته محققان، اگر همسر شما حس استرس دارد احتمالا شما دچار اضافه وزن می شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۴۳    
طراحان داخلی اصولا اعتقادی به قوانین دکوراسیونی ندارند آن ها فقط از سلیقه شخصی شان پیروی میکنند بهتر است شما هم برخی از قوانین دکوراسیونی را زیاد جدی نگیرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۲۸    
ضرب المثل یک دست صدا ندارد در مورد تربیت فرزند هم صدق می کند. نه شما و نه هیچ کس دیگری به تنهایی نمی تواند نیازهای عاطفی و روانی فرزندش را برآورده کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۱:۴۵    
خیلی از بچه ها تمام مدت، خود را در مدرسه نگه می دارند تا از سرویس های بهداشتی مدرسه استفاده نکنند و با اینکه دچار دل درد هستند، اما ترجیح می دهند به دستشویی نروند تا به منزل برسند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۱:۳۶    
در ادیان ما اشاره به خوابیدن به سمت قبله شده و برخی پزشکان معتقدند که برای سلامت بدن به سمت راست بدن بخوابید. در این مطلب می گوییم که برای دیدن رویای شیرین به کدام سمت بخوابید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۱:۲۷    
با بالا رفتن قیمت ها، مواد غذایی حکم کیمیا را پیدا کرده اند و برای کاهش هزینه ها باید به اندازه خرید کرد و در استفاده از مواد غذایی همه موارد را در نظر گرفت تا میزان ضایعات به حداقل ممکن برسد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۱:۱۷    
در این مقاله برخی از علائم بیماری ام اس را همراه با شما مرور خواهیم کرد، بیماری ام اس به دلیل اینکه سیستم عصبی را درگیر می کند داری علائمی غیر قابل پیش بینی بوده و جالب است بدانید علائم این بیماری در ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۱:۱۱    
شاید خیلی ها بر این باور اشتباه پایبند باشند که بواسیر فقط بر اثر یبوست به وجود می آید! خیر! این تصور بسیار غلط است و این بیماری دلایل زیادی می تواند داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۰:۲۲    
بارزترین عارضه جانبی مصرف آنتی بیوتیک، اسهال و استفراغ است. تقریبا همه مردم این را می دانند. اما بر اساس تحقیقات دانشمندان مشخص شده که 20 درصد از مردم عوارض دیگری نیز از آنتی بیوتیک را تجربه می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۹:۵۴    
عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی گفت: بر اساس پژوهشی که انجام دادیم اعتقاد به آموزه های دینی و باورهای قرآنی، سطح فعالیت های جسمانی و ورزش را در افراد افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۹:۴۸    
مدیر بهداشت محیط در ایام خاص وزارت بهداشت، تدابیر بهداشتی ایام عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۹:۲۴    
سخنگوی سازمان انتقال خون با اعلام میزان اهدای خون در پنج ماهه اول سال جاری، دارندگان گروه خونی o مثبت را بیشترین اهداکنندگان عنوان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۹:۰۰    
از پوست انار معمولا افراد استفاده نمی کنند و آن را دور میریزند، اما اگر بدانید که پوست انار از چه خواص و فواید فوق العاده ای برخوردار است هرگز این کار را نمی کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۸:۳۶    
آرتروز (Arthrosis) یک کلمه یونانی به معنای مفصل است که نشانگر وجود التهاب در مفاصل و موجب بروز خستگی و درد می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۸:۱۸    
به جای اینکه هر روز صبح تمامی تلاش خود را برای مرتب کردن موهای آشفته صرف کنید چرا از بروز این مشکلات جلوگیری نمی کنید؟ ترفندهایی وجود دارد که شما را مطمئن می سازد صبح زود به هنگام بیدار شدن از خواب ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۸:۱۵    
زندگی روزمرۀ ما تحت تاثیر القای انتظار های غیرواقعی رسانه ها در رابطه با اینکه چه بپوشیم، روابطمان باید چگونه باشد، و حتی چگونه رابطۀ جنسی برقرار کنیم قرار دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۹    
باور عمومی این است که با بالاتر رفتن سن، توانایی یادگیری در ما رو به افول می گذارد؛ اما نتایج مطالعات می گویند که شاید واقعاً این طور نباشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۲    
تحقیقات جدید دانشمندان دانشگاه پنسیلوانیا می گوید: حرکات فیزیکی تکراری در مراسم نماز مسلمانان، اگر به درستی انجام شود می تواند شانس ابتلا به کمر درد را کاهش و کشش مفاصل را افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۹    
رییس هیات پزشکی استان اصفهان گفت: افراد مبتلا به دیابت اگر سه روز در هفته به مدت 30 دقیقه ورزش هوازی انجام دهند، موجب افزایش عملکرد انسولین در بدن و ثابت نگه داشتن حالت طبیعی قند خون می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۳    
رئیس مرکز تحقیقات استئوپروز پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: هرچند بیماری پوکی استخوان در دوران پیری بروز پیدا می کند، اما ریشه این بیماری در دوران جنینی و کودکی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۳    
ژل گیاه آلوئه ورا یک ماده تسکین دهنده و زیباکننده پوست است که به شما کمک می کند پوستتان سالم و شاداب بماند و آسیب های آن ترمیم شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۶    
پوست دست بسیار حساس و آسیب پذیر است و در اثر انجام کار زیاد، زیبایی و لطافتش را از دست می دهد و پرچین و چروک می شود، به طوری که بیشتر مواقع زنان جوانی را می بینیم که دست های زبر و خشنی دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۷    
بسیاری از ما این باور قدیمی را که مبتنی بر تجربه پیشینیان است بارها شنیده ایم که: همه سلول ها و اجزای بدن انسان، طی دوره های هفت ساله تغییر می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۴    
تومور مغزی یک توده غیر طبیعی در مغز یا رشد غیر طبیعی سلول هاست که در دو نوع خوش خیم و بدخیم تشخیص داده می شود و درمان تومور به نوع و اندازه آن بستگی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۴    
ناخن ها جدای از این که نشانی از زیبایی اند، یکی از بخش های بدن هستند که می توانند سالم بودن یا نبودن جسم را هم نشان دهند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۰۳    
پنجمین سالگرد مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی امشب در موسسه شهدای موتلفه با حضور شخصیت های سیاسی برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۰۳    
اگر شما فکر می کنید که تنها راه خلاص شدن از موهای زائد بدن استفاده از اپیلاسیون درد آور و یا سوزاندن با لیزر است ما در اینجا شما را با دارویی طبیعی برای از بین بردن موهای زائد آشنا می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۱    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با حضور محمد جواد ظریف برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۱    
در مواقعی که دندان درد دارید به جای استفاده از اسپری لیدوکائین از این 8 درمان طبیعی استفاده کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۳    
تصویری از جای دنج برای نمایندگان در حاشیه جلسه علنی مجلس - 14 آبان 97
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۳    
صدا دادن زانوها در صورتی که با درد همراه نباشد در اغلب اوقات، ناشی از کریپتاسیون (ترکیدن حباب های گازی) است. اما آیا این صداها در آینده می تواند خطرساز باشد؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۱    
ویدئویی در فضای مجازی از مراسم سخنرانی 13 آبان در بخش الوار اندیمشک در فضای مجازی منتشر شد که در آن بخشدار و امام جمعه برای سخنرانی از سر جای خود همزمان بلند می شوند و به سوی تریبون می روند و امام ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۹    
برداشتن گامی برای کاهش وزن و لاغر شدن می تواند شروعی هیجان انگیز اما خسته کننده باشد. خسته کننده بخاطر نصیحت ها و پیشنهاداتی که از طرف دیگران به سمتتان شلیک می شود و یا اینکه تاکنون رژیم های زیادی را ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۶    
زالزالک چیست و چه خواص و فوایدی دارد؟ نحوه مصرف زالزالک چگونه است؟ در ادامه با تمام خواص و هر آنچه باید درباره زالزالک بدانید، آشنا خواهید شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۳    
متخصص جراحی دهان، فک و صورت گفت: علت ابتلا به سرطان دهان در کشورهای مختلف متفاوت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۳    
نایب رئیس انجمن علمی کودکان استثنایی با تاکید بر اینکه اولویت کودکان تیزهوش آموزش آن ها نیست، گفت: آنچه برای کودکان استثنایی و تیزهوش حائز اهمیت است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۲    
شیبانی از تخصیص پانصد میلیون دلار صندوق توسعه ملی به دارو و لوازم و تجهیزات پزشکی صرفاً تولید داخل خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۲    
تحقیقات انجام شده در حوزه بهداشت روان نشان داده بیشتر افراد جامعه در طول زندگی خود حتی برای یک بار هم که شده به چالش فکری ریزش مو دچار می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۹    
وقتی در سانحه ای، بدن انسان شروع به خون ریزی می کند، زمان و سرعت عمل افراد حاضر در صحنه به معنای زندگی فرد مصدوم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۶    
گیاه بنفشه در سراسر جهان کشت می شود و در صنعت عطرسازی به کار می رود و مقداری از آن نیز به عنوان طعم دهنده در غذاها و محصولات قنادی استفاده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۴    
پژوهشگران دانشگاه ایالتی میشیگان آمریکا در جدیدترین بررسی های روان شناسانه خود دریافتند که خاطرات خوش و خوب در دوران کودکی باعث تندرستی و سلامت جسمانی و روانی افراد در بزرگ سالی و کهن سالی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۸    
دختر نوجوان وقتی برای انداختن عکس سلفی به پشت بام خانه شان رفته بود ناگهان تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۶    
همه درون گرا ها افراد مضطربی نیستند. برون گرا ها و افرادی باشخصیت میانه نیز دچار اضطراب می شوند. در حقیقت درون گرایی و اضطراب یک چیز واحد نیست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۵۱    
مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت گفت: در آیین نامه جدید طب سنتی پیش بینی شده است که سلامتکده ها با همراهی یک داروساز دوره دیده می توانند داروخانه طب سنتی تاسیس کنند و اگر این امکان وجود نداشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۲۸    
اگر این روزها مدام با خشکی پوست دست و پنجه نرم می کنید، لازم نیست به سراغ کرم های گران قیمت بروید، به راحتی می توانید با روغن های طبیعی و گیاهی این مشکل را حل کنید البته باید بدانید هر روغن چه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۹    
محیط زیست مقوله ای جهانی است که تبعات هر گونه بهره برداری از آن برای اهداف جنگی و خصمانه، بخش های دیگری در سراسر جهان را هم تحت تاثیر قرار می دهد، موضوعی که برای تاکید بر ممنوعیت آن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۹    
یک روانشناس گفت: برای افزایش پشتکار کودکتان در حد توانش به او وظایفی را محول کنید و در حین انجام کارها خودتان مراقبش باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۶    
وقتی اسم عادت های بد میاد ناخودآگاه ذهنمون میره به سمت سیگار کشیدن و خوردن هله هوله. اما خیلی عادت های دیگه هم هستن که هممون داریم و تاثیر بدی روی سلامت و روند زندگیمون میزاره ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۰    
با بالارفتن سن قابلیت جذب ویتامین به خصوص ویتامین B12 از غذاها نیز کند می شود و از هر 100 زن 40 تا 59 ساله 4 نفر کمبود ویتامین B12 دارند و بیشترشان نیز در مرز روبه روشدن با کمبود ویتامین قرار دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۳    
آلودگی هوا نه تنها برای جمعیت ساکن در تهران بلکه در تمام شهرهایی که آلایندگی هوا رشد تأسف آوری داشته، باعث بیماری می شود که آن را برونشیت مزمن می خوانیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۳    
از کف سر گرفته تا نوک پا، بسیاری از بخش های مختلف بدن هستند که باید در نحوه ی شستشوی آن ها تجدید نظر کنید. در ادامه با 7 عضو بدن آشنا می شوید که آن ها را اشتباه می شویید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۵    
پیرسینگ گوش در قسمت غضروف معمولا زمان طولانیتری برای بهبود می گیرد و نسبت به نرمه گوش بیشتر مستعد عفونت است. حتی وقتی شخصی مراقبت های پس از پیرسینگ را انجام می دهد باز هم ممکن است عفونت به وجود آید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۵    
در باور بسیاری از مردم استفاده از گیاهان دارویی یکی از بی عارضه ترین روش ها برای تسکین درد ها و درمان بسیاری بیماری هاست در حالی که این باور چندان درست نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۸    
بلیله جزو گیاهان دارویی محسوب می شود که در طب سنتی و کتب کهن اشارات فراوانی به آن شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۵    
طبق توصیه ی موسسه ملی خواب، بزرگسالان باید هر شب 7 تا 9 ساعت بخوابند تا احساس هوشیاری و تندرستی کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۲۷    
توتیا از قدیم در استان همدان به عنوان یکی از گیاهان دارویی مهم مورد استفاده قرار می گرفته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۲۷    
دو دانشمند دنیای فناوری دریافتند سوار شدن به ترن هوایی می تواند به دفع سنگ کلیه کمک کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۱۵    
از پوکی استخوان گرفته، تا ابتلا به برخی از سرطان ها یا حتی اختلالات روان پزشکی، همه می توانند به خاطر سابقه ژنتیکی سراغ یک زن بروند و به همین دلیل است که با نگاه کردن به وضعیت سلامت مادرتان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۱۵    
رایحه یکی از گیاهان خوشبو و زیبا استرس را در شما از بین برده و مکمل درمانی فوق العاده برای افراد با استرس بالاست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۰۶    
آسیب های مربوط به کار فقط به خاطر کارهای سنگین نیست بلکه اگر مراقب نباشید هر شغلی به نوبه خود آسیب هایی به جسم تان می رساند حتی کارهای دفتری و پشت میزی اما می توان با ورزش از این مشکلات جلوگیری کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۰۰    
درد گردن و کمردرد آن قدر شایع هستند که هر فردی حداقل یک بار آن را تجربه می کند. آیا راهی برای پیشگیری وجود دارد؟ زمانی که درد شروع شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۴۵    
سخنگوی سازمان انتقال خون، سهم بانوان ایرانی از اهدای خون در کشور را تنها 4.5 درصد اعلام کرد و گفت: گروه خونی AB منفی با یک درصد کمیاب ترین گروه خونی در کشور هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۴۵    
زانو درد خود را با 2 عدد هویج رنده شده و مقداری آب لیموی تازه درمان کنید. ساده ترین روش های درمان درد زانو را در این مقاله بشناسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۱۵    
دوران بارداری یکی از دوران هایی است که باید مطمئن شوید تمامی مواد مغذی مورد نیاز کودک و خودتان را دریافت می کنید. نبود مواد مغذی کافی باعث می شود جنین با مشکلات توسعه ای مواجه شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۱۵    
یکی از غذاهایی که مقدارش در برنامه غذایی بسیاری از ما پایین است ماهی و غذاهای دریایی است. توصیه می شود هفته ای 225 گرم ماهی خورده شود اما متاسفانه بسیاری از ما یک سوم این مقدار را هم نمی خوریم و این ...