دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 16 دی 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 1 دی 1397 بهداشت نیوز 2 دی 1397 بهداشت نیوز 3 دی 1397 بهداشت نیوز 4 دی 1397 بهداشت نیوز 5 دی 1397 بهداشت نیوز 6 دی 1397 بهداشت نیوز 7 دی 1397 بهداشت نیوز 8 دی 1397 بهداشت نیوز 9 دی 1397 بهداشت نیوز 10 دی 1397 بهداشت نیوز 11 دی 1397 بهداشت نیوز 12 دی 1397 بهداشت نیوز 13 دی 1397 بهداشت نیوز 14 دی 1397 بهداشت نیوز 15 دی 1397 بهداشت نیوز 16 دی 1397 بهداشت نیوز 17 دی 1397 بهداشت نیوز 18 دی 1397 بهداشت نیوز 19 دی 1397 بهداشت نیوز 20 دی 1397 بهداشت نیوز 21 دی 1397 بهداشت نیوز 22 دی 1397 بهداشت نیوز 23 دی 1397 بهداشت نیوز 24 دی 1397 بهداشت نیوز 25 دی 1397 بهداشت نیوز 26 دی 1397 بهداشت نیوز 27 دی 1397 بهداشت نیوز 28 دی 1397 بهداشت نیوز 29 دی 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۱    
اگر از بی خوابی رنج می برید، ممکن است با افزایش احتمال ابتلا به بیماری های مزمن نیز مواجه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۴    
عکس یادگاری احمدی نژاد با بابانوئل محمود احمدی نژاد در مراسم سال نوی میلادی در کلیسای تارگمانچاتس مقدس در منطقه وحیدیه تهران حضور یافت و با بابانوئل عکس یادگاری گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۶    
ربات های تحویل دهنده خودران برای تحویل غذا به دانشجویان، کار خودر را در یکی از دانشگاه های کالیفرنیا آغاز کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۹    
علی انصاریان به آنتن برگشت. او شد مجری برنامه ورزشگاه و قرار است هر شب در کنار مهدی واعظی و این بار روی آنتن زنده شبکه تهران تحلیل فوتبالی کند و این یعنی که این ستاره فوتبالی ممنوع التصویر نیست!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۸    
رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور، به تشریح جزئیات اجرای طرح بررسی الگوی مصرف مواد غذایی و وضعیت تغذیه خانوارهای ایرانی، پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۲    
بروکلین پرینس بازیگر 8 ساله فیلم پروژه فیلادلفیا در حال کارگردانی فیلم کوتاهی به نام رنگ ها است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۲    
ویدئو های منتشر شده از اعتراضات جلیقه زرد ها در فرانسه نشان می دهد فردی مانند شعبان بی مخ ایرانی در این اعتراضات حضور دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۲    
فصل پاییز و زمستان که می شود ریه های افراد بیش از هر زمان دیگری حساس می شوند، بر همین اساس باید از روشهایی کمکی برای کنترل سلامت ریه و پاکسازی آنها استفاده کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۵    
در این گزارش تصاویری از پرخطرترین سرویس مدرسه را می بینید که در شهرستان زهکلوت استفاده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۵    
ماموران گمرک بازرگان از دو مسافر خروجی یک هزار و 760 عدد قرص ترامادول کشف کردند که به طرز ماهرانه ای داخل کف کفش، بالش و چایساز جاسازی شده بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۹    
آمستردام هلند امسال هم میزبان هنرمندانی از سراسر جهان است تا چیدمان های خود را در جشنواره نور این شهر عرضه کنند که یکی از این آثار نگاه بازدیدکنندگان را به سوی خود کشانده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۰    
بسیاری از ما معمولا آب میوه های طبیعی را به عنوان جایگزین سالمی برای میوه ها درنظر می گیریم؛ در حالی که به ندرت از اثرات جانبی این نوشیدنی ها آگاهی داریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۷    
جزئیات جدید درباره حذف 4 صفر از پول ملی/ هر یک تومان 100ریال می شود
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۳:۱۳    
لیلا حاتمی عکسی از کودکی اش به همراه لیلی رشیدی منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۷    
اهدا خون یا خون دادن چه شرایطی داره و چند بار در سال چه فاکتورهای خونی رو میشه اهدا کرد؟!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۸    
پیگیری مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان درخصوص تنبیه بدنی یک دانش آموز
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۸    
دانشمندان دانشگاه ژجیانگ چین اعلام کردند که نحوه پلک زدن فرد می تواند نشان دهنده میزان توجه و تحریک مغز وی باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۶    
هیچ گاه برای رسیدن به مصرف سوخت کمتر تایرهای خود را بیش از حد باد نکنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۱    
انسان ها هر روز باعث مرگ 440 میلیون موجود زنده می شوند. اگر انسان هر روز همین تعداد از همنوعانش را بکشد، در عرض 17 روز نسل بشر منقرض می شد!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۱    
گفته می شود ورزش و تمرین ورزشی برای آمادگی جسمانی، پیشگیری از بیماری های مزمن و بهبود خلق وخوی مؤثر بوده و هر چه بیشتر انجام دهید بهتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۸    
حضور بانوان طرفدار تیم ملی سوریه در استادیوم برای تشویق این تیم از نکات قابل توجه این بازی بود که در نهایت این تیم در مقابل فلسطین، بدون گل متوقف شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۳    
حوالی ساعت 6:45 عصر امروز نشست زمین و ایجاد حفره ای در محدوده چهارراه مولوی در خیابان مصطفی خمینی سبب ایجاد ترافیک سنگین در این منطقه شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۳    
تصاویری از مصدومان زلزله امروز در گیلانغرب کرمانشاه
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۴    
عبدالله دوم، پادشاه اردن و فرزندش حسین در حال تماشای مسابقه فوتبال اردن و استرالیا در جام ملت های آسیا؛ دیداری که با برتری اردن به پایان رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۱    
آجیل یک منبع خوب چربی های مفید و یک منبع خوب پروتئین است.تغذیه خوب برای همه، مخصوصا برای کودکان مهم است که نیازهای تغذیه ای اضافی برای رشد و نمو دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۹    
زردچوبه واقعا دارای ترکیباتی با خواص درمانی قدرتمند است. این ترکیبات به نام کورکومینوید شناخته می شوند که مهمترین آن ها کورکومین است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۶    
شاید شما هم شدیداً در فکر تغییر چهره و باریک کردن صورت خود هستید و به تازگی عاشق صورت های استخوانی شده اید. خب، این خواسته عجیب و دور از دسترسی نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۵    
یکی از سؤالات پرتکرار این است که چگونه تعداد بیشتری حرکت بارفیکس انجام دهیم؟ حرکت بارفیکس یکی از حرکات فوق العاده برای افزایش قدرت عضلات بالاتنه است و تقریباً در همه دوره ها و آموزش های نظامی مورد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۰    
دستگاه تصفیه هوای منزل هم بیشتر جنبه تجاری دارد و واقعا نمی تواند باعث بهبود یا تصفیه هوای خانه شود. لطفا با ما همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۸    
شاید برایتان جالب باشد که بدانید رندترین شماره ملی کشور در اختیار عبدالرضا است که جای کد ملی اش نیز 10 تا عدد 1 نشسته است: (1111111111)
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۸    
طبق نتایج جدید، تحرک فیزیکی علاوه بر بدن و مغز، برای افراد مبتلا به اختلال شناختی خفیف هم سودمند است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۶    
چه در کار، چه در رابطه یا هر جنبه ی دیگری از زندگی، خیلی سخت است که یک روز با این واقعیت روبه رو شوید که تا آن روز زندگی کس دیگری را زندگی می کرده اید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۰    
زنجبیل با طعم تندی که دارد، هزاران سال است که به عنوان ادویه و برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۹    
واریس پا بیماری است که می تواند همراه با درد همراه باشد. هرچند مهمترین اثر این بیماری ظاهریست. راههای درمان متفاوتی برای این بیماری وجود دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۶    
آزاده نامداری در مورد جنجال های به وجود آمده برای آقازاده ها تحلیل جالبی ارائه داد!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۳    
دو موتورسوار که به پلیس مقوایی کنار جاده رشوه داده و در همان حالت فیلم گرفته بودند، بازداشت شدند.آن ها ویدئو را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و خشم پلیس را علیه خود برانگیختند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۰    
در روز جمعه فراوان بر من صلوات فرستید ، که هر کس درودش بر من بیشتر باشد ، مقام و منزلتش به من نزدیک تر است .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۸    
این تمرین ها موجب صاف شدن خطوط صورت، رفع افتادگی پلک ها، شکل گرفتن گونه ها، سفت شدن پوست گردن و... می شود. برای مشاهدهٔ آموزش گام به گام این تمرین ها با ما همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۹    
گوجه خواص متعددی برای جوانسازی پوست و سلولها دارد و برای حفظ سلامت قلب و عروق و ارگانهای حیاتی بدن نیز بسیار مفید است. جالب است بدانید گوجه مدافع سلامت کلیه های شما نیز محسوب می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۶    
هویج؛ سبزی محبوب و منبع سرشاری از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی است. طبع هویج (گرم و تر) است و گزینه مناسبی برای کسانی است که دارای طبع سرد و خشک هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۴    
مراسم افتتاحیه کارخانه پپسی کو در شهر مانیسا با حضور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۳    
در مقایسه با تابستان ،نوشیدن آب در فصل زمستان بسیار دشوار است.زیرا در تابستان ما بیش تر عرق می کنیم و به همین دلیل احساس می کنیم باید آب بیشتری مصرف کنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۸    
شما می توانید اکیناسه را به صورت دمنوش، عصاره یا قرص مصرف کنید. بسته به شکلی که قصد دارید مصرف کنید هر روز از میزان مجاز مصرف فراتر نروید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۶    
خوردن میوه به طور مرتب می تواند سلامتی انسان را تقویت کند. اما همهٔ میوه ها خواص یکسانی ندارند، بلکه بعضی از آن ها دارای فواید منحصربه فردی برای سلامتی هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۷    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: مجموع بدهی های آمریکا شامل دولت، مردم و شرکت ها به بیش از 70 هزار میلیارد دلار رسیده است، یعنی معادل 1400 سال درآمد نفت ایران.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۰    
جوانی 19 ساله با راه اندازی پنج حریق، شرارت جنایی و به خطر انداختن جان افراد در آتش سوزی در عرض یک هفته یکی پس از دیگری تیتر خبر گزاری ها شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۰    
یک متخصص پزشکی ورزشی می گوید: بیماران مبتلا به سرطان از انجام تمرینات پرفشار و خسته کننده پرهیز کنند و تنها برنامه پیاده روی و تمرینات کششی را در دستور کار خود قرار دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۷    
خیلی ها از تنها غذا خوردن لذت نمی برند اما میزان زندگی های تک نفره در جهان رو به افزایش است و حتی اگر با دیگران زندگی کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۱    
دکتر سعید نمکی، سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر مهدی پیرصالحی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو منصوب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۹    
به گفته رییس انجمن دندان پزشکی کانادا، خونریزی گاه به گاه لثه ها ممکن است در اثر برخورد لثه با مواد غذایی سفت بروز کند اما اگر این اتفاق به طور مرتب تکرار شود، نشان دهنده وضعیت جدی پزشکی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۹    
خون شما ممکن است بنا به دلایلی مانند فعالیت فیزیکی ناکافی، رژیم غذایی سرشار از پروتئین حیوانی، فقدان غذای سالم، و ... دچار سمیت شده و شما را در معرض خطراتی چون حمله قلبی و یا سرطان قرار دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۳    
کارشناسان علوم روانشناسی در جدید ترین پژوهش های خود دریافته اند استفاده از شبکه های اجتماعی و ارسال پیامک به دیگران روان افراد را با خطراتی وحشتناک مواجه می سازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۰    
رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری دو برادر که با کمک دو زن اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از شهروندان در پوشش کمک به انجمن حمایت از بیماران MS کرده بودند، خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۷    
شرور سابقه داری که اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای مردم و تخریب خودروهای پارک شده در محله نارمک کرده بود؛ دستگیر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۵    
بررسی ها نشان می دهد از دست دادن قدرت شنوایی می تواند با بروز افسردگی در دوران میانسالی مرتبط باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۳    
کم خونی یک نوع بیماری ناشی از کاهش هموگلوبین خون است. کمبود آهن تقریبا همیشه علت این وضعیت است. در چنین شرایطی میزان اکسیژن خون در سلول ها و بافت های بدن کاهش می یابد و در نتیجه عضلات ضعیف تر می ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۳    
بر اساس مطالعات انجام شده کودکانی که سرفه شبانه داشتند با یک دوز 10 گرمی عسل مداوا شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۰    
اتفاقی عجیب در تهران/ کلاس طراحی با قوانین لس آنجلسی!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۵    
کاهش دمای محیط در فصول سرد با مشکلات خاص بهداشتی خود همراه است و افرادی که دوره سالمندی را می گذرانند، بیشتر از دیگران در معرض این مشکلات قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۱    
سرپل اصلی جریان سلطنت طلبی در داخل کشور که در راستای سراسری نمودن اغتشاشات تلاش می کرد، دستگیر گردید. متهم با مدرک سیکل توانسته در اتاق فکر جریان سلطنت طلبی نفوذ کند!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۱    
بررسی ها نشان می دهد از دست دادن قدرت شنوایی می تواند با بروز افسردگی در دوران میانسالی مرتبط باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۴    
درد های عضلانی می توانند برای افراد مختلف در سنین مختلف رخ دهند. در بسیاری موارد، احساس درد در عضلات مساله ای نگران کننده محسوب نمی شود و بدون درمان خاصی بهبود می یابد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۸    
چه کم کاری روده هایتان حاصل کم تحرکی شما باشد و چه به دلیل مصرف دارویی خاص یا وراثت سراغ شما آماده باشد، تحمل کردنش برای شما هم مثل دیگر مبتلایان به این مشکل آسان نخواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۸    
شوره سر ممکنه نتیجه ی خشکی بیش از حد پوست سر باشه یا علتش بیماری های پوستی مثل اگزما، پسوریازیس و یا اینکه رشد بیش از حد یک نوع قارچ مخمر به نام مالاسزیا باشه، خلاصه دلایل مختلفی میتونه داشته باشه.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۶    
خوراکی های بسیاری برای کاهش وزن و لاغر شدن وجود دارد. این بار می خواهیم طرز تهیه گل کلم سوخاری را به شما آموزش دهیم. با این خوراک تا عید می توانیم وزن تان را کم کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۵    
آلوئه ورا یک گونه گیاهی با چندین نوع دارویی و تغذیه است. این گیاه دارای برگ های سبز و ژل است. بسیاری از مردم از ژل آلوئه ورا برای درمان سوختگی و زخم استفاده می کنند و همچنین به عنوان نوشیدنی در دسترس ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۴    
بینایی یکی از مهم ترین حواس بدن بوده و چشم ها از حساس ترین اندام های بدن هستند. با این حال اغلب ما ندانسته عادت هایی داریم و کارهایی انجام می دهیم که به چشم ها و بینایی ما صدمه می زنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۸    
همه ما بر اثر فعالیت های روزانه، در اجتماع و خانواده استرس را تجربه می کنیم، در ادامه به راهکارهایی برای کنترل این احساس می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۸    
در کنار بابانوئل ها ملکه های برفی هم چند سالی است که نمایان شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۳    
عفونت قارچی ناخن، ترک خوردن پاشنه ی پاها و فرو رفتن ناخن پا در گوشت، از شایع ترین مشکلات مربوط به پا هستند که بیشتر افراد با آن ها مواجه می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۱    
پوست سر یک سد فیزیکی و عایق حرارتی است که در برابر آسیب های خارجی مقاومت کرده و سر را در امان نگه می دارد. در واقع پوست سر پوستی است که وظیفه پوشش دهی و محافظت از جمجمه انسان را بر عهده دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۰    
عروس جوان به دلیل اعتیاد همسر و مادر شوهرش، طلاق را به ادامه زندگی ترجیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۴    
15 بیماری را معرفی می کنیم که متاسفانه در حال رواج است و امکان دارد سلامتی شما را نیز تهدید کند. البته هدف ما صرفا معرفی و حساس کردن شما نسبت به این بیماری ها و تشویق تان برای پیشگیری از آنهاست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۵    
درد لگن بیماری شایعی است که مشکلات مختلفی باعث آن می شوند. محل خاص بروز درد در ناحیه لگن می تواند برای پیدا کردن علت آن کمک مفیدی باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۰    
سبک زندگی سالم چیزی است که همه افراد به دنبال آن هستند. آیا کسی هست که دوست نداشته باشد زندگی سالمی داشته باشد؟ برای داشتن سبک زندگی سالم روش های ساده ای وجود دارد که با رعایت آن ها می توان از سلامتی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۴    
یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه اگر یک ناخن دچار تغییر رنگ خود به خودی به ویژه اطراف ناخن باشد نیازمند مراجعه سریع به متخصص پوست است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۸    
یافته های جدید نشان می دهد مصرف هفته ای یکبار ماهی منجر به خواب بهتر و افزایش IQ کودکان می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۸    
با بالا رفتن سن برخی تغییرات پوستی مانند بروز چین و چروک یا لکه های تیره مرتبط با افزایش سن، غیرمنتظره نیستند؛ اما برخی نشانه ها و علائم می توانند نشان دهنده موردی نگران کننده تر و حتی خطرناک باشند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۹    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در افزایش قدرت باروری زنان و پیشگیری از انواع سرطان موثر دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۳    
یک روانشناس گفت: ترس علت لکنت زبان نیست و تنها باعث می شود کودک شما لکنت خود را نشان دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۴    
دو کودک که هنگام بازی در حیاط ویلا بر اثر غفلت والدینشان به درون استخر افتاده بودند، جان باختند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۱    
طی سال های گذشته رویکرد جدیدی در پژوهش های علمی حوزه پزشکی آغازشده که گویای استفاده گسترده از طب سنتی جهت پیشبرد مطالعات طب مدرن است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۵    
یک فوق تخصص غدد و متابولیسم با بیان اینکه بدن قند های مختلفی را از خوراکی ها جذب می کند، درباره قند خون طبیعی توضیحاتی داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۹    
یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت: در زمان خوابیدن گوش آسیب دیده را جهت کاهش درد به سمت بالا قرار دهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۳    
لوازم برقی یکی از پرمصرف ترین لوازم در خانه است که از تلویزیون گرفته تا لپ تاپ و کامپیوتر نیاز به تمیز کردن دارد. اما در این بین اشتباهاتی در تمیز کردن وجود دارد که لوازم برقی تات را خراب می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۳    
طی یک حمله قلبی خاموش ممکن است متوجه هیچ چیزی نشوید و یا آن را به صورت خفیف، به عنوان مثال، همانند سوزش سردل یا دردی عجیب و مبهم احساس کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۸    
با شناخت بیشتر خواص سه بادام، میل به خوردن این سه دانه در طول روز را بیشتر خواهیم کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۸    
ریزش مو از دغدغه های این روزهای اغلب ما می باشد، اگر ریزش مو دارید به سادگی از کنار آن نگذرید زیرا ریزش مو اطلاعات مهمی را درباره ی سلامتی به ما می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۹    
با جریان پیدا نکردن خون در کل بدن، اندام ها به خصوص دست و پا سردتر می شود. در برخی موارد علت احساس سرما، نازک شدن لایه چربی زیر پوست است که حرارت بدن را ذخیره می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۰    
شاید فکر کنید شستن صورت یکی از ساده ترین و عادی ترین کارهای روزانه است اما این کار به زمان و توجه نیاز دارد و اگر درست انجام شود تاثیر زیادی در سلامت پوست دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۰    
منافذ پوستی در سراسر بدن وجود دارند و یک مسئله بسیار طبیعی هستند، اما بزرگ شدن و نمایان شدن منافذ پوستی، یک امر غیر طبیعی است و از زیبایی صورت می کاهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۱    
تصویر کمتر دیده شده مرحوم آیت الله هاشمی در کنار محسن هاشمی در بازدید از مترو
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۸    
توجه داشته باشید که شکستن قولنج کمر فقط وقتی کمر دچار درد خفیف و خستگی است کاربرد دارد و برای کسانی که مشکلات مفاصل و آرتروز دارند هرگز توصیه نمی شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۹    
متخصصان در یک بررسی جدید به شواهد تازه ای دست یافتند که نشان می دهد قرار گرفتن در معرض احساسات منفی تاثیر حائز اهمیتی بر عملکرد سیستم ایمنی بدن دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۹    
محمدی به تشریح باید های و نباید های خوردن و آشامیدن در زمان پیاده روی متناسب با شرایط جسمانی افراد پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۶    
زخم معده یک واژه عمومی برای تمام انواع زخم های به وجود آمده در ناحیه معده و بخش ابتدایی روده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۰    
گرگرفتگی و سایر نشانه های ناشی از یائسگی درصورتی که بسیار شدید باشد زنگ خطر ابتلا به یکی از خطرناک ترین سرطان های جهان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۵۵    
ماسک زردچوبه برای لایه برداری پوست صورت فوق العاده است و فقط با استفاده از چند ماده ی تشکیل دهنده می توان آن را به آسانی در خانه آماده کرد ...
  • ۱