جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بورس نیوز 5 آذر 1397 - boursenews.ir

بورس نیوز 29 اسفند 1393 بورس نیوز 27 اسفند 1394 بورس نیوز 28 اسفند 1395 بورس نیوز 15 مرداد 1396 بورس نیوز 31 فروردین 1397 بورس نیوز 31 اردیبهشت 1397 بورس نیوز 31 خرداد 1397 بورس نیوز 31 تیر 1397 بورس نیوز 31 مرداد 1397 بورس نیوز 31 شهریور 1397 بورس نیوز 30 مهر 1397 بورس نیوز 30 آبان 1397 بورس نیوز 30 دی 1397 بورس نیوز 30 بهمن 1397 بورس نیوز 1 اسفند 1397 بورس نیوز 1 آذر 1397 بورس نیوز 2 آذر 1397 بورس نیوز 3 آذر 1397 بورس نیوز 4 آذر 1397 بورس نیوز 5 آذر 1397 بورس نیوز 6 آذر 1397 بورس نیوز 7 آذر 1397 بورس نیوز 8 آذر 1397 بورس نیوز 9 آذر 1397 بورس نیوز 10 آذر 1397 بورس نیوز 11 آذر 1397 بورس نیوز 12 آذر 1397 بورس نیوز 13 آذر 1397 بورس نیوز 14 آذر 1397 بورس نیوز 15 آذر 1397 بورس نیوز 16 آذر 1397 بورس نیوز 17 آذر 1397 بورس نیوز 18 آذر 1397 بورس نیوز 19 آذر 1397 بورس نیوز 20 آذر 1397 بورس نیوز 21 آذر 1397 بورس نیوز 22 آذر 1397 بورس نیوز 23 آذر 1397 بورس نیوز 24 آذر 1397 بورس نیوز 25 آذر 1397 بورس نیوز 26 آذر 1397 بورس نیوز 27 آذر 1397 بورس نیوز 28 آذر 1397 بورس نیوز 29 آذر 1397 بورس نیوز 30 آذر 1397 
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۱    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای، زمان بندی اعلام شده برای ثبت نام کارت هوشمند سوخت المثنی را لغو و اعلام کرد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۴    
در هفته گذشته رویدادها و اظهار نظرهای مهمی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که" آغاز طرح قیمت تضمینی ذرت در بورس کالا" ، " معامله گواهی سپرده ذرت دانه ای کرمانشاه در بورس کالا " ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۳    
قیمت سبد نفتی اوپک دیروز به 59 دلار و 29 سنت برای هر بشکه رسید، در حالی که قیمت این شاخص در روز جمعه (دوم آذرماه) 60 دلار و 27 سنت بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۳    
بانک ملی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: عملکرد کارت های صادره، دستگاه های خودپرداز، پایانه های فروش، سامانه های بام و بله و سایر تجهیزات بانکداری الکترونیک این بانک ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۸    
بانک مرکزی در جریان قیمت گذاری ارزهای دولتی امروز دوشنبه 5 آذر ماه قیمت 18 ارز دولتی را نسبت به روز شنبه کاهش داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۸    
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز دوشنبه 5 آذرماه، میزبان دادوستد 67 هزار و 826 تن انواع کالا در گروه فولاد، مس و آلومینیوم بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۸    
سهامداران طی روز دوشنبه پنجم آذرماه، معاملات بازارهای اول و دوم را نیز با خریدوفروش 506 میلیون سهم به ارزش سه هزار و 150 میلیارد ریال خاتمه دادند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۳    
رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق ایران گفت: مقرر شده سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۸    
بانک تجارت فروش املاک مازاد و تملیکی را به عنوان یکی از برنامه های اصلی پیگیری کرده و در این راستا در شش ماه نخست سالجاری 199 ملک مازاد خود را به فروش رسانده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۸    
ساعت پنج و نیم امروز، نیم نگاهی دارد به یک نظرسنجی به رنگ واقعیت تا نوشدارویی که باز هم دیر آمد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۳    
شرکت سیمان شاهرود در ماه گذشته موفق به فروش بیش از 109 هزار تن سیمان داخلی گردیده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۳    
بانک مرکزی در هفته های اخیر تصمیم به اصلاح نظام تراکنش گرفت و با اعمال آن موفق شد از تلاطم های بازار ارز بکاهد اما این تصمیم به مذاق عده ای خوش نیامده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۳    
با هربار جهش نرخ ارز در گام اول صنایع صادراتی و وابسته به نرخ ارز تحت تاثیر قرار می گیرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۸    
مدیرعامل بیمه سلامت گفت: بر اساس آمار سازمان آمار کشور حدود 6 و نیم میلیون نفر در کشور فاقد بیمه هستند که بیمه شدن این میزان بیمه نشده برای بیمه سلامت سالانه حدود سه هزار میلیارد تومان هزینه دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۸    
امروز سهامداران اعم از حقیقی و حقوقی مشارکت 304 هزار و 107 نفری در عرضه اولیه 10 درصد از سهام این شرکت داشتند که به 302 هزار و 298 نفر در سقف قیمت این عرضه، سهام مادیرا تخصیص یافت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۸    
عملکرد این شرکت فولادساز حاکی از آن بوده که اسلب داخلی با 5.1درصد رشد و بلوم و بیلت صادراتی نیز رشد 2درصدی را نسبت به ماه گذشته ثبت کرده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۳    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: هم اکنون همه جایگاه های عرضه سوخت شهرستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین فعال و در حال توزیع فرآورده به هموطنان هستند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۳    
دلار در بازار معاملات آسیایی روز دوشنبه تحت تاثیر تداوم نگرانی سرمایه گذاران در خصوص افزایش تنش های تجاری میان آمریکا و چین و همچنین کاهش رشد اقتصاد جهانی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۳    
با عرضه زعفران در بورس کالا می توانیم به حضور مستقیم در بازارهای بین المللی و عرضه محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب در کشورهای هدف امیدوار بود تا از این طریق بورس بین المللی زعفران را در اختیار خود ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۳    
ذرت دانه ای استان کرمانشاه تحویلی از انبار دانه طلایی ذهاب در قالب گواهی سپرده کالایی در حالی صبح روز جاری در بورس کالای ایران عرضه شد که معاملات این کالای مشمول ماده 33 قانون افزایش بهره وری بخش ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۳    
وزارت دادگستری آمریکا به طور رسمی مقررات ضد انحصاری را بررسی می کند که هدف از آنها محدود کردن قدرت سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در بازار است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۸    
کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار دچار ابهام و بی اعتمادی شده و دلایل بنیادی برای افت شاخص بورس وجود ندارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۸    
میزان فروش ملاس این شرکت با رشد مواجه شده ضمن آنکه میانگین نرخ فروش از ابتدای سال مالی نیز حدود 3.6میلیون ریال برآورد شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از کارت هوشمند سوخت ساماندهی مصرف است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۸    
قیمت محصولات این شرکت لبنی در ماه های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۸    
این شرکت فولادی در ماه گذشته موفق به فروش بیش از 109 هزار تن اسلب گردیده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۳    
شرکت بیمه زندگی خاورمیانه درخصوص خرید ملک شرکت توسعه صنعتی ایران اطلاعیه داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۸    
محصولات اصلی شرکت پارافین وکس، ضد یخ و انواع روانکار است که شرکت در سال جاری شاهد رشد قیمت معنادار این محصولات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۳    
عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: به محض آنکه بازار خود را اصلاح کند و این ریسک ها تعیین تکلیف شوند، التهابات نیز فروکش خواهد کرد؛ چرا که شرکت ها از پتانسیل خوبی برای سودآوری برخوردارند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۸    
شاخص بورس عربستان سعودی، امارات متحده عربی و قطر روز گذشته در پی کاهش بهای نفت در بازارهای جهانی سقوط کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۸    
روزی روزگاری نه چندان دور بورس تهران حول محور خودرویی ها می چرخید و این گروه به تنهایی جو کل بازار را همسو با خود می کردند ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۸    
مقادیر فروش صادراتی اوره شرکت پتروشیمی پردیس بیش از 38 درصد کاهش را نسبت به مهر ماه نشان می دهد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۳    
جنگ تجاری میان واشنگتن و پکن به شرکت های جهانی فشار می آورد که درباره ادامه تولید و ساخت در چین بازنگری کنند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۳    
پتروشیمی خارگ در آبان ماه عملکرد بسیار نامناسبی داشت و فروش صادراتی پروپان و بوتان این شرکت در این ماه به صفر رسیده است که به نظر می رسد ناشی از اثرات تحریم ها بوده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۸    
هفته گذشته، هشتمین جلسه کمیته تخصصی پتروشیمی در ستاد تنظیم بازار تشکیل شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۸    
عضو شورای عالی هماهنگی اقتصادی گفت: مجلس از ابتدای طرح مباحث یعنی قبل از آغاز تحریم ها موافق خروج بخش دولتی از بخش فروش نفت و اجازه ورود بخش خصوصی در این حوزه بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه از متقاضیان روادید خواست مراقب دلالان در اطراف سفارتخانه ها و کنسولگریهای خارجی در تهران و پایتخت های برخی کشورهای همسایه باشند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۸    
روند 10 ماهه افزایش هزینه سبد خوارکی خانوار کارگری نشان می دهد که فاصله مجموع دستمزد و مزایا تا هزینه ماهیانه معیشت خانوار به 3.5 میلیون تومان رسیده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۸    
رییس سابق گمرک ایران گفت: در بخش کاهش هزینه و زمان در حوزه صادرات و واردات به ترتیب 73 و 79 درصد بهبود حاصل شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۸    
کارشناس بازار سرمایه گفت: روند کاهش قیمت جهانی نفت تا زمانی که به کف قیمت برسد، طبیعی به نظر می رسد اما شیب آن باید ملایم تر از روند فعلی باشد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۸    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه از ابتدای هفته گذشته آرامش نسبی به بازار طلا و سکه بازگشته است و شاهد کاهش چشمگیر قیمت ها در این بازار بودیم گفت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۳    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار کرمانشاه، در جریان تازه ترین گزارش ها درباره زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه شب در حوالی قصر شیرین و سر پل ذهاب قرار گرفت و بعد از بررسی آخرین گزارش ها ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۸    
مدیرعامل شرکت انگلیسی ارجان کاپیتال ، سیاست های خصمانه کاخ سفید علیه ایران را زودگذر و مقطعی توصیف کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۸    
در سال جاری مالی نیز همانند سال های گذشته، ادامه روند زیاندهی شرکت سیمان کردستان مشاهده شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۳    
نرخ های فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته نوسان خاصی را تجربه نکرده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۸    
افزایش نرخ های فروش الکل به تبعیت از تورم کلی قیمت ها در گزارش قند پیرانشهر مشهود بوده اما دیگر محصولات تغییر چندانی نداشته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۳    
نرخ فروش محصول دوده صنعتی شرکت دوده صنعتی پارس در آبان ماه با افت اندکی همراه بود و با یک درصد کاهش نسبت به مهر ماه به 98 میلیون و 240 هزار ریال به ازای هر تن رسید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۸    
اگر موضوع کمبود نقدینگی در ددام مرتفع شود، تحریم ها دغدغه جدی برای شرکت محسوب نخواهد شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۸    
سفیر اتریش گفت: اتریش و ایران روابط بسیار ویژه و کهنی دارند که براساس شفافیت و اعتماد شکل گرفته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۸    
رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان سمنان گفت: با بهره گیری از ظرفیت استارت آپ های فعال در حوزه های لجستیک ، بازاریابی و بازرگانی ، هزینه های مربوط به بخش های صنعت و معدن را کاهش داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۳    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: موضوع صادرات که بیش از هربخش از سوی نهادهای تجاری و خصوصی صورت می گیرد مانند خود بخش خصوصی در دوران طفولیت بسر می برد و طبعا درمقطع فعلی باید از سوی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۳    
از امروز فقط مشتریانی قادر به خرید کالای ورق فولادی می باشند که در سامانه بهین یاب ثبت نام نموده و به بورس معرفی شده باشند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۳    
از سال گذشته، با آغاز تجمعات کشاورزان اصفهانی در اعتراض به انتقال آب این استان به یزد، بحران آب در کشور به عنوان یک مساله جدی مطرح شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۸    
شرکت های تولیدکننده مواد غذایی وابستگی بالایی به مواد اولیه دارند و در این میان آن دسته از شرکت ها که به منابع خارجی اتکا می کنند، از تغییرات ارز متضرر می شوند ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۸    
تعدد هلدینگ ها و مجتمع های پتروشیمی در کشور یکی از اصلی ترین موانع پیش روی توسعه این صنعت در کشور به شمار می رود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۸    
شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا از افتتاح بخش ساخت اسکله جدید توسط این شرکت خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۳    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اینکه گندم یک محصول استراتژیک است اما اعلام افزایش حدود 13 درصدی نرخ خرید تضمینی این محصول باعث گلایه کشاورزان شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۳    
فعالان بازار سرمایه نباید انتظار داشته باشند بورس مانند نیمه نخست سال به روند صعودی خود ادامه دهد اما قاطعانه تا اسفندماه نسبت به وضعیت فعلی حداقل ازلحاظ شاخص، بازار وضعیت مثبت تری را تجربه خواهد کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۳    
کارشناسان منطقه هفت انتقال گاز و شرکت گاز استان کرمانشاه بدون اتلاف وقت عملیات بررسی سلامت خطوط انتقال گاز و شبکه گاز درون شهری و درون روستایی را وصل کردند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۸    
کارشناس بازار سرمایه گفت: هم اکنون وضعیت بازار سرمایه به گونه ای است که به دلیل کاهش قیمت سنگ آهن و فلزات برخی شاخص ها با افت قیمت مواجه بوده اند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۳    
عضوکمیسیون اصل نود درخصوص وضعیت فعلی قطعه سازی داخلی گفت: سالهاست به بهانه حمایت از قطعه سازی واشتغال زایی بخش زیادی از قطعات وارد می شوند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو بابورس نیوز مطرح کرد: با توجه به اینکه نرخ تمام شده بنزین برای دولت بیشتر از نرخ فعلی بوده احتمال دو نرخی شدن این محصول وجود دارد هر چند که مسئولین دولتی اعلام کرده ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۸    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص تعیین قیمت خودروها توسط وزارت صمت گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی جامعه باید قیمت ها تعدیل شده و به قیمت بازار نزدیک شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست های مداخله برای بازآفرینی بافت های فرسوده شهری و تولید مسکن جدید و ایجاد فضا و نرخ تسهیلات و مدت بازپرداخت برای خرید مسکن در قیمت گذاری مسکن تاثیرگذار ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۳    
شرکت ایران گلاب مرغوب هرساله در تولید و صادرات اول است و مشکل مالی نیز ندارد اما دولت با خود تحریمی بلای جان ما شده است .
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۸    
مردم برای ورود به بازار سرمایه به صورت غیرمستقیم اقدام کنند تا اسیر هیجانات کاذب این بازار نشوند. بیش از 130 صندوق آمادگی دارند تا این مهم را برای سهامداران حقیقی انجام دهند .
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۸:۵۸    
با توجه به افزایش تقاضای کل نفت (حدود 1.7 درصد) در دنیا در سال 2017، ظرفیت پالایشگاه های آن چنان افزایشی نداشته و نرخ آن در مقایسه با سال های گذشته کمتر بوده است ...