یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 22 آذر 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 آذر 1395 بولتن نیوز 2 آذر 1395 بولتن نیوز 3 آذر 1395 بولتن نیوز 4 آذر 1395 بولتن نیوز 5 آذر 1395 بولتن نیوز 6 آذر 1395 بولتن نیوز 7 آذر 1395 بولتن نیوز 8 آذر 1395 بولتن نیوز 9 آذر 1395 بولتن نیوز 10 آذر 1395 بولتن نیوز 11 آذر 1395 بولتن نیوز 12 آذر 1395 بولتن نیوز 13 آذر 1395 بولتن نیوز 14 آذر 1395 بولتن نیوز 15 آذر 1395 بولتن نیوز 16 آذر 1395 بولتن نیوز 17 آذر 1395 بولتن نیوز 18 آذر 1395 بولتن نیوز 19 آذر 1395 بولتن نیوز 20 آذر 1395 بولتن نیوز 21 آذر 1395 بولتن نیوز 22 آذر 1395 بولتن نیوز 23 آذر 1395 بولتن نیوز 24 آذر 1395 بولتن نیوز 25 آذر 1395 بولتن نیوز 26 آذر 1395 بولتن نیوز 27 آذر 1395 بولتن نیوز 28 آذر 1395 بولتن نیوز 29 آذر 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۳۴    
عامل انتحاری انفجار کلیسای قبطی های مصر جوانی 22 ساله بوده که با منفجر کردن کمربند انفجاری خود باعث کشته شدن دستکم 24 نفر و زخمی شدن 49 نفر گردید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۲۶    
یک منبع امنیتی در منطقه کردستان عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش 17 شهروند این کشور را در استان کرکوک اعدام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۲۴    
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان این که کادر فنی این تیم تغییری نخواهد داشت اظهار داشت: نیاز به مربی خارجی نیست و سرمربی آبی پوشان با دستیارانش ادامه خواهد داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۲۰    
آنتونیو گوترش به عنوان دبیرکل جدید سازمان ملل متحد سوگند یاد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۱۸    
تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در هفته هفتم لیگ برتر،تیم شهرداری گرگان را شکست داد و به صدر جدول بازگشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۲    
نخست وزیر انگلیس در نشست دوستان محافظه کار اسرائیل در لندن تاکید کرد که انگلیس به نقش خود در قبال بیانیه بالفور و ایجاد رژیم صهیونیستی افتخار می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۱    
محققان خواص بیشمار منیزیم را بر سلامت روان و جسم انسان تشریح کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۸    
رییس انجمن دیابت ایران گفت: در آمار دیابتی ها هیچ کاهشی نداریم و تعداد مبتلایان به بیماری دیابت همچنان رو به افزایش است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۸    
وزیر خارجه ایران در دیدار عمار حکیم با بیان اینکه امکان همکاری بین همه گروه ها در داخل عراق وجود دارد، گفت: لازم است برخی کشورهای منطقه مشکلاتشان را به این کشور منتقل نکنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۶    
بعد از قرعه کشی مرحله یک سی و دوم لیگ اروپا پل پوگبا مقابل برادرش قرار خواهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۶    
فرماندار شمیرانات با بیان اینمه بالغ بر 440 هکتار عرصه ملی و دولتی و اراضی کشاورزیِ تغییر کاربری داده شده، به ارزش بالغ بر 9 هزارمیلیارد تومان رفع تصرف شده است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۳    
ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید مالک توپ طلای 2016 شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۲    
معاون بهداشت وزارت بهداشت بر ضرورت بسیج ملی کاهش مصرف قند، نمک و چربی تاکید کرد و گفت: نقش رسانه ها در توانمندسازی و مشارکت مردم در زمینه کنترل بیماری ها و تغییر رفتار تغذیه ای بسیار مهم است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۸    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز دوشنبه 22 آذرماه به منظور امضاء تفاهم نامه همکاری محیط زیستی میان ایران و بلژیک و دو کمیسیونر اتحادیه اروپا وارد بروکسل پایتخت بلژیک شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۵    
امید اسدی عکاس و فیلمساز سه بعدی ، یکی از فعالان سه بعدی در ایران است که از جمله مهترین فعالیت های وی طی ده سال گذشته تا به امروز طراحی اولین انیمیشن سه بعدی پرسپکتیو ایران ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۴    
وزیر بهداشت گفت: بیش از نیم میلیون نفر از مردم سیستان و بلوچستان در سه سال گذشته زیرپوشش بیمه قرار گرفتند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۷    
شهر حلب، دومین شهر بزرگ سوریه و پایتخت تجاری این کشور که از سال 2012 به جبهه درگیری میان تروریست ها و ارتش سوریه تبدیل شده بود آزاد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۵    
یک پژوهشگر حوزه کارتن خوابی و حاشیه نشینی گفت: برای معتادان کارتن خواب مصرف مواد از مردن مهم تر است بنابراین برای ادامه مصرف مواد از دست ماموران فرار می کنند و به گرمخانه ها هم نمی روند زیرا می دانند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۷    
یک دستگاه آپارتمان 100 متری در سعادت آباد- کوی فرهنگ ، دارای 2 اتاق خواب، با قیمت 1 میلیارد و 29 میلیون و تومان به فروش می رسد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۴    
جیلی، امگرند X7، مدل 2014 به مبلغ 55 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۰    
سعید موتمن رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، جدیدترین تغییر و تحولات قیمت خودرو در بازار را اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۸    
حدود هفتاد سال هم هست که امریکا، هم سفره او شده. و البته اسرائیل و دیگرانی هم بوده و هستند که پیش تر و پس تر از ایشان، به خاک این کشور دست درازی کرده اند. اما ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۸    
عقد قرارداد فروش هواپیما به ایران از سوی شرکت بوئینگ و تاکید مقامات این شرکت مبنی بر ایجاد فرصت شغلی می تواند، دلیل گرفتن چراغ سبز از ترامپ برای قطعی شدن همکاری آنها با ایران باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۲    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه امروز آخرین فرصت شرکت در آزمون دکتری بود مهلت ثبت نام در آزمون دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 96 تا ساعت 24 روز سه شنبه 30 آذرماه 95 تمدید شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۹    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با نماینده پاپ فرانسیس ضمن دریافت پیام پاپ، اعلام کرد مردم سوریه برای بازگرداندن امنیت و ثبات مصمم هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۶    
رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا سیا اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا باید تمرکز اصلی خود در سیاست خارجی اش را تضعیف ایران در خاورمیانه قرار دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۵    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: تأثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در کنکور سال آینده 30 درصد مثبت خواهد بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۲    
هیئت مدیره استقلال گفت: قرارداد علیرضا منصوریان سه ساله است و با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۲    
دبیر سیزدهمین جشنواره کتاب های آموزشی و تربیتی رشد با اعلام تغییرات اساسی در انتشار فهرست کتاب های مناسب، از ورود کتابنامه رشد به همه مدارس کشور خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۰    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر لزوم تلاش هر چه بیشتر در جهت حفظ وحدت میان مسلمانان، در واکنش به اظهارات سخیف مشاور ترامپ گفت: امروز دینی که پیامبر آن رحمة للعالمین و تعالیمش سراسر دعوت به معنویّت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۰    
آنگلا مرکل در حالی که دونالد ترامپ اظهارات تندی علیه تعهد آمریکا به سیاست چین واحد مطرح کرده، بر تعهد آلمان به این سیاست تاکید کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۶    
رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه 24 درصد مردم دچار اختلالات روانی هستند، گفت: طلاق، مرگ، عدم سازش و عدم وفاداری، عوامل اصلی در افزایش فشار روحی افراد است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۴    
سایت فیفا خبر داد تیم ملی فوتبال ایران در مکانی که هنوز مشخص نیست به مصاف مراکش خواهد رفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۵    
همزمان با سقوط مرگبار دختر 15 ساله از طبقه پنجم یک ساختمان کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ماموریت پیدا کردند راز این مرگ مشکوک را فاش کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۱    
وزیر امور خارجه فرانسه امروز (دوشنبه) مسکو را متهم به فریب عمدی شرکایش درباره سوریه کرده و مدعی شد، دولت روسیه دائما درباره تمایلش نسبت به مذاکره در خصوص آتش بس در شهر حلب دروغ می گوید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۰    
تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از برگزاری قرعه کشی حریفان خود را شناختند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۸    
در دیدار رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با وزیر امور خارجه کشورمان آخرین وضعیت فلسطین و گروه های فلسطینی، تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی و ادامه شهرک سازی ها مورد تبادل نظر قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۷    
سرپرست کمیته فوتسال در کلاس آموزشی سطح سه فوتسال که برای اولین بار در ایران برگزار می شود حضور یافت و دقایقی را سخنرانی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۶    
استاد اقتصاد دانشگاه الزاهرابا بیان این که نرخ باروری زنان ایرانی از خاورمیانه پایین تر است گفت: این عدم توازن تهدید جدی امنیتی برای ایران به وجود آورده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۶    
گزارش جدیدی که از یکی از شبکه های تلویزیونی برزیل پخش شده، فاش کرده که میشل تامر، رئیس جمهور فعلی برزیل و سیاستمداران متعلق به حزب حاکم، به شکل غیرقانونی از شرکت "اودبرخت" پول دریافت کرده اند
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۵    
وزیر خارجه ترکیه با اشاره به دیدار اخیر نخست وزیر کشورش با پوتین بر تمایل مسکو برای عادی سازی روابط با آنکارا تاکید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۳    
وزیر ورزش در حاشیه بازدید از دهکده المپیک کرمانشاه، گفت: تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر شرایط خوبی برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۱    
رئیس جدید دفتر حافظ منافع مصر در تهران ، با وزیر امور خارجه دیدار کرد .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۹    
مدافع تراکتورسازی تبریز پس از سپری کردن دوران نقاهت، به تمرینات این تیم بازگشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۸    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۸    
علما و فقهای بزرگ شیعه به پیروی از قرآن و سیره ی ائمه ی اطهار در همه ی اعصار، برخوردهای علمی و شایسته با برادران سایر مذاهب اسلامی و آراء و اقوالشان داشته اند و این امر با مروری اجمالی در کتب تفسیر و ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۷    
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد گفت: در هفته وحدت حدود 10 هزار و 500 جهیزیه تقدیم نوعروسان و مددجویان نیازمند خواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۷    
وزارت کشور روسیه از تشدید مجازات جرایم اینترنتی در روسیه خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۶    
مهاجم بارسلونا نسبت به حریفشان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۳    
رئیس پلیس استان مازندران گفت: سارقان اموال دفتر یک روزنامه در ساری شناسایی و دستگیر شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۷    
با اجرای دو عملیات گسترده 132 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق در مشهد و دیگر شهرستان های خراسان رضوی کشف شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۲    
بر این اساس این میزان سهم ظرف یک ماه بعد و به دریج توسط بورس بنام بیش از 100 هزار بازنشسته داوطلب طبق اسامی اعلام شده انتقال می یابد
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۵    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 خبرداد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۲    
رئیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت:گردشکری معلولین درصورت مناسب سازی معابر جز با کاهش تعرفه ها ممکن نخواهد بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۵۶    
بومیان آمریکایی که همچنان به سیاست های تبعیض آمیز دولت مردان آمریکا و نقض مستمر حقوق خود معترض هستند، در مقابل کنگره تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۹    
کلی خبر در مورد دنیای فناوری. از این خلاصه تر :)
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۰    
از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، گستره بارش ها تا اواخر وقت در دامنه جنوبی البرز غربی و مرکزی و روز پنج شنبه علاوه بر نواحی فوق سواحل مرکزی و شرقی خزر ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۹    
دستور موقت مبنی بر عدم اجرای بند 3 مصوبه مورخ 9/8/95 شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره تحصیلات تکمیلی در مورد آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و دستور انتشار دفترچه آزمون پذیرش دانشجو سال تحصیلی 96-97 در ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۲    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با تاکید بر مقابله با قاچاق دارو گفت: پدیده ناصرخسرو را نمی توان رفاقتی و دوستانه حل کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۷    
کارگاه آواورزی و الفباورزی ویژه والدین، مربیان و مروجان کتابخوانی و به همت موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۵    
رئیس سازمان میراث فرهنگی در گردهمایی دانش آموختگان و دانشجویان صنایع دستی گفت: توسعه کشور از مسیر صنایع دستی فراهم می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۳    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه فاصله ازدواج و طلاق به 3 سال رسیده است، گفت: در هر ساعت 19 طلاق در کشور ثبت می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۸    
شهرام شاه حسینی کارگردان سریال هشت و نیم دقیقه درباره فیلمنامه این سریال، بازی خودش، داستان و قضاوت سخن گفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۰    
در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران(سینما حقیقت)، تولیدات صدا و سیمای مراکز خوزستان و لرستان موفق به دریافت سه جایزه شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۷    
ته پیاز و رنده رو پرت کردم توی سینک. اشک از چشم و چارم جاری بود. در یخچال رو باز کردم و تخم مرغ رو شکستم روی گوشت، روغن رو ریختم توی ماهیتابه و اولین کتلت رو کف دستم پهن کردم و خوابوندم کف ماهی تابه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۶    
ساعت حدود شش صبح در فرودگاه به همراه دو نفر از دوستانم منتظر اعلام پرواز بودیم. پسرکی حدوداً هفت ساله جلو آمد و گفت: واکس می خواهی؟ کفشم واکس نیاز نداشت، اما از روی دلسوزی گفتم: بله. ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۲    
مرد ثروتمندی بود که عاشق جمع کردن جواهرات و سنگ های قیمتی بود. یک روز مردی به ملاقات او رفت و درخواست کرد که جواهرات را به او نشان دهد. ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۰    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتای ناجا در خصوص دوستی های مجازی گفت: متاسفانه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به هر درخواست دوستی پاسخ مثبت می دهند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۰    
مدرسه ای دانش آموزان را با اتوبوس به اردو می برد. در مسیر حرکت، اتوبوس به یک تونل نزدیک می شود که نرسیده به آن تابلویی با این مضمون دیده می شود: حداکثر ارتفاع سه متر ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۸    
فرآیندهای بهبود تیبا باعث تداوم استفاده از این خودرو توسط مشتریان و ارتقای رضایت آنان است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۶    
یه روز داخل مترو صندلیم رو به یک پیرمرد نورانی دادم. در حقم دعا کرد و گفت: جوان دعا می کنم پیر شی اما هیچ وقت نوبتی نشی. سوال کردم: حاجی نوبتی دیگه چیه؟ ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۴    
نیمه شبی چند دوست به قایق سواری رفتند و مدت زیادی پارو زدند. سپیده که زد گفتند: چقدر رفته ایم؟ تمام شب را پارو زده ایم! ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۳    
براوردهای صورت گرفته توسط بانک مرکزی نشان می دهد حجم نقدینگی در کشور در پایان مهر ماه سال جاری به 1138 هزار میلیارد تومان رسیده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۱    
کنسرت گروه موسیقی "تندر" به سرپرستی "اردوان انزابی پور" 22 آذر در سالن اصلی برج آزادی برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۹    
سندروم داون که در گذشته منگلیسم نامیده می شد، اختلالی ژنتیکی است که ناهنجاری های عمده یا خفیفی را در عملکرد ارگان های بدن ایجاد می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۷    
به تازگی اختلالی در سایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور توسط هکرها ایجاد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۵    
مثل سربازها که در مشایعت فرمانده ، نظام از راست می گیرند، سرشان را به سوی راهروی راست درمانگاه قلب بیمارستان چرخانده اند؛سگرمه های شان به هم گره خورده، لب و لوچه ها آویزان است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۵    
نمایش "آیس لند" به کارگردانی آیدا کیخایی از دوشنبه 29 آذر ماه در تئاتر باران به روی صحنه می رود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۹    
با گذشت کمتر از پنج روز از کشتار یک قلاده پلنگ در پارک ملی توران در استان سمنان به دست شکارچیان ناشناس ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۹    
فهرست بازیگران فیلم سینمایی "شنل" به کارگردانی حسین کندری و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری کامل شد
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۸    
تصویربرداری فاز اول سریال"پیکسل" به کارگردانی محمود معظمی به پایان رسید و فاز دوم و سوم توسط محمد حسین لطیفی طی روزهای آینده کلید می خورد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۷    
در حدود سه سال پیش با داغ شدن موضوع وام فروشان مسئولان بانک مرکزی نیز واکنش نشان داده و با غیرقانونی خواندن این نوع فعالیت ها بیان کردند که مردم فریب این شرکت ها را نخورند ضمن آن که تبلیغات آنها نیز ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۱    
مسافر شیاد برای فرار از کرایه چندصد هزارتومانی دست به کار عجیبی زد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۸    
قطعه تیتراژ پایانی سریال "همسایه ها" با صدای وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی منتشر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۴    
بنیامین بهادری و همسرش به تماشای فیلم "سلام بمبئی" نشستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۱    
بزرگ ترین گروه منتقدان در آمریکای شمالی بهترین های سال در حوزه سینما و تلویزیون را معرفی کرد
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۱    
رکنا: عاملان دستبرد 500 میلیون ریالی به یک انبار لوزام یدکی خودرو در شهر مشهد دستگیر شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۸    
فیلم سینمایی "ماهور" به کارگردانی حمید زرگرنژاد روز گذشته در هویزه مقابل دوربین رفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۳    
فیلم موزیکال "لا لا لند" در اولین هفته اکران در آمریکای شمالی تنها در پنج سینما 855 هزار دلار فروخت
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۹    
بخارایی، جامعه شناس: خط فقر در سال 96 برای هر نفر یک میلیون و 660 هزار تومان برآورد می شود
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۸    
رامتین لوافی در سومین فیلم بلند خود هت تریک را به تهیه کنندگی مجید مطلبی می سازد
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۷    
سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی 25 تا 27 آذر در تهران برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۲    
کامران مجیدی تهیه کننده فیلم سینمایی لاک قرمز گفت: اگر توجه کنید خواهید دید برخی فیلم ها 133 سالن در اختیار دارند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۶    
مجموعه مستند تلویزیونی "شوک" سه شنبه 23آذر ماه ساعت 22:15 به موضوع جرایم خشن و زورگیری می پردازد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۱    
من از این دنیا با همه زیبایی هایش می روم. همه آرزوهایم را رها می کنم اما به ولایت و حقانیت علی بن ابیطالب و خداوندی خدا یقه تان را می گیرم اگر امام خامنه ای را تنها بگذارید...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۰    
برنامه امروزی ها که از شنبه تا چهارشنبه پخش می شود، امروز میزبان علی عبدالمالکی، خواننده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۵    
رمان قاتلی که در آرزوی جایی در بهشت بود به قلم یوناس یوناسن از سوی نشر به نگار منتشر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۳    
تیم ملی جوجیتسو ایران در مسابقات قهرمانی آسیایی به میزبانی ترکمنستان نایب قهرمان شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۱    
در جریان بازسازی سالن سینما بخشی از سالن سینما فجر در آتش سوخت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 199 سارق حرفه ای در قالب 41 باند طی 48ساعت گذشته خبر داد.