شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای چالوس ما 16 آبان 1396 - chalusema.ir

چالوس ما 1 فروردین 1395 چالوس ما 1 فروردین 1396 چالوس ما 3 اردیبهشت 1396 چالوس ما 30 مهر 1396 چالوس ما 30 آذر 1396 چالوس ما 30 دی 1396 چالوس ما 30 بهمن 1396 چالوس ما 29 اسفند 1396 چالوس ما 1 آبان 1396 چالوس ما 2 آبان 1396 چالوس ما 3 آبان 1396 چالوس ما 4 آبان 1396 چالوس ما 5 آبان 1396 چالوس ما 6 آبان 1396 چالوس ما 7 آبان 1396 چالوس ما 8 آبان 1396 چالوس ما 9 آبان 1396 چالوس ما 10 آبان 1396 چالوس ما 11 آبان 1396 چالوس ما 12 آبان 1396 چالوس ما 13 آبان 1396 چالوس ما 14 آبان 1396 چالوس ما 15 آبان 1396 چالوس ما 16 آبان 1396 چالوس ما 17 آبان 1396 چالوس ما 18 آبان 1396 چالوس ما 19 آبان 1396 چالوس ما 20 آبان 1396 چالوس ما 21 آبان 1396 چالوس ما 22 آبان 1396 چالوس ما 23 آبان 1396 چالوس ما 24 آبان 1396 چالوس ما 25 آبان 1396 چالوس ما 26 آبان 1396 چالوس ما 27 آبان 1396 چالوس ما 28 آبان 1396 چالوس ما 29 آبان 1396 چالوس ما 30 آبان 1396 
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۵    
دکتر بهناز صدیقی با بیان اینکه یکی از علت های مهم کیفیت خواب پایین و اختلال خواب، بیماری های روحی و روانی است که در صدر آن ها نیز بیماری های اضطرابی قرار دارد ...
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۸:۵۴    
سفیر روسیه در لبنان می گوید درخواست عربستان برای خارج کردن حزب الله از دولت لبنان، قابل قبول نیست.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۴    
تحقیقات جدیدی که بر روی پیامدهای بی خوابی بر رانندگی انجام شده نشان می دهد که برخی از نواحی مغز برای استراحت خود را خاموش و غیرفعال می کنند. این در صورتی است که فرد هنوز بیدار است.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۵    
هر چند این نوع میوه ها مزه دلچسبی ندارند، ولی مشتری پسند است، پرتقال تنها میوه ای نیست که نارس چیده و در فرایندی شیمیایی زودتر به بازار عرضه می شود ...
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۶    
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر جدا شدن سر نوزاد هنگام تولد در بیمارستان ایران این شهرستان را تکذیب کرد.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۵۷    
آرتروز یک بیماری مفصلی با شروعی تدریجی، مزمن و پیش رونده است که درآن، غضروف مفصلی آسیب می بیند و استخوان نزدیک مفصل تغییراتی پیدا می کند.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان عازم دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۵۷    
تسنیم: رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) با بیان اینکه برخورد جدی با افراد فاقد ویزا و مجوز در مرزهای کشورمان انجام گرفته است، علت لغونشدن روادید عراق برای زائران اربعین حسینی را تشریح کرد.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۵۷    
هر شاخه تیرآهن 30، در بازار با قیمت یک میلیون و 530 هزار تومان به فروش می رسد.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۵۷    
میزان نوشت: دکتر جعفری دولت آبادی از جمله تدابیر دادسرای تهران در افزایش کیفیت رسیدگی به جرایم علیه امنیت را ...
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۵۷    
شایعاتی مبنی بر جدایی مهدی رحمتی در نیم فصل وجود دارد.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۲۷    
اپل که اخیرا به دلیل فرار مالیاتی تحت فشار شدید قرار گرفته بود، مجبور شده است تا برای فرار از قوانین اتحادیه اروپایی با ایرلند خداحافظی کند و تحت قوانین جدید مجبور به نقل و انتقال مالی شود ...
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۷    
مدیر جهاد کشاورزی تنکابن گفت: در 6 ماهه امسال 35 تن چای از این شهرستان به خارج کشور صادر شد.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۷    
به گزارش چالوس ما ،پذیرایی یک موکب با فالوده شیرازی از زائران اربعین در مسیر نجف تا کربلا .
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۷    
باریکن ایرانی باشگاه روبین در دومین تجربه بازگشت به شهر کازان در ایالت تاتارستان روسیه باردیگر با طلسم عجیبی روبرو شد تا جایی که در یک نیم فصل کامل موفق به گلزنی نشد.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۷    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از پایان کار و تعطیلی 12 دفترموقت صدور ویزای اربعین در نقاط مختلف کشور از صبح فردا(چهارشنبه) خبر داد.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۷    
نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد در اظهاراتی روز سه شنبه هر گونه تلاش احتمالی از سوی کشورش برای خروج از توافق هسته ای با ایران را اوج حماقت خواند.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۷    
رئیس سازمان حج و زیارت به زائران اربعین حسینی که در ساعتهای آتی عازم عتبات عالیات هستند توصیه کرد که حتما مدارک قانونی را دریافت کنند و آن را هم به همراه خود داشته باشند.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۷    
تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار دوستانه مقابل پاناما در اتریش برگزار شد.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۷    
حضور رییس فدراسیون فوتبال در بستان و پایگاه پشتیبانی موکب شهدای ورزشکار جامعه فوتبال در چذابه؛ عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان و علی طرفی مسئول موکب وی را همراهی کردند.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۷    
در آخرین مبادلات بازار جهانی انرژی قیمت نفت از مرز 64 دلار عبور کرد که یکی از اصلی ترین دلایل آن دستگیری بسیاری از مقامات بلندپایه سعودی در عربستان است.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۷    
کمیته صدور مجوز حرفه ای اعلام کرد چهار باشگاه تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس و نفت تهران مدارک خود را در سیستم AFC ثبت کردند.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۲۷    
مراسم دسته روی روز اربعین توسط هیئت جوانان حضرت علی اکبر (ع) چالوس برگزار خواهد شد.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۷    
وزارت خارجه انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد وزیر خارجه این کشور تا پایان سال جاری میلادی به ایران سفر خواهد کرد.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۷    
دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه احتمال دیدار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را تایید کرد.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۷    
گران ترین سیب زمینی جهان LA BONNOTT فرانسوی است!هر سال فقط 100 تن از این سیب زمینی برداشت می شود، برای کشت نیاز به کود مخصوصی از خزه دریایی است قیمت هرکیلو تقریبا 4 میلیون تومان
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۷    
دادستان تهران در خصوص پرونده اقدام گروهک تروریستی داعش نسبت به مجلس شورای اسلامی، از شناسایی و دستگیری 23 متهم مرتبط با این پرونده و رسیدگی به اتهامات آن ها در ناحیه 33 دادسرای تهران خبر داد و ضمن ...
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۷    
20 افسر پلیس ترکیه به اتهام ارتباط با عوامل کودتای سال گذشته بازداشت شدند.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۷    
ورود فاضلاب و پساب به آب های زیرزمینی، دریا و رودخانه ها و آلودگی منابع آبی در کنار بحران کم آبی از مهم ترین دلایلی است که تسریع در تکمیل شبکه های فاضلاب شهری مازندران و لزوم اتصال انشعاب های خانگی ...
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۷    
کیوی شهرستان چالوس به کشور های قرقیزستان، قطر، عمان و کویت صادر می شود.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۷    
این بار می خواهیم از دریاچه ای بگوییم که در 12 کیلومتری شهر نوشهر قرار دارد و به خاطر گذشته های دور اسم عجیب و غریب و شاید کمی ترسناکی را به خود اختصاص داده است ...
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۷    
سال به سال به خیل عاشقان ایرانی زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) در روز اربعین و شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم چندین میلیونی این مسیر بخصوص مسیر نجف اشرف تا کربلا افزوده می شود ...
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۷    
طبق بررسی های جدید،نوشیدنی های شیرین نه تنها موجب افزایش وزن می شوند، بلکه برای سلامتی نیز مضر هستند.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۷    
قاتل زن سالخورده نکایی که به خاطر یک مشت طلا مرتکب جنایت شده بود، در جریان بازجویی های پلیسی از راز قتلی دیگر نیز پرده برداشت.
چالوس ما   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۷    
در حالی رییس بنیاد مستضعفان به تازگی گفته در حین ساخت آزادراه تهران-شمال کمترین صدمه به محیط زیست وارد می شود که طی سال های اخیر ابهاماتی در خصوص صدور مجوز ساخت قطعات 2 و 3 این پروژه وجود دارد.