شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۲May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 9 آبان 1397 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 31 فروردین 1397 سینما پرس 31 اردیبهشت 1397 سینما پرس 30 خرداد 1397 سینما پرس 31 تیر 1397 سینما پرس 31 مرداد 1397 سینما پرس 31 شهریور 1397 سینما پرس 30 مهر 1397 سینما پرس 30 آذر 1397 سینما پرس 30 دی 1397 سینما پرس 30 بهمن 1397 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 1 آبان 1397 سینما پرس 2 آبان 1397 سینما پرس 3 آبان 1397 سینما پرس 4 آبان 1397 سینما پرس 5 آبان 1397 سینما پرس 6 آبان 1397 سینما پرس 7 آبان 1397 سینما پرس 8 آبان 1397 سینما پرس 9 آبان 1397 سینما پرس 10 آبان 1397 سینما پرس 11 آبان 1397 سینما پرس 12 آبان 1397 سینما پرس 13 آبان 1397 سینما پرس 14 آبان 1397 سینما پرس 17 آبان 1397 سینما پرس 18 آبان 1397 سینما پرس 19 آبان 1397 سینما پرس 20 آبان 1397 سینما پرس 21 آبان 1397 سینما پرس 22 آبان 1397 سینما پرس 23 آبان 1397 سینما پرس 24 آبان 1397 سینما پرس 25 آبان 1397 سینما پرس 26 آبان 1397 سینما پرس 27 آبان 1397 سینما پرس 28 آبان 1397 سینما پرس 29 آبان 1397 سینما پرس 30 آبان 1397 
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۰:۱۰    
سینماپرس: پخش برنامه تاریخ و سینما به تهیه کنندگی و کارگردانی ایزد مهرآفرین و اجرای خسرو معتضد از روز شنبه در شبکه آی فیلم فارسی آغاز می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۹:۱۵    
جوان آنلاین: بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص روز 13 آبان و احیا تحریم های ضد ایرانی توسط دولت آمریکا می گوید: بارها گفته ایم و باز هم می گوییم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۷    
سینماپرس، شهرستان ادب عصر روز شنبه هفته آینده میزبان ششمین شب از مجموعه شب های شعر مقاومت تحت عنوان هر چه فریاد می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۷    
سینماپرس: در آستانه یوم الله 13 آبان امشب ثریا ویژه برنامه ای را با موضوع الزامات و چالش های مبارزه با استکبار روی آنتن می برد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۲    
روزنامه جوان : واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد با بررسی فیلم کنسرت حمید هیراد، لب زدن (پلی بک) این خواننده را تأیید و وی را به اجرای یک کنسرت رایگان در شیراز محکوم کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۷    
ایسنا: نشریه گاردین در گزارشی به پشت پرده حمایت مالی از شبکه تلویزیونی فارسی زبان ایران اینترنشنال پرداخته که در بالاترین سطح به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی می رسد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۲    
سینماپرس: افسون امینی با حکم معاون فرهنگی کانون پرورش فکری به عنوان سرپرست اداره کل آفرینش های فرهنگی این کانون منصوب شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۲    
سینماپرس: برنامه تلویزیونی 360 درجه امشب به اتفاقاتی می پردازد که در ماه های گذشته به وقوع پیوسته و بر پیاده روی اربعین امسال اثرگذار شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۷    
سینماپرس: به گفته تهیه کننده مجموعه تلویزیونی مینو این سریال از 3 آذرماه روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۷    
سینماپرس: نهمین حراج هنر معاصر ایران ویژه آثار مدرن و پست مدرن در دی ماه سال جاری برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۱    
سینماپرس: یک مستندساز گت: اکنون این همه بنیاد و موسسه و سازمان هنری رسانه ای و نهاد و بودجه در دستان ما است اما چرا فیلم هایمان به اندازه یک فیلم شهید آوینی تاثیرگذار نیست؟
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۱    
سینماپرس: پوستر نمایش مرگ مرد بالشی به کارگردانی منا الهی فرد، که اجرای آن از هفته دیگر آغاز می شود، منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۲    
سینماپرس: محمدرضا شرف الدین با اشاره به مفهوم مقاومت گفت: مقاومت واژه ای طیب و مقدس است که بر اساس اصول سنت های الهی و به اقتضای شرایط جغرافیایی و زمان، در مسیر رشد فردی و اجتماعی مردم پیش می رود
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۲    
به گفته مدیر اداره کل هنرهای نمایشی آیین نامه شورای صنفی تئاتر تنظیم شده و پس از ویراش نهایی به هنرمندان و صاحب نظران جهت ارائه نظرات و پیشنهادات عرضه می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۵۷    
سینماپرس: روابط عمومی خانه هنرمندان ایران در حالی گزارش فعالیت های این مجموعه در حوزه موسیقی را منتشر کرده است که در آن صرفا عناوین رویدادها بدون ارائه جزئیات آورده شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۷    
سینما: نمایش پنج فیلم منتخب از سینمای نئورئالیسم ایتالیا از فردا در موزه سینما آغاز می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۲    
سینماپرس: چهار نفر از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی فیلمنامه نویسان سینما طی ماه های اخیر از سمت خود استعفا داده اند، اگر استعفای 2 عضو اصلی هیات مدیره که اخیرا استعفا کرده اند، پذیرفته شود ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۷    
سینماپرس: به دنبال خاتمه مهلت ارسال آرای اعضای آکادمی جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی، آرای دریافت شده تا روز 20 آبان جمع بندی می شوند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۷    
سینماپرس: آکادمی موسیقی پورناظری قصد دارد در جهت شناسایی هنرمندان جوان رشته های مختلف موسیقی، یک فراخوان ملی برگزار کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۷    
سینماپرس: تصویربرداری مجموعه نمایش خانگی سال های دور از خانه به عنوان اسپین آفی از سریال شاهگوش در حال انجام است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۲    
سینماپرس: دبیرخانه جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر اقدام به انتشار کاتالوگ راهنمای حامیان جهت حامیان مالی و همکاران این رویداد نموده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۷    
سینماپرس: برخی منتقدان عقیده دارند فیلم جدید تیلدا سوئینتن این شانس را دارد تا به جهت گریم این بازیگر برنده اسکار بهترین چهره پردازی و آرایش مو شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۲    
سینماپرس: دوره بیست و دوم جشنواره بین المللی فیلم مستند جیهلاوا در حالی به کار خود پایان داد که برای اولین بار در این رویداد بر سینمای مستند یک کشور با انتخاب لبنان تمرکز شده بود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۷    
سینماپرس: به گفته تهیه کننده فیلم سینمایی روسی موسیقی این فیلم توسط کارن همایونفر ساخته شده و آرش قاسمی صداگذاری آن را انجام خواهد داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۲    
سینماپرس: به گفته یک نویسنده فیلمنامه، تاکنون متن 10 قسمت از سریال نوروزی پرچین به کارگردانی هادی نائیجی به نگارش درآمده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۷    
سینماپرس: تعدادی از سینماگران فعال در حوزه سینمای دفاع مقدس در کارگاه های انتقال تجربه جشنواره فیلم مقاومت به بیان تجربیات خود می پردازند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۲    
سیدمهدی شجاعی در برنامه شب روایت گفت: هنرمند باید اول خودش را دعوت به حقیقت کند و بعد دیگران را. بزرگترین مصیبت و آفت ما نه تنها در ادبیات بلکه در تبلیغ دینی این است که خودمان را بی نیاز از تذکر و ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۲    
به گفته مدیر روابط عمومی شبکه نسیم هنوز تولید برنامه مادرشو و یا اجرای آن توسط مریلا زارعی قطعی نشده و نمی توان درباره آن خبری ارائه داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۲    
سینماپرس: جبار آذین منتقد و مدرس سینمای کشور همزمان با اکران 2 فیلم سینمایی لس آنجلس تهران به کارگردانی تینا پاکروان و هشتگ به کارگردانی رحیم بهبودی فر گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۷    
سینماپرس: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بجای تمرکز بر قدرتمند کردن سلبریتی هایی که هیچ عُلقه ای به آرمان های این سازمان ندارند می بایست شروع به تربیت و پرورش ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۲    
سینماپرس: به گفته مجری پروژه چهار فصل تئاتر ایران تاکنون تعداد 66 طرح اولیه به دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری جهت شرکت در این پروژه ارسال شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۷    
سینماپرس: اسامی 18 فیلم راه یافته به بخش فرهنگیان فیلمساز جشنواره بین المللی فیلم رشد از سوی دبیرخانه رویداد انتشار یافت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۷    
سینماپرس: هیات انتخاب دوره سی و پنجم جشنواره فیلم کوتاه تهران اسامی فیلم های انتخاب شده برای رقابت در بخش داستانی این جشنواره را اعلام کرد.