شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 2 مرداد 1398 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 31 اردیبهشت 1398 سیتنا 31 خرداد 1398 سیتنا 31 تیر 1398 سیتنا 31 شهریور 1398 سیتنا 30 مهر 1398 سیتنا 1 آبان 1398 سیتنا 1 آذر 1398 سیتنا 30 دی 1398 سیتنا 30 بهمن 1398 سیتنا 1 اسفند 1398 سیتنا 1 مرداد 1398 سیتنا 2 مرداد 1398 سیتنا 3 مرداد 1398 سیتنا 4 مرداد 1398 سیتنا 5 مرداد 1398 سیتنا 6 مرداد 1398 سیتنا 7 مرداد 1398 سیتنا 8 مرداد 1398 سیتنا 9 مرداد 1398 سیتنا 10 مرداد 1398 سیتنا 11 مرداد 1398 سیتنا 12 مرداد 1398 سیتنا 13 مرداد 1398 سیتنا 14 مرداد 1398 سیتنا 15 مرداد 1398 سیتنا 16 مرداد 1398 سیتنا 17 مرداد 1398 سیتنا 18 مرداد 1398 سیتنا 19 مرداد 1398 سیتنا 20 مرداد 1398 سیتنا 21 مرداد 1398 سیتنا 22 مرداد 1398 سیتنا 23 مرداد 1398 سیتنا 24 مرداد 1398 سیتنا 25 مرداد 1398 سیتنا 26 مرداد 1398 سیتنا 27 مرداد 1398 سیتنا 28 مرداد 1398 سیتنا 29 مرداد 1398 سیتنا 30 مرداد 1398 سیتنا 31 مرداد 1398 
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۲    
همراه اول اعلام کرد طی روزهای پنجشنبه و جمعه، عملیات نوسازی و ارتقاء شبکه در استان های تهران و البرز انجام می دهد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۲:۵۳    
رئیس پلیس فتا کردستان از شناسایی و دستگیری فردی که از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام برای نامزد برادر خود ایجاد مزاحمت کرده بود خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۳:۴۸    
بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و فناوری اطلاعات، از تاریخ 8 لغایت 11 مهر ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۸    
پیش داوری آینده استراماچونی در این برهه که او هنوز با تیمش وارد لیگ نشده غیرممکن است. نه می شود آینده او را روشن توصیف کرد و نه سیاه ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۳    
معاون امور رادیوئی رگولاتوری، اعلام کرد: در یکسال گذشته تغییراتی در فرایندهای مربوط به تائید نمونه و ورود تجهیزات حوزه ICT با رویکرد تسهیل گری و چابک سازی، حذف مقررات زاید ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۳    
مازیار ناظمی با ذکر خاطره ای از مزدک میرزایی، از آرشیو صداوسیما یاد و تاکید کرده است پخش فیلم ها و اسناد تصویری آن، پیگرد بین المللی دارد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۸:۰۳    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: مدیرمدرسه ای در پرند به دلیل مزاحمت در شبکه اجتماعی برای اولیا دستگیر شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۳    
علی کریمی زادروز مهدی مهدوی کیا را به او تبریک گفت.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۱:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مشکلی با محسن خلیلی مدیر این تیم ندارد، به قرار دادن نام مصلح و رفیعی در لیست مازاد و احتمال جدایی بیرانوند و علیپور واکنش نشان داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۳    
فیسبوک بابت آنکه اطلاعات کاربرانش را در سال 2016 بدون اجازه آنها در اختیار یک شرکت پردازش داده ها قرار داده، باید پنج میلیارد دلار جریمه بدهد ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۳    
وزارت علوم و صندوق نوآوری و شکوفایی تفاهمنامه همکاری در زمینه ی حمایت از پارک های علم و فناوری امضا کردند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۸    
مهاجم جوان استقلال می گوید سرمربی این تیم بد اخلاق نیست.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۳    
نشریه ایندی وایر در فهرست خود از برترین نقش آفرینی های یک دهه اخیر سینمای جهان، نام پیمان معادی و لیلا حاتمی را برای بازی در فیلم جدایی در این فهرست قرار داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۳    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه دشمن می خواهد نسل جوان ما را فاسد کند، گفت: باید طبق تاکید حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به حضور جوانان انقلابی در عرصه های کشور دقت کنیم.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۸:۵۸    
رییس پیشین سازمان صداوسیما گفت که فیلترینگ اینستاگرام را به صلاح کشور نمی دانم.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۸:۴۳    
باید دید زوج علیپور از فرانسه خواهد آمد یا در روز های آینده باز هم گزینه های دیگری برای حضور در پرسپولیس مطرح خواهند شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۸:۴۳    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای از دارندگان کارت های هوشمند سوخت درخواست کرد در 10 روز آینده حداقل یک بار از طریق کارت سوخت شخصی خود، سوختگیری کنند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۸    
علیرضا بیرانوند با وجود آنکه با پرسپولیس قرارداد دارد، اما زمزمه ها درباره جدایی این دروازه بان ملی پوش زیاد است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۸    
امسال همزمان با فصل نقل وانتقالات، بمب خبری فوتبال ایران جایی بیرون از فضای باشگاه ها و در حوزه رسانه ای ترکید؛ آنجا که خبر رسید مزدک میرزایی از صداوسیما جدا شده و ضمن مهاجرت به انگلستان ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۳    
تا پیش از این با مسائلی مثل طلاق صوری آشنا بودیم و کمی پیشتر هم آسیبی به نام خواستگار صوری مطرح شد اما ازدواج صوری آن هم برای دریافت وام ازدواج سوژه جدیدی است که به عنوان یک آسیب مورد بحث قرار می ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که هنوز در هیات وزیران در خصوص امکان قانونی شدن بیت کوین در کشور به نتیجه نرسیده ایم.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۳    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه امسال در شاخص نوآوری رتبه خوبی به دست آوردیم، گفت: در ابتدای دولت رتبه کشور 120 بود و امروز در رتبه 61 هستیم.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که بیانیه گام دوم مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی را نشان می دهد ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۳    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، گفت: برای ارائه ی تسهیلات، با کمک نهادهای واسطه مثل صندوق پژوهشی و یا بانک ها و پارک های علمی و فناوری، عملا توزیع را عادلانه تر می کنیم.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی و حامیان مختلف حوزه دانش بنیان اگرچه سابقه طولانی مدت فعالیت ندارند، اما خوشبختانه دستاوردهای چشمگیر و قابل توجهی در طول این مدت داشته اند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۸    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق در سال جاری، 200 میلیارد تومان برای مشارکت در تاسیس صندوق های جسورانه بورسی جدید یا کمک به سبدهای پروژه این صندوق ها اعتبار در نظر گرفته است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۶:۴۸    
مدیر دفتر آموزش، همکاری های علمی و بین المللی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، انگیزه اصلی پژوهشگاه ICT از طرح تحقیقات در ITU را رسیدن به سطح بین المللی عنوان کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۸    
چهلمین نشست روسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در صندوق نوآوری و شکوفایی، برگزار شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۵    
34 ساله ام و یک پسر سه ساله و دختری یک ساله دارم. با وجود تحصیلات دانشگاهی، درگیر ازدواج ناخواسته ای شدم. منظورم این است که خانواده ام برای ازدواج من بسیار اصرار داشتند اما نه با پسر مورد علاقه خودم.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۵    
مدیران باشگاه پرسپولیس برای پاسخ به تیم خواهان علی علیپور وقت بیشتری خواستند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۵    
سرپرست تیم استقلال اعلام کرد خرید جنجالی آبی ها برای تیم های پایه جذب شده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۵    
هم اکنون هر گرم طلای 18عیار 417 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 4میلیون و 347 هزار تومان قیمت خورده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۰    
روند اقدامات اخیر وزیر ارتباطات از تغییر ساختار اجرایی تا تدوین طرح ملی و راهبردی ایران هوشمند و زیر برنامه های آن ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۰    
در شرایطی که فیسبوک هنوز از ارز دیجیتال خود موسوم به لیبرا رونمایی نکرده، برخی افراد کلاه بردار تبلیغ برای این ارز را در خود فیسبوک با هدف فریب کاربران آغاز کرده اند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۵    
کمیسیون تجارت فدرال آمریکا فیس بوک را به سوء استفاده از شماره تلفن های همراه کاربران و نیز فناوری تشخیص چهره متهم کرده و قصد دارد از آن شکایت کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از راه اندازی سامانه هوشمند اطلاع رسانی قطعی های احتمالی برق "شهاب" به منظور پاسخگویی و تکریم مراجعان و مشترکان در پایتخت خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۰    
طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت در کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان از بیستم مردادماه اجرایی می شود که برای اجرای درست این مهم نیز آیین نامه رسیدگی به تخلفات تبیین شده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۵    
به تازگی اسناد و مدارک فاش شده اتهام جدیدی علیه هواوی را برملا می کند و آن نیز همکاری با دولت کره شمالی برای توسعه شبکه های مخابراتی 3G بوده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۰    
رییس مرکز ملی فضای مجازی با بیان این که تصمیم گیری و اجرا درباره ی موضوع ارز دیجیتالی برعهده دولت است ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۷:۴۵    
بیشتر کشورهای عضو اتحادیه اروپا به انجام تحقیقات و بررسی های ارزیابی خطرات و تهدیدات شبکه نسل پنجم اینترنت 5G اقدام کرده اند و قرار است نتیجه آن تا ماههای آینده در اختیار مقامات و مسئولان دولتی قرار ...