جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 5 تیر 1399 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 31 فروردین 1399 راه دانا 31 اردیبهشت 1399 راه دانا 31 خرداد 1399 راه دانا 31 مرداد 1399 راه دانا 31 شهریور 1399 راه دانا 30 مهر 1399 راه دانا 30 آبان 1399 راه دانا 30 آذر 1399 راه دانا 30 دی 1399 راه دانا 30 بهمن 1399 راه دانا 30 اسفند 1399 راه دانا 1 تیر 1399 راه دانا 2 تیر 1399 راه دانا 3 تیر 1399 راه دانا 4 تیر 1399 راه دانا 5 تیر 1399 راه دانا 6 تیر 1399 راه دانا 7 تیر 1399 راه دانا 8 تیر 1399 راه دانا 9 تیر 1399 راه دانا 10 تیر 1399 راه دانا 11 تیر 1399 راه دانا 12 تیر 1399 راه دانا 13 تیر 1399 راه دانا 14 تیر 1399 راه دانا 15 تیر 1399 راه دانا 16 تیر 1399 راه دانا 17 تیر 1399 راه دانا 18 تیر 1399 راه دانا 19 تیر 1399 راه دانا 20 تیر 1399 راه دانا 21 تیر 1399 راه دانا 22 تیر 1399 راه دانا 23 تیر 1399 راه دانا 24 تیر 1399 راه دانا 25 تیر 1399 راه دانا 26 تیر 1399 راه دانا 27 تیر 1399 راه دانا 28 تیر 1399 راه دانا 29 تیر 1399 راه دانا 30 تیر 1399 راه دانا 31 تیر 1399 
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۹    
رضاعی از شناسایی 124 بیمار جدید مبتلا به کروناویروس در 24 ساعت گذشته در استان و فوت 8 نفر دیگر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۹    
مدیرعامل پتروشیمی لردگان با بیان اینکه فاز دوم پتروشیمی در مدار تولید قرار گرفت، گفت: با راه اندازی این فاز سالیانه 670 هزار تن آمونیاک تولید می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۷    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با اعلام وضعیت قرمز در این شهرستان گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی وهمجواری با شهرستان های شدیدا آلوده وارد مرحله جدیدی از بیماری کرونا ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۴    
معاون استاندار سمنان ضمن بازدید از چهار طرح عمرانی مهدیشهر ، از پیشرفت 90 درصدی عملیات ساخت بیمارستان مهدیشهر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۱    
درویشی استادیار گروه بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی استفاده از "شیلد" را برای افرادی که در تماس مستقیم با بیماران کرونایی هستند، مفید و در عین حال لازم و ضروری دانست.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۴    
امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا جشن های زیر سایه خورشید با ضوابط خاص و رعایت فاصله اجتماعی در شهرها و روستاهای هرمزگان در حال برگزاری است و مردم روح و جان خود را با پرچم متبرک حرم مطهر امام رئوف صفا می ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۶    
بررسی تغییرات تورم در بین استان های ایران نشان می دهد که بیشترین نرخ تورم ماهانه با افزایش 5.5 درصد برای چندین بار متوالی مربوط به استان کردستان است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۰    
گردنه حیران به دلیل دارا بودن مناظر بکر جنگلی، کوهستانی و هوای معروف مه آلودش، جزو یکی از جاذبه های گردشگری زیبای استان گیلان محسوب می شود که در 30 کیلومتری جاده آستارا به اردبیل و در مرز جمهوری ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۵    
در این تصویر عکس فضایی از دریاچه ارومیه ایران که توسط داگ هرلی فضانورد ایستگاه فضایی بین المللی گرفته شده است را مشاهده می کنید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۶    
آبشار لوه از جاذبه های طبیعی و از مقاصد طبیعت گردی گالیکش به شمار می رود که در 20 کیلومتری آن در کنار روستایی به همین نام قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۸    
در تاریخ 6 تیرماه از 40 قطعه لوح هخامنشی و گورِ عصر آهن کشف شده در محوطه سگزآباد قزوین رونمایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۶    
شهر آبی بی گلو در 20 کیلومتری اردبیل واقع شده است و از لحاظ موقعیت می توان گفت بین سه ضلع مثلث شهری اردبیل، نمین و آستارا قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۵    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت در این چند سال بازار مسکن را رها کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل تصریح کرد: هرگونه اقدام رژیم جعلی اسراییل در الحاق کرانه باختری با پاسخ پشیمان کننده مقاومت فلسطینی همراه خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۳    
سینماهای تهران از دیروز به طور جدی وارد دوران پساکرونا شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۷    
سردار بخشعلی کامرانی صالح از کشف یک فقره اخلال در نظام اقتصادی به ارزش 247 میلیاردی در همدان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۴    
هوشنگ بهزادی گفت: فردا هوای نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده خواهیم داشت که وزش باد و کاهش دما همراه خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۶    
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران می گوید که شکاف بین جامعه بین المللی و روسیه و چین در مورد تمدید تحریم ها در حال عمیق تر شدن است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۱    
نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در اراک برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۳    
رمضانلو با اشاره به افزایش قیمت مرغ در زنجان گفت: در حال حاضر مرغ در با قیمت 18 هزار و 700 تومان در بازار زنجان عرضه می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۱:۲۶    
حمله هوایی شامگاه پنج شنبه به استان سلیمانیه در شمال عراق سه کشته برجای گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۳:۰۵    
حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: نماز جمعه فردا ششم تیرماه در خرم آباد و همه شهرستان های استان لرستان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۳:۰۵    
محمد انتظاری گفت: فردا 6 تیرماه، نماز جمعه برای نخستین بار پس از هفته ها محدودیت های اجتماعی ایام کرونا، در تمامی 47 شهر مازندران برگزار می شود
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۳:۰۵    
جمشید حمزه زاده گفت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز اقامتی خسارت سنگینی به این مراکز وارد شده که باید برای جبران خسارت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۳:۰۵    
نادر فلاحی گفت:اگر از هلتداران حمایت نشوند احتمال تغییر کاربری هتل ها در کشور وجود دارد که اگر چنین شود مشکلاتی را به وجود خواهد آورد که غیر قابل جبران خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۳:۰۵    
فرماندار شهرستان بویراحمد از مهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع بخش لوداب این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۲:۳۸    
انتظار می رود منتخبان مجلس که مدعی دفاع از منافع مردم و نظام و کشور هستند، از دولت بخواهند تا افرادی معرفی کند که اولا از مجموعه وزارت صمت و مورد اعتماد بدنه این وزارتخانه باشد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۱    
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان تأکید کرد: قانون باید به هنگام، بدون تبعیض و متناسب باشد، اگر مردم احساس کنند بر مدیران و قدرتمندان نظارت وجود دارد، حساب کار دستشان می آید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور صبح امروز وارد شهرستان گچساران شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۱    
هوشنگ بازوند، وضعیت مرگ ومیرهای ناشی از بیماری کرونا در این استان را نگران کننده دانست.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۱    
بازوبند چرخشی در تیم تراکتور با غیبت دو کاپیتان این تیم از چرخ خود خارج شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۱    
بزرگترین مرکز داده غرب و شمالغرب کشور با سرمایه گذاری یکی از اپراتورهای موبایل روز یکشنبه با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تبریز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۱    
نخستین نماز جمعه سال 99 کوهدشت، روز ششم تیرماه 99، با رعایت پروتکل های بهداشتی لازم در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) اقامه می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۱    
با بستری شدن 69 بیمار جدید در شبانه روز گذشته، تعداد کل بیماران مبتلا به کرونا بستری در بیمارستانهای استان به 462 نفر رسید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۱    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش منج از توابع شهرستان لردگان گفت: جهیزیه 14 عروس نیازمند در شهر منج توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش منج با همکاری موسسه نور آل یاسین تهیه و اهدا شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۱    
مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن گفت: با پرداخت مطالبات مالکین و کشاورزان فرادنبه ای، عملیات احداث چهارخطه قطعات باقیمانده از محور بروجن به شهرکرد آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۳    
دشتی اردکانی گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی اردکان توسعه یابد و نباید شاهد تمرکز امکانات درمانی و تأمین اجتماعی صرفاً در مرکز استان باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۳    
حسن رضاییان گفت: شمار مبتلایان به کرونا در پلدختر به 217 نفر افزایش یافت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۳    
وعده جذب سرمایه گذاری خارجی 150 میلیون دلاری برای کرمانشاه و حمایت قضایی از مدیران متعهد مهمترین موضوعات مطرح شده در شورای اداری استان بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۰    
مهدی صالحی معاون فرماندار آوج گفت: هرم سنی بیماران ما در این شهرستان بین 30 تا 39 سال است و از نهم اردیبهشت ماه نیز نمونه گیری ها در دو شهر آبگرم و آوج آغاز شده و 210نفر نمونه گیری شدند که حدود ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی گفت: نمایندگان استان لرستان در مجلس همه با هم مطالبه گر خواسته های مردم باشند و از حاشیه و اختلاف نظر در مسایل جزئی خودداری کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۷:۲۰    
درحالی که از عصر دیروز عملیات روانی رسانه های ضدانقلاب به روی یک خبر دروغ درباره آذرآب درجریان بوده است، رئیس کل دادگستری استان مرکزی خبر صدور حکم اجرایی برای کارگران را تکذیب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: زوایای پرونده روشن شده و به پرونده ما آسیب نمی رساند؛ اما حادثه ای است که نباید از این حادثه عبور کرد و گذشت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۵۶    
غریب آبادی از اقدامات اخیر آمریکا و فرانسه در نقض معاهده منع جامع آزمایش های هسته ای ابراز نگرانی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۵۰    
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از کارگاه تولید ماسک پاوه بازدید و با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۵۰    
امام جمعه دهدشت گفت: با وجود ادعای مسئولان و متولیان نظارتی اما هیچ قاعده و قانونی در بازار دهدشت وجود ندارد و برخی اصناف تافته جدابافته ای شده اند و هر طور دوست دارند کاسبی می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۵۰    
مدیر عامل موسسه امدادگران عاشورا از خدمات رسانی به بالغ بر 60 هزار بیمار مبتلا به سرطان در کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: من از روی تخت بیمارستان با این جوان عزیز صحبت کردم و آنجا گفتم دست و پایت را می بوسم، باور نداشتم دفعه بعد که به گچساران می آیم روی مزار ایشان باشد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۱    
امروز و به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید جانمحمد کریمی اعضای کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده به همراه امام جمعه موقت این شهرستان باخانواده شهید کریمی دیدار و گفت وگو کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۸    
مهدی روشنفکر گفت: وقتی برخوردها زیاد شود مراکز قدرت و ثروت بیکار نخواهند نشست و فشار و جنگ های روانی و حمله به این کانون های ضد فساد و افراد موثر را آغاز خواهند کرد، نباید از این هیاهو ها ترسید ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۸    
پیمان نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: از 17خرداد پذیرش بیماران جدید روند صعودی داشتیم که روزانه حدود 40 تا 45 بیمار نیز بوده که رشد دو برابری در پذیرش روزانه بوده و زنگ خطر است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۸    
آیا سرنوشت پروین اعتصامی درصورت انتقال احتمالی مزار به تبریز، مانند دوره حیاتش غم انگیز بوده و به غبار فراموشی 400شاعر مدفون در مقبره الشعرای تبریز گرفتار می شود؟
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۸    
دومین جشنواره ناحیه ای مالک اشتر با هدف معرفی برگزیدگان رده های مختلف بسیج با حضور مسئولان و قشرهای مختلف بسیج در لنده برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۵    
گل نبشته های باروی تخت جمشید و گور عصر آهن سگزآباد در موزه شهر قزوین برای بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۵    
شمارش معکوس برای نخستین بازی تراکتور در سال 99 آغاز شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۶    
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با ابراز نگرانی از افزایش فوتی های ناشی از غرق شدگی گفت: در سال 97 تعداد فوتی های ناشی از غرق شدگی 2 نفر بود اما در سال گذشته این عدد به 12 نفر رسید که این موضوع طبیعی ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۰    
غلام کویتی پور، سال 1361 با خواندن قطعه ممد نبودی ببینی معروف شد، 10 سال قبل که با رادیوی فارسی زبان کنگره آمریکا مصاحبه می کرد، گفت به من مداح نگویید و حالا با یک دختر 13 ساله رپ می خواند ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۴    
دادستان سمنان با ابراز ناخرسندی از برخی تطویل ها در بررسی مشکلات واحدهای صنعتی گفت: چرا کاری که می توان آن را در یک روز انجام داد باید ماه ها طول بکشد؟
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۸    
رئیس کل دادگستری استان سمنان در جمع خبرنگاران آخرین وضعیت و دستاوردهای دستگاه قضایی استان سمنان را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۸    
مدیرکل زندان های استان سمنان با بیان اینکه ورودی زندان های استان سمنان در سال گذشته 6درصد کاهش یافت اظهار کرد: سال گذشته 4461 نفر وارد زندان های استان شدند که نسبت به سال 97 کاهش 6درصدی داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۸    
سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: در جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن برشان که عضو شورای شهر اصفهان نیز هست و مشغله کاری زیادی دارد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: بحث درخواست پرستاران و کادر درمانی اصفهان را در اولین جلسه کمیسیون بهداشت با وزیر بهداشت مطرح کردیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۵    
محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ما برای شناساندن شهدا به مردم، مسئولین و با هدف پاسداشت شهدا و تکریم از خانواده آنها کنگره شهدای جهادی را در مردادماه امسال برگزار خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۵    
رئیس جمهور گفت: در حال ورود به مرحله دیگری از مقابله با کرونا هستیم که استفاده از ماسک را ناگزیر کرده و باید در کنار تدوین دستورالعمل های لازم درباره مناطق و اماکنی که استفاده از ماسک در آنها الزامی ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۲    
ذباح مدیر آموزش و پرورش رشتخوار، گفت: به منظور کمک به شاداب سازی فضای مدارس عشایری برای اولین بار طرح مدرسه پویا در یکی از مدارس عشایری شهرستان رشتخوار اجرا شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۹    
جعفری مدیرتوسعه بازرگانی جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به مشکل کمبود نهاده های دامی و افزایش قیمت آن در بازار آزاد گفت: دلالان موجب افزایش قیمت نهاده های دامی در بازار شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۹    
بازگشایی مرز زمینی سرخس در بن بست روابط دیپلماتیک ایران و ترکمنستان گرفتار شده و به گفته مدیر پایانه مرزی سرخس، هیچ اتفاقی جدیدی برای بازگشایی نیفتاده و این مرز همچنان بسته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۹    
فرماندار بناب گفت: در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب یکصد تخت بیمارستانی برای درمان و رسیدگی به بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۶    
مسعود منصور با بیان این که برای احقاق حق البرز زارعی از ظرفیت های قانونی استفاده می کنیم ادامه داد: امید است وی به عنوان شهید راه خدمت معرفی شود که یاد و نامش همیشه باقی بماند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۶    
به واسطه شیوع ویروس کرونا در استان قرائت کنتور های 3 شرکت آب ، برق و گاز انجام نمی شود به نحوی که به اذعان مردم کرونا برای این دستگاه ها لالایی می خواند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۶    
منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: فعالیت تالارهای پذیرایی از روز شنبه در مناطق سفید و زرد با 50 درصد ظرفیت بلامانع است ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین وضعیت بروز بیماری کووید-19 در کشور گفت: موارد بستری در استان های تهران و فارس روند افزایشی داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۷    
رضا ذوالفعلی نژاد از اعطای 336 میلیون تومان کارت هدیه اهدایی رهبرمعظم انقلاب به خانواده های زندانیان یزد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۴    
فرزند شهید الگامه می گوید:خیلی از کوچه های شهر یاسوج به نام های گل و بلبل است این در حالی است که شهدایی هستند که هنوز هیچ مکانی به اسم شان درج نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گرانفروشی را در صدر تخلفات ثبت شده عنوان کرد و گفت: تقلب در کسب، امتناع از تحویل خودرو توسط شرکت های خودرویی و عدم پایبندی به قرارداد از دیگر عناوین پرونده های تشکیل ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۴    
محمد رزم گفت: تامین امنیت مهمترین خواسته مردم است و با تیراندازی ها برخورد قاطع و بدون اغماض انجام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۲    
حجتی گفت: توصیه ما به رسانه ها رعایت فاصله های اجتماعی در محیط کار، حضور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل کار و شیفت بندی خبرنگاران است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۶    
در چند روز گذشته که بار دیگر بازار ارز دچار التهاب شد، برخی از کانال های تلگرامی که پیش از این ثابت شده بود از داخل کشور به روز رسانی می شوند در پی افزایش التهابات ارزی با انتشار اخبار جعلی بودند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۸    
با حضور مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورای کشور در کهگیلویه و بویراحمد این موسسه در راستاد کمک به بیماران سرطانی در استان راه اندازی شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۸    
این روزها افزایش قیمت ها و کمبود برخی از اجناس و کالاهای اساسی از یک سو و کرونا از سوی دیگر مردم جنوب شرق را تحت تاثیر قرار داده و باعث افزایش دغدغه های آن ها شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دست کادر درمانی، جهادگران مردمی در زمینه مقابله با کرونا و غربالگری را می بوسیم و از همه تشکر می کنیم که این ها حماسه بزرگ را آفریدند اما در مورد مدیریت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۹    
محمد حسین دارایی گفت: دانش آموزان در هنگام ثبت نام فقط پول بیمه و کتاب را پرداخت کنند و مدارس حق دریافت هیچ پولی را ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۹    
صبح امروز مهدی طاهری دوچرخه سوار کرجی به نیت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مسیر کرج تا گلزار شهدای کرمان را در 13 روز رکاب زده است وارد گلزار شهدای کرمان شد،
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۹    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شب قبل از بازی پیام هایی به فرهاد مجیدی ارسال شده بود که وی مراقب باشد، وقتی با اتفاقاتی که رخ داده و ذهیتی که برای سرمربی ما به وجود آمد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۶    
حجت الاسلام محسن کیایی گفت: با دستور ستاد پیشگیری از کرونا استان، نماز جمعه در شهرهای با وضعیت زرد، فردا ششم تیرماه در 13 شهرستان اقامه می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۱    
زلزله ای با قدرت 5.3 ریشتر، قطور آذربایجان غربی را لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۸    
رئیس اداره منابع طبیعی لنده گفت: عدم مستند سازی زمین های واگذارشده به راه و شهرسازی از سوی این اداره باعث شده است معارضینی بین مردم و ادارات ایجاد شود که انتظار داریم هرچه سریعتر تعیین تکلیف کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۸    
نشست ماهانه مداحان و شعرای آیینی قزوین با محوریت شعرخوانی و مولودی خوانی دهه کرامت در حسینیه حضرت علی اکبر علیه السلام قزوین برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۵    
سلمانی با تکذیب شایعات مطرح شده در فضای مجازی گفت: در شهرستان تفت مجموعاً 4 بیمار کرونایی بستری هستند که تمامی آنها نیز اهل شهرستان تفت هستند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۲    
امیرحاتمی گفت: ما در سکویی ایستاده ایم که تجهیزات پیشرفته تر هوایی را به زودی به عرصه تولید برسانیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۶    
محمودی با اشاره به اینکه 120 دفتر خانه ازدواج و 38 دفترخانه طلاق در سطح استان وجود دارد، گفت: تعداد وقایع ازدواج 21 هزار و 481 مورد ثبت و تعداد 5 هزار و 696 وقایع طلاق ثبت گردیده است و این در حالی ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۳۱    
دشمنی آمریکای جنایتکار با جمهوری اسلامی ایران محرز و آشکار است، کتاب سند نقض حقوق بشر آمریکایی، جنایات بیشمار آمریکا را به ویژه در سیستان وبلوچستان افشا می کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۲۸    
حجت الاسلام صنایعی خادم آستان قدس رضوی گفت: مجموعه ی "زیر سایه ی خورشید" با هدف آشنایی مردم با امام رضا(ع) و گره خوردن دل های مردم با ایشان تشکیل شد که طبق این طرح ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۲۵    
علی شفیعی مسئول ستاد نمازجمعه استان قزوین گفت: طبق مصوبه ای که از طرف ستاد مبارزه با کرونا اعلام شده از ششم تیرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی، نماز جمعه قزوین اقامه خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: والدین می توانند با مراجعه به سامانه شکایات آموزش و پرورش بر فرآیند ثبت نام دانش آموزان نظارت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۳    
مدیر منطقه آمریکای سازمان بهداشت جهانی نسبت به افزایش چشمگیر موارد ابتلا و فوت بر اثر ویروس کرونا در بین کشورهای منطقه هشدار داده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به شایعات اخیر درباره افزایش قیمت گازوئیل واکنش نشان داد و گفت: فعلاً تصمیمی برای افزایش قیمت گازوئیل گرفته نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۳    
اطلاعات میدانی بیانگر عرضه 180 میلیون دلار در بازار ارز از روز سه شنبه تا ظهر امروز است که از این میزان 5 میلیون دلار فروش رفته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۴    
رئیس جمهور گفت: روحانی: صادرات نفت ایران دیگر وابسته به تنگه هرمز نیست.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۹    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: از هفته آینده با عرضه مرغ دولتی شاهد کاهش قیمت مرغ خواهیم بود.
  • ۱