شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۴May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 25 خرداد 1397 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 24 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 24 بهمن 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 1 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 2 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 3 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 4 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 5 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 6 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 7 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 8 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 9 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 10 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 11 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 12 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 13 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 14 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 15 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 16 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 17 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 18 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 19 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 20 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 21 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 22 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 23 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 24 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 25 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 26 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 27 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 28 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1397 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۰    
طی مراسمی با حضور رییس بنیاد مستضعفان و شماری کسبه کلنگ احداث ساختمان جدید پلاسکو به زمین زده شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی پیروزی تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی را تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۷:۵۹    
نماهنگ عید رمضان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر را در این بخش مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۳:۵۶    
انتشارات کتاب نیستان چاپ چهارم نمایشنامه مرد رویاها اثر سید مهدی شجاعی را روانه بازار نشر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۳:۵۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در اینستاگرام خود نوشت: امشب ملی پوشان ایران همت و غیرت ایرانی را به نمایش گذاشتند. این برد شیرین گوارای ملت ایران باد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۳:۲۰    
وزیر خارجه آمریکا در توییتر خود از تصمیم مجلس عوام کانادا مبنی بر توقف مذاکرات کانادا و ایران برای از سرگیری روابط اوتاوا تهران استقابل کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۲:۵۶    
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام مسوولان نظام باید در جهت رونق اقتصادی کشور تلاش کنند، گفت: اقتصاد مقاومتی تنها در دولت خلاصه نمی شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۲:۵۰    
معاون سخنگوی ارتش یمن با بیان اینکه آمریکا قادر به اقدام مستقیم نظامی علیه یمن نیست تاکید کرد که یمنی ها نفسی طولانی تا روز قیامت دارند و در برابر دشمنان خدا و انسانیت می ایستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۲:۲۶    
سازمان دیده بان حقوق بشر با اشاره به آثار ویرانگر حمله ائتلاف متجاوز سعودی به بندر الحدیده در ساحل غربی یمن تاکید کرد که باید رسیدن کمک های انسانی به غیرنظامیان یمنی تضمین شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۶    
مدیر اجرایی رنو می گوید به رغم تهدیدآمیز بودن تحریم های جدید آمریکا برای تجارت این شرکت با ایران، رنو قصد دارد در بازار ایران بماند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۱:۱۴    
نماینده مجلس شورای اسلامی به تعویق انداختن 2 ماهه بررسی الحاق جمهوری اسلامی به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم را نشان از هوشیاری مجلس دانست و گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۰:۵۶    
صبر رژیم صهیونیستی از بادبادک های آتش زای فلسطینی ها به سر آمده و این رژیم در جدیدترین اقدام به سمت کسانی که این بادبادک ها را به هوا می فرستادند، دو موشک شلیک کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۰    
دولت آلمان دفتری ویژه برای مشاوره به شرکت هایی که نگران معاملات تجاری خود با ایران به دلیل تحریم های آمریکا هستند، راه اندازی کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۶    
مدیر دفتر الجزیره در تهران، اعلام کرد که شبکه العربیه در خصوص خبر فراخوان سفیر اردن در تهران اقدام به سیاست بازی و شیطنت کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۵    
هم زمان با اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر در سراسر کشور، هزاران نفر از مردم مؤمن کوهدشت، صبح جمعه 25 خرداد مصادف با اول شوال پس از یک ماه عبادت و بندگی در ماه ضیافت الهی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۹    
نماینده ولی فقیه در مازندران با این تعبیر که رییس جمهور آمریکا میزان نیست و باید آچارکشی شود ، گفت: یا سیاست گذاران و سیاست مدارانی که او را روی کار آوردند می خواهند اسلحه های خود را بفروشند و ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۱۴    
ایران قصد دارد از طریق انتشار اوراق قرضه دولتی به ریال و ارزهای خارجی، نیازهای مالی خود در توسعه پروژه های نفتی و گازی را تأمین کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۹    
سایت های خبری خارجی به صورت گسترده خطبه های نماز عید فطر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را پوشش دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۸:۰۰    
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصرار عده ای از مسوولین برای عضویت کشور در FATF این لایحه را یکی دیگر از نقشه های غربی ها علیه ایران عنوان کرد و گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۴    
کاخ کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه با بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اوضاع سوریه رایزنی کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۰    
جمعی از مردم شهیدپرور خوی همزمان با شب عید سعید فطر با حضور در گلزار شهدای این شهر، آخرین روزه خود در ماه مبارک رمضان امسال را در جوار شهیدان افطار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۵    
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: مترو از صبح امروز تا پایان مراسم به صورت رایگان به نمازگزاران خدمت رسانی کرد و جابجایی 171 هزار نفر با این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری ایمن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۵    
رییس پلیس پیشگیری پایتخت از افزایش گشت های ویژه سرقت خودرو و لوازم خودرو در ساعات پخش مسابقات فوتبال خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۵    
رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: وضعیت مناسب تردد در روز عیدسعید فطر در رسیدن نمازگزاران به محل مصلی بزرگ تهران حاصل همکاری مردم و تمهیدات و تلاش همکاران من از ساعات ابتدایی شب گذشته تا پایان مراسم بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۶:۰۹    
رئیس مرکز اورژانس تهران از مراجعه 284 نفر به نیرو های اورژانس در نماز عید فطر خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۱    
رئیس جمهور گفت: جای شگفتی است قدرتی که دستش به خون مردم این منطقه از افغانستان و عراق و سوریه و یمن گرفته تا سایر مناطق آلوده است، نقاب صلح طلبی بر چهره زده و از مذاکره و صلح دَم می زند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۶    
رئیس مرکز مطالعات و جرم شناسی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: براساس آمار و ارزیابی های موجود در مرکز مطالعات اجتماعی و جرم شناسی، جرائم اقتصادی و علیه اموال و دارایی ها ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۶    
مثل شیشه مثل سفال داستانی برای لذت بردن و اندیشیدن به عالی ترین مفاهیم دینی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به این مطلب که فردا تعداد زیادی از مسافران به شهر های خود باز می گردند، گفت: محور های چالوس و هراز فردا به سمت تهران یک طرفه خواهد بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی عامل اصلی ایجاد اختلاف در منطقه و در میان کشورهای اسلامی است، گفتند: رژیم صهیونیستی با مشکل مشروعیت مواجه است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۶    
همزمان با سراسر کشور و رویت هلال ماه شوال نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در مصلی خاتم الانبیاء(ص) زنجان اقامه شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۶    
نماز عید سعید فطر در روسیه با تجمع هواداران مسلمان تیم های حاضر در جام جهانی همراه شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۰    
پایگاه اطلاع رسانی شخصی عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان راه اندازی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۳۰    
حجت الاسلام سید حسین موسوی گفت: امروز دشمنان به دنبال سوق دادن جامعه به سمت ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۳۰    
آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را به مردم ولایتمدار و علوی زنجان تبریک گفت
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۴    
ترکیبی از اعضای ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران شب گذشته در سالنی زیبا در شهر سنپترزبورگ روی صحنه رفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۴    
نماینده بولیوی در سازمان ملل در سخنرانی پر شور در نشست مجمع عمومی این سازمان ضمن حمایت از فلسطین و محکوم کردن اشغالگری نیروهای اشغالگر اسرائیلی ، به شدت به مواضع آمریکا تاخت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۱    
حجت الاسلام عباس امینی گفت: امیدواریم با مقاومت نیروهای مردمی شاهد پیروزی مظلومان و دفع شر دشمنان در منطقه باشیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۰۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی عامل اصلی ایجاد اختلاف در منطقه و در میان کشورهای اسلامی است، گفتند: رژیم صهیونیستی با مشکل مشروعیت مواجه است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۰۶    
نماز عید سعید فطر صبح امروز همزمان با سراسر کشور در جای جای استان کرمانشاه اقامه شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۰۰    
هزاران فلسطینی با حضور در محل راهپیمایی های بازگشت در مرز نوار غزه و مسجدالاقصی در قدس، نماز عید فطر خود را به جا آوردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی عامل اصلی ایجاد اختلاف در منطقه و در میان کشورهای اسلامی است، گفتند: رژیم صهیونیستی با مشکل مشروعیت مواجه است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۵    
همزمان با سراسر کشور نماز عید سعید فطر در تمامی نقاط استان و در شهر اراک نیز در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۹    
آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: دشمن در توطئه جدید خود سناریو القا پایان جمهوری اسلامی را دیکته می کند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۶    
شهید مکاره به سربازی نمی رفت و می گفت: رژیم شاه جنایتکار است و نباید برای این جانیان و آنهایی که با اسلام دشمن هستند خدمت کرد و تا وقتی که این رژیم طاغوت بر ملت ستمدیده حکومت می کند من به سربازی نمی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۶    
یک مقام ارشد کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد: نیرو های آمریکایی مستقر در کره جنوبی هیچ ارتباطی به مذاکرات واشنگتن _ پیونگ یانگ ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۵    
حجت الاسلام رضا حقیان با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور اظهار داشت: تنظیم بازار وظیفه اساسی دولت است، چون در این وضعیت قشر مستضعف، فقیر و متوسط جامعه آسیب می بینند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۹    
نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام ارزنده با حضور گسترده مردم شهرستان الیگودرز اقامه شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۱    
در این قطعه ویدئویی اقامه نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلی تهران را مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۱    
وزارت خارجه آمریکا که اوایل خرداد ضمن اتهام زنی به دمشق، تهران و مسکو، به دولت بشار اسد درباره عملیات در منطقه کاهش تنش جنوب غربی سوریه هشدار داده بود، امروز باز این هشدار را تکرار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، حفظ انسجام ملی را ضروری دانست و گفت: با خروج آمریکا از برجام باید عاقلانه عمل کنیم و به دور از ایجاد چالش برای کشور از عصر افراط ترامپ بگذریم که راهکار اصلی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۴۵    
امام خامنه ای تأکید کردند: قدرت های شیطانی دائم در حال توطئه و نقشه علیه ملت ایران هستند و آمریکا در منطقه شکست خورده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۹    
مهدی المشاط تاکید کرد که پیروزی های اخیر ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه ساحل غربی دشمنان متجاوز را به چالش کشیده و سردرگم و پریشان کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۶    
حجت الاسلام حسن ترابی با اشاره به این که عید سعید فطر جشن رهایی از ظلمت و تاریکی است اظهار داشت: یکی از ویژگی های عید فطر این است که انسان ها جشن به بازگشت فطرت الهی خود را بر پا می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۰    
شورای امنیت سازمان ملل متحد خواهان باز ماندن بندر الحدیده یمن به عنوان گذرگاه اصلی امداد رسانی غذایی و ورود کمک های بشردوستانه به یمن شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۴    
امام خامنه ای تأکید کردند: قدرت های شیطانی دائم در حال توطئه و نقشه علیه ملت ایران هستند و آمریکا در منطقه شکست خورده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۶    
رهبر جنبش انصار الله یمن تاکید کرد: به یاری خداوند، ملت یمن ساحل غربی به باتلاق بزرگی برای متجاوزان تبدیل خواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۶    
امام خامنه ای تأکید کردند: قدرت های شیطانی دائم در حال توطئه و نقشه علیه ملت ایران هستند و آمریکا در منطقه شکست خورده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۴    
میثم مطیعی از مداحان اهل بیت، به شعرخوانی در جمع نمازگذران عید فطر پرداخت
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۴    
یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع خود در کاخ سفید خبر می دهد که رئیس جمهور آمریکا که هنوز نتوانسته جنگ تجاری با متحدان غربی اش را به سرانجام برساند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۵    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با پذیرفتن کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در واقع ما خودمان را در دام دسیسه های غربی ها گرفتار خواهیم کرد و همین طرح در آینده ای نه چندان دور باعث می شود که ما ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۸:۰۴    
پاسدار شهید علی اکبر شاه مرادی در تاریخ یکم مهر 1309 در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ششم خرداد 1361 در منطقه اروند رود خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۵:۰۶    
دانشجوی بسیجی شهید احمد راسخی نژاد در وصیت نامه خود آورده است: زندگیم برای اسلام سودی نداشت شاید مردنم که امیدوارم شهادت باشد خدمتی به اسلام باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۴:۲۱    
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی کشورمان برای تحقق اهدافشان مبنی بر ضربه زدن به ایران برنامه های کامل و جامع دارند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۲:۱۵    
پدر شهید مدافع حرم گفت: محمدرضا همیشه از خدا می خواست که مزاری نداشته باشد و برای احیای دین خدا خاکستر شود و این آرزویش با بمباران منطقه العیف درسوریه به اجابت رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۱:۰۶    
سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی فرمانده سابق کل سپاه و از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس تاکنون مفتخر به دریافت 2 نشان فتح یک و یک نشان فتح دو از سوی فرمانده معظم کل قوا شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۰:۱۵    
25 خرداد 1397 خورشیدی برابر با 1 شوال 1439 هجری قمری و 15 ژوئن 2018 میلادی
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۰:۰۰    
فراخوان دومین کنگره ملی شعر ترنم حماسه ویژه سرود، ترانه و تصنیف دفاع مقدس منتشر شد.