پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۰May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 9 خرداد 1398 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 2 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 3 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 4 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 5 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 6 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 7 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 8 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 9 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 10 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 11 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 12 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 13 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 14 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 15 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 16 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 17 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 18 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 19 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 20 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 21 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 22 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 23 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 24 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 25 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 26 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 27 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 28 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1398 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۲    
روز گذشته مردم ارومیه با حضور در راهپیمایی روز قدس با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۱:۰۷    
دونالد ترامپ اخیرا در باشگاه گلف خود در فلوریدا از اقدامات بولتون شکایت کرده و گفته است که بولتون در مسیری قدم برداشته که او قصدی برای ورود به آن نداشته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۰    
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا از اقدام عربستان سعودی در میزبانی نشست سران شورای همکاری و اتحادیه عرب برای بررسی تهدیدات منطقه ای ایران قدردانی کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۰    
مردم انقلابی دیار کریمان با حضور در راهپیمایی سراسری روز قدس، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۰    
جبهه جهانی شباب المقاومت با صدور بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: طرح شوم معامله قرن که با هدف محو کامل فلسطین مطرح شده، با استقامت ملت آزاده فلسطین تاکنون عقیم مانده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۳:۰۶    
راهپیمایی روز قدس صرفاً یک اقدام نمادین نبوده و نیست و در طول دهه ها تأثیر خود را بر تقویت مقاومت مردم فلسطین نشان داده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۲:۰۵    
آنچه سرنوشت فلسطین را شکل می دهد جبهه مقاومت است نه گفت وگوها و اجلاس های کشورهایی که در دوره سیطره ابرقدرت ها بر منطقه تاثیر داشتند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۱:۰۶    
گفت وگوی ملی که سال هاست بحث آن مطرح شده اما مسکوت مانده است این روزها دستاویز بسیاری از فعالان سیاسی در آستانه انتخابات شده است و در واقع از آن برای اهداف تبلیغاتی بیشتر بهره می برند تا اینکه زمینه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۳:۴۰    
مجلس بزرگداشت والده بزرگوار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم عصر امروز در خیابان لقمان حکیم برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۳:۳۷    
حسن شیردل از چاپ کتاب داستان نیمه بلند تاتیک با موضوع شهدای مسیحی خبر داد و گفت: کتاب قصه آه و الرحمن نیز به زودی منتشر می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۳:۱۰    
نشست هم اندیشی مسئولان عالی ادوار دستگاه قضایی با حجت الاسلام رئیسی عصر امروز در محل حوزه ریاست قوه قضاییه برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۷    
ولید المعلم امروز پنجشنبه طی نطقی در پارلمان این کشور به تحولات جنگ تروریسم علیه سوریه و نقش برخی کشور ها در این جنگ و بخصوص ترکیه و آمریکا پرداخت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۶    
همزمان با ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) سی و یکمین یادواره شهدای روستای سیجان از توابع آسارا با حضور پیکر مطهر دو شهید گمنام در مسجد روستا برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۶    
همزمان با ایام رحلت امام خمینی (ره) سی و یکمین یادواره شهدای روستای سیجان از توابع آسارا با حضور پیکر مطهر دو شهید گمنام در مسجد روستا برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۶    
محمد محمدی از برگزاری یادواره شهدای دالخانی در رامسر خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۰    
اداره کل حفظ آثار آذربایجان غربی در بیانیه خود به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن دعوت مردم برای شرکت در این حماسه باشکوه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۵    
تانک های ارتش رژیم صهیونیستی با عبور از خط آلفا، وارد منطقه خالی از سلاح در جولان اشغالی سوریه شدند و ارتش سوریه در واکنش به این اقدام به حالت آماده باش درآمد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از قصد این رژیم همراه با آمریکا و روسیه برای برگزاری نشستی درخصوص خاورمیانه خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۷    
همزمان با تحرکات ارتش و نیروهای الحشد الشعبی عراق در مرز سوریه، رسانه های سوری از حمله شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا به اهالی ساکن شرق فرات و مصادره اموال برخی از آن ها خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۲    
یک مقام آمریکایی گفت: کشورهایی که میزان خرید نفت آنها از ایران به سقف تعیین شده از سوی آمریکا نرسیده می توانند به خرید نفت از ایران ادامه دهند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۱:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی عید مقاومت و سالروز آزادسازی بخشی از سرزمین های اشغالی لبنان در سال 2000 میلادی از جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی را به همتای لبنانی خود تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۱    
حجت الاسلام و المسلمین روحانی طی حکمی علی ربیعی را به عنوان دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت منصوب کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تلاش ها برای برگزاری کنفرانس منامه و اقدامات برخی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در چارچوب توطئه معامله قرن است که به دست ملت فلسطین شکست خواهد خورد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۷    
رهبر جریان حکمت ملی عراق به مناسبت روز جهانی قدس با صدور پیامی خواستار مشارکت مردم در تظاهرات این روز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۰:۲۱    
حجت الاسلام اربابی گفت: فلسطین خانه ماست چون در برابر دشمن مشترک اسرائیل صف آرایی کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۲    
حجت الاسلام محمدعلی سالاری گفت: راهپیمایی روز قدس در 25 نقطه خراسان شمالی برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۶    
شهید علی شیخ جلالیدر وصیتنامه خود آورده است: خودتان را مهیا کنید تا بتوانیم از کربلا به قدس برسیم، بیائید با هم باشیم و دست اتحاد به همدیگر بدهیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۲    
حجت الاسلام رعنایی گفت: حفاظت از هویت فلسطینی و پاسداری از همه ی نشانه های این هویت بر حق امری واجب، ضروری و یک جهاد مقدس است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۷    
مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان توسط کارکنان و بسیجیان برای استقبال از شب زنده داران شب های قدر آماده شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۰    
عباس دولتشاهی گفت: یکی از عاملان شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آباد غرب در این شهرستان دستگیر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۷    
سخنگوی شورای نگهبان در پیامی نوشت: حمایت از مبارزات حق طلبانه ملت مظلوم فلسطین، ریشه در قانون اساسی و باورهای ما دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۸:۲۵    
سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری هنرمندان، از دیوارنگاری نحوالقدس با پیام قدس پایتخت ابدی فلسطین رونمایی کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا با بیان این ادعا که ایران به دنبال توافق با واشنگتن است، گفت ایران خواهان گفت وگو باشد، او نیز برای این کار آماده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۰    
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای به مناسب روز جهانی قدس، از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۶    
سردار سید هاشم غیاثی با بیان اینکه آمریکا به عنوان شریک اصلی جنایات رژیم غاصب صهیونسیتی دستش به خون مردم و کودکان مظلوم فلسطین آلوده است گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۰    
شهید سید جلال صادقی در وصیتنامه خود می نویسد: اگر بعد از هزاران هزار سال دیگر قبرم را بشکافید باز می بینید با روحیه ای شاد و تازه تر فریاد می زنم روح منی خمینی قلب منی خمینی .
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۷    
اولین دوره آموزشی روایت مقاومت با محوریت گام دوم انقلاب بعد از ماه مبارک رمضان در مازندران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۵    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که بر خلاف خواسته طالبان مبنی بر خروج آمریکا از افغانستان، نیروهای این کشور تا تامین منافع ضد تروریسمی آمریکا در جنوب غرب آسیا می مانند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۲    
حجت الاسلام سید عزیزالله هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد طی پیامی شهادت مظلومانه امام جمعه کازرون را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۶    
جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: معامله قرن فرجامی جز تجزیه فلسطین و به فراموشی سپردن موضوع بازگشت آوارگان فلسطینی به موطن اجدادیشان را دنبال نمی کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۰    
شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس همواره می دانستند مقابله و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، نبرد با فساد، انحراف، ستم و اندیشه تبعیض نژادی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۱    
امیر سرتیپ قادر رحیم زاده به عنوان جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) منصوب شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۷    
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس در پیامی گفت: گزینه مقاومت بهترین و تنهاترین راه حل برای حل بحران فلسطین است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۵    
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: امسال نسبت به سال گذشته روز قدس از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا این روزها شاهد یک رویارویی بزرگ بین جبهه مقاومت اسلامی و استکبار جهانی و صهیونیسم هستیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۲    
روز قدس روز بیداری همه ملت های آزاده و به ویژه مسلمانان علیه ظلم و بیداد استکبار بین المللی، روز اعلام انزجار و نفرت مستضعفان در اقصی نقاط جهان و به ویژه فلسطین از عملکرد صهیونیسم بین الملل است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۷    
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، از استان مرکزی شش هزار نفر به مرقد امام(ره) اعزام خواهند شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۷    
بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ، در بیانیه ای از عموم مردم، بویژه جامعه ورزش لرستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۱    
مراسم رونمایی از 2 اثر دفاع مقدس سقف سفید و صدای پاروها جمعه در بابل برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۱    
برنامه تلویزیونی میدان انقلاب با موضوع نقش رهبری در مدیریت اتفاقات و رویدادهای کشور با اجرای وحید یامین پور روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۵    
شاعر جوان کشورمان با حضور در برنامه خوان نیاز به بیان خاطره خود از شعرخوانی در حضور مقام معظم رهبری و ماجرای خلق رباعی معروف خود با عنوان پائیز بهاری است که عاشق شده است پرداخت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل صلح و امنیت بین المللی وزارت خارجه گفت: امیدواریم سازمان همکاری اسلامی، تمرکز خود را بر موضوع اصلی و دارای اولویت جهان اسلام یعنی مسئله فلسطین معطوف کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۲    
سردار یوسفعلی زاده گفت: دشمن در فضای مجازی به دنبال ایجاد شبه و القای ناامیدی به جامعه است که عملکرد صحیح مردم و متولیان حوزه فضای مجازی باعث حاکم شدن آرامش و اعتماد بر فضای جامعه می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۰    
نشست تخصصی روز قدس با حضور محمد جواد یاری کارشناس مسائل سیاسی و حجت الاسلام شریفی کارشناس مسائل مذهبی، پنجشنبه 9 خرداد در خبرگزاری دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۷    
در مسیر راهپیمایان روز جهانی قدس در مرکز لرستان ایستگاه فرهنگی و هنری برپا می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و سید موسی خادمی استاندار لرستان به مناسبت روز قدس در پیامی مشترک از مردم خواستند در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۸    
مراسم تشییع و تدفین حاج علی اکبر قصاب نوید پدر شهید جعفر قصاب نوید با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در گلزار شهدای بقائیه مارالان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۰    
وزیر خارجه ترکیه ضمن تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین برای مسلمانان، قدس را خط قرمز کشورش و جهان اسلام عنوان کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۵    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، مسیر های راهپیمایی روز جهانی قدس در مراکز شهرستان ها و بخش های این استان را اعلام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۲    
نشست خبری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با حضور سرهنگ گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۲    
منابع عراقی از عملیات ویژه نیروهای این کشور علیه داعش در شمال عراق خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۶    
مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری هنر رضوان یک ماه تمدید شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۶    
شهید عبدالصمد امام پناه مبارزه با صهیونیست ها را برای خود آرمان قرار داد و در این راه به شهادت رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۲    
دبیر شورای نگهبان گفت: روز قدس روزی است که راهپیمایی ها و نکوداشت ها به محو رژیم صهیونیستی منجر می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۶    
یادبود روحانی شهید، قاسمی و اسدی در همدان برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۶    
وزیر کشور با تأکید بر تأمین امنیت راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور، گفت: با حضور ملت ایران و انجام وظیفه همه عوامل مسئول، راهپیمایی روز قدس با نظم و امنیت مثال زدنی برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۲    
منابع افغان از کشته و زخمی شدن شماری بر اثر انفجار انتحاری در کابل پایتخت افغانستان خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۶    
آذر آزادی از ارسال 42 اثر از هنرمندان استان کرمانشاه به سومین جشنواره ملی فانوس خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۰    
جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه ای تاکید کرد: امید به پیروزی و بازگشت سر افرازانه آوارگان فلسطینی دست یافتنی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۷    
یادواره شهدای 20 متری آخر مارالان روز یکشنبه هفته آینده از ساعت 22:30 با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۲    
بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۲    
ارتش و کمیته های مردمی یمن طی عملیاتی یورش وحشیانه مزدوران سعودی به گذرگاه مرزی علب را ناکام گذاشتند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۰    
رمان زخم داوود اثر سوزان ابوالهوی با ترجمه فاطمه هاشم نژاد از سوی نشر آرما به چاپ پنجم رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۰    
یک منبع امنیتی عراقی در استان بصره از آتش سوزی گسترده در یکی از رستورانهای نزدیک دانشگاه بصره خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۱    
مجمع نمایندگان استان یزد با صدور بیانیه ای از آحاد مردم این استان برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۴۲    
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل گفت: مسئله قدس برای ایران اسلامی مهم است و آرمان قدس از آرمان های اصلی انقلاب اسلامی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۶    
عصر جمعه همزمان با روز جهانی قدس همایش بادبادک پرانی خانوادگی در پارک شمیم پایداری تبریز برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۰    
سردار منوچهر امان اللهی از دستگیری 2 نفر از عوامل شهادت سرگرد کوروش حاجی مرادی رئیس پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۷    
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۵    
حضور گسترده مسلمانان در راه پیمایی روز قدس، نشانگر اهمیت این روز برای مسلمین است. باید درنظر داشت هیچ سلاحی در عقب راندن دشمنان قرآن و اسلام از مواضع شان، کارسازتر از وحدت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۲    
یک پایگاه خبری معارض گزارش داد که یک کاروان از نیروهای الحشد الشعبی عراق وارد شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۲    
روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع) با صدور بیانیه ای، حضور گسترده و یکپارچه امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس را موجب ناکامی طرح معامله قرن به عنوان یک ظلم تاریخی و نقشه شیطانی دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۶    
کرسی آزاد اندیشی دانشجویی با موضوع نقش بانوان در ترویج سبک زندگی جهادی بر مبنای گام دوم انقلاب در اردبیل برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۶    
صد و هشتاد و ششمین شماره هفته نامه خط حزب الله با عنوان 10 سوال از رهبر انقلاب درباره برجام منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۰    
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۸    
با حضور جمعی از صاحب نظران و نویسندگان دفاع مقدس، نشست تخصصی بررسی راهکارهای نگارش کتاب فاخر در حوزه دفاع مقدس در مشهد برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۸    
مراسم شب خاطرات با حضور جمعی از فرماندهان خراسانی دفاع مقدس جمعه 10 خرداد در مشهد برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۱    
وزارت خارجه با صدور بیانیه ای تاکید کرد: برقراری صلح پایدار در منطقه جز با احقاق حقوق کامل ملت فلسطین از طریق بازگشت آوارگان و برگزاری همه پرسی با شرکت همه ساکنان اصلی آن محقق خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۷    
سید مجتبی هاشمی طی پیامی شهادت امام جمعه فقید شهرستان کازرون را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۱    
حاج علی اکبر قصاب نوید دار فانی را وداع گفت و پیکر وی ظهر امروز در گلزار شهدای بقائیه مارالان تشییع و تدفین خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۵    
طرح بنای یادمان دو شهید گمنام شهر شیرود در سالن کنفرانس شورای شهر شیرود رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۵    
کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۲    
سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در سفر به شهرستان تربت حیدریه با حضور در یادمان شهدای گمنام این شهرستان با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۲    
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف سمنان اعلام شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۲    
در پی شهادت امام جمعه شهرستان کازرون حجت الاسلام محمد خرسند اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با صدور پیامی این ضایعه بزرگ را به مردم شهید پرور، جامعه روحانیت و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۰    
حجت الاسلام ناصرشکریان امیری ضمن دعوت از همه آحاد جامعه در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: حیات نکبت بار رژیم کودک کش اسرائیل رو به پایان است و رهایی قدس وعده و نصرت الهی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۰    
بنیاد سینمایی فارابی در اطلاعیه ای از اهالی سینما برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی دعوت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۷    
مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی، از مذاکره و توافق با انتشارات صدرا روسیه، برای عقد تفاهمنامه ترجمه و چاپ یکی از آثار برگزیده جایزه ادبی جلال آل احمد به صورت سالانه خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۵    
نظامیان ارتش سوریه مواضع تروریست های تکفیری در حومه ادلب را منهدم کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۲    
معاون وزیر خارجه روسیه پس از بازگشت از تهران، به یک رسانه روسی گفت واشنگتن به دنبال ارعاب ایران است و صرف صحبت از آمادگی برای گفت وگو، نمی تواند مبنای برای مذاکره باشد.
  • ۱