شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 8 خرداد 1398 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 2 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 3 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 4 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 5 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 6 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 7 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 8 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 9 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 10 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 11 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 12 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 13 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 14 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 15 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 16 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 17 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 18 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 19 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 20 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 21 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 22 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 23 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 24 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 25 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 26 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 27 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 28 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1398 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس جمهور قانون معافیت وزارتخانه ها و موسسات دولتی از پرداخت هزینه های ثبتی را جهت اجرا به وزارتخانه های دادگستری، آموزش و پرورش و اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۲    
مردم مومن و انقلابی شهرستان جویبار در حمایت از مردم فلسطین در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان راهپیمایی ضد صهیونیستی کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۵    
سخنان رهبر انقلاب درباره عزم جدی ملت ایران برای حمایت از فریاد مظلوم در برابر ظالم و لزوم شرکت در راهپیمایی روز قدس را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۰:۳۵    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی پیامی از مردم همیشه در صحنه استان جهت حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۱    
رئیس کل دادگستری کرمان گفت: انقلاب اسلامی آرمان آزادی قدس را یکی از اهداف جهانی اش نامید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در 80 نقطه استان، گفت: این مراسم در شهر یزد ساعت 11 از میدان شهید بهشتی (ره) آغاز می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۱    
سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در بیانیه خود به مناسبت روز جهانی قدس طرح معامله قرن ارائه شده از آمریکا را تبلیغاتی و بی اثر خواند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۶    
این راهپیمایی، قدمی بزرگ و گامی اساسی در جهت نابودی و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی بوده و شکست معامله منحوس قرن و در ادامه تثبیت آرمان فلسطین عزیز را به همراه خواهد داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۶    
روز قدس مردم سراسر دنیا یکپارچه حمایت خود را از فلسطینیان مظلوم نشان خواهند داد. پادکستی با موضوع عزم و اراده مردم انقلابی و روزه دار برای شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس تهیه شده و در ادامه قابل بهره ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۴۵    
آیت الله مصطفی علما و هوشنگ بازوند در پیامی مشترک مردم مومن و خداجوی استان کرمانشاه را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۱    
شهید محمدعلی نعمتی جانباز 70درصد استان فارس در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۷    
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات دولت جدید آمریکا ناقض صلح و امنیت بین المللی جهانی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۲    
نادر طالب زاده جدیدترین برنامه تلویزیونی عصر را با موضوع آزادی قدس و فلسطین روی آنتن می برد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۳:۰۶    
سخنان دونالد ترامپ در مورد ایران در مصاحبه مطبوعاتی در توکیو را می توان تحولی هرچند کوچک در روند دشمنی ها و بحران سازی های اخیر توسط واشنگتن علیه ایران به شمار آورد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۲:۰۷    
با همکاری وزارت دفاع در شش ماه آینده قطعات های تک مورد نیاز خودرو در داخل کشور ساخته می شود و وابستگی ها در این بخش به حداقل خواهد رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۱:۰۵    
یمنی ها در حالی تصاویر شناسایی با پهپاد مرکز مهم تامین آب عربستان را منتشر کردند که در فاصله 90 کیلومتری این تاسیسات، سایت موشکی پاتریوت برای مقابله با اهداف هوایی که از سمت یمن می آیند نصب شده بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۳:۲۶    
جانشین فرمانده ناجا از به کارگیری 10 هزار نیروی امنیتی برای امنیت سواحل سه استان شمالی کشور خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۳:۱۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی شهادت امام جمعه فقید شهرستان کازرون را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۰    
در بخشی از پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت روز قدس آمده است: حضور پرشور و گسترده آحاد مردم انقلابی، مومن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۰    
امیرعباس آسمند گفت: شهدا با تأسی از مکتب عاشورا و علمدار کربلا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خالق زیباترین جلوه های ایستادگی و ایثار شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۲    
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز اسرائیل در مقابل مردم غزه دو روز هم تاب مقاومت ندارد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۲:۱۲    
نماینده حماس در ایران گفت: غرب در معامله قرن طرح عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با اسرائیل را دنبال می کند که کنفرانس بحرین تلاشی در همین راستا است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۵    
حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: ما درباره ی مسائل ناموسی انقلاب و توانایی نظامی مذاکره نمی کنیم، معنی مذاکره در این مسئله، معامله است؛ یعنی از توانایی دفاعی تان کوتاه بیایید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۰    
در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه ها با رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن دعوت از آحاد ملت به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس گفت: مسلمانان اجازه نمی دهند معامله محکوم به شکست قرن، پا بگیرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با دعوت از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: به اذن الهی با آزادسازی سرزمین های اشغالی پیکر زخم خورده قبله اول مسلمین جهان التیام و فلسطین مقتدر ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۵    
شهدای دوران دفاع مقدس که شاگردان مکتب آزادگی بودند، در وصیتنامه های خود از پرداختن به مسئله فلسطین غافل نبوده و با تأکید بر حفظ روحیه ایستادگی در برابر ظالمان خواستار اتحاد و یکپارچگی مسلمان در همه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۷    
معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران آماده مذاکره و گفت وگو با تمامی کشورهای منطقه ⁧ خلیج فارس⁩ به منظور کاهش تنش ها و برقراری روابطی متوازن و سازنده بر اساس احترام و منافع متقابل است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۵    
نظرسنجی های جدید نشان داده اند که میزان مقبولیت دونالد ترامپ کماکان پائین تر از روسای جمهور قبلی آمریکاست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۷    
مهدی صدفی گفت: هنوز شاخص های ارزشمند زندگی امام شناحته نشده و در جامعه مورد استفاده قرار نگرفته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۲    
نخست وزیر پیشین عراق از پیشنهاد وزیر خارجه ایران درباره گفت وگو و همکاری منطقه ای جهت جلوگیری از تنش ها در منطقه استقبال کرد و گفت: من از آن حمایت می کنم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۰    
محمد حبیبی با اشاره به اجتماع نظر هنرمندان ایرانی درباره موضوع فلسطین، از حضور 25 هنرمند دنیا در نمایشگاه کاریکاتور و کارتون قدس خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۷    
کمیته حقیقت یاب سازمان ملل در آخرین گزارش خود درباره مسلمانان روهینگیایی، ارتش میانمار را به نسل کشی و جنایت علیه بشریت علیه آنها متهم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۰    
وزیر خارجه کشورمان به مناسبت روز جهانی قدس گفت: قدس به فلسطین و فلسطینی ها تعلق دارد، تاریخ نشان می دهد که هرکس این را نادیده بگیرد محکوم به شکستی خفت بار است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۳۵    
جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه ها با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۷    
سپاه در بیانیه ای با دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس؛ معامله نافرجام قرن را نماد جاهلیت مدرن وسند رسوایی مدعیان دموکراسی و حقوق ملت ها دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۵    
منابع لبنانی از تحرکات جدید ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزهای لبنان خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۲    
نماز جمعه عبادی - سیاسی این هفته تهران در روز جهانی قدس به امامت حجت الاسلام کاظم صدیقی در دانشگاه تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۶    
یکی از فرماندهان حشد شعبی عراق درباره طرح خطرناک آمریکا با هدف مسلح کردن شیوخ عشایری که با داعش و القاعده همکاری کرده اند، هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۰    
معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد و این روز را گرامی داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۰    
تحلیلگر معروف جهان عرب با اشاره به باتلاقی که سعودی ها و اماراتی ها در یمن به آن گرفتار شده اند، از این دو کشور خواست که توصیه وزیر خارجه فرانسه برای پایان دادن به جنگ کثیف را اجرایی کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور در پیامی انتخاب معروف امین به عنوان معاون رئیس جمهوری اندونزی را تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۱    
اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق از هلاکت 14 داعشی در جنوب غرب موصل در جریان هلی برن موفق نیروهای مبارزه با تروریسم این کشور، خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۱    
یکی از مشاوران رئیس جمهور ترکیه با ارسال نامه ای به پادشاه عربستان، در مورد تبعات اعدام مبلغان دینی در این کشور هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۵    
علی رغم اظهارات دیروز وزیر دفاع ترکیه، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد: تحویل سامانه اس- 400 به ترکیه طبق برنامه پیش می رود و هیچ گونه تاخیری در آن مطرح نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۵    
شیخ محمد صالح القشعمی از علمای سرشناس بحرین شب گذشته برای حضور در مرکز پلیس منطقه حوره بحرین در صبح امروز احضار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان عید مقاومت و آزادی و سالروز آزادسازی پیروزمندانه جنوب لبنان از وجود نیروهای متجاوز صهیونیسم توسط جوانان مقاومت را تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۲    
مدیر دفتر تولید تئاتر حرفه ای مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از تولید و اجرای نمایش های تابستانی این مرکز با موضوع انقلاب و دفاع مقدس در تماشاخانه های ماه و مهر خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۲    
نویسنده کتاب آتش و خشم با استناد به اظهارات استیو بانون کتاب جدیدی را در مورد اقدامات تبهکارانه دونالد ترامپ آماده انتشار کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۵    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص اینکه گفته می شود پلیس با شهردار سابق تهران با اقتدار برخورد نکرده است، گفت: ما در کمترین زمان ممکن نجفی را دستگیر کردیم که این اقتدار پلیس را نشان می دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۶    
در پی فروش سلاح از سوی آمریکا به عربستان سعودی و امارات، قانونگذاران در صدد تصویب قانونی برای کنترل فروش تسلیحات توسط دولت آمریکا هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۷    
ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: طرح های خائنانه ای همچون معامله قرن قطعاً ناکام خواهد ماند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۵    
عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس معتقد است که روز جهانی قدس، روز اعلام فروپاشی و اضمحلال معامله قرن است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۲    
سردار قدرت الله احمدی پور گفت: خانواده های معظم شهدا در برابر مصائب از دست دادن جگرگوشه های خود با تاسی از حضرت زینب کبری(س) صبر و استقامت کردند و بهترین اسوه و نمونه صبر بر مصیبت ها هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۰    
طی احکامی که روز گذشته از سوی فرمانده معظم کل قوا ارائه و همچنین تغییراتی که در حوزه ساختاری سیستم دفاعی کشور ایجاد شد؛ با تشکیل نیروی چهارم ارتش ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۷    
حجت الاسلام محمد رضایی با بیان اینکه بیش از 7 هزار ویژه برنامه به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی در این استان برگزار خواهد شد گفت: راهپیمایی روز قدس نیز در 76 نقطه استان فارس برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۱    
محسن شکرنیا درباره اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال گفت: روز قدس روزی است که ملت ایران به جهانیان ثابت می کند که همچنان به پیگیری آرمان فلسطین پایبند است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۲    
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۶    
سازمان بسیج سازندگی کشور با ارسال نامه ای به سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما، از تلاش های این شبکه در راستای پوشش خدمات جهادگران بسیجی تقدیر و تشکر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۶    
کارکنان اداره هلال احمر شهرستان ورامین از کتابخانه تخصصی جنوب شرق استان تهران بازدید کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۶    
اگر در حالت روزه داری به هنگام مضمضه کردن به طور اتفاقی و ناخواسته آب در گلو رود چه حکمی دارد؟
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۶    
سیدمحمدرضا هاشمی گفت: طی سال های گذشته تلاش های گسترده ای برای احداث و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم صورت گرفته و تاخیر در افتتاح این پروژه، زیبنده استان قم نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۰    
بنیاد فرهنگی روایت فتح به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۰    
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۰    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی طی پیامی به مناسبت گرامی داشت روز جهانی قدس گفت: سال هاست که روز قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان، حمایت از مردم مظلوم فلسطین، نماد مبارزه با تروریسم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۷    
رئیس پلیس راهور خراسان شمالی محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس را در استان اعلام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۷    
با حضور جمعی از صاحب نظران و نویسندگان دفاع مقدس، نشست تخصصی بررسی راهکارهای نگارش کتاب فاخر در حوزه دفاع مقدس در مشهد برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۱    
جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان در استانداری استان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مبلغ زکات فطریه عید فطر امسال برای هر نفر 7 هزار و 500 تومان و کفاره روزه غیرعمد برای هر روز دو هزار تومان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۵    
مراسم اولین سالگرد ارتحال بدری قائدی مادر سردار شهید غلامحسین توسلی پنجشنبه 9 خرداد در روستای نودرار برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
مراسم عصر خاطره به روایتگری زهرا تعجب همسر شهید حمید خلعتبری از رزمندگان دفاع مقدس در حسینیه گلزار شهدای شهر بوشهر برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
سازمان مردم نهاد انجمن راویان فتح رضوی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، برگزاری هر چه با شکوه تر راهپیمایی این روز را زمینه ساز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر قدرت های پوشالی منطقه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
هیات وزیران با معافیت مشترکان خانگی و تجاری مناطق سیل زده استان های گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان از پرداخت هزینه گاز مصرفی به مدت یک ماه تا 45 روز موافقت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۱    
سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با توجه به اقدامات اخیر آمریکا، ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس جواب دندان شکنی به آن ها خواهند داد و پلیس آماده برقراری امنیت در مسیر های اصلی و فرعی این ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۵    
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور گفت: روز قدس یادگار امام خمینی (ره) و فریاد ظلم ستیزی و حق گویی ملت های مسلمان است و مسلمانان و آزادی خواهان جهان یکبار دیگر با راهپیمایی پر شور خود حمایت شان را از ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه هشتم خرداد) با سفیر چین در تهران دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۲    
چند روز مانده به تاسوعای حسینی سال 1375 عباس صابری به نیت حضرت عباس (ع) برای جست وجوی شهدا وارد میدان مین فکه شد و همانجا به شهادت رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۶    
مراسم شب احیاء با حضور اقشار مختلف مردم در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۶    
طی حکمی از سوی دبیر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، مدیران اجرایی سی ودومین دوره این جشنواره در اصفهان و تهران منصوب شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: هوشیاری بالا و آمادگی کامل دفاعی ایران که برخواسته از اراده ملتی بزرگ و مقاوم است، مانع تحقق خواسته های شوم آمریکا برای برای ایجاد هرج و مرج در منطقه خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۰    
ائتلاف متجاوز سعودی از تشدید حملات خود علیه استان الضالع یمن خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۰    
سمینار زن و مقاومت در آینه هنر با حضور مسئولان، هنرمندان و زنان فعال حوزه های فرهنگی و هنری در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۷    
مراسم آخرین شب قدر رزمندگان فاطمیون با حضور در حرم حضرت رقیه (س) برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۷    
جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان با حضور سرپرست استانداری گلستان، مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و فرماندهان نظامی و مدیران اجرایی استان در استانداری گلستان برگزار ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۵    
اتحادیه جهانی تقریب نهاد فعالان سیاسی اعلام کرد: جنایتهای مختلف رژیم صهیونیستی، ضرورت وحدت، همبستگی و انسجام و یکدلی مسلمانان را در جهان اسلام بیش از پیش نمایان می کند .
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۱    
رئیس جمهور گفت: ملت ایران، قدس و مظلومان تاریخ را هرگز تنها نخواهد گذاشت و در برابر ستمگران سکوت نمی کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۵    
ما برای شناخت جمهوری اسلامی ایران و برنامه ریزی برای آینده نیازمند این هستیم که رژیم پهلوی را بشناسیم و آن را به نسل امروز بشناسانیم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۵    
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان اعلام شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۵    
رییس پلیس راهور فاتب محدودیت های ترافیکی تهران در روز قدس را تشریح کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عملکرد خنثی و بی تفاوت اروپا در قبال برجام سبب خواهد شد این قاره در مقابل تهدیداتی همچون تروریسم، قاچاق انسان و مواد مخدر آسیب پذیرتر از گذشته شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۶    
اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و دعوت از مردم به شرکت در راهپیمایی، تنها راه حل مسئله فلسطین و بازگشت آرامش به منطقه را حذف صهیونیست ها دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۰    
هیات انتخاب بخش پویانمایی هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر معرفی شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۰    
همزمان با برپایی راه پیمایی با شکوه روز قدس، جدیدترین تولیدات باشگاه فیلم سوره با موضوع فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در سینما سپیده به صورت رایگان به نمایش درخواهد آمد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۷    
عقیله ملازاده سورکی از توزیع 500 سبد کالای مواد غذایی بین سیل زدگان استان خبر داد و گفت: توزیع سبد کالا تا 9 ماه آینده ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۶    
فرمانده انتظامی فارس از دستگیری عامل شهادت حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برابر تجزیه و تحلیل آمار های اردیبهشت، عدم توجه به جلو با سهم حدود 37 درصدی بیشترین علت رخداد تصادفات درون شهری بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۲    
در سومین شب از لیالی قدر همزمان با سراسر کشور ندای ملکوتی العفو العفو در آسمان لرستان طنین انداز شد.
  • ۱