شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 24 خرداد 1398 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 2 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 3 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 4 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 5 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 6 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 7 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 8 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 9 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 10 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 11 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 12 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 13 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 14 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 15 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 16 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 17 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 18 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 19 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 20 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 21 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 22 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 23 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 24 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 25 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 26 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 27 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 28 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1398 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۲    
تصاویر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغازین دوره ریاست جمهوری ایشان در ذیل قابل مشاهده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۹:۱۰    
طرحی با محوریت سخنی از امام خمینی (ره) منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۲    
مسعود اسداللهی معتقد است محور مقاومت دست برتر را در منطقه دارد و کشورهای عضو جبهه سازش در بدترین وضعیت خود به سر می برند و آینده غرب آسیا از آن محور مقاومت خواهد بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۲    
محمد دهقانی گفت: کشورهای مستقل و آن هایی که وجدان آزادی دارند، این درک را دارند که ایران هیچ سودی از انفجار نفتکش ها نمی برد و آن قدر درایت دارد که مرتکب عملی نشود که برای او ضرر داشته باشد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۳:۳۵    
دبیر کل سازمان ملل خواستار انجام تحقیقات مستقل درباره حادثه دریای عمان برای دو نفتکش شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۳:۲۶    
احمد ابوالغیط نسبت به افزایش تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کرد و خواستار آرامش در منطقه شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۳:۱۷    
یک رسانه روسی در گزارشی با استناد به سخنان کارشناسان تاکید کرد که هیچ دلیلی وجود ندارد که ایران عامل حادثه رخ داده برای نفتکش ها در دریای عمان باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۲:۵۶    
ئیس جمهور در دومین مرحله از سفر آسیایی خود، به منظور شرکت در پنجمین کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا (سیکا) در تاجیکستان، لحظاتی قبل وارد دوشنبه شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۲:۱۶    
مداح اهل بیت (ع) داشتن غیرت دینی را از عوامل حفظ بنیان خانواده دانست و گفت: داشتن اخلاق مناسب در خانواده یکی از مهم ترین ویژگی های مورد نیاز همه اعضای خانواده است که اگر پدر خانواده ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۲:۱۰    
جلال غفاری بر لزوم حرکت هیأت به سمت جریان سازی و هویت سازی تاکید کرد و گفت: گاهی برای رسیدن به هدف باید فرهنگ سازی و ذائقه سازی کنیم چراکه نمی توانیم به بهانه اینکه ذائقه عمومی موضوع دیگری را می ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۵۵    
یکی از شاعران اهل بیت (ع) گفت: مذهب شیعه بالاترین احترام را برای موسیقی قائل است و موسیقی ایران داشته های خود را مدیون این مذهب می داند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۴۶    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: سرویس های امنیتی آمریکا و موساد مظنون اصلی ناامن کردن صادرات نفت خلیج فارس و دریای عمان هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۳۷    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایران اسلامی طی 40 سال گذشته همواره در کنار دولت و ملت افغانستان بوده و خواهد ماند، گفت: تهران تمام تلاش خود را برای تقویت ثبات و توسعه افغانستان به کار خواهد گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۱۶    
بیانات روز گذشته ی رهبر انقلاب اسلامی و مواضع منطقی و مقتدرانه ایشان درباره مسأله مذاکره با آمریکا، بازتاب وسیعی در رسانه های جهان داشته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۰۵    
حجت الاسلام مجتبی بیرانوند و محمد سپهوند با خانواده شهید کرم سپهوند دیدار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۰۲    
رئیس جمهور پس از تبیین مواضع ایران اسلامی در نوزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در قرقیزستان، بیشکک را به مقصد دوشنبه پایتخت تاجیکستان ترک کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۰:۵۱    
رئیس جمهور گفت: آمریکا علاوه بر خروج غیرقانونی از برجام به طرز بی سابقه ای شرکت ها و کشورهایی که می خواهند قطعنامه 2231 شورای امنیت را رعایت کنند، مورد تحریم قرار می دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۰:۲۵    
وزیر خارجه کشورمان تروریسم اقتصادی دولت آمریکا علیه ایران را تنها عامل ناامنی در منطقه توصیف کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۰:۱۱    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در پاسخ به اهانت انور قرقاش به ظریف خطاب به وی گفت: کسانی که دلخوشی آنها خرید امنیت پوشالی از غرب است، درباره اعتبار مقامات مقتدر ایرانی سکوت کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۰:۰۲    
حجت الاسلام سید جعفر رضایی گفت: آمریکا صلاحیت مذاکره را ندارد و هر کسی با این کشور بخواهد تحت فشار مذاکره کند محکوم به شکست است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۹:۲۷    
فعالان شبکه های اجتماعی و رسانه ای یمن اقدام نظامیان ائتلاف سعودی در شکنجه شهروند یمنی در استان المهره را محکوم کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۶    
نخست وزیر عراق در گفت وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه آمریکا بر تلاش ها برای ایجاد آرامش در منطقه تاکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۳۷    
فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با خانواده خلبانان زرتشتی این نیرو، همسران رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، به ویژه همسران و فرزندان خلبانان را مصداق بارز فداکاری و اسطوره های صبر دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۱۶    
حجت الاسلام فیاض تمجید گفت: امروز آمریکا در حالی به دنبال مذاکره با ایران است که دوگانگی در رفتار نشان از شرارت این کشور دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۱۰    
آیت الله سیدحسن عاملی گفت: آمریکا دنیا را با نظام ارباب و رعیتی و با تقسیم دنیا به فرمانده و فرمانبر اداره می کند و در اجرای سیاست ماکیاولیستی نمره 20 دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۱    
حجت الاسلام علیرضا صفایی گفت: عده ای زمانی باز شدن گره مشکلات این کشور را به دست مذاکره با آمریکا می دیدند اما امروز بر همگان ثابت شد که در مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای ملت ما نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۵    
اولین جشنواره خاطره نویسی و داستان نویسی با عنوان از حجره تا سنگر ویژۀ نقش روحانیت استان کرمان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به همت اداره کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۴۶    
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ترامپ در سفر نخست وزیر ژاپن به ایران تحقیر شد، گفت: ملت ایران بازیچه آمریکا نمی شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۴۰    
حجت الاسلام اصغر صفری گفت: هدف آمریکا تعطیلی برنامه هسته ای ایران است که این روزها مذاکره بدون پیش شرط مطرح کردند و یک عملیات فریب بیش نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۷    
آیت الله نورالله طبرسی با تأکید بر اینکه رهبری روح امیدواری در کشور را افزایش داده است، گفت: مذاکره با آمریکا یک اشتباه استراتژیک است که نباید رخ دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۱    
ماموستا مُلا محمد محمدی گفت: سردمداران آمریکایی نماد نفاق، ریا و شیطنت هستند و قطعا چنین افرادی شایستگی مذاکره یا گفت وگو را ندارند و به هیچ تعهدی پایبند نخواهند بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۲    
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهاد سازندگی این استان در دوران دفاع مقدس 50 شهید را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۶    
حجت الاسلام محمدزمان رضایی با اشاره به حضور نخست وزیر ژاپن در ایران، گفت: ما از این حضور برای افزایش رابطه فی مابین این دو کشور بدون توجه به تحریم آمریکا و استکبار استقبال می کنیم و این حضور نشانه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۶:۴۶    
حجت الاسلام علی زاهددوست گفت: اندیشه مقاومت، قدرتمندترین سلاح یک ملت است؛ پس طبیعی است که دشمن بخواهد این سلاح را از دست ملت ایران بگیرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۶:۳۷    
حجت الاسلام سید علی حسینی با بیان اینکه رهبری با بازنکردن نامه ترامپ، عزت اسلام را نشان داد، گفت: برخورد قاطع و عزتمندانه رهبر انقلاب دنیای اسلام را به وجد آورد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۶:۳۷    
حجت الاسلام مصطفی آشناگر گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ثابت کردند که قدرت پوشالی آمریکا در برابر مردم ایران یارای مقابله ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۶:۳۱    
آیت الله مصطفی علما گفت: برخی فرمایشات امام (ره) برای زمان کنونی است به طور نمونه فرمودند که مردم ایران هرگز تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را ندارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۶:۳۱    
حجت الاسلام مجید امیدیان با بیان اینکه سران مستکبر جهان ایران را کشوری قدرتمند در جهان می دانند، گفت: اقتدار ایران برگرفته از تفکر مقاومت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۶:۲۲    
حجت الاسلام بهروز شمسی با بیان اینکه رشد، پیشرفت، ترقی و امنیت ما مرهون خون شهدا است، گفت: اگر امروز رئیس جمهور آمریکا از کشور ما درخواست مذاکره می کند نشانه عظمت و قدرت ملت ایران و از سوی دیگر نشانه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۶:۲۲    
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی گفت: دشمنان ایران زیر ذره بین قرار دارند و نمی توانند سرنوشت کشورمان را تعیین کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۱    
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: نپذیرفتن پیام رئیس جمهوری آمریکا از سوی رهبر معظم انقلاب موضوعی اصولی، انقلابی و ستودنی است و عزت ایرانیان را دوچندان کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۶:۰۲    
مراسم گرامی داشت جانباز شهید محمد تهرانی شامگاه جمعه 24 خرداد در بابل برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۶:۰۲    
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل شامحمدی گفت: ایران اسلامی امروز با ترفندهای اقتصادی از سوی دشمن مواجه است از این رو حل مشکلات اقتصادی کشور با تکیه برتوان داخلی و استفاده از نیروی جوان و روحیه جهادی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۶    
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت کنگره 5400 شهید استان کردستان با حضور اقشار مختلف مردم در سنندج برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۶    
مادر شهید مجید واصفی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۶    
سفارت کشورمان در فرانسه از سفر رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی فرانسه به تهران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۵:۳۰    
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری گفت: در این موقعیت حساس مذاکره با دشمن به معنای تسلیم در برابر خواسته های آنان به حساب می آید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۷    
وزیر امور خارجه انگلیس در ادعاهایی بی اساس ایران را مسئول حملات به دو نفتکش در دریای عمان دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۱    
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام باعث نابودی رژیم منع اشاعه تسلیحات کشتار جمعی می شود، بر پایبندی مسکو به اجرای تعهدات برجامی تاکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۱    
امام جمعه یاسوج با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن گفت: رهبر انقلاب در این دیدار ترامپ را تحقیر کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۲    
امام جمعه موقت زاهدان گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا، درایت رهبری و ایستادگی مردم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۱    
به مناسبت هفته محیط زیست با خانواده شهید محیط بان و رزمنده مدافع حرم علی اکبر قنبری زاده دیدار و گفتگو شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۶    
امام جمعه موقت تهران گفت: گویا خوراک بعضی ها در فضای مجازی بدزبانی و هتاکی و اهانت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۶    
نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل قاطعانه ادعای بی اساس آمریکا در ارتباط با حوادث 23 خرداد تانکرهای نفتکش را در دریای عمان رد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۲:۴۲    
چهل و یکمین قرار پنجشنبه های شهدایی به یاد شهیدان سید رسول پناه و مصطفی رستمی نژاد شامگاه پنج شنبه در جوار شهدای گمنام بوستان شغاب بوشهر برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۱    
یادواره 15 تن از شهدای منطقه اشکور رامسر پنج شنبه 30 خرداد برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۲    
یادواره شهید روح الله سلطانی شامگاه جمعه 24 خرداد در آمل برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۱    
وزیر دفاع موقت آمریکا و سرپرست پنتاگون در ادعاهای واهی، ایران را تهدیدی برای امنیت جهانی خواند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۵    
شی جین پینگ رئیس جمهور چین در دیدار با حسن روحانی در قزاقستان تاکید کرد که پکن بدون توجه به شرایط بین المللی به توسعه روابط خود با ایران ادامه خواهد داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۷    
سعید صادقی عکاس دفاع مقدس طی یک فراخوان، از مخاطبین درخواست کرده است تا افراد داخل تصاویر دوران دفاع مقدس این عکاس را شناسایی کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۱    
معاون سیاسی دبیرکل سازمان ملل متحد با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۶    
موسوی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان خطاب به وزیر خارجه آمریکا گفت: مشکوک بودن حوادث برای نفتکش ها نه تنها شوخی و خنده دار نیست بلکه نگران کننده و هشدارآمیز است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۷:۰۶    
جعفرزاده ایمن آبادی گفت: اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران به یکی از بزرگترین چالش های آن ها تبدیل شده است که توجه ویژه دولت را می طلبد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۵:۱۶    
غربی ها با انتشار خبر رد درخواست ایران از روسیه مبنی بر خرید سامانه اس 400 به دنبال این بودند که بدانند ایران از چه نوع سامانه پدافندی برخوردار است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۲:۴۵    
بسیجی حسن اعتراف از شهدای شهرستان گرگان خرداد سال 67 در منطقه شلمچه آسمانی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۱:۵۲    
سردار شهید حسن هراتی اسکندری در وصیت نامه خود آورده است: من به چنین مرگی راضی بودم، شما هم دعا کنید که خدا مرا جزو شهدا محسوب کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۱:۲۰    
امینه بانوی ایرانی با 70 درصد جانبازی است که با جان فشانی و شجاعتش می توان او را از دلاوران دوران دفاع مقدس دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۰:۵۲    
سرهنگ احیامحمد امیری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی و از رزمندگان خراسان شمالی حاضر در عملیات بیت المقدس، روایت هایی از آن عملیات که منجر به فتح خرمشهر شد را ذکر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۰:۴۰    
مدیر موسسه پیام آزادگان گفت: کار برای تالیف کتاب جامع حاج آقا ابوترابی آغاز شده است. ارتباطاتی با عراق برای جمع آوری آثار مربوط به اسارت اسرای ایرانی داشته ایم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۰:۳۱    
مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت مظلومانه شیخ الشهدای استان سیستان و بلوچستان شهید حاج شیخ علی مزاری در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۰:۱۶    
مراسم سوگواری سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) در جوار شهدای گمنام محله ابوذر زاهدان با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۰:۰۷    
24 خرداد 1398 هجری شمسی برابر با 10 شوال 1440 هجری قمری و 14 ژوئن 2019 میلادی