یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۴May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 30 آبان 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 آبان 1396 دیار آفتاب 2 آبان 1396 دیار آفتاب 3 آبان 1396 دیار آفتاب 4 آبان 1396 دیار آفتاب 5 آبان 1396 دیار آفتاب 6 آبان 1396 دیار آفتاب 7 آبان 1396 دیار آفتاب 8 آبان 1396 دیار آفتاب 9 آبان 1396 دیار آفتاب 10 آبان 1396 دیار آفتاب 11 آبان 1396 دیار آفتاب 12 آبان 1396 دیار آفتاب 13 آبان 1396 دیار آفتاب 14 آبان 1396 دیار آفتاب 15 آبان 1396 دیار آفتاب 16 آبان 1396 دیار آفتاب 17 آبان 1396 دیار آفتاب 18 آبان 1396 دیار آفتاب 19 آبان 1396 دیار آفتاب 20 آبان 1396 دیار آفتاب 21 آبان 1396 دیار آفتاب 22 آبان 1396 دیار آفتاب 23 آبان 1396 دیار آفتاب 24 آبان 1396 دیار آفتاب 25 آبان 1396 دیار آفتاب 26 آبان 1396 دیار آفتاب 27 آبان 1396 دیار آفتاب 28 آبان 1396 دیار آفتاب 29 آبان 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۸:۰۵    
اولین کنفرانس ملی اقتصاد مقاومتی در اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به میزبانی دانشگاه پیام نور اراک برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۲    
به مناسبت هفته بسیج، مردم اقشار مختلف شهرستان اراک استان مرکزی به کمپین من یک بسیجی ام پیوستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۲    
پیروزی بزرگ محور مقاومت و پایان خلافت خودخوانده داعش در منطقه موجب برپایی جشن عمومی شده است، مردم تفرش هم همانند در این شادی بزرگ سهیم هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۳    
وزیر راه گفت: پروژه های ساخته شده در شهر کرمانشاه مقاومتی مناسب داشت و حتی ترک نیز در آن ها مشاهده نشد، اما در سر پل ذهاب ابعاد تخریب بیشتر بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۳    
این روزها زمزمه هایی مبنی بر گرانی قیمت نان در منطقه به گوش می رسد که این امر نگرانی های قشر متوسط و ضعیف جامعه را به دنبال داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۳    
نباید فراموش کنیم که توانایی موشک های بالستیک یمنی نیز زمانی در حد ابتدایی و محدود به منطقه ای کوچک بود ولی کم کم دست بلند یمنی ها به پایتخت سعودی نیز رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۷    
با تدابیر وزیر ورزش و جوانان قرار است تغییراتی در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس انجام شود و این بار باید شاهد حضور پیشکسوتان مطرحی که سال ها در بالاترین سطح فوتبال دنیا بازی کرده اند در هیأت مدیره سرخ ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۵:۱۱    
بیشتر اطبای طب اسلامی و سنتی طبیعت فصل پائیز را سرد و خشک دانسته اند و احادیث و روایات متعددی در رابطه با رعایت برخی نکات تغذیه ای در این فصل توصیه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۵:۱۱    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پنج ستاره شدن فوتبال ایران به عنوان یک افتخار برای کشور باید ادامه یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۵:۱۱    
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: فردا چهارشنبه هزاران نفر از بسیجیان با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۱    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با رئیس جمهور فرانسه اجرای کامل و دقیق برجام را آزمون مهمی برای سایر همکاری ها در عرصه بین المللی دانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون مقابله با حقوق های نجومی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۶    
حرم حضرت زینب (س) پس از موفقیت نیروهای مقاومت در پایان دادن به جریان تروریستی داعش در سوریه و عراق
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل می گوید بازیکنانش عملکرد بسیار خوبی در دیدار برابر ملوان داشتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۶    
دبیر ستاد تنظیم بازار خبر از اعمال افزایش قیمت نان طبق برنامه از ابتدای آذرماه سال جاری داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۶    
دومین سمینار همکاری های هسته ای ایران و اتحادیه اروپا در حالی روز روز سه شنبه در هتل عباسی اصفهان با حضور مقاماتی از ایران، اتحادیه اروپا، روسیه و چین برگزار شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۶    
بسیج تجربه بهینه ای در راستای آبادانی و اردوهای جهادی برای یاری رساندن به مردم دارد.در وقوع هر زلزله و پیشامد ناگواری یک فضای احساسی و روانی ایجاد می شود که پس از چندی متاسفانه فروکش می کند اما کار ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری نشست اعضای این کمیسیون با وزیر دفاع خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۱    
بارش باران در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب مشکلات فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۶    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:اقتصاد از مولفه های قدرت و امنیت کشور است و اگر در مسائل اقتصادی همانند دیگر عرصه ها علاوه بر استفاده از دانش جهانی بر استعدادهای داخلی تکیه می کردیم بی شک از ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۱    
استاندار استان مرکزی گفت: 33 متقاضی سرمایه گذاری خارجی در زمینه نیروگاه خورشیدی در استان مرکزی وجود دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۱    
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه اکثر صنایع استان فرسوده هستند گفت: صنعت استان مرکزی نیازمند خدمات فناوری جدید و نو است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۱    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در استان مرکزی با بهره برداری کامل از 56 سالن صالحین و یازده سالن 9 دی در مجموع 95 هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۱    
رئیس ورزش و جوانان دلیجان گفت: به مناسبت هفته بسیج و با حضور اقشار مختلف مردم همایش پیاده روی خانوادگی در دلیجان برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۶    
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: یکی از شعب بانک تجارت اراک امروز مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۶    
با حضور تیم های ورزشی دانش آموزان دختر مدارس محلات، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان محلات با روشن شدن مشعل المپیک آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۶    
یکی از اهداف تشکیل بسیج، خدمت رسانی و محرومیت زدایی است. که این هدف مهم از چارچوب مرزها نیز می گذرد و هرجا که خدمتی احساس شود بسیج و بسیجیان در صحنه حاضر می شوند و با روحیه جهادی و بدون هیچ چشم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۶    
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مرکزی گفت: بسیج علمی و پژوهشی استان مرکزی طی دو سال و نیم گذشته از حدود 32 مورد اختراع حمایت مالی کرده که برخی از آن ها پدیده هایی هستند که در سطح ملی مورد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۱    
مسئول بسیج سازندگی شهرستان خنداب گفت: بسیج سازندگی خنداب با اقدامات عمرانی از جمله ساخت خانه برای محرومان و کمک به آبرسانی به روستاها برای محرومیت زدایی اقدام کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۱    
ایمن سازی تقاطع هم سطح سه راهی شیرین آباد در سال 92 اجرا شد اما عدم رعایت استانداردهای لازم و ایمن سازی غیر کارشناسی نه تنها آمار تصادفات را در این محور کاهش نداده بلکه نصب گاردیل های پیچ در پیچ در ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۶    
بودجه 97، بزودی راهی بهارستان می شود تا به عنوان یکی از پیچیده ترین دستورکار های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۶    
سردار سلیمانی در پیامی به امام خامنه ای پایان داعش را رسما اعلام کرد / فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به محضر مقام معظم رهبری با اعلام پایان سیطره شجره خبیثه داعش، رهبری حکیمانه ایشان و پایداری ملت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۶    
اصلاح طلبان اعتقادات پنهانی عجیبی درباره فتنه سال 88 دارند؛ از سرمایه اجتماعی تا الگوی بیداری!
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۶    
برخی وزرا در جلسه عصرانه با عرضه کنندگان خرد ارز، می خواهند کنترل بازار را در دست گیرند؛ غافل از این که چند هفته ای هست که اختلال عرضه ارز در بازار، آلارم های سوداگری را به صدا درآورده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
نوشیدن دمنوش ها در فصل های پاییز و زمستان بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به آثار و برکات هسته های مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: پایان خلافت داعش در عراق و سوریه سیلی محکمی به استکبار جهانی و مرتجعین منطقه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۶    
امامزادگان شهرستان خمین به مناسبت هفته وقف، با حضور برخی از مسئولن شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از افتتاح سه پروژه محرومیت زدایی همزمان با دومین روز از هفته بسیج در شهرستان اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۱    
امام جمعه دلیجان گفت: بسیج یاری گر محرومان و مستضعفین است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بساط داعش که یک توطئه بزرگ و بلای جان مسلمانان، علیه محور مقاومت بود، برچیده شد و این امر سیلی محکمی بر گوش آمریکا و حامیان داعش بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۶    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شازند گفت: با استفاده از بندهای خاکی در شازند، حجمی بیش از 8 میلیون متر مکعب از روان آبهای سطحی شهرستان شازند مهار شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در حال حاضر کار تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به اتمام رسیده و گزارش آن پس از تدوین نهایی، در هفته آینده تحویل هیئت رئیسه مجلس داده می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
عابدینی گفت: بعضی وقت ها کاری که در زمینه کتاب می شود، نتیجه معکوس می دهد و اقتصاد نشر با طرح هایی مثل پاییزه کتاب به حرکت درنمی آید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش بر لزوم توجه به ارتقای برنامه های شادی آفرین در جامعه تأکید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
برداشت پنبه از اراضی شهرستان خدا آفرین آذربایجان شرقی آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
آخوندی، غایب بزرگ زلزله کرمانشاه!
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به عدم تشکیل جلسه روز گذشته کمیسیون عمران برای بررسی زلزله مناطق غرب کشور تصریح کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۶    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه روح الله استان مرکزی، مسئولیت اسکان مردم منطقه جابری در دشت ذهاب کرمانشاه را بر عهده گرفته است که شامل 9 روستا می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۵    
همزمان با اولین روز از هفته بسیج، سومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان محلات با مشارکت 30 فعال اقتصادی در زمینه مشاغل خانگی، توانمند سازی بانوان و عفاف و حجاب شهرستان محلات گشایش یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۰    
پیچ قاسم آباد با داشتن شیب بیش از 12 درصدی خود در نزدیکی شهرستان تفرش سالانه موجب بروز حادثه های بسیاری در این محور می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه، پایان سیطره داعش بر سرزمین های اسلامی را اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل انتقال خون استان مرکزی از اهدای یک هزار و 70 واحد خونی توسط مردم نوع دوست این استان به زلزله زدگان غرب کشور خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۵    
عملیات زیرسازی و تعریض گردنه فوران از اوایل فصل پاییز آغاز شد و هفته گذشته با آسفالت این مسیر عملیات عمرانی در این محدوده به پایان رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۵۵    
رئیس بنیاد نخبگان استان مرکزی با بیان اینکه از سه سال گذشته همایش مفاخر آفتاب برای معرفی و تکریم مفاخر استان مرکزی برگزار شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۵۰    
هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور با پیروزی پُر گل شهرداری ساوه مقابل تیم هیات فوتبال قم، با نتیجه چهار بر یک پایان یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۵    
طی حکمی از سوی سید علی آقازاده استاندار مرکزی، حشمت اله شعبانی به عنوان شهردار جدید شهر شازند منصوب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.