جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 27 آبان 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 آبان 1396 دیار آفتاب 2 آبان 1396 دیار آفتاب 3 آبان 1396 دیار آفتاب 4 آبان 1396 دیار آفتاب 5 آبان 1396 دیار آفتاب 6 آبان 1396 دیار آفتاب 7 آبان 1396 دیار آفتاب 8 آبان 1396 دیار آفتاب 9 آبان 1396 دیار آفتاب 10 آبان 1396 دیار آفتاب 11 آبان 1396 دیار آفتاب 12 آبان 1396 دیار آفتاب 13 آبان 1396 دیار آفتاب 14 آبان 1396 دیار آفتاب 15 آبان 1396 دیار آفتاب 16 آبان 1396 دیار آفتاب 17 آبان 1396 دیار آفتاب 18 آبان 1396 دیار آفتاب 19 آبان 1396 دیار آفتاب 20 آبان 1396 دیار آفتاب 21 آبان 1396 دیار آفتاب 22 آبان 1396 دیار آفتاب 23 آبان 1396 دیار آفتاب 24 آبان 1396 دیار آفتاب 25 آبان 1396 دیار آفتاب 26 آبان 1396 دیار آفتاب 27 آبان 1396 دیار آفتاب 28 آبان 1396 دیار آفتاب 29 آبان 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۷    
به نظر می رسد دولتی ها یا اطلاعی از حجم کالای قاچاق از مبادی رسمی و گمرکات کشور ندارند، یا سعی دارند فضا را طور دیگری ترسیم کنند تا زیر بار بی کفایتی خود نروند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۹:۱۴    
تهدیدات عربستان علیه ایران رجزخوانی توخالی است / یک کارشناس نظامی نزدیک به منابع امنیتی اسرائیلی تاکید کرد تهدیدهای عربستان علیه ایران توخالی بوده و قدرت عملی کردن آن را ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: به منظور گرامیداشت هفته بسیج 25 عنوان برنامه در شهرستان خنداب برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۵:۵۸    
اگر دسته چک دارید یا در فعالیت ها از دیگران چک دریافت می کنید، مهم ترین مواردی که قابلیت پیگیری کیفری چک های برگشت خورده را از بین می برد، بخاطر بسپارید!
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۰:۳۴    
واژگونی خودروی حامل سنگ در محور محلات-دلیجان خساراتی به خودرو های عبوری وارد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۰:۳۴    
کاربران شبکه های اجتماعی با ویرایش تصویر رئیس جمهور آمریکا هنگام نوشیدن آب، بار دیگر او را سوژه قرار دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۹    
حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در پایان ماه صفر سال 203 قمری، به دست مأمون به شهادت رسیدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:بلوکه کردن کمک 200 هزار دلاری به زلزله زدگان کرمانشاه،جنایت های آمریکا را بیشتر آشکار کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۹    
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: من تعداد کشته ها در منازل خودمالکی اطراف مسکن مهر را 100 نفر اعلام کردم نه کشته های ساکن ساختمان های مسکن مهر را.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۹    
از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۴    
وزارت دفاع روسیه از نابودی مواضع داعش در حملات هوایی بمب افکن های راهبردی این کشور در مناطق جنوب شرقی سوریه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۴    
گروه تروریستی و تکفیری داعش تربیت شده آل سعود است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۴    
این روزها،در آخرین روزهای ماه صفر، خیل عظیمی از زائران و دلدادگان هشتمین خورشید امامت با پای پیاده به پابوسی امام مهربانی ها می آیند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۲    
اقوام مختلف سراسرکشوربه دلیل جاذبه صنعتی و وصلت های خانوادگی در شهرستان ساوه ساکن هستند و هر دردی در گوشه ای از کشور رخ دهد، اهالی با محبت ساوه احساس همدردی کرده و در خدمات رسانی پیشرو هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۰۲    
سرپرست اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی گفت: در سالروز شهادت امام رضا(ع) 30 بقعه متبرکه استان مرکزی میزبان عزاداران خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یکی از راه های تولید ثروت در جامعه را تقویت تحقیق و توسعه عنوان کرد و گفت: این امر با مشارکت وهمکاری دانشگاهها محقق می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۲    
فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج مستضعفین نسخه شفا بخشی را برای درمان دردهای مختلف جامعه پیچید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۷    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: امسال 42 عنوان برنامه در ایام هفته بسیج در شهرستان زرندیه در سطح پایگاه ها، حوزه ها و اقشار اجرایی می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۶    
با گذشت بیش از دو دهه از طبقه بندی کتاب ها، همچنان قفسه های کتابخانه های آموزشگاهی که انبوهی از کتاب های کمک درسی و آموزشی را در دل خود جای داده اند ضمن نداشتن چیدمان مرتب ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به وضعیت دو تولید کننده انحصاری خودرو یعنی ایرانخودرو و سایپا در کشور اظهارداشت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۶    
سرپرست اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی با بیان اینکه مدیران باید خدمت رسانی بی منت به مردم را سرلوحه کارها قرار دهند گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۱    
رئیس اوقاف وامورخیریه شهرستان فراهان گفت: شهرستان فراهان در امر وقف و وقف های منفعتی جدید رتبه برتر را در استان مرکزی دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۶    
فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: برنامه های هفته بسیج در شهرستان کمیجان با بیش از 100 برنامه در قالب 45 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهرستان در طی هفته بسیج اجرا خواهد شد .
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا بدون اشاره به تعهدات آمریکا در توافق هسته ای با ایران اعلام کرد که می توان حجم خرید نفت از ایران را کاهش داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۱    
پس از زلزله امکان آسیب دیدگی، مسمومیت و مواردی از این دست وجود دارد به همین دلیل باید راهکار های مراقبتی از خود و اطرافیانتان رابیاموزید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۱    
زلزله کرمانشاه کشورمان را داغدار کرد و همه مردم خود را در غم زلزله زدگان شریک می دانند. این حادثه شوم و مرگبار اما توانست چهره زیبای فوتبال را نمایان کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۱    
نیسان ماکسیما، کلاسیک خوش اشتهایی که از سال 80 تا 91 مهمان پارس خودرو بود، حالا در بازار آزاد، بازه قیمتی گسترده ای را به خود اختصاص داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۱    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: واقعیت این است که بسیاری از کالاهای قاچاق از طریق مبادی رسمی وارد کشور می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: تیم مامور بررسی، گزارش هایی را که حاکی از استمرار اجرای سند 2030 باشد، نیافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۱    
چیزی که سعودی ها به آن نیاز دارند، این است که حریری بدون سر و صدا و ارائه جزئیات از حضور دو هفته ای خود در ریاض به بیروت بازگردد و به صورت رسمی استعفا دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۶    
نماینده کرمان اظهار داشت: در جلسات مختلفی که با بخش خصوصی برگزار می شود در خصوص نواقص قانون تجارت نکاتی را به ما به صورت گلایه یا در و دل بیان می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از راه اندازی پنج میز صادرات گل و گیاه، انار، عایق های رطوبتی، آلومینیم و ساخت تجهیزات صنعتی در استان مرکزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۱    
دیپلماسی منفعل ایرانی در برابر دیپلماسی فعال آمریکایی موضعی را رقم زده که آمریکایی ای که خود در برجام کارشکنی می کند در حال محکوم کردن ایران در حوزه نقض برجام است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۱    
اولین حریف تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی از بین چهار تیم حاضر در سید چهارم خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۱    
دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان مرکزی گفت: دولت تسهیلات می دهد که بحران ایجاد نشود واگر بحث مشکلات بازنشستگی به همین روال ادامه داشته باشد یک سونامی در کشور بوجود می آید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۱    
شهرستان تفرش با جمعیت حدود 25 هزار نفری تنها دارای یک باب کتابخانه عمومی با قدمتی نزدیک به 6 دهه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۶    
در پی تهدید و زورگیری از برخی دانشجویان خوابگاه امیرکبیر دانشگاه اراک طی هفته های اخیر در پارک امیرکبیر که در مسیر تردد دانشجویان این دانشگاه قرار دارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۱    
رئیس جمعیت هلال احمر آشتیان گفت: وسایل گرمایشی، پلاستیک، پتو و وسایل بهداشتی از نیاز های الویت دار مناطق زلزله زده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۶    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان گفت: گسترش فرهنگ وقف در جامعه موجب استحکام بنیه های دینی و اعتقادی مردم شده و رفاه اجتماعی را تقویت خواهد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۶    
شهید علی حسینی با آغاز جنگ تحمیلی عشق به اسلام و انقلاب باعث شد تا برای ادای وظیفه سنگر جهاد را برای ادامه فعالیت خود برگزیند و با شهادت خود در 27 آبان ماه آخرین درس را به دانش آموزان خود آموخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۸:۵۱    
سرپرست شهرداری خنداب گفت: در حال حاضر تنها پارک این شهر(پارک فرهنگ) با جمعیت شهر خنداب و نیازهای تفریحی مردم این منطقه سازگاری ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۸:۳۶    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک گفت: 614 موقوفه منفعتی در اراک وجود داردو درآمد این موقافات در راستای برطرف سازی مشکلات جامعه نقش آفرین است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۸:۲۶    
دهستان جاسب، با آب و هوای کوهستانی و با جاذبه های طبیعی بکر و زیبا، در روزهای پایانی فصل پاییز جلوه زیبایی به خود گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۸:۰۶    
کمک های مردمی جمع آوری شده استان مرکزی در بین مردم زلزله استان کرمانشاه توزیع شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۷:۰۶    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۵:۳۱    
لعن و نفرین در حق ظالمین و ستمگران، روشی است که نه تنها در اسلام، بلکه در اکثر ادیان الهی برای پیشگیری از گسترش ظلم و ستم مورد استفاده و تأیید قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۵:۳۱    
رهبر معظم انقلاب در سخنرانیشان در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسریِ ارتش، بنیان اقتصادی کشور را به دلیل وابسته بودن به درآمد نفت، ناامن خواندند