پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 17 اسفند 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 1 اسفند 1396 دیار آفتاب 2 اسفند 1396 دیار آفتاب 3 اسفند 1396 دیار آفتاب 4 اسفند 1396 دیار آفتاب 5 اسفند 1396 دیار آفتاب 6 اسفند 1396 دیار آفتاب 7 اسفند 1396 دیار آفتاب 8 اسفند 1396 دیار آفتاب 9 اسفند 1396 دیار آفتاب 10 اسفند 1396 دیار آفتاب 11 اسفند 1396 دیار آفتاب 12 اسفند 1396 دیار آفتاب 13 اسفند 1396 دیار آفتاب 14 اسفند 1396 دیار آفتاب 15 اسفند 1396 دیار آفتاب 16 اسفند 1396 دیار آفتاب 17 اسفند 1396 دیار آفتاب 18 اسفند 1396 دیار آفتاب 19 اسفند 1396 دیار آفتاب 20 اسفند 1396 دیار آفتاب 21 اسفند 1396 دیار آفتاب 22 اسفند 1396 دیار آفتاب 23 اسفند 1396 دیار آفتاب 24 اسفند 1396 دیار آفتاب 25 اسفند 1396 دیار آفتاب 26 اسفند 1396 دیار آفتاب 27 اسفند 1396 دیار آفتاب 28 اسفند 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۳    
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در نامه ای خطاب به نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خواستار شفافیت آرای خود در طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۹    
به مناسبت یازدهم فروردین ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام علیها و روز مادر خواندنی های باشگاه خبرنگاران مجموعه ای از متن تبریک این روز را آماده کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۹    
گردنه زنگی واقع در شرق روستای مغدان شهرستان پارسیان چشم انداز ساحلی زیبایی دارد. این گردنه نام های زیادی دارد که معروف ترین آن زنگی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه خود به روی توییتر روز زن را تبریک گفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۹    
هنر دیپلماسی در دنیا، هنری پویا و در حال تکامل است و الزاما همان شیوه هایی که برخی دیپلمات های کشورهای در حال توسعه در دانشگاه های غربی آموخته اند، همان شیوه های مورد استفاده توسط سیاستمدارا غربی نیست
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۴    
الجزیره در گزارشی تاکید کرد مقامات دولت انگلیس برای آنکه بتوانند تسلیحات بیشتری به ریاض بفروشند، در جریان سفر بن سلمان به لندن، سخنی از جنایت های رژیم سعودی علیه مردم یمن به میان نیاورده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۴    
سردار شهید محمد ابراهیم همت در 12 فروردین 1334 در شهرضا به دنیا آمد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به بیانیه اتحادیه عرب به متجاوزان به یمن توصیه کرد از فرافکنی، ایفای نقش مخرب و بحران آفرینی بیشتر در منطقه و رقص ننگین سیاسی برای خوشایند رژیم صهیونیستی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۴    
اجرایی شدن مفاد دستورالعمل اجرایی حداقل ضوابط برچسب گذاری فرآورده های غذایی و آشامیدنی محصولات تراریخته، به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور بخشنامه شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: انگلیس، ریاض را به توقف جنگ در یمن تحت فشار قرار دهد و منافع زودگذر اقتصادی را با امنیت جهانی معامله نکند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۴    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی اظهاراتی بر مداخله آمریکا و عربستان در انتخابات این کشور تأکید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۹    
سازمان استاندارد 85 مورد برای خودروهای داخلی لازم الاجرا قرار داده که در مقابل خودرسازان متعقدند باید استانداردهای مربوط به ایمنی معادل آخرین استانداردهای روز باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۹    
فردا پس از اقامه نماز جمعه چمعی از زنان مسلمان اعتراض خود را نسبت به بی توجهی برخی مسئولین به نفوذ جریانهای فمینیسم و مسائل غیراخلاقی با قرائت بیانه ای اعلام می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۹    
اختتامیه چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم امشب در شب میلاد حضرت فاطمه (س) در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۹    
در راستای برگزاری سلسله نشست های اعتیاد زیر ذره بین رسانه، به بررسی حضور معتادان و کارتن خوابها در برخی از نقاط شهر شیراز پرداخته ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۹    
سازمان هواپیمایی کشوری از اتمام دانلود اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای ATR آسمان در فرانسه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۴    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: به زودی صادرکننده بنزین می شویم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۴    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری به تشریح اقدامات 2 ساله آستان قدس رضوی پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۴    
صدای پای بهار، خواب و خیال خزان را بر می آشوبد و بوی بیداری و حرکت بهار، عالم را فرا می گیرد. نسیم از خواب بر می خیزد. خاک، تکان می خورد و آزادی جان تازه ای می گیرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۹    
استاد دانشگاه گفت: طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان در صورت اجرا می تواند انقلابی علیه فساد باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۹    
15 دفتر بسیج دانشجویی در نامه ای خطاب به ولایتی حمایت خود را از این تغییرات و برخورد با فساد در بدنه دانشگاه آزاد اعلام کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۹    
رهبر معظم انقلاب در دیدار امروز با مداحان و ذاکرین اهل بیت ، چفیه خود را به حاج محمدباقر منصوری از مداحان آذری زبان اردبیلی اهدا کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۹    
نشریه گاردین انگلیس در گزارشی بازیکن سابق استقلال تهران را به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ ایران معرفی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۴    
فرمانده اسبق کل سپاه در اینستاگرام نوشت اولین باری که در جنگ به کسی عنوان سید الشهدا دادند در همین خیبر و به حاج ابراهیم همت بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۴    
معاون اول رییس جمهور گفت: نقش مرجعیت در حل اختلافات گروه های عراقی بسیار مهم و کارآمد است و درمواقع اختلاف می تواند کارساز و تعیین کننده باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۴    
آمارهای گمرک حاکی از آن است که در 10 ماهه منتهی به دی ماه سال جاری نزدیک به 77 تن پودر زرده تخم مرغ به کشور وارد شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۴    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: زن اسلامی عبارت است از آن موجودی که دارای ایمان و عفاف است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر لزوم متوقف کردن ایران، مدعی شد دولت ایران نیز مانند شوروی سابق دربرابر فشار غرب تسلیم خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۴    
وزیر خارجه روسیه، دخالت های آمریکا در امور دیگر کشورها را شیوه ای "نئوامپریالیستی" دانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۴    
سرمربی پرسپولیس نام 22 بازیکن را برای حضور در سفر به امارات و بازی با الوصل اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۹    
سن ایچ ساوه پس از 18 هفته رقابت سخت در لیگ دسته اول و شکت تیم مبل کریمی کرج در دو بازی در مرحله نهایی توانست به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۴    
استاندار مرکزی گفت: صادرات استان مرکزی به خارج از کشور در سال گذشته 700 میلیون دلار بوده که امسال این میزان به یک میلیارد تومان رسیده است و این نشان از پیشرفت کشور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۴    
استاندار مرکزی گفت: یکی از مشکلات واحدهای معدنی شهرستان وجود محدودیت هایی در زمینه صادرات سنگ خام(کوپ) بود که در این زمینه مقرر شد صادرات طبق روال گذشته و بدون محدودیت انجام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۴    
یک مشاور امور تربیتی گفت: اگر مرد به زن احترام بگذارد، فرزندان نیز به صورت خودکار به ارزش ها احترام می گذارند پس برای تربیت فرزندان صالح کافی است همسران یکدیگر را احترام کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۹    
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) الگوی کاملی برای تمام انسان ها است، گفت: حضرت زهرا(س) کامل ترین الگو برای رسیدن به تعالی انسانی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۹    
شهردار دلیجان از اجرای طرح استقبال از بهار در آستانه سال جدید توسط شهرداری خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۹    
همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری آئین غرس نهال در جوار مزار شهدای روستای تبرته با حضور مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه امسال 360 پرونده در رابطه با جرایم سایبری در استان مرکزی تشکیل شده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته106 درصد افزایش داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۹    
بانوی کارآفرین تفرشی گفت: با دریافت 60 میلیون تومان تسهیلات استغالزایی کمیته امداد و گذراندن آموزش های لازم، کار جوراب بافی را به همراه خواهرم آغاز کردم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۹    
یک کارشناس مسائل فرهنگی گفت: حضرت زهرا(س)در دوران کوتاه زندگی خود زیباترین جلوه پاسداری از اسلام و حریم ولایت را به نمایش گذاشتند و محور پایه ریزی حرکت عظیم سیاسی و تحول بزرگ فکری و اجتماعی بر محور ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
در آستانه سال جدید، جشن نیکوکاری با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان در تفرش انجام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
صبح امروز، همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، طرح کتابخانه گردی در کتابخانه قائم مقام شهر فرمهین برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند از کاشت 550 اصله درخت به نیابت از 550 شهید سرافراز شهرستان در دفاع مقدس وبه مناسبت هفته درختکاری در این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۴    
مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: بیش از 700 دانشجو از دانشگاه های استان در اردوهای راهیان نور اسفندماه شرکت می کنند که در قالب سه کاروان در روزهای 17، 18 و 22 اسفند به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
شهید حجت اله محمدرضایی در 17 اسفند سال 62 در جزیره مجنون به معشوق حقیقی خود رسید و پیکر این شهید بزرگوار در جوار بارگاه حضرت معصومه به خاک سپرده شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۹    
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله درباره حضرت فاطمه(س) فرموده اند او بانویی است که روز قیامت خداوند می فرماید ای فاطمه از من بخواه تا عطا کنم و آرزو کن تا خشنودت کنم،
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۹    
در حالی طی هفته های اخیر بسیاری از دولتمردان و نمایندگان مجلس طرح اعاده اموال نامشروع را مثبت ارزیابی کرده و نسبت به نتبجه بخش بودن آن به سود فقرا و اشتغال نظر مثبتی داشته اند که وزیر راه و شهرسازی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۴    
دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا، امروز ( پنج شنبه ) با 8 دیدار برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۴    
مجلس سنای ایالت فلوریدا بامداد پنجشنبه طرحی را به تصویب رساند که خواستار مسلح کردن برخی از کارکنان مدارس برای جلوگیری از وقوع تیراندازی های مرگبار در مدارس است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: مادران و همسران کشور ما باید در ولایت مداری، رفتار با مردم، اقامه نماز اول وقت، تلاوت قرآن و دعا حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار بدهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۹    
سخنگوی شورای نگهبان از ایراد دوباره این شورا به لایحه بودجه سال97 کل کشور خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۹    
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کمیجان از عضویت 4700 نفر در این شهرستان در طرح همیار طبیعت خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۴    
رئیس آموزش و پرورش خمین گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در راستای خدمت رسانی به مسافران فرهنگی نوروزی 6 واحد آموزشی در قالب 60 کلاس درس در این شهرستان پیش بینی شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۴    
علیرغم ارائه آمار اشتغالزایی از سوی مسئولان اما میادین اصلی شهر همچنان میزبان کارگران جویای کار است. کارگرانی که در واپسین روزهای سال ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۴    
استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال نفود در مراکز موشکی ایران است، گفت: هدف دشمن از نفوذ،تهی کردن نظام از عناصر قدرت است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با بیان اینکه امروز استفاده از تفکرات و تمسک به حضرت زهرا(س) باعث نجات جامعه می شود، گفت: الگوگیری در سبک و سیره فاطمی در همه زمینه ها باعث نجات جامعه امروز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۷:۱۴    
علی آقازاده استاندار مرکزی به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات شرکت های پتروشیمی و پالایشگاه شازند در این شرکتها حضور یافته و با مدیران این صنایع به بحث و گفتگو پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۷:۰۴    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی هفدهم اسفند ماه به مسائل مختلف ورزش اختصاص دارد.